Şimdi Ara

İnanmayanlar Akıllarına Nasıl Bu Kadar Güvenebiliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
1.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Atılgan oo kullanıcısına yanıt
    ebu cehil olmak istiyorsan evet diyebilirsin..ama ben tavsiye etmem..malumun bedr savaşının yaşandığı bölgeye ilk müslümanlar ulaştı..

    ve hz peygamber savaşdan çok önce sahabeye alanı gezdirip kimin nerede öleceğini yer göstererek aktardı...savaş sonrası ebu cehilinde aralarında bulunduğu kafirler aynen hz peygamberin işaret ettiği noktalarda ölü bulundu..

    nene lazım ..mazaallah onun akıbetine düçar olur küfür üzre ölürsün ebedi hayatın mahvolup gider ..

    kişi sevdiği ile beraberdir ..o bakımdan yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabah Yıldızı -- 17 Şubat 2017; 16:34:1 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabah Yıldızı

    ebu cehil olmak istiyorsan evet diyebilirsin..ama ben tavsiye etmem..malumun bedr savaşının yaşandığı bölgeye ilk müslümanlar ulaştı..

    ve hz peygamber savaşdan çok önce sahabeye alanı gezdirip kimin nerede öleceğini yer göstererek aktardı...savaş sonrası ebu cehilinde aralarında bulunduğu kafirler aynen hz peygamberin işaret ettiği noktalarda ölü bulundu..

    nene lazım ..mazaallah onun akıbetine düçar olur küfür üzre ölürsün ebedi hayatın mahvolup gider ..

    kişi sevdiği ile beraberdir ..o bakımdan yani


    Yo niye öyle kaçamak cevap veriyorsun ki.



    Ay ikiye bolundugunde



    fiziki olarak ayda bir değişiklik meydana geliyor mu hayır.

    Bu olaya şahit olan kişilerin fiziki durumlarında bir değişiklik meydana geliyor mu hayır. Ee bunun illüzyon dan ne farkı var.



    peki bu ayı ikiye bölme numarasında David in numarasından ne farkı var izleyen için. Hiç bir fark yok. O gün ayın ikiye bolundugunu gorup müslüman olması sağlanmış bir kişi ile davidin numaralarını izleyen bir kişinin hiç bir farkı yoktur.



    O halde Davidi izleyip neden dinden çıkmıyorsun. Sebebi belli. 1400 yıl önce ki mucizelerle şimdiki illüzyonlar toplum tarafından farklı algılanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabah Yıldızı

    ebu cehil olmak istiyorsan evet diyebilirsin..ama ben tavsiye etmem..malumun bedr savaşının yaşandığı bölgeye ilk müslümanlar ulaştı..

    ve hz peygamber savaşdan çok önce sahabeye alanı gezdirip kimin nerede öleceğini yer göstererek aktardı...savaş sonrası ebu cehilinde aralarında bulunduğu kafirler aynen hz peygamberin işaret ettiği noktalarda ölü bulundu..

    nene lazım ..mazaallah onun akıbetine düçar olur küfür üzre ölürsün ebedi hayatın mahvolup gider ..

    kişi sevdiği ile beraberdir ..o bakımdan yani


    nene lazım ..mazaallah onun akıbetine düçar olur küfür üzre ölürsün ebedi hayatın mahvolup gider ..



    Ooo tehditler tehditler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atılgan oo kullanıcısına yanıt
    tehdid değil yahu..ne alaka..seçtiğin tarafa bak diyorum..hatta kişi sevdiği ile beraberdir hadisini de belirttim..ayrıca bak..bedr de hz peygamber mucize gösterdi..

    nasıl bilebilir kimin nerede can vereceğini..
  • Atılgan oo kullanıcısına yanıt
    kaçamak cevap vermiyorum..sen mucize konusu hk detaylı bilgiye sahip olmadığın için fasid kıyaslar üzerinden olayı ele alıyorsun..sihir ve mucize arasındaki farkı anlayabilmen için taha 70. ayete bak.. firavun musa a.s karşısına o devirdeki en mahir sihir ustalarını çıkardı..sihir ilminde zirve yapmış kimselerden bahsediyoruz..

    küfre ait bir ilim olan sihir bilgileri..o konudaki ustalık derecesine ulaşan mevkileri..musa a.s sadır olanın sihre ait bir gelişme olmadığını kavramalarına sebeb oldu..küfür sayesinde imanı bilmek nasip oldu ..çok enteresandır aslında

    iman ettiler..netice olarak derileri yüzüldü el ve ayakları kesildi..idam edildiler..

