Şimdi Ara

= i20 1.248 cc. Benzinli = sayfası (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.103
Cevap
19
Favori
117.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dogru soyluyorsun ehhalil cok hafif bir kasiste bile yuksek hizlarda buyuk tehlikeler olusabiliyor. ama benim kastetdigim yok bol kasisli mucurlu falan bir yol degil yeterince guvenli duz ama cillop gibi tabir edilen bir yol degildi sadece

    aynalari servisinde iyi boyayacaklarini dusunuyorum zaten i20 sayfasina bakmissan boyanmis teamleri gormussundur. fotoları hos duruyor.
    kalin tabanin ekonomik acidan maliyeti artiracagini biliyorum ama aman aman cok etkileyecegini sanmiyorum
  • ehhalil yukarıda yazmıs oldugun uzun yazı için sana teşekkür ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    ehhalil yukarıda yazmıs oldugun uzun yazı için sana teşekkür ediyorum


    hangi konuda teşekkür ettiğini anlayamadım ama seni burada görmekten mutluluk duydum. 1,4 kullanan biri olarak bu foruma gireceğini düşünmemiştim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugrahan18

    aynalari servisinde iyi boyayacaklarini dusunuyorum zaten i20 sayfasina bakmissan boyanmis teamleri gormussundur. fotoları hos duruyor.



    daha önce de belirttiğim gibi klüp sayfasını takip etmiyorum artık. çünkü boş konuşanlar yüzünden kafam ağrıyor ve forumun hızına yetişecek kadar çok vaktim olmuyor.. o yüzden fotoları görmedim ama fotoğraflardaki görüntü tam anlamıyla kendi gözünle görmene benzemeyebilir. teknik detayını bilemeyeceğim ama tamamen aynı boya kullanılsa bile boyanın uygulandığı zeminin(aynanın) yapısı farklı olacağı için ton farkı oluşabilir. o yüzden, aynasına boya uygulanmış bir team bulabilirsen (mümkünse seninkiyle aynı renk olsun) gün ışığında kendi gözünle bi incelemen yararlı olur düşüncesindeyim.




  • Ehhalil bana gidip yeni ayna satin aldiracaksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    ehhalil yukarıda yazmıs oldugun uzun yazı için sana teşekkür ediyorum


    hangi konuda teşekkür ettiğini anlayamadım ama seni burada görmekten mutluluk duydum. 1,4 kullanan biri olarak bu foruma gireceğini düşünmemiştim


    dizel kullananlara hitaben yazdıgın bir yazı vardı neden yazmıyım ya bana biraz ana konudan kopma gibi geliyor ama sonucta 200 cc için yazı yazmamak olmaz




  • Artık bu resim buraya asılır

     = i20 1.248 cc. Benzinli = sayfası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugrahan18

    Ehhalil bana gidip yeni ayna satin aldiracaksin



    yok be güzel kardeşim. biraz detaylı düşündüm senin yerine. yaptırınca içine sinmezse parana da harcadığın zamana da yazık olur, üstelik daha da huzursuz olursun sonra.. sonradan üzülmeyesin diye senin adına tedbirli davranmaya çalıştım sadece umarım istediğin gibi olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    ehhalil yukarıda yazmıs oldugun uzun yazı için sana teşekkür ediyorum


    hangi konuda teşekkür ettiğini anlayamadım ama seni burada görmekten mutluluk duydum. 1,4 kullanan biri olarak bu foruma gireceğini düşünmemiştim


    dizel kullananlara hitaben yazdıgın bir yazı vardı neden yazmıyım ya bana biraz ana konudan kopma gibi geliyor ama sonucta 200 cc için yazı yazmamak olmaz


    öncelikle şunu söyliyim; tüm dizel kullanıcılarına laf atıyormuşum gibi algılanmasın. aksine, "kullanım şartları uygun düşerse dizel de tercih edilebilir" kanısındayım.
    ( bikaç tane boş konuşan, bizlerin neden benzinli tercih ettiğini anlayamayacak kadar sığ fikirli dizel fanatiklerine istinaden yazmıştım. )

    motor hacim farkımız 200 cc değil 148 cc bizim motoru küçük görme haaa öylesine takıldım sana yanlış anlaşılmasın yani, alınganlık falan yapmadım..
    burada olmandan mutluluk duyarım.. ne de olsa sen de benzincisin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İ20_38

    Artık bu resim buraya asılır



    Eline sağlık kardeş.. hoş bi resim eklemişsin.. ay-yıldız montajını sen mi yaptın?
  • yok yok ayyıldız hyundai nin sitesindede var yani tamamen orjinal made in hyundai helal hyundai evet atlamışım 148 cc :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil


    quote:

    Orijinalden alıntı: İ20_38

    Artık bu resim buraya asılır



    Eline sağlık kardeş.. hoş bi resim eklemişsin.. ay-yıldız montajını sen mi yaptın?


    sağol ehhalil ,djnone dediği ğibi HYUNDAİ sitesinden aldım,i20 nin Türkiyede üretilmesi bizler açısından çok iyi oldu.Dediğin gibi yedek parça bulunurlulugu ve maliyetine olumlu yansıyacak.
  • Arkadaşlar inşallah birkaç gün içinde bende i20 1.2 team benzinli modeli sahibi olcam

    Aracın kullanımı nasıl, direksiyonu getz kadar sert mi ve yokuşlarda performansı nasıl. Bu zamana kadar çoğunlukla dizel kullanmış biri olarak, bu sefer benzinli kullancam, araba yokuşlarda boğuluyor mu, ya da zorlanıyormu ??

    150-160 ta devir ne alemde. Araba bağırıyor mu ya da 170 bu araba için fazla mı olur, virajlarda dengesi nasıl savrulma tehlikesinden korkuyorum bu araçta. Kullanan arkadaşlardan tavsiyelerini bekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.U.R.A.K.

    Arkadaşlar inşallah birkaç gün içinde bende i20 1.2 team benzinli modeli sahibi olcam

    Aracın kullanımı nasıl, direksiyonu getz kadar sert mi ve yokuşlarda performansı nasıl. Bu zamana kadar çoğunlukla dizel kullanmış biri olarak, bu sefer benzinli kullancam, araba yokuşlarda boğuluyor mu, ya da zorlanıyormu ??

    150-160 ta devir ne alemde. Araba bağırıyor mu ya da 170 bu araba için fazla mı olur, virajlarda dengesi nasıl savrulma tehlikesinden korkuyorum bu araçta. Kullanan arkadaşlardan tavsiyelerini bekliyorum..



    burak arkadasim direksiyonla ilgili cevabı vermiştim ama tekrar ediyim "düşük hızlarda ve park ederken tek parmağınla yönlendirebileceğin yumuşaklıkta, yüksek hızlarda ise kaya gibi sağlam güven veren güzel bir direksiyonu var. getzle kıyaslama artık o ayrı bu ayrı"

    yokuşlarda boğulma gibi birşey asla söz konusu değil tam aksine öyle dik yokuşlarda boğulduğu için senin hızını kesen büyük motor hacimli araclara kızıp duracaksın. önceki sayfaları okumussan görmüşsündür panter gibi çıkar banamısın demez.

    160'ın üzerine cıktım arabada kesnlikle bir bağırma falan yoktu. arabaya değil ama yola güvenemediğim için daha fazla zorlamadım. virajlarda dengeside cok iyi tabi ESP yok biliyorsun. olsada olmasada bütün araçlar için (BMVnin jipindede olsan farketmez) fizik kuralları içerisinde kalmak gerekiyor 170-180 cokmu gelir arabayi bilmem ama bana cok geliyor onu o hıza cıkan yada cıkmaya calisan arkadaslar yanıtlarlarsa daha iyi olur

    Memnun kalacağın ve uzun süre bineceğin bir arac, diğer forumdaki bazı haylaz dizelcilerin takılmalarına kulak asma i20nin 1.2 team modeli şahsım adına (kullanma tipi, süresi, yaptığım mesafe ve ekonomisi acısından) en basarili modelidir. parani son kurusuna kadar hak eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugrahan18 -- 8 Eylül 2009; 15:54:19 >




  • Biliyorum ehhalil sen kötü düşünmezsin zaten ben aracımdan memnunum metalikgri olduğu için aynalar ve kapı kolları cok sırıtmıyor (burağın dediği üzere) Allah kaza bela vermesin uzun yıllar binmeyi düşündüğüm için ilerde yaptırırım diye söyledim sadece

    quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil


    quote:

    Orijinalden alıntı: bugrahan18

    Ehhalil bana gidip yeni ayna satin aldiracaksin



    yok be güzel kardeşim. biraz detaylı düşündüm senin yerine. yaptırınca içine sinmezse parana da harcadığın zamana da yazık olur, üstelik daha da huzursuz olursun sonra.. sonradan üzülmeyesin diye senin adına tedbirli davranmaya çalıştım sadece umarım istediğin gibi olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İ20_38


    quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil


    quote:

    Orijinalden alıntı: İ20_38

    Artık bu resim buraya asılır



    Eline sağlık kardeş.. hoş bi resim eklemişsin.. ay-yıldız montajını sen mi yaptın?


    sağol ehhalil ,djnone dediği ğibi HYUNDAİ sitesinden aldım,i20 nin Türkiyede üretilmesi bizler açısından çok iyi oldu.Dediğin gibi yedek parça bulunurlulugu ve maliyetine olumlu yansıyacak.



