Şimdi Ara

Iphone 5 Gold (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    ...Ona takılma çünkü bir iPhone sen zarar vermediğin sürece bozulması çok zor. ...

    var mı öyle bir şey ya:
    -eşimin ip4'ünün home tuşu bozuldu. teleservice telefonu değiştirdi. eğer paralel ithalat olsaydı tamir edilirdi. eninde sonunda home tuşu bozulmayan ip yok.
    -kayınbiraderin ip5'in power tuşu bozuldu, amerikadan geldiği için hiçbirşey yapamadı, öylece sattı telefonu.


    O senin talihsizliğin olmuş çevremde birer ikişer yıllık en az 6-7 tane iphone kullanıcısı var ve hiç birinin telefonu bozulmadı daha kendimde 2 yıldır aynı iphonu kullanıyorum sağlam hala. Bu bozulmicak anlamına gelmiyo tabikide ama bencede çoğu iphone bozulmuyo öyle zart diye şans işi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cedric... -- 8 Temmuz 2013; 18:32:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cedric...

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    ...Ona takılma çünkü bir iPhone sen zarar vermediğin sürece bozulması çok zor. ...

    var mı öyle bir şey ya:
    -eşimin ip4'ünün home tuşu bozuldu. teleservice telefonu değiştirdi. eğer paralel ithalat olsaydı tamir edilirdi. eninde sonunda home tuşu bozulmayan ip yok.
    -kayınbiraderin ip5'in power tuşu bozuldu, amerikadan geldiği için hiçbirşey yapamadı, öylece sattı telefonu.


    O senin talihsizliğin olmuş çevremde birer ikişer yıllık en az 6-7 tane iphone kullanıcısı var ve hiç birinin telefonu bozulmadı daha kendimde 2 yıldır aynı iphonu kullanıyorum sağlam hala. Bu bozulmicak anlamına gelmiyo tabikide ama bencede çoğu iphone bozulmuyo öyle zart diye şans işi.

    elimden 3 iphone geçti, kızımda, eşimde, bende, kayınbiraderimde, kızkardeşimde, erkek kardeşimde, annemde iphone ve ipadler var. hepsinin home tuşu bozulacak. iki yılda bozulmayabilir, ama eninde sonunda bozulacak. kaçarı yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 8 Temmuz 2013; 18:37:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    ...Ona takılma çünkü bir iPhone sen zarar vermediğin sürece bozulması çok zor. ...

    var mı öyle bir şey ya:
    -eşimin ip4'ünün home tuşu bozuldu. teleservice telefonu değiştirdi. eğer paralel ithalat olsaydı tamir edilirdi. eninde sonunda home tuşu bozulmayan ip yok.
    -kayınbiraderin ip5'in power tuşu bozuldu, amerikadan geldiği için hiçbirşey yapamadı, öylece sattı telefonu.


    Güzel dostum. iPhone yedek parçası yani tamiri yok. Tamir edebilecekleri tek şey home tuşu. Oda 50 lira birşey çok önemli değil. Yaksınlar wifi kartını bakalim değişim yapabiliyorlar mı ? mecbur yeni cihaz. Ayrıca paralel ithalat yapan firmalarda gold bimeks gibi iyi kötü adı olan firmalar. Risk almazlar olası bir durumda değişim yapacaklardır. Aksine 10a yakın iPhone kullandım 5 tanesi elimde eskidi. Hiçbirinde home tuşu bozulmadı.




  • Hangi firmadan alırsanız alın size 2 yıl garanti vermek zorunda o firma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    ...Ona takılma çünkü bir iPhone sen zarar vermediğin sürece bozulması çok zor. ...

    var mı öyle bir şey ya:
    -eşimin ip4'ünün home tuşu bozuldu. teleservice telefonu değiştirdi. eğer paralel ithalat olsaydı tamir edilirdi. eninde sonunda home tuşu bozulmayan ip yok.
    -kayınbiraderin ip5'in power tuşu bozuldu, amerikadan geldiği için hiçbirşey yapamadı, öylece sattı telefonu.