    aydaki değişiklik mucizeye muhattab olanlarca kısa süreli olsada gözlemleniyor..değişikliğin olmadığını idaa etmek anlamsız ..mucizeler uzun soluklu kalıcı etkiye sahip olamazlar..bu "teklifin" yani gaybe imanın etme şartını ihlal eder işin doğasına ters yani..

    senin görmeyi arzu ettiğin şey dinin temel prensibi ile uyumsuz..ayrıca mantıksız..

    gelelim kısa sürelide olsa kalıcı etkileri gözlemlenen somuta yansıyan mucizelere ..buhari adlı eserde..binlerce insanın şahit olduğu olağanüstü durumları aktaran rivayetler var..tarihi kaynaklarda buna dahil taberi vb ben sana sadece gıdalar ile alakalı bölümleri aktarayım

    çok az miktardaki gıdaların binlerce insana yetmesi ..o gıdaları tüketmeleri..hz peygamberin sergilediği mucizeleri ilizyon olmakdan çıkarmaya yeter..

    1 litreden az suyun yaklaşık 300 kişiye paylaştırılması ki buna hayvanlarda dahil .. ..somuta yansıyan durumlar olarak kayda değerdir..insanlar o suyu içmiş abdest almış hayvanlarını sulamışlardır..

    eyyub el ensarinin kendi evinde şahit olduğu ve aktardığı 2 kişilik yemeğin 180 kişiye yetmesi hakeza

    hendek savaşında 3 kg etin ve bi parça ekmeğin tüm orduyu doyurması ..hendek savaşında müslümanları sayısı yaklaşık 3000 idi

    tebük seferinde 15 hurma ile ordunun doyması ..

    ilizyonla binlerce insanı açlıkdan yada susuzlukdan kurtaramazsın ..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabah Yıldızı

    kaçamak cevap vermiyorum..sen mucize konusu hk detaylı bilgiye sahip olmadığın için fasid kıyaslar üzerinden olayı ele alıyorsun..sihir ve mucize arasındaki farkı anlayabilmen için taha 70. ayete bak.. firavun musa a.s karşısına o devirdeki en mahir sihir ustalarını çıkardı..sihir ilminde zirve yapmış kimselerden bahsediyoruz..

    küfre ait bir ilim olan sihir bilgileri..o konudaki ustalık derecesine ulaşan mevkileri..musa a.s sadır olanın sihre ait bir gelişme olmadığını kavramalarına sebeb oldu..küfür sayesinde imanı bilmek nasip oldu ..çok enteresandır aslında

    iman ettiler..netice olarak derileri yüzüldü el ve ayakları kesildi..idam edildiler..

    aydaki değişiklik mucizeye muhattab olanlarca kısa süreli olsada gözlemleniyor..değişikliğin olmadığını idaa etmek anlamsız ..mucizeler uzun soluklu kalıcı etkiye sahip olamazlar..bu "teklifin" yani gaybe imanın etme şartını ihlal eder işin doğasına ters yani..

    senin görmeyi arzu ettiğin şey dinin temel prensibi ile uyumsuz..ayrıca mantıksız..

    gelelim kısa sürelide olsa kalıcı etkileri gözlemlenen somuta yansıyan mucizelere ..buhari adlı eserde..binlerce insanın şahit olduğu olağanüstü durumları aktaran rivayetler var..tarihi kaynaklarda buna dahil taberi vb ben sana sadece gıdalar ile alakalı bölümleri aktarayım

    çok az miktardaki gıdaların binlerce insana yetmesi ..o gıdaları tüketmeleri..hz peygamberin sergilediği mucizeleri ilizyon olmakdan çıkarmaya yeter..

    1 litreden az suyun yaklaşık 300 kişiye paylaştırılması ki buna hayvanlarda dahil .. ..somuta yansıyan durumlar olarak kayda değerdir..insanlar o suyu içmiş abdest almış hayvanlarını sulamışlardır..

    eyyub el ensarinin kendi evinde şahit olduğu ve aktardığı 2 kişilik yemeğin 180 kişiye yetmesi hakeza

    hendek savaşında 3 kg etin ve bi parça ekmeğin tüm orduyu doyurması ..hendek savaşında müslümanları sayısı yaklaşık 3000 idi

    tebük seferinde 15 hurma ile ordunun doyması ..

    ilizyonla binlerce insanı açlıkdan yada susuzlukdan kurtaramazsın ..



    aydaki değişiklik mucizeye muhattab olanlarca kısa süreli olsada gözlemleniyor..değişikliğin olmadığını idaa etmek anlamsız ..mucizeler uzun soluklu kalıcı etkiye sahip olamazlar..bu "teklifin" yani gaybe imanın etme şartını ihlal eder işin doğasına ters yani..



