Şimdi Ara

İlk Test - Honda Civic 1.6 i-DTEC (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
8.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bu şimdi test mi yapmış :D , esp 'den başka bişeyden bahsetmedi. Rakipleri esp kapatmaya izin vermiyormuş , benim bildiğim bi çok markada esp kapatılıyor , vw'de falan kapatılmıyor mu ?

    Jetta'da DSG'de kapatılmıyor

    Polo'da yok zaten

    Golf'de kapatılıyor

    Leonda'da kapatılıyor
  • Taze taze yazayim. 1.6 dizel civic bugun test ettim. Genel olarak arac ici ve disi kaliteyi hissettiriyor fakat uzulerek soyluyorum motor gurultulu. 2000-2500d/d araliginda turbo resmen arac icinde calisiyor. 3. 4. Viteslerde tam gaz yaptiginizda motor titresimini hissediyorsunuz. Arka suspansiyon klasik torsiyon tip yol tutusu ortalama kayma egilimi gosteriyor. Gosterge kusmi olmamis digital hiz gostergesini kil payi gorebiliyorsunuz direksiyondan. Direksiyonu asagi alirsaniz deviri goremiyorsunuz. Yani su an cokta fazla yazamiyom mobilden cok buyuk beklenti icerisinde olanlar cidden hayal kirikligina ugrayabilirler
    Sunlarida soyleyim eksi olarak vites hic iyi olmamis. 6. Vitesin yaninda geri vites var. 6 yerine geriye takacam diye tedirgin oldum viteslerin yerini tutturmak zor. Ic dikiz aynasinda goruntu cok az. Ve asfalt sesini iceriye alacak bu arac maalesef. Tam micirli asfalta cikamadim ama cevre yolunda ses geliyordu azicik.
    1. 2. Viteste arac guclu ve atik fakat 2000 devirdeyseniz. Bu devirin altinda cok sey beklemeyin aractan. Diger viteslerde yavas yavas performans kayboluyor noldu firlayan bu araca dedirtiyor. Yani ucarim kacarim diyenlere hitap etmez bence. Simdilik bu kadar saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HONDA CİVİC 1.6 İ-DTEC DİZEL MOTOR SORUNU - PARTİKÜL FİLTRE SORUNU
    Merhaba Honda nın 28.02.2018 de satışa çıkardığı HONDA CİVİC 1.6 İ-DTEC MANUEL aracını satın aldım . Bu araçla alakalı tecrübelerimi ve mağduriyetimi sizinle paylaşacağım . Aracı 28.02.2018 de HONDA AYIŞIĞI ALTUNİZADE den sipariş verdim ve aracı 1 hafta sonrasında teslim aldım . Aracı 6 . aya kadar yani 6.000 e kadar sorunsuz bindim 6.000 km de araç DPF arıza lambası yandı bende servisi arayıp sorunu söyledim kendileri 60/80 km sabit hızla 2500-3000 devirde 15-20 dk sürülmesi gerektiğini partikül ün dolduğunu söylediler bende buna istinaden 20 dk bahsettikleri sabit hızla aracı otobanda sürdüm . Sonrasında sonucun değişmediğini fark ettim ve servisi aradım aracın servise gelmesi gerektiğini söylediler bende aracı AYIŞIĞI HONDA ALTUNİZADE ye götürdüm . Aracı servise aldılar partikül filtre temizliği yapılması gerektiğini söylediler aracı servise bıraktım ve akşamında aracın hazır olduğunu söylediler ve gidip aracı teslim aldım. Aracı teslim aldıktan 10 km sonra bu sefer aracın motor arıza ışığı yandı , hemen aracı kenara çekip servisi aradım serviste bulunan ERHAN bey bu şekilde kullanımda sorun olmayacağını bize getirip arıza ışığının söndürülmesi gerektiğini söyledi , araç motor arıza ışığıyla birlikte birde motor yağ lambası uyarısı verdi bende aracı tekrar servise götürdüm . Bilgisayara bağlayarak mevcut hatayı sildiler ve geçici bir hata olduğunu önemli bir şey olmadığını söylediler bende tabi inanarak aracı tekrar teslim aldım . Teslim aldıktan 20-25 km sonra tekrar motor arıza ışığı yandı ben servisi aradım ve yetkili olduğu söylenen ERHAN beyle durumu paylaştım bu durumun kronik olduğunu ve sürekli yaptığını söyledim kendileri aracın yakıtıyla alakalı olduğunu ve içerisindeki yakıtın tüketildikten sonra tekrardan servise gelip bakılmasını deponun boşaltılıp yeni mazot alınması gerektiğini söyledi . Bende aracın mazotunun çeyrek depo kalana kadar kullanıp aracı servise götürdüm . Servis beni arayıp 200 tl mazot alınıp aracın test edilmesi gerektiğini söylediler bende uygun gördüm ve yeni yakıt alınıp denenmesini istedim . Araç 5 gün serviste kaldı ve bütün testlerinin yapıldığını aracı herhangi bir sorunu olmadığını söylediler . Bende tabi tekrardan güvenip aracı aldım ama sonuç değişmedi !!! Aracı alıp otoparkıma götürdüm ve 4-5 gün sonra kullanmak istedim otobana çıkıp gitmek istediğim yere giderken 5-6 km sonra motor arıza ışığı tekrar yandı !!! Bende en son 20.08.2018 de aracı tekrar servise götürdüm bu sefer İBRAHİM bey araçla ilgilendi bilgisayara bağladı ve tekrar rejenerasyon yaptı herhangi bir sorun olmadığını söyledi bende aracı alıp teste çıktım teste çıktığımda yağ lambasının yandığını gördüm araçta bir sorun olduğunu söyledim İBRAHİM beyde aracı bırakmamı istedi ve HONDA TÜRKİYE den bilir kişilerin gelip inceleme yapıp onların karar vermesi gerektiğini söyledi . 20.08.2018 de aracı Servise bıraktım ve 28.08.2018 de HONDA AYIŞIĞI ALTUNİZADE beni aradı sorunun kullanıcı hatası olduğunu ve dpf in değişmesi gerektiğini 15.040 tl ücret ödemem gerektiğini söyledi . Bu durumun kesinlikle kullanıcı hatası olduğunu kabul etmiyorum araç 4 -5 kere yetkili servisinize götürülüp sorun yoktur denip bana teslim edilen araç nasıl oluyorda kullanıcı hatası oluyor ? Kullanıcı olarak hatam nedir ne yapmışım ? Hatam sanırım HONDA yı tercih etmemde yatıyor. 5 aylık bir araç 6.000 km de nasıl oluyorda arıza ışığı yanıyor ve bana mal edilebiliyor. Honda markasına güvenerek 1 ay içerisinde arkadaşlarıma tavsiye edip honda ayışığından 4 araç aldırdım . HONDA markasına güvenerek daha pazarda yeri belli olmayan i-dtec dizel teknolojisi aracı aldım ama sonuç çok kötü bir tecrübe oldu.

