MERHABA ARDA BEY. RECOVERY DVD İÇİN PM'YE BİLGİLERİMİ GİRDİM VE SİZE GÖNDERDİM. ŞİMDİDEN TEŞEKÜR EDERİM.
merhaba arda bey. lenovo 300 N 200 0769 BWG notebookumu açtıktan kısa bir süre sonra (bir kaç saniye sonra) kapanıyor. tekrar açtığımda lenovo rescue recovery'i önerilen program olarak sunuyor. bu programda hata nedenini ve giderilmesini istememe rağmen gideremedi. bilgisayarımı son 5 açışımdan 3 veya 42ünde aynı problemi yaşadım. son zamanlarda bilgisayara herhangi bir program yüklemedim ve silmedim. nedenin vistadan veya bilgisayarın pilinden veyahut sürücüden kaynaklanabileceğini düşünmekteyim. ayrıca vistadan performans raporu istedğimde aşadığıdaki iki hata mesajını görmekteyim
disk denetimleri
smart disk durumu
sorgu root/wmi:SELLECT*FROM MSStorageDriver_FailurePredictStatus WHERE PredictFailure=true
mantıksal disk değişiklik biti ayarları
sorgu root/cimv2:SELLECT_Relpath,name,description,FileSystem,VolumeDirty from Win32_LogicalDisk Where Drive Type=3AND VolumeDirty=truezira P c doctorda bilgisayrı taradığımda herhangi hata görünmüyor. sistem geri yüklemede de hata ile karşılıyorum. sizce sorunun kaynağı nedir. nasıl giderebilirm. servise gitmemi tavsiye edebilirimisiniz? teşekür edeim
ARDA BEY iyi bayramlar. Benim lenovo 3000 n200 076-a26(t8100 2.1ghz-go 7300 256mb, REALTEK HIGH DEF. AUDIO - VISTA SP1) un sORununa aldigimdan beri ugrasiyorum bir cozum bulamadim. PROBLEM OYUNLARDA (MAFIA,SIMS2,HARRYPOTTER vb.) ya menulerde ya da oyunun icindeykenhoparlorden inanilmaz cizirtilarin gelmesi ve seslerin yavaslamasi!! en az10 kere driver kurdum 10/01/08 tarihli high def. audio yu da bugun yukledim cozum olmadi... oyunlarda ozellikle mouse ile kenarlara gelip oyun ekraninda gezinirken asiri derecedcizir ve sestekasilma oluyor.. BUNU NEDEN YAPIYOR OLABILIR? ses efektleri de kapali .. nolur bir cozum akliniza gelirse paylasir misiniz? 15 yildir bilgisayar kullaniyorum boyle sorun gormedim. cizirtidan kastim seslerin bozu calinmasi ve normalden cook yavas sekilde cikmasi. sorun icin servise falan gondermedim. ilginiz icin simdiden tesekkurler.
Merhaba
bende 3000 n200 0769 BWG var. Windows da mavi ekran yüzünden makinayı açamıyorum. Makina açılıyor windows başlarken mavi ekran geliyor ve kapatmamı bekliyor. Recovery de yapamıyorum onuda yapmaya çalıştığımda yine mavi ekranla karşılaşıyorum geri yükleme işlemide yapamıyorum. Anladağım kadarıyla donanımsal bir problem var heralde. Geri yükleme yapmaya çalışırken makinanın açılış tuşuna bastığımda makina açılmadı. ışıkları yanıyor fakat ekran simsiyah bios yazısı dahi gelmedi bir kaç kez denedim aynı problemle karşılaştım. Belli bir süre ellemedim sonra tekrar denedim açıldı ve yine mavi ekranla karşılaştım. Benim sormak istediğim garanti kapsamında mıdır. Makinayı 6 ay önce aldım.
quote:
Orjinalden alıntı: kaptankaya
Arda Bey merhaba.. 9 aydır Lenovo 3000 n200 type-0769 bilgisayar kullanıyorum. Halen sağlam olmasından dolayı çok memnun olsamda son zamanlarda daha fazla ısınmaya ve durup dururken kitlenmeye ve kapanmaya başladı. İkincisi monitör bağlantı kablosu ile diğer bilgisayarımla aktarabilirken lenovo ile projektöre ve LCD'ye görüntü aktaramıyorum. Edirne'de oturuyorum. Bana yol gösterirseniz sevinirim.
