Şimdi Ara

İntel ve müşteri memnuniyeti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @ Enes Eyibil

    AMD’yi fanatiklik derecesinde seviyor olabilirsin.

    Fikirlerin yanlış. Müşteri Memnuniyeti göz boyamak için yapılmaz, hele böyle firmalardan böyle bir şey bekleme.

    Adı üstünde Müşteriyi Memnun etmek için yapılır. Verdiği paranın karşılığını tam anlamıyla alsın diye yapılır. Bunu Türkiyedeki kaç tane firmada görüyoruz.

    Sen X firmadan ürün aldın, bir sorun oldu geri iade ettin ama karşılığını olumlu bir şekilde alamadın ? Memnun olur musun olmaz mısın ? Bir daha o firmadan alışveriş yapar mısın ?

    Acaba AMD yapsa aynı şeyi yine Göz Boyamak için mi yapıyor dersin merak ettim.
    Sırf firmalara çamur atacağım diye saçmalayıp rezil olduğunuzla kalıyorsunuz.

    Zoruna mı gitti bir firmanın müşterisini memnun etmesi.

    Bunu OCZ de yapıyor SSD lerde. Ürünü değiştiriyor hemen.

    OCZ de göz boyamak için yapıyor dimi. Düzgün mantıklı yorumlar yazın da takdir edelim sizleri saçmalayıp yerin dibine girmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 14 Eylül 2012; 12:32:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Furious*

    @ Enes Eyibil

    AMD’yi fanatiklik derecesinde seviyor olabilirsin.

    Fikirlerin yanlış. Müşteri Memnuniyeti göz boyamak için yapılmaz, hele böyle firmalardan böyle bir şey bekleme.

    Adı üstünde Müşteriyi Memnun etmek için yapılır. Verdiği paranın karşılığını tam anlamıyla alsın diye yapılır. Bunu Türkiyedeki kaç tane firmada görüyoruz.

    Sen X firmadan ürün aldın, bir sorun oldu geri iade ettin ama karşılığını olumlu bir şekilde alamadın ? Memnun olur musun olmaz mısın ? Bir daha o firmadan alışveriş yapar mısın ?

    Acaba AMD yapsa aynı şeyi yine Göz Boyamak için mi yapıyor dersin merak ettim.
    Sırf firmalara çamur atacağım diye saçmalayıp rezil olduğunuzla kalıyorsunuz.

    Zoruna mı gitti bir firmanın müşterisini memnun etmesi.

    Bunu OCZ de yapıyor SSD lerde. Ürünü değiştiriyor hemen.

    OCZ de göz boyamak için yapıyor dimi. Düzgün mantıklı yorumlar yazın da takdir edelim sizleri saçmalayıp yerin dibine girmeyin.


    hala benim anlatmak istediğim oyun ile fx yada i sierisi p2 serisinde ciddi anlamda fark yoktur amd kullanmaktayim intelde kullandim ama normal kullanici olarak bir fark göremedim demek istediğim bu ama diğer dediklerinizde haklisin diyor ve ceketimi alip gidiyorum buralardan




  • Ben
    quote:

    "faso fiso bunlar intel böyle yaparak göz boyamaya çalişiyor"
    bu kısım için yazdım.
  • Intel boyle calisir ama bizim vatandasimiz yuzunden bir ara bu sekilde urun daha intele gitmeden yenisi geliyordu bu iyi niyeti suistimal ettiler maalesef daha sonra bu politikadan vazgecmislerdi urun gitmeden urun gondermiyorlardi cunku bizim vatandasimiz ezik buzuk sagi solu kirik islemciler gonderdi maalesef
    Buyuk firma olmak bu olsa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu nerden nereye gelmiş, böyle olacağını bildiğim için konuyu açayım mı açmayı mı diye düşünmüştüm. Yaklaşık 13-14 yıldır bilgisayar kullanıyorum, bir çok kez servisle şunla bunla uğraşmak zorunda kaldım, bir firmanın müşterisine güvenmesi, hızlı çözüm üretmesi, müşresini mağdur etmemesi bence takdire değer.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.