Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

İMDAT! KORKUYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
75
Cevap
0
Favori
1.365
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    415 Mesaj
    Yaw korkuyorum zaten sabahtan beri de içim bi garipti bu olaylardan sonra daha beter oldum iyice korkuyorum bana dua yazıda okuyum iiçimden tırsmaya başladım



    |
    |
    _____________________________
    "İstediğiniz her şeyi yapmakta özgürsünüz. Katlanacağınız şey sadece sonuçlarıdır..."
  • Yüzbaşı
    292 Mesaj
    kardeş açıklarmısın korkunu anlayalım..... derdini söylemeyen derman bulamaz..
    |
    |
    _____________________________
    Kız Dediğin Naz Etmez.Erkek Dediğin Hiç Ürkmez.Dostdan Düşman Olmaz, Gavurda Namus Olmaz, Güzelde Kusur Olmaz, Gerçek AŞKTADA Gurur Olmaz.
    EsKi NiCk = hayalci333
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    evde hiç yok mu dua falan oradan oku ama önce git bir banyo yap şey ken okuma...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KİLLBOY -- 18 Mart 2006; 21:06:55 >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    sebep bnm yaw.
    korkma arda seni yemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekspresyonizm -- 18 Mart 2006; 21:31:19 >
    |
    |
    _____________________________
    yanındakini tanı..
  • Teğmen
    223 Mesaj
    Ayetel kürsü oku 7 kere sonrada kendini Allah a yani canının ve ruhunun sahibine emanet et işte o zaman kimsenin sana bi kötülügü dokunamaz
    |
    |
    _____________________________
    "Efendiler ve ey millet iyi biliniz ki "Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. ...

    M.Kemal ATATÜRK
  • Yüzbaşı
    415 Mesaj
    Abi ayetel kürsiyi ezbere bilmiyorum ya acaba bi yereden okusam olurmu?
    |
    |
    _____________________________
    "İstediğiniz her şeyi yapmakta özgürsünüz. Katlanacağınız şey sadece sonuçlarıdır..."
  • Binbaşı
    1687 Mesaj
    Ne olayı oldu ya anlatsana bizdde korkalım
    |
    |
    _____________________________
    Better Dayz...
  • Teğmen
    223 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Guitarist

    Abi ayetel kürsiyi ezbere bilmiyorum ya acaba bi yereden okusam olurmu?

    olur tabi önemli olan okumakkimseninde lafına aldırma oku Allah ın kuranından apaçık bir ayettir ve mutlaka sana faydası olacaktır bulabiliyorsan türkçe mealinide oku
    |
    |
    _____________________________
    "Efendiler ve ey millet iyi biliniz ki "Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. ...

    M.Kemal ATATÜRK
  • Binbaşı
    1277 Mesaj
    Sorun ne onu bi söylesen
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Guitarist

    Abi ayetel kürsiyi ezbere bilmiyorum ya acaba bi yereden okusam olurmu?


    ayetel kürsi bana fayda etmez arda.
    sarımsak al.
    hatta erkeksen gelde sarımsaksız başet benle
    |
    |
    _____________________________
    yanındakini tanı..
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    korkma hayatım ben burdayım bişey olmaz
    |
    |
    _____________________________
    Seni Seviyorum diyorsun ya..İçimi titreten sesinle !
    Gülüyorsun ya en masum halinle..
    Yüregime dokunuyorsun usulca bitanem..
    Bilemezsin içimdeki SEN'i...
  • Yüzbaşı
    415 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ekspresyonizm


    quote:

    Orjinalden alıntı: Guitarist

    Abi ayetel kürsiyi ezbere bilmiyorum ya acaba bi yereden okusam olurmu?


    ayetel kürsi bana fayda etmez arda.
    sarımsak al.
    hatta erkeksen gelde sarımsaksız başet benle



    ya bi git kızım ya belamısın


    abiler ben ayetel kürsiyi bulamadım b,i yazsanız yada link verseniz olurmu kitaplara bakmaya gidecek şey kalmadı
    |
    |
    _____________________________
    "İstediğiniz her şeyi yapmakta özgürsünüz. Katlanacağınız şey sadece sonuçlarıdır..."