    ya ben bi yandan sevinen ama öte yandan üzülenlerdenim.
    simdi benim gri fırtınadan çokça görmeye başlayacağım yollarda
    ama daha bir yıl var o fabrikadan araclarin çıkmasina




  • Buğrahan kardeşim iki konudaki mesajları da eş zamanlı attığım için direksiyon konusu iki konuda da sorulmuş oldu ama gerekli bilgileri edinmiş oldum. Getzle i20 yi kıyaslamayı çoktan bıraktım artık

    Senin ve diğer arkadaşların tavsiyesiyle, gerek yokuştaki performansı gerek diğer performansı benim i20 almamdaki etkenlerden olacak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.U.R.A.K.

    virajlarda dengesi nasıl savrulma tehlikesinden korkuyorum bu araçta. Kullanan arkadaşlardan tavsiyelerini bekliyorum..


    öncelikle hayırlı olsun diyelim, her yönden iyi bir tercihte bulunduğundan şüphen olmasın

    savrulma tehlikesinden korkun bu araca özel bişey mi? eğer bu araca özel bi korkun var ise nedenlerini bilmek isterim doğrusu.. bence yol tutuşu gayet başarılı. ( örneğin: bi gün babamlarla giderken bi viraja 90-100 km/s civarında bi hızla girince, babam; "bu kadar hızla bu viraja girsem benim araç savururdu" dedi )

    yokuşlarda da gerekirse vites düşürüp devir yükselterek hızından birşey kaybetmeden rahatça çıkman mümkün. motor, performanslı kullanımdan hiç de şikayetçi olmuyor aksine 3000 RPM i geçince daha bi istekli çalışıyo sanki üstelik bu performansa karşın yakıt tüketimi de oldukça makul seviyelerde kalıyor o yüzden yokuş gördüm mü, devir yükseltmekten çekinmiyorum, önüme geleni geçiyorum. beni geçen de olmuyor değil ama çok nadir görülen bi durum bu
    (bir anekdot: bi gün yine çok sert bi yokuşta bir Pejo 207 ile kapıştık, acaip inat etti beni geçmek için, ama başaramadı benimle inatlaşan aracın motorunu bilemiyorum ama 207'de 1,4 litreden aşağı motor olmadığını biliyorum )


    en fazla 4500 devire kadar çıktım sanırım(3. viteste 'sağlam' bi yokuş çıkarken) 4000 devirden sonra biraz motor sesi duyuluyor ama rahatsız edici düzeyde değil. zaten hiç ses çıkmasa performansın tadı eksik kalır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehhalil -- 9 Eylül 2009; 14:18:54 >




  • Teşekkür ediyorum Halil kardeş, sağolasın

    Ben bu zamana kadar genelde oturaklı ve ağır arabalar kullandım toyota avensis, yeni kasa corolla, yeni kasa megane tarzı araçlar. Ve bunların hep dizelini kullandım

    Şimdi onlara nazaran daha küçük ( motor, boyut, ağırlık olarak) ve sportif bir araba kullanacağım için, bu duruma alışık olmadığından merak ediyorum, virajlarda nasıl diye ama burdaki arkadaşlardan edindiğim bilgilere göre küçük görünse bile gayet oturaklı.

    Aracı henüz test etmedim, ama bu haftasonu gibi test edip, en kısa zaman içinde de almayı düşünüyorum.. Ama bayide gördüğüm kadarıyla gayet şık, ve dolgun duruyordu, bunu da kapıyı kapattığım anda hissettim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.U.R.A.K.

    Teşekkür ediyorum Halil kardeş, sağolasın

    Ben bu zamana kadar genelde oturaklı ve ağır arabalar kullandım toyota avensis, yeni kasa corolla, yeni kasa megane tarzı araçlar. Ve bunların hep dizelini kullandım

    Şimdi onlara nazaran daha küçük ( motor, boyut, ağırlık olarak) ve sportif bir araba kullanacağım için, bu duruma alışık olmadığından merak ediyorum, virajlarda nasıl diye ama burdaki arkadaşlardan edindiğim bilgilere göre küçük görünse bile gayet oturaklı.

    Aracı henüz test etmedim, ama bu haftasonu gibi test edip, en kısa zaman içinde de almayı düşünüyorum.. Ama bayide gördüğüm kadarıyla gayet şık, ve dolgun duruyordu, bunu da kapıyı kapattığım anda hissettim..




    gerekli mesajı almışsın, söylemin son derece yerinde gayet oturaklı bir araç.. test ettiğinde anlayacaksın zaten; göründüğünden daha oturaklı, sürücüsüne güven veren bir sürüşü var.
    kapı sesi konusunda da haklısın daha ilk günden benim de dikkatimi çekmişti. kapı sesi bile kalite hissi veriyor




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.