    Kendinle celisiyorsun. Sen yukarda dedin ya mucize fizik üstü bir ortamda gerçekleşti diye. Sonra ben fizik üstü ortamda gerceklesseydi dünyada bunu gozlemleyenlerin olmayacagini çünkü bir şeyin gözlemlenmesi için ancak ve ancak fiziki duyu organlarimizla algılamis olmamiz gerektiğini söyleyince sen olayı gozlemleyenlerinde fizik üstü bir ortamda olduğunu söylemiştin. Şimdi ayda değişiklik olmadığını söylemek anlamsız diyorsun. Ben yine itiraz ediyorum bu olay senin dediklerini doğru kabul edersek bilinen evrenin içinde ki hiç bir yerde gerçekleşmiş olamaz. Ancak ve ancak ya zihinlerine böyle bir olaya maruz kalmış gibi bir iz bırakıldı ya da bu olay koca bir illüzyon. Ben bunun ikinci sikkinin daha muhtemel olduğu kanısındayım.



    Şimdi gelelim şu 2 kg etle bir ordunun doyurulması gibi hadiselere. Bunların doğru olduğunu nasıl kanıtlayacagiz. Dede korkut hikâyelerinde de bu tarz betimlemeler var bu verdiğin örnekleri dede korkut hikayelerinden daha inanılır yapan şey nedir. Bana nasıl kanitlarsin o 2kg et ile bir ordunun doydugunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir. Tanrı hakkında delil yok ise bu tanrının olmadığı anlamına gelmez, buna göre ateist olmakta bir inançtır en mantıklı olan sanırım bilinemezci olmak... İşin içine din girdiği için objektif olmakta tartışılır tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maggese

    Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir. Tanrı hakkında delil yok ise bu tanrının olmadığı anlamına gelmez, buna göre ateist olmakta bir inançtır en mantıklı olan sanırım bilinemezci olmak... İşin içine din girdiği için objektif olmakta tartışılır tabi

    Zeus ile Poseidon un yaklogunun kanıtı da yok. Ee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atılgan oo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maggese

    Kanıtın yokluğu yokluğun kanıtı değildir. Tanrı hakkında delil yok ise bu tanrının olmadığı anlamına gelmez, buna göre ateist olmakta bir inançtır en mantıklı olan sanırım bilinemezci olmak... İşin içine din girdiği için objektif olmakta tartışılır tabi

    Zeus ile Poseidon un yaklogunun kanıtı da yok. Ee

    Agnostik olmak en mantıklısı bu yüzden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Mandalorian -- 17 Şubat 2017; 18:18:59 >
  • Atılgan oo kullanıcısına yanıt
    çelişmiyorum..elbette değişiklik olmadığını söylemek anlamsız..zira şahitlerce değişiklik olduğu ifade ediliyor..ancak değişim yaşandığı boyuta dair..bilgi eksikliği senin kafanın karışmasına sebeb oluyor..hepsi bu..bir başka boyutta yaşanmış hadiseyi evrendeki şartlar içinde gerçekleşmemiş olmasına öne çıkararak yanlışlayamassın ..hala fizik kurallarına bağlı şekilde mucizeyi anlamaya çalışıyorsun kafan bu şekilde çalışmaya alışkın ancak değişmelisin mucize kavramının anlamına iman etmen gerekmiyor gereği gibi bilmen yeterli..

