Şimdi Ara

Ipad Air ve Ipad Mini Retina Sorunları / İade / Değişim İşlemleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
6
Favori
6.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. Yeni nesil bir Ipad almadan önce son birkaç haftamı Apple için harcadım. Forumda hem Air hem de Mini Retina ile ilgili sayfaların takipçisi ve destekçisi oldum. Paylaşımlarda bulundum. Sonrasında önce Mini Retina alarak Mini Retinacıların topluluğuna katıldım. Cihaz ile ilgili yaşadığım teknik bir problemden sonra ürünü iade ettim. Ardından Air aldım ve hemen Aircıların topluluğuna katıldım. Şimdi benzer teknik problemleri Air ile yaşıyorum. Bu nedenle yeni bir konu başlatma gerekliliği hissediyorum.

    Türkiye'den Ipad Air ya da Mini Retina almadan önce mutlaka okuyun!

    1. Ipad Mini Retina: Teknosa.com adresinden 32GB Wifi Silver modelini aldım. Ekran altındaki toz yüzünden (dust under screen) hemen iade ettim. Değişim düşünmedim. Benzer problemleri yaşayıp 4 kez iade edenleri okuyunca (yabancı forumlarda) korktum. İnternet alışverişi yapmam iade etmemi kolaylaştırdı.

    2. Ipad Air: Samsun Pupa mağazasından 64GB Wifi Silver modelini aldım. İlk önce ekran altındaki tozu fark ettim (dust under screen). Sonra da ekran dikey konumdayken sol tarafta, özellikle zemin beyaz iken meydana gelen sararma (ipad air yellow tint left side) dikkatimi çekti. Hemen Pupa ile değişim ya da iade sürecini görüştüm. Gerçi satın almadan önce de onları uyarmıştım: Bu tarz sorunlar yaşanıyormuş, sizde durumlar nedir diye yönelttiğim sorulara verilen cevaplar müşteri odaklıydı. Sıkıntı olursa ürünün arkasındayız dediler. Şimdi görüyorum ki ürünün iadesi mümkün değil. Mağazadan alınan ürünlerde iade / değişim süreci farklı işliyor. Ürün açıldı bir kere!
    Değişim için önce servise gidecekmiş. Sonra da kusur tespit edilecek ve yeni bir ürün ile değişim için değişim raporu beklenecek. En az 2-3 hafta sürecek yani.

    Tüm bu sorunlar hevesinizi kırar mı bilmiyorum ama ben inatla en sağlam Ipad'i bulmaya çalışıyorum. En erken 3 hafta sonra yeni bir Ipad üstüne buradan size yazıyor olacağım.

    Tavsiyem tüm satın alma işlemlerini internetten yapın. Alışveriş internetten olunca nereden aldığınızın önemi yok. Aç kutuyu, yap testini, sıkıntı varsa yap iadeni.

    Not: Yaptığım görüşmelerde hem Teknosa, hem Apple Store Türkiye, hem de Pupa benim yaşadığım şikayetlerden ötürü iade ya da değişim talebi yok dediler. Bana kalırsa müşteriyi yanıltıyorlar. Bu nedenle tüm sorunları burada toplayıp onların da dikkatini çekmek gerekiyor.

    LÜTFEN BU BÖLÜME SADECE İADE YA DA DEĞİŞİM GEREKTİREN ÜRÜNLERLE İLGİLİ TECRÜBELER YAZILSIN!
    BURADA YAZILANLAR SORUN YAŞAYAN TÜKETİCİLERİN YALNIZ OLMADIKLARININ KANITI OLSUN.

    Saygılarımla,







  • Teşekkür ederim. Aslında elimde bir adet Ipad Mini varken, retina yüzünden bu kadar sorun yaşamak ilahi bir ceza, işaret gibi geliyor.
    Benim durumumda iade şansım yok diye biliyorum. Tüketici yasası bu konuda onlardan yana. Gerçi iade edip ne yapacağım. Yine yeniden Ipad. Değişim hakkımı her defasında kullanıp en iyi Ipad'i bulup en az 22 ay kullanmak istiyorum. Son 2 ay 2 ay garantili ürün diye satarım Ipad'imi. Alanın da aklında soru işareti olmaz böylece.
  • Konu iPadlerle ilgili ama iade değişim süreci açısından yaşadığım olayı anlatayım diye girdim konuya.

    1 hafta önce Teknosa.com dan 16 GB iPhone 5s Space Gray aldım. Ürün eve geldi telefonu açtım ve direk beyaz ekranda sırıtan ölü pixeli gördüm. Kurulum bile yapmadan direk en yakın mağazaya götürüp iade ettim. Şimdi para iadesini bekliyorum.