Merhabalar kaptankaya , Belirtmiş olduğunuz problem gormeden test etmeden yada denemeden burdan yazılıp çözüme kavuşturabileceğimiz bir sorun değil malesef ben istanbul"dan size en sağlıklı bilgiyi verecek olan servisin bilgilerini vereyim bi görüşün isterseniz.
SERİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkezi No:46 G Blok Çamlıca 0216 522 13 00 www.seriltd.com.tr
Arda Bey merhaba. Yaklaşık 1 ay oldu bilgisayarım serviste. Bayramdan önce aradım, hiçbir geri dönüşte bulunmadıkları gibi hatlarıda çok yoğun ve 1 saat telefonda beklediğim için sitemde bulundum. Haklı olduğumu ama tuvalete bile kalkamıtacak kadar yoğun oldukları gibi bişey söylediler ve arayamadıkları için özür dilediler. Anakartım arızalıymış, yurtdışından sipariş vermişler. Benim sormak istediğim konu, madem anakart arızalıymış ki aldığımda büyük ihtimal arızalıydı ve vga çıkışı buyüzden çalışmıyordu, makinenein değişimini talep edebilir miyim? Fikir verirseniz çok sevinirim. Kolay gelsin.
quote:
Orjinalden alıntı: onurkillinc
ARDA BEY iyi bayramlar. Benim lenovo 3000 n200 076-a26(t8100 2.1ghz-go 7300 256mb, REALTEK HIGH DEF. AUDIO - VISTA SP1) un sORununa aldigimdan beri ugrasiyorum bir cozum bulamadim. PROBLEM OYUNLARDA (MAFIA,SIMS2,HARRYPOTTER vb.) ya menulerde ya da oyunun icindeykenhoparlorden inanilmaz cizirtilarin gelmesi ve seslerin yavaslamasi!! en az10 kere driver kurdum 10/01/08 tarihli high def. audio yu da bugun yukledim cozum olmadi... oyunlarda ozellikle mouse ile kenarlara gelip oyun ekraninda gezinirken asiri derecedcizir ve sestekasilma oluyor.. BUNU NEDEN YAPIYOR OLABILIR? ses efektleri de kapali .. nolur bir cozum akliniza gelirse paylasir misiniz? 15 yildir bilgisayar kullaniyorum boyle sorun gormedim. cizirtidan kastim seslerin bozu calinmasi ve normalden cook yavas sekilde cikmasi. sorun icin servise falan gondermedim. ilginiz icin simdiden tesekkurler.
selamlar Öncelikle Herkezin Geçmiş bayramını kutlar sağlıklı mutlu nice bayramlar görmenizi dilerim. Soruna gelecek olursak sesin kısık çıkmasının bir çok nedeni olabilir, örneğin driver güncellemeniz gerekebilir, var olan hoparlörlerde kısa devre kaynaklı problem olabilir daha önceden başımıza gelmişti. Bana kalırsa size en yakın bi servise götürüp baktırmanız sonuçta sizi rahatsız eden ve kafanıza takılan bir problem, en azından hoparlörler değişir kafanız rahatlar. gelişmeleri burayada bildirirseniz sevinirim.
quote:
Orjinalden alıntı: yvzfrd
Merhaba
bende 3000 n200 0769 BWG var. Windows da mavi ekran yüzünden makinayı açamıyorum. Makina açılıyor windows başlarken mavi ekran geliyor ve kapatmamı bekliyor. Recovery de yapamıyorum onuda yapmaya çalıştığımda yine mavi ekranla karşılaşıyorum geri yükleme işlemide yapamıyorum. Anladağım kadarıyla donanımsal bir problem var heralde. Geri yükleme yapmaya çalışırken makinanın açılış tuşuna bastığımda makina açılmadı. ışıkları yanıyor fakat ekran simsiyah bios yazısı dahi gelmedi bir kaç kez denedim aynı problemle karşılaştım. Belli bir süre ellemedim sonra tekrar denedim açıldı ve yine mavi ekranla karşılaştım. Benim sormak istediğim garanti kapsamında mıdır. Makinayı 6 ay önce aldım.
