Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (239. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.390
Cevap
221
Favori
1.004.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiyatlar ocak ayinda artar. Doviz kurundan dolayi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    slm bende 1.6 gdı manuel var balıkesir sehir içi kullanıyorum biraz basıyorum ben agresif kullanıyorum kabul etmek lazım 1200 km de ortalamam 9.1 lt sakin kullandıgımda sıfırlayıpta ki bu cok zor benim için zorlandım sakin kullanmaya alışık degilim 8.4 lt gösterdi balıkesirde cok dur kalk yapmama ragmen biliyorsanız milli kuvvetler ve anafartalar cadesinde bu deger benim için bile süper tabi siz bilirsiniz Edremit e gittim yol baya rampa olmasına ve ben 100 aşagı düşmememe ragmen yakıt 7.8 lt gösterdi motor yeni dahada düşer bu benim 3 sıfır arabam 10000 km sonra en a 1 lt fark etmesini bekliyorum rampada bayılma falan yok orası hikaye araba kullanmasını biliyorsanız 2500 devirden asagıya düşürmeyin yeter saygılarımla

    Mitat AYDIN
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    BU arada siirt bilim otomotive gideceksen benden slm söyleyin mudurleri hakan beye size yardımcı olsunlar mitat başcavusun slm geldik deyin dogu kışladan yardımcı olurlar
  • kıralkont kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler yanıt için. Otomatik 1 litre civarı fazla olacaktır. Sanırım burada şehir içi 8 civarı yakar araç çünkü pek trafik yok. Diyarbakır'dan bakacağım yarın kısmet olursa. Başka araçlar da bakacağım. Karar verirsek artık bayilere bakarız tek tek.
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    Evet otomatik vites. Kendimin hesapladığı değil yol bilgisarinda yazani söyledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dallamos D kullanıcısına yanıt
    dostum şu mesajını gördüm. sağda solda görüyorum pompadan ölçüm diye. cahilliğimi bağışla. nedir bu pompadan ölçüm?

    benim araç 2 ekranda yakıt tüketimi gösteriyor.

    bir tanesi genel tüketim, diğeride aracı stop edince ekranda gözüken.

    başka bir yerde daha görme imkanı nasıl oluyor ?

    şimdiden teşekkürler.
  • s7e7v7e7n7 kullanıcısına yanıt
    hocam o cebinden cıkan para ve yaptıgın km ye bölünmüş hali .. reel tüketim değeri de derler ...

    genel ortalamanın sıfırlanarak yola çıkılması durumunda yol bilgisayarı ve pompanın birebir tuttugunu görebilirsiniz ... ortalama tüketim benim gibi hiç sıfırlanmamış ise bir depo yakıtın hesaplanmasında ortalama tüketim degeri reel olarak yol bilgisayarına göre farklılık gösterecektir ...

    gelen zam miktarı beklentimin alıtnda kaldı ama ya :D 69,900 kusur cıplak fiyat 70 bin 1 olaydı o zaman bambaşka olacaktı ortam :D
  • soundofthesea kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevap için. şimdi anladım olayı :)

    evet eğer bizim araçların çıplak hali 70 bin ve üzeri olsaydı, ikinci el de ona orantılı olarak yükselecekti.

    ben aracımı 2 gün önce teslim aldım. 1 gün farkla 4300 lira zararım olacaktı nerdeyse.

    fakat şöyle birşey var. hyundai indirime gitmezse, 2017 nin 1. çeyreği, yani ocak ayında gelecek olan döviz zammıyla araçların ham fiyatının 76-77 bin civarında olması gerekiyor.