    EN SON HONDA TÜRKİYE İLE GÖRÜŞTÜM VE DURUMU ANLATAN MAİL ATTIM SONUÇ BEKLİYORUM . İNŞALLAH MÜŞTERİYE KULLANICI HATASI DİYİP İŞİN İÇİNDEN ÇIKMA ÇABASINDAN VAZGEÇERLER . OLUMSUZ BİR NETİCE ALIRSAM HUKUKİ SÜRECE BAŞVURUCAM . SİZE ŞUAN BU ARAÇLA ALAKALI TAVSİYEM KESİNLİKLE BU ARACI ALIRKEN DPF ( PARTİKÜL FİLTRE ) SORUNUNU BİLEREK ALIN BİRAZ ARAŞTIRINCA BU İ-DTEC HONDA DİZEL TEKNOLJİSİNDE İNSANLAR DPF LE ALAKALI ÇOK SIKINTI YAŞIYOR MAGDURLARDAN BİRİDE BENİM . 6 AYLIK ARACIMI 1 AYDIR KULLANAMIYORUM VE DAHA 6.000 KM DE ARACIM . HONDAYA KESİNLİKLE YAKIŞMADI BU DURUM




  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Hocam gecmis olsun..Ben bu motoru 110.000 Km kullanip sattim..Cok begendigim bir motordur kendisi..Performans ise performans, dusuk yakit tuketimi ise oldukca ideal bir motor..



    110.000 Km de sattim araci, 60.000 ve 90.000 Km'de ayni sorunu yasadim...



    Filtre temizlendi 110 tl verdim her birine..



