Şimdi Ara

I-Life Zed air Cx3

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 

    Özellikle Teknik serviste çalışan arkadaşlara ya da teknik işlerden anlayan arkadaşlara sorum olacak. 


    Önce durumu izah edeyim..


    Sıfır kullanılmamış laptopumu 15 Nisanda ekran açılmaması sebebiyle teknik servise göndermiştim 29 Nisan gibi de klavye değişimi yapıldı teknik servis fişiyle tarafıma geri gönderildi. 

    Laptopu kutusundan çıkardığımda fiziksel olarak hiç bir deformasyonu gözükmüyordu o gün sadece fark ettiğim 1 vidasını takmadan göndermiş oldukları. 


    Teknik Servise mesaj attım neden öyle gönderdikleriyle ilgili o ara kovid yasakları araya girdiği için çalışmadıklarını yasaklardan sonra dilersem pcyi onlara tekrar geri gönderip kontrol edeceklerini yazdılar. Ben de bir vida için göndermek istemedim onlara cevap yazmamıştım... buraya kadar normal.. (Ama laptopu ilk açtığımda kapak gevşekti onlara göndermeden önce öyle değildi bende vidadanın eksik oluşundan dolayı sandım.)


    Dün akşam laptopu başka odaya geçirmek için elime aldığımda laptopun arka kısmından yani ekran ve kasa bağlantısı olan olduğu yerin kırılmış olduğu -vidalanan yuva yerinde kırık- olduğunu fark ettim.. 


    Normalde laptopa baktığınız zaman hiç bir kırık vesaire gözükmüyor iç kısımda çünkü baya dikkatli bakmak gerekiyor.. 

    Şimdi bu kırık bizim tarafımızdan oluşmadı kargoda da oluşmadığını düşünüyorum çünkü dış kutusu baya sağlamdı ezik yoktu ve pat poşetlede kendi kutusunun üstüne koyup dış kutunun içine koymuşlar. Dolayısyla onların klavye değişimi yaparken kırmış olma ihtimalleri aklıma geliyor. 


    Şimdi ben bu durumu teknik servise ileteyim mi yani değişimini yaparlar mı sizce? Çünkü daha sonra yine teknik servislik bir şey olursa bu yüzden garanti kapsamından çıkmış gibi bir şey derler mi acaba?


    Bilgisayarı 1 aydır kullanıyorum. Ondan öncesinde 7-8 ay THH iadesini istediğim için kullanmamıştım hiç. (Thh iadesini yapmadı)


    THH'ye gitsem bilirkişiler durumu nasıl tespit ederler?


    Kırığın bizim tarafımızdan olmadığını tespit edebilirler mi ?




    İlk Resimde kırmızı okla işaret ettiğim yerin iç kısmında kalıyor kırık dolayısıya bilgisayara önden ve arkadan baktığınız zaman fark edemiyorsunuz.

    I-Life Zed air Cx3

    Vidasız olan yer

    I-Life Zed air Cx3

    Kırmızı ok ile ilk resimde işaret ettğim yerin iç kısmı

    I-Life Zed air Cx3


    I-Life Zed air Cx3


    I-Life Zed air Cx3







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.