    çünkü hyundai son döviz güncellemesini dolar 3.1 iken yaptı. şimdi 3.4 ve artıyor.

    dediğim gibi hyundai kore araçta 7-8 binlira indirime gitmezlerse ocak zammıyla beraber sağlam bir artış olacak gibime geliyor.

    hatta bu kur artışı daha da erken olabilir. dolara baksana çılgın yükseliyor...
  • s7e7v7e7n7 kullanıcısına yanıt
    haklısınız kur yükselme ve yükseltilme egiliminde ... bu ya 70 bin tl lik bandın üzerine taşır araçları ya da üretici bazı donanımları çıkartarak 70 bin altında tutmaya calışır ..

    bakalım ...
  • Arkadaslar Ankara icindeki 3 bayide fiyat vermedikleri gibi arac yok-gelmez diyorlar...Hyundai assan sene sonu dolar kurunu 3.10 dan hesapladi..kotayi fazla fazla doldurdu..olan aracinda beyazdan baska rengi yok diyerek zamla kitleme derdindeler..ben sogudum..hedef 3008..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://i.imgsafe.org/9f868a88a6.jpg


    Bu zam haberleri çıktığında elimi çabuk tuttum.Zaten istedğim bir araba idi,fırsat oldu bana.Yaşadığım bölgede istediğim rengi bulamadım.Hyundai ye mail attım.Ertesi gün İzmir de buldular:)2 haftadır kullanıyorum çok memnunum.9.7 lt ortalaması var ama 10 lt çıkacak heralde.Sattığım mazda 3 üm kadar yakıyor.Bu güce değer.Spor araba gibi oluyor spor modda.
  • raider311 R kullanıcısına yanıt
    Merhaba.. Şehiriçi mi bu ortalama? Bir de trafik durumu nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sehirici evet.trafik nispeten,ama yokus cok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raider311

    https://i.imgsafe.org/9f868a88a6.jpg


    Bu zam haberleri çıktığında elimi çabuk tuttum.Zaten istedğim bir araba idi,fırsat oldu bana.Yaşadığım bölgede istediğim rengi bulamadım.Hyundai ye mail attım.Ertesi gün İzmir de buldular:)2 haftadır kullanıyorum çok memnunum.9.7 lt ortalaması var ama 10 lt çıkacak heralde.Sattığım mazda 3 üm kadar yakıyor.Bu güce değer.Spor araba gibi oluyor spor modda.

    Çok güzel bir renk almışsınız,güle güle kullanın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar tucson almayı düşünüyorum. Araba seri ve güçlü mü? Manuel vites almayı düşünüyorum. Hangi donanım seviyesini tavsiye edersiniz? VE herşeyden önemlisi tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence hyundai tucson satışları esas şimdi patlar. En full donanımlı tucson 69900 baz fiyat gösterildiğinden yüzde 60 lık ötv dilimine girmedi ve kendi segmentinde rakiplerine göre fiyatı en ucuz araç oldu. Tiguan 1.4 highline dsg 137 bin, honda crv 1.6 dizel otomatik full 175 bin, nissan qashqai en full dizel otomatik 153 bin(kampanyayla 133 bin) olmuş. Kia sportage ve pegueot 3008 fiyat bile güncelleyemedi. Çünkü güncelleme sonrası tahmini sportage en full fiyatı 155 bin, 3008 en full fiyatı 150 bin civarı olacak. Bu arada yılbaşına kadar hyundai tucson ile satış rekoru kıracak. Çünkü 127 bin ile en ucuz o kaldı rakipleri arasında. Ama muhtemelen yılbaşında yapılacak yeni model zammı ve kur güncellemesi ile tucsonda rakiplerinin arasına pahalı bir araç olarak girecek. Bu sebeple yılbaşına kadar almayı planlayan arkadaşlar acele etsinler derim. 127 bin olan elite plus fiyatı yılbaşından sonra 140 bin civarı olacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan3426