    3 kg etin orduyu doyurduğuna dair bilgiyi o orduda bulunan kimselerin şahitliği neticesi öğreniyoruz..

    hadislerin kaynağını belirttim..açar okursun..tarihi eserlerde de bahsi geçiyor..doğruluğuna dair teyid için bizler tahriç sistemini kullanıyoruz..

    siz hangi sistemi ele alıp yola koyulursunuz bunu bilemem..ancaakk mürtedin katlini diline pelesenk yapan ve fırsat buldukça bunu öne süren biri..olarak doğrulamayı dert etmen ne kadar tutarlı bunuda düşünmeden edemiyorum..biraz ikircikli tutum var sanki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabah Yıldızı

    çelişmiyorum..elbette değişiklik olmadığını söylemek anlamsız..zira şahitlerce değişiklik olduğu ifade ediliyor..ancak değişim yaşandığı boyuta dair..bilgi eksikliği senin kafanın karışmasına sebeb oluyor..hepsi bu..bir başka boyutta yaşanmış hadiseyi evrendeki şartlar içinde gerçekleşmemiş olmasına öne çıkararak yanlışlayamassın ..hala fizik kurallarına bağlı şekilde mucizeyi anlamaya çalışıyorsun kafan bu şekilde çalışmaya alışkın ancak değişmelisin mucize kavramının anlamına iman etmen gerekmiyor gereği gibi bilmen yeterli..

    3 kg etin orduyu doyurduğuna dair bilgiyi o orduda bulunan kimselerin şahitliği neticesi öğreniyoruz..

    hadislerin kaynağını belirttim..açar okursun..tarihi eserlerde de bahsi geçiyor..doğruluğuna dair teyid için bizler tahriç sistemini kullanıyoruz..

    siz hangi sistemi ele alıp yola koyulursunuz bunu bilemem..ancaakk mürtedin katlini diline pelesenk yapan ve fırsat buldukça bunu öne süren biri..olarak doğrulamayı dert etmen ne kadar tutarlı bunuda düşünmeden edemiyorum..biraz ikircikli tutum var sanki









    hepsi bu..bir başka boyutta yaşanmış hadiseyi evrendeki şartlar içinde gerçekleşmemiş olmasına öne çıkararak yanlışlayamassın .



    Kim demiş onu. Neden yanlışlayamayacagim. Daha doğrusu böyle bir olay zaten yok. Olay nerde yaşanmış, farklı bir alemde bizim evrende değil, olayı görenler nasıl görmüş, olayı görenler bizim evrenden çıkmışlar başka bir aleme geçmişler orada görmüşler



    Bu ne olm. Var mı böyle bir dünya. Buna modern dünyada mit derler. Böyle bir dünya hikaye var diğer dinlerde. Onlara inanmıyorsun ama.



    Savaşta ki askerler tarafından kanıtlandı derken ne kastediyorsun. Yani butun askerlere kağıt mı imzalatmislar 2 kg et vardı bütün orduyu doyurduk şahitlik eder mısın diye sorup imza mı attirmislar. tek kanıt yillar sonra yazılan hadisler. Siradan bir tarikat bul ve o tarikata mensup birisine o tarikatın liderinin yaptığı işleri sor bakalım sana neler anlatacak. Yok şöyle uçar yok şöyle kaçar falan fıstık. İşte o 2kg et meseleside öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sabah Yıldızı kullanıcısına yanıt
    Hocam gaybı bilen yalnız Allah değil mi? Nasıl peygamber geleceği görebilmiş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atılgan oo kullanıcısına yanıt
    quote:

    Daha doğrusu böyle bir olay zaten yok. Olay nerde yaşanmış, farklı bir alemde bizim evrende değil,


    daha önce belirtiğim gibi anlamakda sıkıntı yaşıyorsun..boyut denince bizim evren dışında bir yer hayal ediyorsun.. fiziksel uzaklık yakınlık vb kavramlara gidiyor kafan boyut denince mearic 4. ayeti ekşide yorumlayan elemandan pek bi farkın kalmıyor..

    basite indirgeyelim..inancımıza göre yapıp ettiklerimizi kayıt altına alan melekler var ..nerede onlar boyut olarak..uzağımızda mı 50 trilyon ışıkyılı ötede mi ?

    quote:

    tek kanıt yillar sonra yazılan hadisler.


    yıllar sonra yazılmadı hadisler uydurma.. beğenmediğin o hadisler üzerinden millete hesap sormaya kalkıyorsun ama ..bu ikiyüzlülük değilde nedir..

    tutarlı olmalı insan ..ve tabi mert bunları başardığında insanlık için olmasa bile kendin için büyük bir adım atacaksın seni temin ederim bakalım başarabilecekmisin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabah Yıldızı -- 17 Şubat 2017; 19:31:20 >