    Bakim yaptirirken her 20.000 km'de bir yakit enjeksiyon temizligi icin katki maddesi attirdim..( Onemli bir detay motor icin )



    Hep kaliteli yakit aldim..O yuzden uzun sure kullandim sikintisiz..



    Benim tahminim aldiginiz yakitinin kalitesizligi..1 kere de alsani buyuk sonuclar dogurabiliyor ne yazik ki..



    Iste yakitin kalitesizligi derler cikarlar isin icinden..Kullanici hatasi derler her zaman ki gibi..C-rv aracta 8000 tl odeyen birisi de var arac 3000 km'de..Otomatik arac..1 sene once yani...



    Gecmis olsun,umarim sorununuz cozulur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun
    umarım mağduriyetinizi giderirler
    ama ne yazık ki burası türkiye
    mahkeme kararı olmadıkça bayiler kesinlikle kabul etmiyor
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun
    umarım mağduriyetinizi giderirler
    ama ne yazık ki burası türkiye
    mahkeme kararı olmadıkça bayiler kesinlikle kabul etmiyor
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Yakıt kaynaklı olduğunu düşünmüyorum shell,bp ve total den başka firmadan mazot almadı zaten toplasan 8-10 kere mazot aldım arabaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Hocam hic belli olmaz bu isler..Istanbul'un gobeginde arkadasim Petrol ofiainden aldi yakiti..Su cikti icinden..Davaliklardi..Maltepe Shell'de ayni sekilde yakiti kotuydu,kapattilar Total yaptilar vs vs..Ben surekli aymi yerden alirdim mesela..Sorun cikmadi..Uzun yolda da sansa buyuk yerlere giderdim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Yani 2 secenek var ortada..



    1. Kotu yakit



    2. Araci asiri devirsiz kullanmak...



    Zaman zaman bende devirsiz kullanirdim ancak yeri gelince de basardim yol bos ise..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Yani 2 secenek var ortada..



    1. Kotu yakit



    2. Araci asiri devirsiz kullanmak...



    Zaman zaman bende devirsiz kullanirdim ancak yeri gelince de basardim yol bos ise..
    aracı devirsiz veya bilinçsiz kullanmadım yeni bir şoför degilim bu belki 50. arabam ve daha öncede defalarca partikül fitreli araç kullandım . Sizden ricam hep ev sahibini suçluyorsunuz hırsızın hiçmi suçu yok be kardeşim . Ben zaten kullanıcı hatası olduğunu düşünsem ve böyle bir hata yapsam hakkımı savunmak için işi buralara taşımam başımın çaresine bakarım .BEN MAGDURUM İNSANLARDA MAGDUR OLMASIN DİYORUM VE TECRÜBELERİMİ PAYLAŞIYORUM . Zaten bira honda i-dtec partikül fitre sorunu diye aratırsanız crv de de insanların nasıl magdur olduğunu görüsünüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pc ci kullanıcısına yanıt
    gecmiş olsun, hondanin yaptigina ne denebilir ki, çok büyük bir ayıp, göçük sorununda da böyle kullanıcı hatası drdiler, insanları çıldırttılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Arkadasim bunun ev sahipligi ile alakasi yok..Ben bu motoru 5 sene 110.000 km kullandim tecrubelerimi aktariyorum sadece..Sundan olabilir bundan olabilir diye..



    Ben Honda'nin bu parcayi garantiye almayip kullanici hatasi diye diretecegini bildigim icin nedenlerinden bahsediyorum..



    Tabi ki gonul ister ki sorununuz cozulsun ama Honda burnundan kil aldirmayan bir firma..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşinizi çözmezlerse Honda Japonyaya da mail atın.

    6000 km deki aracın dpf si bozulcak da kullanıcı hatası olcak.

    Kullanıcı napmış filtreyi söküp içine taş toprak mı doldurmuş.

    Kesinlikle peşini bırakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alisilin07 -- 3 Eylül 2018; 12:40:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda kullanıcılarla uğraşacağına akaryakıt dağıtıcılarını mahkemeye verse ve kalitesiz yakıt satışına engel olmaya çalışsa sorun çözülür.

    Kullanıcının elbette filtrenin içine taş toprak dolduracak hali yok, ama mazot her yerde aynı mazot değil. Demek kükürtlüsünü satıyorlar ve kömür külü gibi kül birikiyor filtrede...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.