Şimdi Mavi ekranın bu modellerde olması genelde + ram ilavesinde ve virüs kaynaklı yanı işletim sistemi arızasından kaynaklı sorunlarda vermesidir. acaba daha önceden farklı bir cd ile mi işletim sistemini kurmayı denediniz? Yazılım garanti kapsamına girmez fakat sokmak istiyor iseniz, size yakın servis sağlayıcısına götürmeniz ve makinenin diskinden şüpheleniyorum ve işletim sistemi kurulmuyor diye arıza nedeni belirtmeniz gerekir.
quote:
Orjinalden alıntı: kaptankaya
quote:
Orjinalden alıntı: kaptankaya
Arda Bey merhaba.. 9 aydır Lenovo 3000 n200 type-0769 bilgisayar kullanıyorum. Halen sağlam olmasından dolayı çok memnun olsamda son zamanlarda daha fazla ısınmaya ve durup dururken kitlenmeye ve kapanmaya başladı. İkincisi monitör bağlantı kablosu ile diğer bilgisayarımla aktarabilirken lenovo ile projektöre ve LCD'ye görüntü aktaramıyorum. Edirne'de oturuyorum. Bana yol gösterirseniz sevinirim.
Merhabalar kaptankaya , Belirtmiş olduğunuz problem gormeden test etmeden yada denemeden burdan yazılıp çözüme kavuşturabileceğimiz bir sorun değil malesef ben istanbul"dan size en sağlıklı bilgiyi verecek olan servisin bilgilerini vereyim bi görüşün isterseniz.
SERİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkezi No:46 G Blok Çamlıca 0216 522 13 00 www.seriltd.com.tr
Arda Bey merhaba. Yaklaşık 1 ay oldu bilgisayarım serviste. Bayramdan önce aradım, hiçbir geri dönüşte bulunmadıkları gibi hatlarıda çok yoğun ve 1 saat telefonda beklediğim için sitemde bulundum. Haklı olduğumu ama tuvalete bile kalkamıtacak kadar yoğun oldukları gibi bişey söylediler ve arayamadıkları için özür dilediler. Anakartım arızalıymış, yurtdışından sipariş vermişler. Benim sormak istediğim konu, madem anakart arızalıymış ki aldığımda büyük ihtimal arızalıydı ve vga çıkışı buyüzden çalışmıyordu, makinenein değişimini talep edebilir miyim? Fikir verirseniz çok sevinirim. Kolay gelsin.
Öncelikle selamlar Emrah bey,
Aklınıza sakın kötü olumsuz birşey gelmesin, bu tip gecikmeler zaman zaman olmaktadır, fakar burda serinin suçu bulunmamaktadır. sizin makineyi yolladığınızın ertesi günü bilemedınız 2 gün sonrası, makinenin arızası tespit edilmekte ve sistemden arızalı parçanın yenisi yurt dışından istenmektedir. Zaten ellerinde stokda var ise 5Gün içinde parçayı değiştirmekte ve size yollamaktadırlar. Parça yurtdışından da kısa sürede Türkiye ye girmekte fakat Fazla çekim toplu çekim parça yaptıklarından (3-4 Tır) parça çektikleri için bukadar zamanda uzamaktadır. İçiniz rahat olsun arızalı parçayı değişir değişmez size ertesigünü yollarlar. Sallamak yada geçiştirmek gibi bir politika kesinlikle izlememektedirler. Yoğunluk konusunda İstanbulda ki Tek ve Profosyonel Ana merkez oldukları için malesef bazen istediğiniz anda ulaşamıyorsunuz.
İadesi konusunda kime iade etmek istiyorsunuz? sanırım 1 Hafta içinde Aldığınız yere iade yapılıyor diye biliyorum ama.
Arda Bey merhaba, 23.09.2008 tarihinde hepsiburada.com dan lenovo 3000 N200 laptop aldım. Makinanın fanı devreye girdiğinde büyük bir gürültü ile çalışıyor. Bunu nasıl çözebilirim. İkamet ettiğim il Siirt. Bi şekilde seri bilgisayar ve destek bilgisayar la irtibat kurdum. Onlar bize gönderin dediler. Ancak ne yapmam hususunda kararsız kaldım. Sizden bu konuda acilen yardım bekliyorum. İlginize şimdiden teşekkür ederim.
selamlar Ridvan Hocam,
Seri Bilgisayar"a Göndermeniz en doğrusu, Gönderirken eğer şirket iseniz sevk irsaliyesi ile gönderin, Birey olarak tek başınıza göndericek iseniz Kargonun size vermiş olduğu faturayı kayıp etmeyin. Guzelcene kutulayıp sorununu mutlaka yazın belirin ve kutunun içine koyun. Herhangi bir problem olmaz. Kiminle görüştüyseniz telefonda Onun isminide Not alırsanız problem olmaz. Notebooklarla "Okan Karsan" ilgilenmektedir. Genel Notebook sistem olarak ise "Zeki Altun" ile ürününüzün takibini yapabilirsiniz.
