Şimdi Ara

İşte Sizi Yurtdışı çıkışı Için Kurtarıcak Proxyler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 195.175.37.10:8080
    195.175.37.11:8080
    195.175.37.25:8080
    195.175.37.26:8080
    195.175.37.27:8080
    195.175.37.38:8080
    195.175.37.39:8080
    195.175.37.70:8080
    195.175.37.7:8080
    195.175.37.8:8080
    195.175.37.9:8080

    ben bunların bir kısmını denedim denediklerimde yurtdışındaki bir speed testte sorunla karşılaşmadım hatta normal zamandan bile daha iyi bir yurtdışı çıkışım oldu.256 adsl im var ve normalde bu test bana 18k civarı verirdi şu anda 25k veriyor bu proxylerle :)

    bu proxyler kimin mi telekomun ama publish değil ve ne tarz bir bağlantıya sahipler bilmiyorum belki telekomun uydu interneti vardır özel kullanım için :)Neyse üzümünü yiyip bağını sormamak lazım :)

    Hız testi için yurtdışındaki bir site: http://us.mcafee.com/root/speedometer/default.asp

    Not:Birçok yabancı sayfayı denedim bu proxylerle ama sadece yahoo da bir problem var gibi gözüktü bana belki direkt yahoo dan kaynaklanan bir problemdir.

    İyi sürfler :))







  • Dns olarakmı kullanıyorsun bu proxyleri?Ve nerden ogrendin cok merak ettim :).
  • dns olarak değil explorer için proxy bunlar :D kullanımını da kabaca açıklayayım bilmeyen arkadaşlara internet explorer da sayfa açtıktan sonra araçlara tıklıyorsunuz ordan internet seçeneklerine tıklıyorsunuz orda yukarda bağlantılar var ona tıklıyorsunuz orda altta yerel ağ ayarları var ona tıklayıp yerel ağınız için proxy sunucusu kullanın kutucuğunu işaretleyip adres yazan boşluğa yukardaki proxylerden birini yazıyorsunuz örnek 195.175.37.10 bağlantı noktası yazan kutucuğa da 8080 yazıyorsunuz hepsi bu :D sonra verdiğim adresten gidip hızınızı kontrol edebilirsiniz...

    nerden mi buldum , boşverin nerden kullanın faydamız olsun işte

    deneyen arkadaşlarda iyileşme olup olmadığını yazarlarsa memnun olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunteper -- 9 Ekim 2004, 15:33:21 >




  • güvenlik acısından problem yaratabilecegini dusunuyoruma acıkcası :).Neden derseniz veri iletimimi kimsenin ogrenmesini istemem :).
  • güldürmeyin beni ya telekom zaten sizi proxy üzerinden nete bağlıyor bu adreslerde bu proxy adresleri yani siz bunları seçsenizde seçmesenizde ayarları yapsanızda yapmasanızda bu proxy ler üzeerinden internete çıkış yapıyorsunuz
    size hızlı gibi gelen anca o anda fazla kullanılmayan bir proxy server üzerinden internete çıkmışsınızdır telekom kimseye kıyak yapmaz =))
    _____________________________
    db
  • hocam saolasın walla gayet iyiler...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dbcan

    güldürmeyin beni ya telekom zaten sizi proxy üzerinden nete bağlıyor bu adreslerde bu proxy adresleri yani siz bunları seçsenizde seçmesenizde ayarları yapsanızda yapmasanızda bu proxy ler üzeerinden internete çıkış yapıyorsunuz
    size hızlı gibi gelen anca o anda fazla kullanılmayan bir proxy server üzerinden internete çıkmışsınızdır telekom kimseye kıyak yapmaz =))


    telekom bize kıyak yapmıyor arkadaşım bunlar telekom tarafından açıklanan proxyler değil ör:proxy.ttnet.net.tr:8080 gibi zaten bu proxy şu anda ölü durumda :D

    istiyorsan dediğim adresten önce proxysiz sonrada proxyli bir test yap ona göre yorumlarını alalım :) ayrıca şunuda ekleyeyim bu proxyler çalıştığı sürece bağlantınızı kapasitesi dahilinde kullanmanıza yarar sadece yani 256kb bağlantı ile 30k yada 35k alırsınız gibi mesnettisiz bir iddiam da yok zaten mümkün değil




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yaklas1k yuzde 15 bi art1s oldu
    Tesekkurler..
    _____________________________

    MSI GE620DX-651XTR
    Intel Core i5 2430M | GeForce GT555M 2GB | 6GB DDR3 1333 MHz | 750GB HDD 7200rpm | 1920x1080 Full HD
  • kardes gercekten gayet guzel hatta super ınsallah sonunda birsey cıkmasa birde hotmail ve mynet gibi mail adreslerini acmıyor ana sayfaya giriyor yanlız mailleri acmıyor bununla ilgili bilgin varmı bu darlıkta bizi rahatlattın
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aykotr

    kardes gercekten gayet guzel hatta super ınsallah sonunda birsey cıkmasa birde hotmail ve mynet gibi mail adreslerini acmıyor ana sayfaya giriyor yanlız mailleri acmıyor bununla ilgili bilgin varmı bu darlıkta bizi rahatlattın


    evet sen söyleyince hotmail ve mynet olayını farkettim maalesef log olunmuyor maillere :( ben yahoo kullandığım için problem olmadı ama neden yahoo da log olunabilirken hotmailde olunamıyor pek bir fikrim yok şuan için üzgünüm :(
  • Gmail de açılmıyooo
    _____________________________
    İmza
  • hotmail için bir çare var outlook express internet explorer ile aynı ayarları kullanır doğal olarak aynı proxy outlook express için de geçerli oluyor.bu bakımdan hotmail hesabınıza outlook expressden ulaşabilirsiniz. bunun için outlook expressi açıp araçlar kısmına tıklayacaksınız ordan posta yazan yere tıklayıp ekleye basıcaksınız çıkan seçeneklerden posta yı seçeceksiniz bir kullanıcı adı yazıcaksınız ileri deyip email adresinizi yazıcaksınız ileri deyip açılan ekranda gelen posta sunucuma http yi seçip hizmet sağlayıcısına hotmaili seçeceksiniz ileri deyip tekrar emailiniz ve şifrenizi yazıp güvenli parola doğrulaması kullanarak oturum açı tıklayacaksınız.

