Şimdi Ara

İnternet alış verişi ve zulüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar . Size başıma geleni kısa şekilde bir anlatayım. Hepsiburada sitesinden msi marka bir ekran kartı aldım satıcıda Hepsiburada idi ürün elime ulaştı üzerinde jelatin vs yoktu ama pek umursamadım satıcı güvenilir diye düşündüm dün ekran kartını taktım maalesef arızalı çıktı. Aldığımdan 14 günü geçmişti iade hakkım yoktu garanti yoluna gitmek istedim işte film burdan sonra koptu 16/01/2019 da aldığım ürün garanti sorgulamasında 14/11/2018 garanti başlangıcı görünüyor . Hepsiburada ile görüştüm bana geri döneceklerini söylediler 30 dakika sonra mail atmışlar incelemeler yapılmış ürün garantisi fatura tarihinde başladığını ve problem olmadığını yazmışlar. Fakat ürünü Türkiye'ye getiren firma resmi sitesinde sorgulamada hala eski tarih görünüyor.
    Sizce ne yapmalıyım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpaylı -- 4 Şubat 2019; 22:24:25 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Öncelikle jiletin değil jelatin. Garanti sizin adınıza kesilen fatura ile başlar o konuda sıkıntı yaşamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Peki ürün dispirütörü nü aradığımda seri numarasıyla sorgulama yapıldığında tarih neyse o dikkate alınır dediler. Ve ürün arızalı hiç kullanmadım daha önce iade edilen ürün olabilir diye düşünüyorum ve bunun sorumlusu satıcı değilmidir ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alpaylı A kullanıcısına yanıt
    Hepsiburadaya yolla onlar halleder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lawyer066 L kullanıcısına yanıt
    Neyi halledecek ? 36 ay garantisi olan bir ürünü 34 ay yaparak mı ? Yada daha önce satıp sonra iade aldıkları ürünü bana yada bir başkasına satarak mı ? Msi teknik servisi 6 ay içinde değişim isteyebilirsiniz dedi peki benim 1 ay önce aldığım ürün şimdi 3 ay olmuş görünüyor ya bu durum 3 ay sonra başımıza gelse eyvallah mı diyeceğiz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alpaylı A kullanıcısına yanıt
    Fatura tarihi neyse odur. Ben Hepsiburada müşteri temsilcisi değilim tepkinizi onlara iletin. Talebiniz iade veya sıfır ürünle değişim ise bunu belirtip gönderin . Talebinizi yerine getirmezlerse hakem heyetine basvuracaksiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.