    Bence hyundai tucson satışları esas şimdi patlar. En full donanımlı tucson 69900 baz fiyat gösterildiğinden yüzde 60 lık ötv dilimine girmedi ve kendi segmentinde rakiplerine göre fiyatı en ucuz araç oldu. Tiguan 1.4 highline dsg 137 bin, honda crv 1.6 dizel otomatik full 175 bin, nissan qashqai en full dizel otomatik 153 bin(kampanyayla 133 bin) olmuş. Kia sportage ve pegueot 3008 fiyat bile güncelleyemedi. Çünkü güncelleme sonrası tahmini sportage en full fiyatı 155 bin, 3008 en full fiyatı 150 bin civarı olacak. Bu arada yılbaşına kadar hyundai tucson ile satış rekoru kıracak. Çünkü 127 bin ile en ucuz o kaldı rakipleri arasında. Ama muhtemelen yılbaşında yapılacak yeni model zammı ve kur güncellemesi ile tucsonda rakiplerinin arasına pahalı bir araç olarak girecek. Bu sebeple yılbaşına kadar almayı planlayan arkadaşlar acele etsinler derim. 127 bin olan elite plus fiyatı yılbaşından sonra 140 bin civarı olacaktır.

    Hakanim iyi guzelde Ankarada arac yok fiyat belli degil deyip Dogusun yillardir yaptigini yapmaya calisiyorlar.Istanbuldan arastiriyorum su anda..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hakan3426 H kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta kapora yatırdığım halde ÖTV zammına yakalandım(3800₺) ancak Belirttiğiniz sebeplerle ÖTV zamının bir kısmını bayi karşılayacak şekilde anlaştık
    Haftaiçinde tüp + yan basamakları vs takıp teslim edecekler... umarım gene bir sürpriz yapmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz uzun bir yazı oldu umarım sıkılmazsınız. (yakıt tüketimini en altta bulabilirsiniz.)

    Evet arkadaşlar önceki mesajlarımda aracı kullanıp düşüncelerim ve özellikle yakıt konusunu yazacağımı belirtmiştim. Şimdi açık açık herşeyi anlatmaya çalışayım...

    Aracın iyi yanlarından çok bahsetmeye gerek yok. Zaten milyon kere yazıldı ve bir çok detaylı incelemesi mevcut. Kendi tecrübe edindiğim birkaç küçük şeyi paylaşayım öncelikle.

    AEB sistemi, yani otomatik frenleme olayı müthiş birşey. Daha arabayı almamın 4. gününde Belki 4-5 yaşlarında bir çocuğun hayatını kurtardı... Akşam ara sokaktan evime doğru gidiyordum. 30km filan hızım. sağda ve solda arabalar park etmiş ve gittiğim yolda tek şerit kalmış kullanılan... sağda bir minibüs parketmiş. Tam onun yanından geçerken önüme çocuğun fırlamasıyla arabanın aniden abs cart curt artık ne varsa çat diye kendi kendine durması. çocuğun benim suratıma o korku dolu bakışı filan çok acayip bir andı. aslında hepsi 1 saniyelik bir olay. Ama bu teknoloji gerçekten çok değerli arkadaşlar. Tamam belki normal araba olsa da ben gene refleks olarak frene basıp durabilirdim. Ama eminim o teknoloji kadar hızlı tepki vermem mümkün değildi. Ben AEB sisteminin sadece araçlara karşı çalıştığını düşünüyordum. Ama anladığım kadarıyla, bisiklet, motosiklet ve insanlarda da çalışıyor... Hayat kurtarıcıdır...

    Şerit takip sistemi şehir içinde sinir bozucu olabiliyor. Devamlı olarak şerit takibini bıraktığında dıt diye ötüyor. O yüzden şerit takip sistemini uzun yolda kullanmanızı öneririm. Birde cruse control açarsanız gerçekten çok ama çok keyifli oluyor.

    Arabanın sessizliği efsane düzeyde. Tamam belki hiç premium aracım olmadı ama, abim range rover kullanıyor. ikinci eli 350 binliralık bir araba.. Onun arabası bile tucson kadar sessiz değil. Hoş 3 bin küsür motoru ve 21" lastikleri var o arabanın. yani kıyaslamak pek doğru değil ama abim benim arabama binince, benim arabadan çok daha sessiz dedi...

    Araç 80-100 aralığına geldiğinde çok hafif asfalt sesini içeri alıyor. Yeni asfalt atılmış yolda çıt yok ama eski asfalt yollardan sebep bunu çok hafifte olsa duyabiliyorsunuz.

    Rüzgar sesi de 120 den sonra ufak ufak duyulmaya başlanıyor.