    Güzel dostum. iPhone yedek parçası yani tamiri yok. Tamir edebilecekleri tek şey home tuşu. Oda 50 lira birşey çok önemli değil. Yaksınlar wifi kartını bakalim değişim yapabiliyorlar mı ? mecbur yeni cihaz. Ayrıca paralel ithalat yapan firmalarda gold bimeks gibi iyi kötü adı olan firmalar. Risk almazlar olası bir durumda değişim yapacaklardır. Aksine 10a yakın iPhone kullandım 5 tanesi elimde eskidi. Hiçbirinde home tuşu bozulmadı.

    Anakart üzerinde birşey yandı mı tamir edemezler doğru. Ama home tuşu dışında ekran değişimi, pil değişimi, wifi anteni değişimi, buton değişimi vs... yapabilirler. bizzat bazılarını yaptırdım.

    Gold'ün adına gelince. Eskiden bilgisayar servisi verirdim (o işten güzel para kazanıldığı zamanlar). Bir gün bir müşterim Gold'ün kendi toplama bilgisayarını getirdi. Bilgisayar bazen mavi ekran veriyordu. Defalarca götürmüşler ve birşey yok diye geri vermiş adamlar. Anakartı da ramı da sorunluydu. Garantili aletin ana kartı ve ramını benden parasıyla değiştirdiler mecburen. Aradan birkaç yıl geçti ve Gold'ün eski teknik servis müdürüyle tanıştım. Olayı anlattım ve "öyle durumlarda bile bile sorun yok diye gönderirdik zaten" dedi. Bimeks için olumsuz birşey duymadım. Ama yine de paralel ithalat tehlikeli derim ben. Ben de ip5 alırken paralel ithalat ürünü aldım o riske girerek. Çünkü bonus kampanyası sayesinde 250 tl kar ettim. 2 sene sonunda büyük ihtimalle en fazla bozulabilecek parça home tuşu. Onu da 1,5$ a DE den alıp bedavaya taktırabileceğim yer var... ;)
    Diğer ihtimal oluşursa inşallah fazla uğraştırmaz fonotel. :(




  • Gold'u bilemiyorum ancak Gold harici satıcı/distribütör seçeneklerini değerlendirecekler için başka bir başlıkta paylaştığım tecrübemi burada da paylaşmak isterim:

    "Ocak ayında TiM Center'dan taahütlü olarak Genpa garantili iPhone 5 16 GB siyah almıştım.
    Kutudan çıktığında kenarında ufak bir çizik vardı, ufak olduğu için sorun etmeyip kullanmaya başladım. Ancak aldığımın üçüncü günü ilk kez kamerayı açınca ekranda mor-siyah arası renkte sicim kalınlığında bir çizik olduğunu ve bunun fotoğraflarda da çıktığını farkedince soluğu GENPA merkezinde aldım. Ürün 3 günlük, kasa zaten çizik çıktı, kamerada da bu sorun çıktı diye servise bıraktım telefonu. Ertesi gün arayıp aradılar işlem tamam gelip alabilirsiniz dediler.
    Gittiğimde kameranın değiştirildiğini, kasada ki çiziğin ise benim tarafımdan yapıldığını iddia etti terbiyesizler.
    İlk gün çizik, üçüncü gününde kamera sorunu olan bir telefon ayıplı üründür değiştirmeniz lazım diye ne kadar kavga ettiysemde fayda etmedi. Adamların ağzında sakız gibi "Apple, Türkiye'de sadece bize tamir yetkisi verdi, bizde değişim yerine tamir ediyoruz."...
    Teleservice veya Brightstar bu gibi durumlarda bire bir değişim yaparken GENPA tamir edebiliyormuş, iyide bu benim işime gelmiyor ki, aksine mağdur ediyor. Ki malum bir şikayet sitesinde GENPA'nın bir ürünü tamir ederken başka bir yerini bozduğu şikayetlerinden yüzlerce mevcut.
    Her neyse telefonu kavga dövüş teslim aldıktan sonra aynı gün sattım. Nokia Lumia 820 aldım, ancak beklentilerimi karşılamayınca Vatan Bilgisayar'dan Brightstar ithalatı iPhone 4s 16 GB siyah aldım. Gerçi buda mikrofon sorunlu çıktı ama ertesi gün sıfır kapalı kutu değiştirdiler.
    Özetle bunca tantana ve maddi kayba neden olan GENPA'dan bir daha ürün almamaya tövbeliyim."