  • LePortaBim kullanıcısına yanıt
    http://www.kuranmeali.org/3/ali_imran_suresi/179.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx

    sadece hz peygamber değildi gaybe muttali olan

    http://www.kuranmeali.org/3/ali_imran_suresi/49.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx

    isa a.s kendisine gayb olan meseleleri de bildiğini ifade ediyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabah Yıldızı

    quote:

    Daha doğrusu böyle bir olay zaten yok. Olay nerde yaşanmış, farklı bir alemde bizim evrende değil,


    daha önce belirtiğim gibi anlamakda sıkıntı yaşıyorsun..boyut denince bizim evren dışında bir yer hayal ediyorsun.. fiziksel uzaklık yakınlık vb kavramlara gidiyor kafan boyut denince mearic 4. ayeti ekşide yorumlayan elemandan pek bi farkın kalmıyor..

    basite indirgeyelim..inancımıza göre yapıp ettiklerimizi kayıt altına alan melekler var ..nerede onlar boyut olarak..uzağımızda mı 50 trilyon ışıkyılı ötede mi ?

    quote:

    tek kanıt yillar sonra yazılan hadisler.


    yıllar sonra yazılmadı hadisler uydurma.. beğenmediğin o hadisler üzerinden millete hesap sormaya kalkıyorsun ama ..bu ikiyüzlülük değilde nedir..

    tutarlı olmalı insan ..ve tabi mert bunları başardığında insanlık için olmasa bile kendin için büyük bir adım atacaksın seni temin ederim bakalım başarabilecekmisin





    daha önce belirtiğim gibi anlamakda sıkıntı yaşıyorsun..boyut denince bizim evren dışında bir yer hayal ediyorsun..



    Ee geriye başka seçenek kalmıyor ki. Bak çok basit sorularla başka boyutta olduğu ortaya çıkıyor. Sen bu noktadan sonra olaya önem kazandırmak için "sen boyutu öyle seyapma yav" demeye getiriyorsun. Ama olay aynen şöyle gerçekleşiyor. Şimdi peygamber bunları bir tepenin bir yamacına getiriyor ve ayı gösteriyor. Sonra bunlar hep birlikte başka bir boyuta geçiyor. Ancak o tepenin arkasında başka kişilerde var ve bunlarda ayı görüyor ama ne ay ikiye bölünüyor ne de yere düşüyor. Çünkü olay senin iddianamede göre başka aleme geçen kişilerin zihinlerinde yaşanıyor. Bu alemde hiç bir değişiklik olmuyor.



    Bunun aynısını David de yapıyor. Tepenin bir yüzünde seyirciler için ayı ikiye bölüyor ama tepenin diğer tarafindakiler için ayda hiç bir değişiklik yok.











    yıllar sonra yazılmadı hadisler uydurma.. beğenmediğin o hadisler üzerinden millete hesap sormaya kalkıyorsun ama ..bu ikiyüzlülük değilde nedir..



    Yahu bana kanıtla o zaman. Dediğin savaş günü yazılmış olan hadisin o günde yazıldığını kanıtla. Bir hafta da bile bir sözün ne kadar evrim geçirerek başka bir dedikoduya dönüştüğüne çokça şahitlik ettim. Yıllar sonra yazılan şeylere neden inanayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sabah Yıldızı kullanıcısına yanıt
    Hocam evet ama bütün ayetler ile beraber incelendiğinde ali imran 179 daki olayı peygamberlere vahyedilen kitaplar olarak yorumlayabiliriz. Sonuçta ilahi kitaplar Allahın gaybi bilgisini de içerebiliyorlar. Bu anlamda Allah resullerine gaybdan bir parça veriyor tabii.
    Hz. İsa ile ilgili attığınız ayeti daha önce düşünmemiştim. Ama dediğiniz doğru olsa bile orada gelecekten haber verme gibi bir durum yok yine. Geçmişte olmuş bitmiş şeyleri mucizevi bir şekilde haber vermek var.
  • objektif olmak derken..eğer tarafsızlık kastediliyorsa sıfır etkiye maruz nötr bi alan yani..böyle bir alan olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim..

    insan şu 3 durumdan hali kalamaz..

    inkar

    şüphe(bilinemezcilik de dahil buna)

    iman

    kabaca durum bu...bu 3 durumda sıfır etkiye sahip nötr bi alan değildir..dikkat edin buna ..vaktiyle biri beni objektif olma adı altında şüphe alanına çekmeye çalıştı..

    imanı terket öyle bak olaya..

    insanı ahmak yerine koymaya çalışan bu teklife gülmüştüm ..neden beni muhafaza eden alandan kendi isteğimle çıkıp şüphe alanına gireyim ki..orada sıfır etki yok..tam aksine inkar dalgalarının en çok aşındırdığı kıyı ..aslında beni objektif olmaya değil küfre davet ediyordu..tabi çapının yettiği ölçüde..asıl kızdığım nokta davet ettiği alanı objektif -tarafsız olarak nitelemesi idi..