    Ürünü kargodan teslim aldığınız andan itibaren 7 gün süreniz bulunuyor iade etmek için. Güvenilir firmaların internet satışlarından yaptığınız alışverişler bu tarz ayıplı ürünleri iade açısından işinizi kolaylaştırır. Benimde tavsiyem bu olur size ayrıca hediye çeki gibi kampanyalar da yapıyolar mağazanın aksine.
  • Zaten ilk alışverişim Teknosa.com üzerinden oldu. Çek, hediye puan hepsi vardı. Keşke sorun yaşamasaydım. Sonra iade edip yeni bir sipariş vermek istedim, ama ürün stoklarda yoktu. Apple Türkiye, sitede yazılan 2-3 iş gününün aksine, en erken 12 Ocak teslimat olur dedi. Onları da eledim. Bimekse ısınamadım derken elden Pupa'dan alayım dedim. Nasıl olsa Premium Reseller, duruşları falan farklı. Bakalım sorunumu nasıl çözecekler. Beklemedeyim.
  • Degisim islemi 2-3 hafta surmuyor. Maksimum 2-3 gun suruyor. Gecen sene iPad 4 aldigimda ilk cihaz ve degisimden gelen ikinci cihazda olu piksel problemiyle karsilasmistim. En son degisim sonucu ucuncu verilen cihaz sorunsuz gelmisti. Ilk urunun degisimi 2 gun, ikinci urunun degisimi 3 gun surmustu. Ben islemleri Bilkom'un servislerinden birinde yaptirmistim. Isterseniz o sekilde degistirin isterseniz Apple Store'un acilisini bekleyin. Turkiye'deki Apple Store hizmeti nasil olur bilmiyorum fakat yurt disinda urundeki hatayi gosterir gostermez hic bekletmeden aninda degisim yapiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim 2 haftayı buluyor ibaresi Pupa'dan alınmıştır.
    Ben 1 haftaya bile razıyım. Benim için çok can sıkıcı bir durum. Paylaşımınız için teşekkür ederim.
  • Merhabalar. Bende 14 aralıkda kliksa'dan ipad air aldım.Dün'e kadar sorunsuz kullanmıştım, dün ekranına jelatin yapıştırmak için temizlediğim sıra ne farkedeyim, ekranın altında bir toz zerresi var. İlk önce ölü pixel sandım, ipadi kapatıp baktım o zaman anladım. Bugun de ankara'da Servis bilgisayara götürdüm, yetkili servis ve satıcısı. kayıt aldılar sorunu onaylamak için servisin bakması gerekiyor vs dediler. Onarım yapılmadığını sorun kabul edilirse birebir değişim yapılacağı söylendi. Bakalım beklemedeyim..
  • Geçmiş olsun. Sorun çıkarmazlar diye düşünüyorum. Bu problem Amerika ve Avrupada yaygın zaten. Bizde satışlar arttıkça sorunlar ortaya çıkmaya başlayacak. Benim cihaz da Pupa kayıtlarına geçen ilk cihaz olacak galiba. Ben de haftaya cumartesi servise yollayacağım. Başka problem var mı diye test ediyorum cihazı. Yeni gelen de problemli gelebilir demi? Hayırlısı bakalım. Sonuçları buradan paylaşalım, herkesin haberi olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de eğer değişim olursa yeni gelecek cihaz hakkında endişeliyim, çünkü bu sorunlar yeni ipadlerde kronik gibi görünüyor. Satıp 6. nesil mi beklesek :D
  • Sağlam ürünü bulana kadar ben değişim yaparım. Aynı problem birkaç kez karşımıza çıkar diye düşünmüyorum. Neyse ilk değiştirme sonuçlarını görelim de sonrasını yine konuşacağız zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar siri kullanırken mavi ekran çıkıp ipad kendi kendine reset atıyor. Aynı şekilde bugün de uygulama indirirken mavi ekran aldım.ios7 ile ilgili bir sorun mu yoksa benim cihaza özgü bir şey mi? Aynı durumda olan var mı
  • Ya arkadaslar bana gelen 3. iPad air gene ekranın solunda siyahlık var ne yapayım yeniden mi değiştiriyim şaşırdım kaldım
  • Nereden aldınız, şu ana kadar yaşadığınız süreci anlatırsanız biz de bilgi sahibi oluruz. Eğer sorun devam ediyorsa değiştirmek mantıklı. Ama en mantıklısı servisi arayıp yine problemli ürünün geldiğini söyleyip, bir iki ay sonra yeni parti ürünlerle değişimin yapılmasını istemek olur. Bence bir iki parti ürün tamamen problemli. Sende var, bende var. Nedir bu kimse anlamadı. Ipad Minim pırıl pırıl valla. Ne toz, ne de sol ışık problemi var. Ah Apple, zamanında koysaydın retina, koklamazdım mininin üstüne gül.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkcube -- 4 Ocak 2014; 23:55:24 >
  • Aos aldım direk iki tanesini değiştirdim Buda bugün geldi actım içinde toz var ekranın solu siyah ısındıkca artıyor iade mi etsem napsam bilmedim yenisi cıkıcak diyorlar iPad Pro onumu beklesem
  • AOS Hizmetini Türkiye verince demek Apple bile kendini bozuyor. Adamlara sorduğumda toz yüzünden iade ya da değişim problemi almadık demişlerdi. Türkiye'de tüketici lehine hizmet anlayışı maalesef yok denecek kadar az. Allah'tan kargo işlemlerinde iyi AOS. Vaktiniz ve sabrınız varsa değişim yapın. Onlar düşünsünler. Ben öyle yapacağım. Son olarak, değişim olayında sanki biz tekmişiz gibi söylemlerinin önüne geçebilsek. Adamlar kabul etmiyor. Sadece siz varsınız diyorlar. AOS, Teknosa, Pupa, Kliksa şu ana kadar sorunlu cihaz satan yerler. Ülkeye bu ürünleri getiren index olsa gerek. Bence onları haberdar edelim.
  • Aynen sanki sorunlu cihaz bizdeymiş gibi ve sunu dediler size öyle geliyordur biz ilk defa böyle sorun duyduk o anda bende film koptu artık ağzıma en geldiyse sıraladım.. Değiştircem ama gene aynısı gelicekse ne olcak kafayı sıyırcam resmen.. Acaba renklere göre sorunlar değişiyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hadibjk

