Şimdi Ara

🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (137. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.730
Cevap
91
Favori
312.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
136 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gün içerisinde yüzlerce kısa kesinti yaşıyorum. Benzer sorun yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhtemelen dsl hattınızda sorun var.

  • Ayın 9'undan beri internet hizmetimi TT'den size taşımaya çalışıyorum.


    Türk telekom müşteri hizmetleri ile defalarca konuştum, sosyal medya'dan yazdım, genel müdürlüğe gittim. Şu geçişi bir türlü onaylattıramıyoruz. Tüketici olarak benim ulaşabileceğim bir mecra yok.


    Port tanımlarının hazır olduğu, modemin elimde olduğu bir süreçte çok daha hızlı olmasını beklerdim. 1-2 günde geçişim tamamlandı yazıldığı için açıkçası tahminim en geç 2-3 iş günüydü. 13 Ağustos'ta dolan taahhütüm için 9'unda başvurdum.


    Eğer problem TT tarafında ise bile sizin iç ekiplerinizin kendileri ile iletişimde bulunabileceği bir birim yok mudur? 27 senedir bilgi işlem sektöründeyim, farklı operatörler ile çalıştık, şirketimiz için de yaptığımız bazı başvurularda altyapı TT'den geliyor, öyle ya da böyle görüşecekleri ekip oluyor, hiçbir şekilde iletişim imkanınız olmamasını aklım almıyor.


    Siz bir sorsanız arkadaş bizim bir operatör değişikliği talebimiz vardı nettiniz diye?





  • Türk Telekom’dayken böyle bir sorun yoktu ama.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekom kullanıyorken kaç mbps paket kullanıyordunuz. internet kutusuna geçince kaç mbps aldınız?

  • Merhaba,

    Abone numaranızı iletir misiniz ?

    Bizler en yüksek hıza ulaşmanız için yüksek değerlerle hizmet sunuyoruz mesafesi yüksek ya da kalitesi düşük hatlarda kopmaya neden olabiliyor arkadaşlar bir alt hız seçeneğine çekince düzelecektir.

    Dönüşünüzü bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 15 Ağustos 2022; 12:9:8 >
  • Aynı paraya 8 mbit kullanıyordum
    Şimdi 35 mbit

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt

    Her yerde mi bilmiyorum ama dün denk geldiğimize göre çalışıyorlar. Arıza kaydını sormuştuk, bakıp bizde başka yerler gözüküyor sizin kaydınız gözükmüyor dedi.

  • online işlemlerde referanslarımızı görebilirsek çok iyi olur. bununla ilgili çalışma varmı ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Bu konudaki geliştirmelerimiz sürüyor.

    İhtiyacın farkındayız yakında bilgi vereceğiz.

    Teşekkür ederiz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom’da 35 megabit. İnternet Kutusu’nda 100 megabit.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen hattınız maksimum hızı kaldırmadı ve kopmalara neden oldu. hızınızı düşürtürseniz sorun büyük ihtimalle çözülür


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün türknet ten geçiş için başvuru yaptım. Bakalım ne zaman tamamlanacak:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xsabitx kullanıcısına yanıt
    Umarım sizin için daha iyi bir deneyim olur.

    Ben TT onayı bekledim bir kaç gün.
    Bugün onay geldi ancak internet kutusu sesli onay için aramıyor halen.

    Üstelik saat 16:00 gibi aradım, 30-45 dk içinde geri dönüş yapacaklarını söyledikleri halde. Şu anda saat 19:00

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, abone bilgilerinizi iletebilir misiniz? En kısa sürede aranmanız için kayıt oluşturulacaktır.
    Tesekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Selam, az önce aradım telefondaki arkadaş sesli onayı aldı. Bir önceki neden almadı anlamadım ama hallettik çok şükür, teşekkürler.

    Şu anda 110Mbps hizmet alıyorum. Uzun vadede göreceğiz bakalım.

    Tabi bir de TT nasıl bir fatura çıkartacak onu da göreceğiz 😬

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • geçiş için sadece churn belgesini mi yollayacağız başka bir şey gerekli mi

  • Degerli Abonemiz, sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adina calismalarimiz devam etmektedir. 16.08.2022 tarihi 03.00-06.30 saatleri arasinda sistem bakim calismasi yapilacaktir. Bu saatler icinde erisim problemi yasayabilirsiniz. Lutfen modem ayarlarinizda degisiklik yapmayin. Internet Kutusu B021


    Bir Ping düzeltilmesi bekliyorum hadi bakalım :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mamo44 M kullanıcısına yanıt
    2 evrak var. İkiside gerekli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.