  • goldu tavsiye etmiyorum. malın arkasında bile durmuyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Gold'u bilemiyorum ancak Gold harici satıcı/distribütör seçeneklerini değerlendirecekler için başka bir başlıkta paylaştığım tecrübemi burada da paylaşmak isterim:

    "Ocak ayında TiM Center'dan taahütlü olarak Genpa garantili iPhone 5 16 GB siyah almıştım.
    Kutudan çıktığında kenarında ufak bir çizik vardı, ufak olduğu için sorun etmeyip kullanmaya başladım. Ancak aldığımın üçüncü günü ilk kez kamerayı açınca ekranda mor-siyah arası renkte sicim kalınlığında bir çizik olduğunu ve bunun fotoğraflarda da çıktığını farkedince soluğu GENPA merkezinde aldım. Ürün 3 günlük, kasa zaten çizik çıktı, kamerada da bu sorun çıktı diye servise bıraktım telefonu. Ertesi gün arayıp aradılar işlem tamam gelip alabilirsiniz dediler.
    Gittiğimde kameranın değiştirildiğini, kasada ki çiziğin ise benim tarafımdan yapıldığını iddia etti terbiyesizler.
    İlk gün çizik, üçüncü gününde kamera sorunu olan bir telefon ayıplı üründür değiştirmeniz lazım diye ne kadar kavga ettiysemde fayda etmedi. Adamların ağzında sakız gibi "Apple, Türkiye'de sadece bize tamir yetkisi verdi, bizde değişim yerine tamir ediyoruz."...
    Teleservice veya Brightstar bu gibi durumlarda bire bir değişim yaparken GENPA tamir edebiliyormuş, iyide bu benim işime gelmiyor ki, aksine mağdur ediyor. Ki malum bir şikayet sitesinde GENPA'nın bir ürünü tamir ederken başka bir yerini bozduğu şikayetlerinden yüzlerce mevcut.
    Her neyse telefonu kavga dövüş teslim aldıktan sonra aynı gün sattım. Nokia Lumia 820 aldım, ancak beklentilerimi karşılamayınca Vatan Bilgisayar'dan Brightstar ithalatı iPhone 4s 16 GB siyah aldım. Gerçi buda mikrofon sorunlu çıktı ama ertesi gün sıfır kapalı kutu değiştirdiler.
    Özetle bunca tantana ve maddi kayba neden olan GENPA'dan bir daha ürün almamaya tövbeliyim."

    Alma kardeşim ürünü teslim git geri yolla aynısını banada yaptılar 4s e çıkma retina olmayan ekran taktılar bende söyledim bu me ya dedim bildiginiz 10$ lik cin mali cıkma ekran takmissiniz retina bile degil. Olur mu beyfendi orjinal ekran appledan geliyor yedek parca dedi. Dedim ki bir kere apple yedek parca uretmiyor bu konu da zaten apple ile maillestim defalarca kendi yazdigina mi guvenim sana mi ? Ayrica bu cihazlari acip tamir etmeye yetkili kimse yok. Bana dedim parcaninin Appledan gonderildigine dair bir kanitiniz var mi dedim yoksa ben dava acicagim dedim. Tamam 0 cihazla degisim yapcaz dediler bitti olay. Keske ustune gitseydiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: achmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Gold'u bilemiyorum ancak Gold harici satıcı/distribütör seçeneklerini değerlendirecekler için başka bir başlıkta paylaştığım tecrübemi burada da paylaşmak isterim:

    "Ocak ayında TiM Center'dan taahütlü olarak Genpa garantili iPhone 5 16 GB siyah almıştım.
    Kutudan çıktığında kenarında ufak bir çizik vardı, ufak olduğu için sorun etmeyip kullanmaya başladım. Ancak aldığımın üçüncü günü ilk kez kamerayı açınca ekranda mor-siyah arası renkte sicim kalınlığında bir çizik olduğunu ve bunun fotoğraflarda da çıktığını farkedince soluğu GENPA merkezinde aldım. Ürün 3 günlük, kasa zaten çizik çıktı, kamerada da bu sorun çıktı diye servise bıraktım telefonu. Ertesi gün arayıp aradılar işlem tamam gelip alabilirsiniz dediler.
    Gittiğimde kameranın değiştirildiğini, kasada ki çiziğin ise benim tarafımdan yapıldığını iddia etti terbiyesizler.
    İlk gün çizik, üçüncü gününde kamera sorunu olan bir telefon ayıplı üründür değiştirmeniz lazım diye ne kadar kavga ettiysemde fayda etmedi. Adamların ağzında sakız gibi "Apple, Türkiye'de sadece bize tamir yetkisi verdi, bizde değişim yerine tamir ediyoruz."...
    Teleservice veya Brightstar bu gibi durumlarda bire bir değişim yaparken GENPA tamir edebiliyormuş, iyide bu benim işime gelmiyor ki, aksine mağdur ediyor. Ki malum bir şikayet sitesinde GENPA'nın bir ürünü tamir ederken başka bir yerini bozduğu şikayetlerinden yüzlerce mevcut.
    Her neyse telefonu kavga dövüş teslim aldıktan sonra aynı gün sattım. Nokia Lumia 820 aldım, ancak beklentilerimi karşılamayınca Vatan Bilgisayar'dan Brightstar ithalatı iPhone 4s 16 GB siyah aldım. Gerçi buda mikrofon sorunlu çıktı ama ertesi gün sıfır kapalı kutu değiştirdiler.
    Özetle bunca tantana ve maddi kayba neden olan GENPA'dan bir daha ürün almamaya tövbeliyim."

    Alma kardeşim ürünü teslim git geri yolla aynısını banada yaptılar 4s e çıkma retina olmayan ekran taktılar bende söyledim bu me ya dedim bildiginiz 10$ lik cin mali cıkma ekran takmissiniz retina bile degil. Olur mu beyfendi orjinal ekran appledan geliyor yedek parca dedi. Dedim ki bir kere apple yedek parca uretmiyor bu konu da zaten apple ile maillestim defalarca kendi yazdigina mi guvenim sana mi ? Ayrica bu cihazlari acip tamir etmeye yetkili kimse yok. Bana dedim parcaninin Appledan gonderildigine dair bir kanitiniz var mi dedim yoksa ben dava acicagim dedim. Tamam 0 cihazla degisim yapcaz dediler bitti olay. Keske ustune gitseydiniz.

    Haklısınız, belki uğraşmam gerkirdi ancak o kadar konuyu uzattılar ki o gün lanet ederek çıktım GENPA'dan. Adamlar alenen 3 günlük ayıplı malı değiştirmiyor, ileride ne sorunlar çıkarırlardı tahmin etmek zor değil.
    Ancak ben zaten kendilerinden intikamımı acı şekilde aldım. Bizim şirketin gsm anlaşması gereği turkcell ile anlaşması var. Satın alma müdürü çok yakın arkadaşım olduğu için kendisiyle bir sohbette bu durumu paylaşmıştım o dönemde. Şu an keyfimi yerine getiren bizim satın alma departmanı Turkcell'den yaptığı toplu alımlarda telefonların GENPA ürünü olmaması şartını koşmuş. Geçen ay 270 telefon alındı ve hepsi başka distribütörlerin. Özetle bana hakkım olan birebir değişimi yapmayıp 2.000 TL'nin pintiliğine soyunan GENPA büyük lokmadan oldu. Gerizekalılar tek akıllı, tek güçlü kendileri sanıyorlar.




  • Dedim altınını alacak heralde
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.