  • LePortaBim kullanıcısına yanıt
    hayır yorumlayamayız..buna ayetlerin içeriği mani..

    gayb konusu oldukça geniş ve hem geçmişi hem şimdiki zamanı hemde geleceği kapsar..sadece gelecek zamana ait bilgi olarak bakamazsın ..

    quote:

    evlerinizde ne yiyor, neleri biriktiriyorsanız size haber veririm. Eğer inanıyorsanız bütün bunlarda sizin için ibret alınacak mesaj vardır.Ali İmran 49.


    bak ayette nelerden bahsediliyor..isa. a.s yaşıyor olduğu halde iken bunları dile getiriyor..

    incilde milletin evinde ne biriktirdiğini ne yiyip içtiklerini içeren ayetler bulunmuyordu elbette..

    benim evimde yediğim içtiğim biriktirdiğim isa a.s için gaybdır..bunlar ayetle bildirilmediğine göre hem gaybe muttali kılındığını hemde vahyin 2 türde gerçekleştiği sonucu ortaya çıkar..ayrıca yine bu ayet hem geçmiş hem şimdiki hemde gelecek zamana şamil gaybi bilginin isa a.s ulaştığını gösterir..zira yeme içme ve biriktirme..geçmiş şimdiki ve gelecek zamanı kapsayan fiiler bütünüdür..




  • gecenlerde bir mucize gerceklestirerek tum evreni dolastim. tanri denilebilecek hicbirsey goremedim. aklimin ve bilimin bana gosterdiklerini bu mucize ile birlestirince bir kez daha hakli oldumu anladim. tabi bazi insanlar bu mucizeyi gorecek seviyede olmadigi icin beni yalancilikla suclayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabah Yıldızı

    objektif olmak derken..eğer tarafsızlık kastediliyorsa sıfır etkiye maruz nötr bi alan yani..böyle bir alan olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim..

    insan şu 3 durumdan hali kalamaz..

    inkar

    şüphe(bilinemezcilik de dahil buna)

    iman

    kabaca durum bu...bu 3 durumda sıfır etkiye sahip nötr bi alan değildir..dikkat edin buna ..vaktiyle biri beni objektif olma adı altında şüphe alanına çekmeye çalıştı..

    imanı terket öyle bak olaya..

    insanı ahmak yerine koymaya çalışan bu teklife gülmüştüm ..neden beni muhafaza eden alandan kendi isteğimle çıkıp şüphe alanına gireyim ki..orada sıfır etki yok..tam aksine inkar dalgalarının en çok aşındırdığı kıyı ..aslında beni objektif olmaya değil küfre davet ediyordu..tabi çapının yettiği ölçüde..asıl kızdığım nokta davet ettiği alanı objektif -tarafsız olarak nitelemesi idi..


    Kabaca açıklayacaksak ateizm tanrıya inanmamaktır. Bir ateistin eğer kanıtlara göre gidecekse tanrıya inanmaması için bir sebep yok, tarafsız olacaksak eğer böyle bir sebep yok ama kanıtta bulamıyorsa en uygunu şüpheci olmaktır. Eğer kanıt bulursa tarafsız bir şekilde kanıtı izleyip inanmalı veya inanmamalı... Bunu kastediyorum aslında, bir bilim adamı düşünün bir fikir ortaya atıyor mesela "2+2=5" olsun bu bunu savunuyor ama biri diyor ki "2+2=4 eder" ve kanıtlıyor bilim adamının yanlış olduğunu o bilim adamı kanıtı izler ve fikrinden vazgeçer. Eleştirdiğim başka bir nokta ateistlrin dindarları bağnaz olmakla suçlayıp ateizmi bağnaz bir şekilde savunmalaları... Biraz karışık oluyor kusura bakmayın, bazı yazım hataları ve düşük cümleler var elimden geldiğince düzgün çalışmaya çalışsam bile...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.