    Spor modunu efsane yapmışlar. Sanki bir Hatch Back RC araba içindeymişsiniz gibi hissettiriyor ve cüssesine göre çok atik hareket ediyor. Önceki arabam 110 beygir megane 3 Sport Edition du. Ben o aracım için iyi gidiyor diyordum. Sallıyormuşum... Tucson özellikle sport modda gerçekten iyi gidiyor. Fakat normal kullanımda sport modu önermem. Çünkü araç sport modda daha çok yakıyor. Aynı zamanda normal modu da güzel ama gaz tepkilerini kasıtlı olarak boşa basmamak için biraz gecikmeli yapmışlar (ekonomi için). Bu Normal sürüşü etkilemiyor ama ani kalkmak ve hızlanmak isterseniz sport moddan bariz şekilde daha hantal kalıyor.

    Otomatik park güzel çalışıyor. Yani hiçbir zaman otomatik park kullanmayacağım belki ama sadece bir şey için kullanıyorum şuan. O da aracın boyutlarına daha tam alışamadığım için, park edilecek yere sığar mı sığmaz mı karar veremiyorum. Böyle kararsızlık yaşadığım durumlarda açıyorum park asistanını. Zaten giremeyeceği yeri göstermiyor bile. Kendi kendine park etmesi de güzel. Yani çamur atacak birşey yok. Gayet güzel..

    Gelelim multimedyaya. Hani eh işte.. Multimedya araçla tamamen bağımsız çalışıyor. Yani araçtaki hiçbir bilgiyi onda göremiyorsun. Car Link özelliği var. Gayette güzel bir özellik. Ama sadece LG ve Samsunglar destekliyor. Multimedya ekranı çok işlevsel değil. Yani benim 2011 megane'den tek farkı içinde navigasyon olması. Fakat o da trafik bilgisini göstermiyor. Hal böyle olunca multimedyaya eh işte diyebiliyorsun.

    Ekran çözünürlüğü iyi, dokunmatiği iyi fakat ekranında elinizi kaydırmak çok zor. Çünkü mat bir ekranı var. Ne yalan diyeyim multimedyasını beğenmedim. Bir kere her araca oturunca çıkan sürüş emniyet uyarı ekranı yeminle işkence için koyulmuş. Yahu kardeşim 1 kere tamam okudum diyip işaretliyip o yazıyı kapatabilmen gerekiyor. Her aracı açtığında tekrardan tamam butonuna basman gerekiyor... Saçma.. 1500 lira civarında android multimedya cihazları var bizim tucsonlar için. Bi süre sonra onlara geçeceğime eminim...

    Arabadaki auto hold özelliği çok başarılı. Passat sürenler bilir. Onlarda start stop var ve auto hold var. Her auto hold aktif olduğunda motor da kapanıyor. Bu durumda gaza basmanla harekete geçmen 2 saniye gibi uzun sürebiliyor. Bizdeki auto hold anında tepki veriyor ve hiç ama hiç ses çıkartmıyor. Fakat ne yazık ki her araca bindiğinizde auto hold u tekrar aktif etmeniz gerekiyor.

    Bagaj büyüklüğü yeterli seviyede. Zaten bunu herkes biliyor. Fakat bagaj altında lastiğin ordaki bölüme yeminle dünyayı sığdırabiliyorsunuz. Ben aracın tüm temizlik eşyalarını (1 sünger, 5-6 bez, 2 çift eldiven, 4 kutu temizlik deterjanı, 1 cila, 1 parlatıcı, 1 antifiriz, 1 tane de buz çözücü), yangın tüpünü, 2 tane ilk yardım çantasını, oltamı, 4 tane kalın kitabımı, 4 tane özel döküman bulunan sigorta dosyasını, çocuk arabasının kışlık ve yağmur için olan 3 parçalık giysisini, 3 pet şişe suyu koydum. belki inanmazsınız ama hala boş yer var. Adamlar bagaj bölümünün altını resmen böyle sık kullanılmayan şeyler için yaratmış gibi... Böylelikle şu anda bagajda sadece çocuk arabası bulunuyor. İnanmayan olursa resim çekip gönderebilirim.