    Aynen sanki sorunlu cihaz bizdeymiş gibi ve sunu dediler size öyle geliyordur biz ilk defa böyle sorun duyduk o anda bende film koptu artık ağzıma en geldiyse sıraladım.. Değiştircem ama gene aynısı gelicekse ne olcak kafayı sıyırcam resmen.. Acaba renklere göre sorunlar değişiyor mu?

    Size öyle geliyordur diyenler AOS temsilcileri mi? Eğer öyleyse AOS'ta tam Türkiyeye ayak uydurmuş demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimano

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hadibjk

    Aynen sanki sorunlu cihaz bizdeymiş gibi ve sunu dediler size öyle geliyordur biz ilk defa böyle sorun duyduk o anda bende film koptu artık ağzıma en geldiyse sıraladım.. Değiştircem ama gene aynısı gelicekse ne olcak kafayı sıyırcam resmen.. Acaba renklere göre sorunlar değişiyor mu?

    Size öyle geliyordur diyenler AOS temsilcileri mi? Eğer öyleyse AOS'ta tam Türkiyeye ayak uydurmuş demektir.

    Aynen öyle deiler ve cok bilgisizler resmen adamı cıldırtırlar Yazık yaa 5s 2 sefer dgiştrdim 3. De kullanıorum artık ekran sarı marı yoruldum çünkü.




  • Öncelikle sabırlı olun. Bütün bunları buraya yazmak zaten onlar için. Gün gelince kapak yaparız bu yazılanları. Hani bize öyle geliyordu deriz. Donanımhaber'in reklam gücünü hiçe sayamazlar, kötü reklam yapıyoruz çünkü. Hemen önlem almak zorundalar. Olmadı sesimizi daha da yükseltiriz.
    Sorunuza gelince: Ben 32GB Wifi Silver Mini Retina aldım, tozluydu. 64GB Wifi Silver Air aldım, hem tozlu hem de renk bozukluğu var. Sorun Sharp ve LG panellerdeymiş. Zaten başka sorunlar da yaşıyormuş Apple. Bu nedenle Samsung ile anlaşma zemini hazırlıyor. Üretilen paneller retina standartlarını da karşılamıyormuş. Toz olayı ise aceleye getirilen işçilik. Yani 2 senelik garanti süresinde Apple bence bu cihazları toplatıp yeni ürünler verecek. Piyasada saplam Ipad yok denecek kadar az.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkcube

    AOS Hizmetini Türkiye verince demek Apple bile kendini bozuyor. Adamlara sorduğumda toz yüzünden iade ya da değişim problemi almadık demişlerdi. Türkiye'de tüketici lehine hizmet anlayışı maalesef yok denecek kadar az. Allah'tan kargo işlemlerinde iyi AOS. Vaktiniz ve sabrınız varsa değişim yapın. Onlar düşünsünler. Ben öyle yapacağım. Son olarak, değişim olayında sanki biz tekmişiz gibi söylemlerinin önüne geçebilsek. Adamlar kabul etmiyor. Sadece siz varsınız diyorlar. AOS, Teknosa, Pupa, Kliksa şu ana kadar sorunlu cihaz satan yerler. Ülkeye bu ürünleri getiren index olsa gerek. Bence onları haberdar edelim.

    AOS' ta bırakın tozu rengini beğenmedim değiştirmek istiyorum demeniz bile yeterli. Farklı nedenlerden ötürü 6. cihazım yolda şu an. Elimde de 2 cihaz var, henüz teslim almak için aramadı TNT. AOS ile görüşmelerimde problemi söyleyip değişip talep ettim ve herhangi bir zorluk çıkarmadan yeni cihazı yolladılar. Hatta eskisini iade almadan bile yolluyorlar. Dediğim gibi şu an aynı siparişe ait 2 cihaz var elimde ve 3. cihaz da yolda. Tek bir sipariş için adamlar 3 cihaz yolladılar bahsettiğim problemler yüzünden müşteri memnuniyeti adına. Bizzat tecrübe ettiğim için AOS' un iyi olduğunu söyleyebilirim.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.