Şimdi Ara

istanbul bilişimden şikayeti olan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar daha öncede bu topic üzerinde görüşler öne sürüldü. hali hazırda son zamanlarda istanbul bilişimden tv alıp sorun yaşayan var mı?



  • hayır.
  • tv alamayıp sorun yaşadım ben ... sitelerindeki hiç bir model ellerinde yok ... o hafta gümrükten ne çıkarsa bahtına
  • Evet Stoklarında pek bişi yok mesela Hitachi plazmalar var sitede ve bazılarında "YENİ" ibaresi var ama ellerinde yok,YENİ dedikleri modeller de bir eski nesil modeller yani eski modeller , telefonla soruyoruz artık getirmiyoruz diolar e getirmiosan neden YENİ diosun ve sitende hala yayınlıyorsun, bir diğer nokta her model sürekli indirimde yani indirimde olmayan model yok , ama ellerinde 1-2 tane model var kendilerine büyük firma süsü vermişler ama sanal bir olay bence yani stoklarında olmayan modelleri sitelerinden çıkartsalar geriye google ın ana sayfası gibi bişi çıkar bence.

    Bir diğer konuda kendilerine servis olayını da sormuştum Hitachinin çünki neticede sitede var stokta olurda alırsak kim bakıyor dedim bu markaya, kendileri efem arçelik beko servisleri Türkiye çapında birleşince boşta kalan servislerle anlaşmışlar onlar bakıyomuş :) , Türkiye çapında pek çok servisle kendileri anlaşmışlar zaaten plasma dediğin nedirki her marka ve modele her türlü servis rahatça bakar hiç sorun yoktur yani.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xanu -- 4 Kasım 2007; 0:21:30 >




  • Hiçbir Siteden, ellerinde olmayan, yakında gelecek ürünlere para ödeyip almayın.
    Sorun, o modelden ellerinde varsa hemen göndermek koşulu ile anlaşmanızı yapın ve bu şekilde alışverişi tamamlayın.
    Bu tür siteler maliyetlerini düşük tutmak için, getirebilecekleri ürünler için önce reklamla talep toplarlar. Fazla talep olan ürünlerde stoklarını güçlü tutarlar. Hitachi, Loewe gibi hemen hiç talep olmayan ürünlerde stoklu çalışmak akılcı bir yaklaşım değildir. Maliyet artar ve bunu diğer ürün fiyatlarına yansıtmak zorundadır. Çünkü işletme bir bütündür. Kalıcı olabilmek için maliyetleri total ürüne yansıtmak zorunludur. Böylece rekabet güçlerini kaybederler. Bizler de daha pahalı ürün sahibi oluruz.
    Zaten bu tür Türkiye'de yaygın satılmayan ürünleri alırken de dikkatli olmak gerekir. Ana distribütör tarafından Türkiye'ye yoğun getirilmemiş ürünlerde, sonradan yedek parça sıkıntısı yaşanabilir. Biliyorsunuz, arızayı 30 güne kadar onarma hakları var. 1 ay televizyonsuz bekler durursunuz.
    Bence sorun yaşamayı başka türlü algılamak gerekir. Örneğin;
    -"elimde var" deyip sizi haftalarca bekletmiştir, paranızı kullanmıştır.
    -arızalı ürününe sahip çıkmamıştır,
    -kısa sürede arızayı gidermemiştir,
    -teşhir ürünü mal göndermiştir,
    -kargoda ürün zarar görmüştür,
    -teslimat tarihi gereğinden fazla uzamıştır,
    -önce indirim yapıp sonra sudan nedenlerle ek ücretler talep etmiştir,
    -refurbished (fabrikada onarılmış) ürünü göndermiştir,
    -ürün ambalajında olması gereken bazı parçaları göndermemiştir(masa üstü standı, HDMI kablosu vb)
    buna benzer sorunları belirtmek daha adilane olacaktır.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.