    Aracın yol tutuşu konusunda benim kendi fikrimi söyleyemiyeceğim. Çünkü genelde sakin kullanırım. Ama aldığımın 2. günü bir arkadaş denedi arabayı. Yol tutuşunun çok iyi olduğunu söyledi. Kendisinin chip takılmış canavar bi A3'ü var...

    4 Çeker sistemini hiç kullanmadım henüz. Fakat şu yokuş iniş sistemini denedim. 10km ile sınırlıyor iniş hızını. Fakat ilk aktif olduğunda ve araç ilerlemeye başladığı anda 1 kereye mahsus tekerlerden gırç diye bir ses geliyor. Belli ki birşeyler tekerlere kitleniyor gibi. teknik olarak tam bilmiyorum. Ama güzel çalışıyor.

    Arabanın silecekleri efsane olmuş. Koca silecekler çalışırken çıt sesi bile duymuyorsunuz. Hem çok güzel siliyor hem de çok sessizler.

    Aracın koltuk ısıtma ve direksiyon ısıtması benim gibi çabuk üşüyen adamlar için biçilmiş kaftan gibi. Hele hele o direksiyon ısıtması sabah gerçekten sizi çok mutlu ediyor.

    Aracın kilit açma ve kapama düğmesi kapıdaymış. Aldığım gün şapşallığımdan dolayı baya bir aramıştım orta konsolda. Fakat meganede olan çocuk kilidini düğme ile açıp kapatamıyorsunuz. Anahtarla mecburen kapı içinden kilit yapıyorsunuz.

    Aracın dış kapı kolları çok ama çok güzel. Ona dokunduğunuzda hemen pahalı bir hissiyata kapılıyorsunuz.

    Şimdi gelelim yakıt tüketimine.
    Aracı ilk aldığım gün Altunizadeden Kozyatağı carrefoura gittim. Baya bir sıkışık trafikti. 8.4 lt ile çok sakin şekilde oraya gittim. (sakin kullanım)

    Sonra carrefourdan etilere ikinci köprüden geçtim. ortalama bir trafik ile. 8.5 oldu. (sakin kullanım)

    Sonra oradan çıkıp akşam trafiğinde ataşehirdeki evime gittim. 9.4 oldu (sakin kullanım)

    Ertesi gün gene etilerdeki ofisime gittim 9.5 oldu (sakin kullanım)

    Sonra ofisteki arkadaşlar test sürüşüne çıktılar. Yaklaşık 10-15 km kullandık. Spor modda kullandılar ve deli gibi bastılar. 10.5 oldu (agresif kullanım)

    Akşam eve geri geldim 10.3 e düştü (sakin kullanım)

    Hanımla beraber dün gezelim dedik. Optimuma gittik. Trafik resmen ağlatan cinstendi. Şerifaliden optimuma gitmek yaklaşık 1 saat 15 dakika sürdü. Karma Kullanım 10.6 e çıktı ama optimum otoparkında aracı kapattığımda gösteren ekranda 16.4 lt yazıyordu (normal kullanım).

    Optimumdan eve dönerken daha az trafik vardı. Karma kullanım 10.7 ye çıktı. Kapattığımda aracın ekranında 13lt yazıyordu (normal kullanım)

    Bugün kurtköye gidelim dedik. Araç ilk defa otobanda rahat rahat trafik olmadan gitti. 120 yi geçmedim. karma değer 10.4 e düştü Aracı kurtköyde kapattığımda ekranda 8.3 lt yazıyordu. (sakin / normal arası)

    Kurtköyden dönerken spor moda aldım. Çok bastım diyemem ama 140 gördüm. Ara ara hızlanmalar yaptım. Gişelerde de biraz trafik vardı. Karma değer 10.2 ye düştü. (normal / agresif arası kullanım)

    Şu anda 10.2 de araç. Yani işin aslı 2. gün arkadaşların agresif testi olmasaydı 9.6-9.7 arasında olacaktı.