  • Yarbay
    44889 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Dark_Mage


    quote:

    Orjinalden alıntı: Guitarist

    Abi ayetel kürsiyi ezbere bilmiyorum ya acaba bi yereden okusam olurmu?

    olur tabi önemli olan okumakkimseninde lafına aldırma oku Allah ın kuranından apaçık bir ayettir ve mutlaka sana faydası olacaktır bulabiliyorsan türkçe mealinide oku


    Oku fkt once ezberle gunumuz gencliginin byuk eksikligi karı kız pesinde kosarken kos ama kendini koruyacak veya sıgınacak birkac duada bil mutlaka bu vesile ile ezberle ayrıca neyden korkuyorsun

    http://www.biriz.biz/namaz/namazdualar.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seferoglu -- 18 Mart 2006; 21:45:15 >
    |
    |
    _____________________________
    psn
    acaltun17




  • Onbaşı
    15 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: rich_girl

    korkma hayatım ben burdayım bişey olmaz



    sen bile kurtaramazsın onu elimden
    |
    |
    _____________________________
    yanındakini tanı..




  • Yüzbaşı
    930 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Guitarist

    abiler ben ayetel kürsiyi bulamadım b,i yazsanız yada link verseniz olurmu kitaplara bakmaya gidecek şey kalmadı


    Allahü lâ ilâhe illâ hüvel hayyül kayyûm. Lâ te’huzühû sinetün ve lâ nevm. Lehû mâ fis-semâvâti vemâ fil erd. Menzellezî yeşfeu indehû illâ biiznihi. ya’lemü mâ beyne eydîhim vemâ halfehüm velâ yühîtûne bişey’in min ilmihî illâ bimâ şâe vesia kürsiyyühüssemâvâti vel erd. Velâ yeûdühü hıfzuhumâ ve hüvel aliyyül azîm.

    meali.
    Allah, O'ndan başka tanrı yoktur; O, hayydir, kayyûmdur. Kendisine ne uyku gelirne de uyuklama. Göklerde ve yerdekilerin hepsi O'nundur. İzni olmadan O'nun katında kim şefaat edebilir? O, kullarının yaptıklarını ve yapacaklarını bilir. (O'na hiçbir şey gizlikalmaz.) O'nun bildirdiklerinin dışında insanlar O'nun ilminden hiçbir şeyi tam olarak bilemezler. O'nun kürsüsü gökleri ve yeri içine alır, onları koruyup gözetmek kendisine zor gelmez. O, yücedir, büyüktür.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    572 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ekspresyonizm


    quote:

    Orjinalden alıntı: rich_girl

    korkma hayatım ben burdayım bişey olmaz



    sen bile kurtaramazsın onu elimden



    sen kimsin low.
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    15 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: serhat_h_fb


    quote:

    Orjinalden alıntı: ekspresyonizm


    quote:

    Orjinalden alıntı: rich_girl

    korkma hayatım ben burdayım bişey olmaz



    sen bile kurtaramazsın onu elimden



    sen kimsin low.



    korkulu rüyası.hatta kabusu.
    |
    |
    _____________________________
    yanındakini tanı..




  • Yüzbaşı
    572 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ekspresyonizm


    quote:

    Orjinalden alıntı: serhat_h_fb


    quote:

    Orjinalden alıntı: ekspresyonizm


    quote:

    Orjinalden alıntı: rich_girl

    korkma hayatım ben burdayım bişey olmaz



    sen bile kurtaramazsın onu elimden



    sen kimsin low.



    korkulu rüyası.hatta kabusu.



    bırak küçücük çocuu abisi. komiklikmi yoksa ciddimisiniz
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    223 Mesaj
    ekspresyonizm seni bi çarparım şeytan çarpmışa dönersin topigi sulandırma
    |
    |
    _____________________________
    "Efendiler ve ey millet iyi biliniz ki "Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. ...

    M.Kemal ATATÜRK
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: serhat_h_fb


    quote:

    Orjinalden alıntı: ekspresyonizm


    quote:

    Orjinalden alıntı: serhat_h_fb


    quote:

    Orjinalden alıntı: ekspresyonizm


    quote:

    Orjinalden alıntı: rich_girl

    korkma hayatım ben burdayım bişey olmaz






    sen bile kurtaramazsın onu elimden



    sen kimsin low.



    korkulu rüyası.hatta kabusu.



    bırak küçücük çocuu abisi. komiklikmi yoksa ciddimisiniz

    yok ya ne abisi.büyük o.valla ben ciddi deilim bişiler annattım onada o bayaa tırstı.şaka bi yana ne ettiğimi bnde anlamadım ama neyse(bozuntuya verme)
    |
    |
    _____________________________
    yanındakini tanı..




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,369
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.