sayın "cangiri"
Benden Talep Etmiş olduğunuz 0689-F9G Model makinenize ait orjinal recover Dvd setini dün akşam itibariyle kargoya verdim. Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın.
ayrıca Endia, Naim bey,
Sizinde benden talep etmiş olduğunuz 8932-FDG model makinenize ait xp Professional R61i Recovery seti bugun elime ulaşmıştır. ve gün itibari ile kargoya verilecektir. Hayırlı olsun.
Merhaba Arda bey Recovery DVD için ben de bilgilerimi PM'den gönderdim dikkate alırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
merhaba arkadaşlar foruma ilk defa msj yazıyorum kurallara uymuyosam kusura bakmayın ben bilgisayarı alalı bi hafta oldu bikaç gündür ilk açılışta bi lenovo registry isimli bir msdos penceresi açılıyor ve 1 dk boyunca (pencere kapanana kadar) hiç bi işlem yapılmıyor. sebebini tam olarak bilemiyorum. yalnız tahminen 60 günlük ofis programını illegal olarak cracklemekten kaynaklandığını düşünüyorum. bu sorundan kurtulabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim...
Arda Merhaba,
Ya çözemediğim bir sorun var Pc ile ilgili..Pc yi ne zaman açsam hata veriyor..Bilmemne Search indexer çalışamadı gibi..Anlayamıyorum neden yaptığını ama bunu çözmenin bir yolu var mıdır?
quote:
Orjinalden alıntı: Bfs
Arda Merhaba,
Ya çözemediğim bir sorun var Pc ile ilgili..Pc yi ne zaman açsam hata veriyor..Bilmemne Search indexer çalışamadı gibi..Anlayamıyorum neden yaptığını ama bunu çözmenin bir yolu var mıdır?
Merhabalar,
Bana Problemi Hata ismini Kodunu tam olarak verebilirseniz bi araştırayım.
Merhaba Arda Bey, bende Lenovo ailesine Y530 modelini alarak katıldım. Şimdi şöyle bir sorum olacak bende Bimeks'in sitesinden baktım ve DDR3 RAM olduğunu sandım. Aldıktan sonra inceledim ki DDR2 ram e sahip. Benim için çok ta büyük sorun değil. Ancak ben DDR3 ram alıp taksam uyum sorunu olurmu? Anakartı DDR3 ram i destekliyormu? Tam olarak Y530 modelinin T9400 2.53 Ghz işlemcili , 3GB ramli , 9500GS ekran kartlıve 320 GB hdd ye sahip modelini kullanıyorum. Kesinlikle çok kaliteli bir bilgisayar. Bende T7700 2.4 Ghz işlemcili, 3GB ram li ve HD2600 ekran kartına sahip Asus F3SA vardı bu kadar performans farkı olacağına inanmıyordum ama gerçekten te kelimeyle yıllardır aradığım dizüstü bilgisayar :D Dell,Hp ve Asus'tan sonra nihayet aradığımı buldum. Cevabınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür eder , iyi çalışmalar dilerim.
selamlar arda bey, thinkpad r61i sahibiyim,alalı yaklaşık6-7 ay olmakta. geçen gün odada tuhaf mekanik bir ses vardı sonra yaklaşınca laptopun şarj cihazından geldigi anladım.priz den çıkardım.şuan geri taktıgımda herhangi bir ses yok fakat bazen ara ara cızırtılar gelmekte.şarj cihazı bozulmaya mı başladı acaba merak ettim,herhangi bir öneriniz varmıdır tesekkür ederim.yıllardır thinkpad kullanırım şaşırdım dogrusu böyle bie şeye.
