@internetkutusu Hala internet hızım olması gereken 250 MBPS 'ye ayarlanmadı. Maksimum 97 MBPS'de şuan. Port ya da başka bir filtreye takılıyor. Dün apartmana gelip, bana gelmeyen bir telekom görevlisine sordum burada ki portlar gigabit mi evet dedi. Sıkıntı sizin sağlayıcınızdan kaynaklı dedi. O görevliyi benim altyapımı da kontrol etmesi için iş emri girer misiniz? Daha fazla uzarsa bana bu hızları verecek başka sağlayıcıya geçeceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Qwerty -- 22 Eylül 2022; 8:20:26 > |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (15. sayfa)
-
-
@internetkutusu @internetkutusudestek
Abone no : 8576026419
Güncel hızım yukarıdadır. Yaklaşık 2 hafta önce yazmıştım. Gündüz vakitleri ortalama 1 saat kullanıyorum stabil geliyor. Akşam olduğu zaman bu görüntü maalesef.
Ucuz etin yahnisi olmaz derler. Tamda bu söz bu durumu izah ediyor. Tabi bu benim kendi fikrim. Yaklaşık 1.5 ay önce Türknet'ten geçiş yaptım. Önceden hiç böyle bir problemle karşılaşmadım. 3-5 kuruş fazla verip sorunsuz hizmet alsaydım keşke diyecek duruma geldim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dogukan_Deniz -- 22 Eylül 2022; 22:11:45 >
-
Aynı sorun benim adresimde de var. Hatta benim alt dairemde internet bağlı, kullanıyor ama bana bu adreste altyapı yok deniyor. Internetkutusu da port var deyip başvuru alıyor sonra iptal olunca üç maymunu oynuyor. Telekom da port için internetkutusu bize basvursun diyor. Kim doğru söylüyor bilmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 23 Eylül 2022; 9:45:12 > -
Iyi günler. Bugün arkadaşını getir kampanyasından faydalandiniz diye mesaj geldi ki daha önceleri her seferinde benim wpden mesaj atıp haber vermem gerekiyordu.
Online işlem merkezinden giriş yapıp bakayım derken giriş yapamadım. Şifremi unuttan şifre yenilemeyi denedim bu sefer de kullanıcı bulunamadı hatası aldım. Sitede sorun mu var yoksa bana özel mi? Abone numaram:8576040716
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Sistemde kayıtlı irtibat numaranıza kullanıcı adı ve şifreniz kısa mesaj olarak yönlendirilmiştir. Tekrar giriş yapmanızı rica ederiz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kullanıcı hesaplarına girişte bir sorun mu var. Bilgiler doğru olmasına rağmen hatalı giriş uyarısı veriyor.
Eşit:şifre unuttum seçeneği ile sorun halloldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezervuar48 -- 23 Eylül 2022; 15:26:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Giriş menüsünden Şifre Unuttum tıklayın. Kayıtlı telefon numaranıza yeni şifre yollanacaktır. Şifreler güncellenmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
düzelttiler ama niye böyle birşey oldu anlamadım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tundra202006 -- 24 Eylül 2022; 1:12:55 > -
Şifrem değişmiş. Galiba herkeste olan bir durum. SMS ile yeni şifre geldi. Teşekkürler...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@internetkutusu u modemime 68mbps hız gelmesine rağmen hızım bu şekilde. yardımcı olur msunuz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asibela5566 -- 1 Ekim 2022; 9:57:35 > -
Merhaba,
Abone numaranızı pm üzerinden paylaşmanızı rica ederiz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Est. tabiki söylediğin olabilir. Burada da benim mantığım devreye giriyor. Bu altyapı bozukluğu gün içinde sıkıntı çıkarmıyorda neden akşamları çıkarıyor diye düşününce cevabımı alıyorum üstadım.
-
Yanlış anlaşılmasın diye diyorum, otomasyonlu montaj makinelerinin bakımında çalışıyorum, az evvel çalışıyordu, dün yapmıyordu, şimdi ne oldu vs vs bunlar arızanın çözümüne odaklı cümleler olmuyor, oluyor işte meret :)
Edit: belli bir saatte oluyorsa sizinde içinde bulunduğunuz ağda kullanım fazla demekki hocam o saatlerde, işin orasına ben pek hakim değilim, İnternet kutusununun bu hacmi sizin bölgede az mıdır çok mudur yoksa İnternet kutusuna bağlı bir mesele mi tüm telekom alt yapısıyla mı oluyor, ama bir kaç yerde okuduğuma göre belli bir bant genişliği falan alıyor bu ISS ler farklı ISS daha yüksek temin ediyorsa müşterilerine sizin gibi sorun yaşamıyordur eğer diğer ISS'lerde sorum yoksa, bazı arkadaşların teorisi de Türk Telekom yoğun saatlerde diğer servis sağlayıcıların bağlantısını kısıtlayıcı yaklaşıyor kendi bağlantısını yüksek tutmak için deniyor :) dediğiniz olayı pandemide bende dahil bir çok insan yaşadı ders saatleri özellikle 0.2 mbpslere kadar düşmüştü benim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daquied -- 4 Ekim 2022; 1:28:51 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Merhaba, yeni hat başvurusunda bulunmayı düşünüyorum ama bir sorunum var. Hızım 75MBPS'ydi Türknette, daha sonra ulaşılabilir hız 61e düştü birden. Türknet sitesinde alabileceğim hız 61 MBPS olarak gözüküyor artık ama sizin sitenizde ve diğer İSS'lerde 75MBPS gözükmekte. Bu yüzden nakil yerine hattı iptal ettirdim, yeni hat açtırırsam port değişimi yapabilir misiniz ?
-
Abone No:8576051856
Bugün fatura ödeme son günü olduğu halde ve ben bugün fatura tutarını ödediğim halde neden bana extra 48 ₺ internet açma kapama fatura bedeli çıkardınız? Böyle saçmalık mı olur? Turknet'ten ayrılarak sizi tercih ettiğime beni pişman etmeyin. Benim ödediğim 48 TL tutarı bana iade edin. Zamanında fatura ödemesem tmm. Ancak zamanında ödediğim halde haksız kazanç sağlamayın...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Yaşanan aksaklık nedeni ile özür dileriz. Ödemiş olduğunuz 48 TL tutarı bakiyenize eklenmiştir. Gelecek ay faturanızdan ödemiş olduğunuz tutar düşülecektir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Merhaba,
PM üzerinden abone numaranızı iletebilir misiniz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
VLAN ID'sini Türknet'te olduğu gibi 35 olarak mı girmeliyim ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X