    hesabınızı oluşturduktan sonra gönder al dediğinizde maileriniz outlokk express e yüklenecek..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kunteper

    quote:

    Orjinalden alıntı: dbcan

    güldürmeyin beni ya telekom zaten sizi proxy üzerinden nete bağlıyor bu adreslerde bu proxy adresleri yani siz bunları seçsenizde seçmesenizde ayarları yapsanızda yapmasanızda bu proxy ler üzeerinden internete çıkış yapıyorsunuz
    size hızlı gibi gelen anca o anda fazla kullanılmayan bir proxy server üzerinden internete çıkmışsınızdır telekom kimseye kıyak yapmaz =))


    telekom bize kıyak yapmıyor arkadaşım bunlar telekom tarafından açıklanan proxyler değil ör:proxy.ttnet.net.tr:8080 gibi zaten bu proxy şu anda ölü durumda :D

    istiyorsan dediğim adresten önce proxysiz sonrada proxyli bir test yap ona göre yorumlarını alalım :) ayrıca şunuda ekleyeyim bu proxyler çalıştığı sürece bağlantınızı kapasitesi dahilinde kullanmanıza yarar sadece yani 256kb bağlantı ile 30k yada 35k alırsınız gibi mesnettisiz bir iddiam da yok zaten mümkün değil


    açıklanmaması bunların telekomun kullandığı proxy ler olmadığını göstermez ama bunların telekomun kullandığı proxy ler olduğunu çok iyi biliyorum
    çünkü ben proxy ayarı yapmadığım halde dışardan benim ip senin verdiğin proxy leri dösteriyor artık uzatmasak bilinen şeyi derim

    bu adresler telekomun kullandığı proxy serverlar ve bu adresler yüzünden türkiye ayağa kalktı telekom bizi izliyor bu proxy lerle hız artmaz diye
    _____________________________
    db




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dbcan

    quote:

    Orjinalden alıntı: kunteper

    quote:

    Orjinalden alıntı: dbcan

    güldürmeyin beni ya telekom zaten sizi proxy üzerinden nete bağlıyor bu adreslerde bu proxy adresleri yani siz bunları seçsenizde seçmesenizde ayarları yapsanızda yapmasanızda bu proxy ler üzeerinden internete çıkış yapıyorsunuz
    size hızlı gibi gelen anca o anda fazla kullanılmayan bir proxy server üzerinden internete çıkmışsınızdır telekom kimseye kıyak yapmaz =))


    telekom bize kıyak yapmıyor arkadaşım bunlar telekom tarafından açıklanan proxyler değil ör:proxy.ttnet.net.tr:8080 gibi zaten bu proxy şu anda ölü durumda :D

    istiyorsan dediğim adresten önce proxysiz sonrada proxyli bir test yap ona göre yorumlarını alalım :) ayrıca şunuda ekleyeyim bu proxyler çalıştığı sürece bağlantınızı kapasitesi dahilinde kullanmanıza yarar sadece yani 256kb bağlantı ile 30k yada 35k alırsınız gibi mesnettisiz bir iddiam da yok zaten mümkün değil


    açıklanmaması bunların telekomun kullandığı proxy ler olmadığını göstermez ama bunların telekomun kullandığı proxy ler olduğunu çok iyi biliyorum
    çünkü ben proxy ayarı yapmadığım halde dışardan benim ip senin verdiğin proxy leri dösteriyor artık uzatmasak bilinen şeyi derim

    bu adresler telekomun kullandığı proxy serverlar ve bu adresler yüzünden türkiye ayağa kalktı telekom bizi izliyor bu proxy lerle hız artmaz diye



    keyif senin ister kullan ister kullanma silah zoruyla kullantırtmıyoruz ya :D yurtdışı çıkışı düzelene kadar ve işime yaradığı müddetçe ben kullanıcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunteper -- 9 Ekim 2004, 19:16:27 >




  • flaş haber

    bugünkü sorunumuz sayfa açılmama değil downloadlardaki dalgalanma ve hız düşmesi :(
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nitrogliserin

    flaş haber

    bugünkü sorunumuz sayfa açılmama değil downloadlardaki dalgalanma ve hız düşmesi :(


    http üzerinden hiç bir sorunum olmuyor download konusunda ne dalgalanma nede yavaşlık ama dc++ tarzı programlar için socks v5 proxy bulmak lazım tr sağlam scoks v5 proxy olduğunu sanmıyorum :(
  • evet p2plerde bir yavaşlama var bgn.
  • p2p de low id aliniyor bide
  • Walla 128 adsl yanında ttnet web accelerator kullanıyorum.Telekomun resmi serverinde browser hızım 450-500k arası ve oldukça mutluyum
    _____________________________
  • 450 500k mı?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.