Merhaba Arda Bey
Lenovo3000 N200 0769-BWG kullanıyorum, Vista Premium'u sildim ve XP Prof. yükledim benim sesin az çıkması problemim var ama bunun işletim sistemi değişikliğiyle alakası olduğunu düşünmüyorum, çünkü önce de az idi. Öyleki bazen hafif gürültülü bir ortamda film izlerken neredeyse ses hiç duyulmuyor; kulaklık veya harici hoporlör takılınca problem yok. Kendi dahili hoporlörlerinde üretim hatası olabilirmi? sesin desibel vs..... cinsinden tesbitini yapma imkanı varmı? Varsa bunu öncelikle kendim yapabilirmiyim? (Makine garanti kapsamında) Ayrıca 1.66 işlemci hızı var bunu yükseltme imkanım var mı? Varsa kaça kadar destekler? maliyeti hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
quote:
Orjinalden alıntı: lab
Merhaba Arda Bey
Lenovo3000 N200 0769-BWG kullanıyorum, Vista Premium'u sildim ve XP Prof. yükledim benim sesin az çıkması problemim var ama bunun işletim sistemi değişikliğiyle alakası olduğunu düşünmüyorum, çünkü önce de az idi. Öyleki bazen hafif gürültülü bir ortamda film izlerken neredeyse ses hiç duyulmuyor; kulaklık veya harici hoporlör takılınca problem yok. Kendi dahili hoporlörlerinde üretim hatası olabilirmi? sesin desibel vs..... cinsinden tesbitini yapma imkanı varmı? Varsa bunu öncelikle kendim yapabilirmiyim? (Makine garanti kapsamında) Ayrıca 1.66 işlemci hızı var bunu yükseltme imkanım var mı? Varsa kaça kadar destekler? maliyeti hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
Lenovo N200 lerin göze çarpan en büyük eksisi hoparlörünün kalitesiz olması.Senle alakalı bir durum yok.Ama bence önemsiz bir ayrıntı.Makinem hiç sorun çıkarmayacaksa varsın sesi az çıksın
quote:
Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI
Merhaba Arda Bey, bende Lenovo ailesine Y530 modelini alarak katıldım. Şimdi şöyle bir sorum olacak bende Bimeks'in sitesinden baktım ve DDR3 RAM olduğunu sandım. Aldıktan sonra inceledim ki DDR2 ram e sahip. Benim için çok ta büyük sorun değil. Ancak ben DDR3 ram alıp taksam uyum sorunu olurmu? Anakartı DDR3 ram i destekliyormu? Tam olarak Y530 modelinin T9400 2.53 Ghz işlemcili , 3GB ramli , 9500GS ekran kartlıve 320 GB hdd ye sahip modelini kullanıyorum. Kesinlikle çok kaliteli bir bilgisayar. Bende T7700 2.4 Ghz işlemcili, 3GB ram li ve HD2600 ekran kartına sahip Asus F3SA vardı bu kadar performans farkı olacağına inanmıyordum ama gerçekten te kelimeyle yıllardır aradığım dizüstü bilgisayar :D Dell,Hp ve Asus'tan sonra nihayet aradığımı buldum. Cevabınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür eder , iyi çalışmalar dilerim.
Merhabalar Bu almış olduğunuz makine 2009 Tasarımıdır, Bazı modellere DDR3 Uymakta bazıları ise DDR2 desteklemektedir. Makinenizin desteğini tam öğrenmek için Lenovo Com adresinden Type numaranızı girerek destekleyip desteklemediğini tam olarak öğrenebilirsiniz. Lenovo almakla doğru tercih yaptınız bunu zamanla servisle ilişki içerisinde olur iseniz anlayacaksınızdır. Hayırlı olsun makineniz güle güle kullanın.
quote:
Orjinalden alıntı: JACK_RUSSEL
selamlar arda bey, thinkpad r61i sahibiyim,alalı yaklaşık6-7 ay olmakta. geçen gün odada tuhaf mekanik bir ses vardı sonra yaklaşınca laptopun şarj cihazından geldigi anladım.priz den çıkardım.şuan geri taktıgımda herhangi bir ses yok fakat bazen ara ara cızırtılar gelmekte.şarj cihazı bozulmaya mı başladı acaba merak ettim,herhangi bir öneriniz varmıdır tesekkür ederim.yıllardır thinkpad kullanırım şaşırdım dogrusu böyle bie şeye.
Selamlar,
Bazı N200 Modellerdede adaptörlerin cızırtı problemleri ile karşılaşıyoruz, fakat bize getirdiklerinde kayıt açıp yenisini talep ediyoruz yeni ürün geldiğinde eskisini alıp orjinal yeni adaptörlerini müşterilerimize veriyoruz. Garantiniz dolmadı ise size en yakın servise giderek adaptörünüzün problemli olduğunu belirtip servise teslim ediniz.