Şimdi Ara

Inferno zorluğuna ufak bir bakış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyun çok kolay olacak diyenlere duyurulur. =))

     Inferno zorluğuna ufak bir bakış

    Hell'den Inferno'a geçişteki HitPoint sıçramasına dikkat.



    Bu da text hali video'nun.http://www.ausgamers.com/features/read/3205698

    Ayrıca:


    Gameplay

    Gameplay was finished a few weeks ago. Minor stability tweaking still in the works.

    Patches

    There's already a planned patch for technical support and balance tweaks. Also the PVP patch is in development. Both patches already have target dates, but we still aren't 100% sure on what the patches will include and so the dates might shift with time.

    PVP

    We felt like PvP needs its time, it needs its time where it’s the only priority, so that’s why we chose to kind of push it off.
    I don’t see it slipping out of this year at all, and I think it’ll be much sooner.

    Development

    A lot of the times I think our audience is like “Why don’t you give us more information?” and the truth is, because we change our minds, as we get more information.
    We say “this is what we’re going to do”, and then we go and try it and it doesn’t work. So we change it, and now we’ve lied.

    Game Difficulty

    Co-op difficulty, by stats, is actually higher than in Diablo II, even in the Beta.
    We didn’t put the beta out there to test game difficulty, we put the beta out to test our hardware.
    I can honestly say, that the end-game of Diablo III is way more challenging than Diablo II; way more.
    When you get into Inferno for the first time, if you haven’t spent time in Hell, just farming for gear, you will get crushed.
    We have encounters in the Inferno mode, where we will die a dozen times trying to take a rare down.
    We also have enraged timers, where if you don’t kill the monsters in a certain amount of time, they enrage and then they do massive damage.
    The level of difficulty on Inferno is so high that a lot of people on the dev team can’t test it very effectively. So we’ve actually had to use a specialty group within. We formed a specific strike-team, just for end-game. And their goal was to tell us that this was a challenging and compelling experience.

    Linux

    If there is demand there will be a Linux version.

    Estimate Time to Ever Shut Down the Servers

    There are no future plans of ever taking the servers down. The original Diablo's servers are still up after 15 years.

    Possibility for HD Versions of the Older Games

    Everything’s possible. But the group that would do that, is the same group that is working on Diablo III. So we'll need to stop working on Diablo III. We’d delay the PvP patch or potential expansions.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esasiyun -- 5 Mayıs 2012; 10:42:01 >







  • Zor olsun bence de zaten. Ama level 60 kısıtlaması olursa çok bir anlamı kalmaz bence item dışında
  • anlaşıldı... Hell de güzel bir farm yapmamız gerekecek yinede 6 kat hp çok fazla
    ama süper tabiki
  • http://imageshack.us/f/98/phototd.png/ burdaki albume bir bakın derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolvérine -- 5 Mayıs 2012; 17:19:59 >
  • We also have enraged timers, where if you don’t kill the monsters in a certain amount of time, they enrage and then they do massive damage.

  • sk ya ekstra bir skill gelmiyorki minionları rahat kesebilirsen gene neredeyse vurmadan kesersin sk yı yalnızca biraz daha uzun olucak yeterki 2-3 vuruşa dayanıcak hp ve def in olsun yeter zor değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MakaveLiVII -- 9 Mayıs 2012; 19:16:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canerx1234

    sk ya ekstra bir skill gelmiyorki minionları rahat kesebilirsen gene neredeyse vurmadan kesersin sk yı yalnızca biraz daha uzun olucak yeterki 2-3 vuruşa dayanıcak hp ve def in olsun yeter zor değil

    Oyunu daha oynamadan, Inferno seviyesine gelmeden, "zor olcak" ya da "zor olmayacak" gibi yorum yapmak bana saçma geliyor nedense.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • "You will die, we promise." adamlar sözünü tutmuş.
    Beta'daki "Abi ne kolay ölüyorlar ya." sözünün cevabını almış olduk.
    Hardcore karakter açmak her baba yiğidin harcı olmayacak. (Hatta mantıksız diyebiliriz, ne dersiniz?)
    Inferno'da oturaklı bir boss saatler sürecek gibi görünüyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.