    Araç şuanda 140 km de. İlerde düşer mi bilmiyorum. Daha ilk deposu aracın.

    Demek istediğim çok çok sakin kullanır ve standart istanbul trafiğine kalırsanız 8.5 görebilirsiniz şehir içinde. Ama dediğim gibi çok sakin olmak gerekiyor.

    Normal kullanırsanız istanbul içinde 10, agresif kullanırsanız 12 civarlarını göreceksiniz.

    Bunu akıldan hesaplamanın en kolay yolu yıllık km toplamınızı litre başı 50 lira ile çarpmaktır.

    yani ben 10.000 km yol yapıyorum yılda. her bir litre benim için yıllık 500 lira demek oluyor.

    bu durumda ben sakin kullanırsam yıllık 4250 TL
    Normal Kullanırsam 5000 TL
    Agrasif Kullanırsam 6000 TL lik yakıt yakacağım.

    10.000 km yaptığım için LPG almayı asla düşünmedim. Düşünmem de... hyundai kesin olarak bana aracı teslim alırken dedi ki;
    Eğer lpg taktırırsanız aracınızın motor ve diğer mekanik aksamları garanti dışında kalıyor... Ayrıca benim gibi bir adam LPG ye 7500 lira verip taktırırsa, sadece LPG parasını 4.5 yılda çıkartıyorum. sonrasında da kar etmeye başlıyorum. Bence az kilometre yapanlar için gerçekten çok ama çok gereksiz bir durum.

    Araç ile ilgili henüz hiçbir sıkıntı yaşamadım. Şanzıman ısınması filan hiç olmadı. Kitlenme vs de olmadı. Zaten aracı teslim alırken son güncellemeleri ile teslim ettiler.

    Umarım merak eden herkes için yeterli düzeyde açıklayıcı olmuştur. Bu arada yukarıdaki yakıt örneklerinde sakin - normal - agresif ibareleri tam olarak gerçeği yansıtıyor. Yani sakin de yumurtaya basıyormuşçusuna sakin, normalde yakıt olayını hiç düşünmeden normal kullanım. agresifte ise bildiğin cart curt gaz verip hızlanıp aniden durmalar filan oluyor...

    yolda aracı gören dönüp tekrar bakıyor. Benimkisi siyah renk. Aracı aldığımın 1. günü yanımdan bir motorlu arkadaş geçerken eliyle hayırlı olsun gibi okey işareti yaptı. ilk anlamadım camı açtım ne diyorsun diye. hayırlı olsun dedi :)

    Son sözlere gelirken bu aracı kullanan arkadaşlara en önemli tavsiyem spor modda kullanmaları olacaktır. Hani biraz kendi kendinizi şımartmak istiyorsanız kullanın. Boşverin yakıtı ve yakıt göstergesini. Aracın spor modu belki bir ferrari gibi hissettirmiyor. Ama 4.5.6. vites olması farketmeksizin sizi geriye atıyor. Yani az da olsa o "g" kuvvetini hissediyorsunuz... 0-100km hız denememde 8.2-8.3 saniye gördüm. (tam sanisesini bilemiyorum arkadaşımın cep telefonu klinometresi ile ölçtük). 9.1 fabrika verisini geçmek müthiş bir zevkti. Zaten aracın ebatları ve kilosuna nazaran böyle bir ivmelenme sizi şaşırtıyor. Yoksa bir spor araba gibi 4 saniyede 100km ye ulaşmıyor :)

    Saygılar sevgiler efenim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s7e7v7e7n7 -- 27 Kasım 2016; 15:44:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat-akbas

    Geçen hafta kapora yatırdığım halde ÖTV zammına yakalandım(3800₺) ancak Belirttiğiniz sebeplerle ÖTV zamının bir kısmını bayi karşılayacak şekilde anlaştık
    Haftaiçinde tüp + yan basamakları vs takıp teslim edecekler... umarım gene bir sürpriz yapmazlar

    Abi peki ne kadarini karsiladilar ayni durumdayim da senden haber bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.