Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (1362. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
29.266
Cevap
202
Favori
1.965.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13601361136213631364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sevozgur kullanıcısına yanıt
    :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kadirdalgic


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur

    Çok memnunum. Ama c sınıfı, daha güçlü motoru olan bir araca geçmeyi düşünüyorum. Opel Astra 136 beygir otomatik var kafamda.

    136 lik Opel ne kadar yakıyor sevgin :)))) hemde otomatik

    İnanmayacaksın ama manuel 5.5 , otomarik de 6.2 yi geçmiyormuş. İnternette videoların yalancısıyım. Araba da yer uçağı.

    İmkansız o kadar yakmaz 7 8 litreden aşağı yakmaz o araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kadirdalgic


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kadirdalgic


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur

    Çok memnunum. Ama c sınıfı, daha güçlü motoru olan bir araca geçmeyi düşünüyorum. Opel Astra 136 beygir otomatik var kafamda.

    136 lik Opel ne kadar yakıyor sevgin :)))) hemde otomatik

    İnanmayacaksın ama manuel 5.5 , otomarik de 6.2 yi geçmiyormuş. İnternette videoların yalancısıyım. Araba da yer uçağı.

    İmkansız o kadar yakmaz 7 8 litreden aşağı yakmaz o araba

    İzle sen de tüm videoları istersen.Aracın kasası i20 den bile hafif.Ama fiyatlara baktım da 2. el bile 90 altına bulunmuyor.Biraz hayal olacak gibi.




  • Kadirdalgic kullanıcısına yanıt
    ilanı geri çekmiştim.şimdi tekrar satılığa çıkardım...
  • Merhaba arkadaşlar.

    Kız arkadaşımın aracında (I20 1.4 CVV 2012) sağ ön bilya dağıtmak üzere olduğundan bilya ve porya değişti. Takılan parçalar yan sanayi. Ancak bu değişim sonrası ABS sorunu oluştu.

    Şöyle ki, ya ABS ışığı yanıyor ve ABS devre dışı kalıyor, ya da ABS ışığı yanmıyor ama ABS erken devreye giriyor. Tatlı bi duruş yaparken istisnasız tak tak tak şeklinde frene vuruyor. Işığın yanıp yanmaması ise tamamen spontane. Kafasına göre takılıyor.

    İşlemi yapan ustam sensörü tekrar taktı, çıkardı temizledi vs. ama düzelmedi.

    Dedim acaba yan sanayi porya dişli sayısı farklı ise ondan mı yakıyor? Ustam kesinlikle alakası yok dedi ama içime sinmedi çıkma orjinal porya almaya gittik, ordakiler de aynı şeyi söyledi. Bizim araçta ABS'nin poryadan değil aks kafasındaki dişlilerden okuma aldığını ve kablo veya okuyucu arızası olabileceğini söylediler. O yüzden poryayı almadan çıktık.

    O yüzden ABS kablosu ve okuyucu siparişi verdi. Duruma göre bakıcaz. Düzelmezse yeni bir aks kafası deneyecek ama aks kafası değişmemişti ve ışık tam da porya ve bilya sonrası yandı. Kesinlikle bu işlem ile alakalı olduğunu düşünüyorum.

    Kabloda hasar bana pek mantıklı gelmedi. Çünkü kabloda ya hasar vardır ya yoktur. Varsa sürekli ışık yanar, ve hiç devreye girmez. Kabloda bi kopukluğun ABS ışığı yakmayıp ABS'yi erken devreye sokan bir arızaya neden yol açacağını sanmıyorum. Dediğim gibi varsa kopukluk sürekli ışık yanar.

    Hyundai'ler konusunda hiç bir bilgim yok. Forumda internette çok araştırdım ama porya, bilya ve ABS bağlantısı hakkında birşey bulamadım. Eğer gözümden kaçırıp forumda bilgi kirliliği yaptıysam lütfen kusura bakmayın. Çünkü bu sorun çok canımı sıkıyor ve bir türlü çözemedik. Kız arkadaşımın da ABS arızası olan bir aracı kullanmasını istemiyorum.

    Sizden ricam bana bu konuda fikir vermeniz. Bu araçta ABS bilgiyi nereden alıyor? Aksa kafası mı, porya mı, bilya mı?

    Umarım yazıyı doğru yere yazmışımdır. Başka bir yere konu açmam gerekiyor mu acaba?




  • araba yakıyo be hacı...

    bu arada önerdiğiniz beyaz far varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ted1Getir

    araba yakıyo be hacı...

    bu arada önerdiğiniz beyaz far varmı

    İnvells marka LED Xenon alın 2 tane far 2 tane sis için 2 tane fiyatı 90 TL kalitelidir fanı vardır ısınma yapmaması için vizeden rahat geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadirdalgic kullanıcısına yanıt
    hocam bunların 1 modeli var galiba güzelmiş bundan alayım o zaman. Güzel bir beyaz renk veriyor değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ted1Getir

    hocam bunların 1 modeli var galiba güzelmiş bundan alayım o zaman. Güzel bir beyaz renk veriyor değil mi

    Rengi cok iyi h11 alacaksınız sizler için farlar için de hb39005 olacak yanlış almayın uymaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni i20'lerde kadrandaki servis sayacı göstergesi nasıl kapatılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar.

    1.4 ototomatik aracımın 30 bin bakımı için servisler 450–500 tl fiyat istiyorlar.

    Araçta lpg olduğu için zaten motor garantisi gitti bende sanayide kendim yaptırmaya karar verdim.

    Önceki aracım linea da servisin kullandığı opar marka filtreleri ve motora uygun olan istedğim marka yağı parçacılardan alıp ustama veriyordum 50 tl işçilik ücreti karşılında parçaların değişimini sağlıyordum.yine aynı şekilde yapmak istiyorum.

    Sorum şu.

    Kitapçıkta 3.5 lt yağ aldığı görülüyor ama ilk 15 bin bakım faturasında 4lt yazıyor.bizim araçlar 3.5 lt mi alıyor 4lt mi?

    Bir de serviste ne marka filtre kullanılıyor?

    Parçacılardan kendim almak istiyorum.sanayideki ustalar hep yan sanayi filtre kullanıyorlar o yüzden onlara güvenmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis ikmali 3.5lt ve filtre kapasitesi 0.3lt olarak biliyorum, yani 3.8lt civarı toplamda yağ kapasitesi. Bende usta 4lt'nin hepsini döktü max çizgisini geçti.

    Ben garantiden çıkarttım aracı!
    Total uzun ömürlü turuncu organik antifriz, motul 5w30 %100 sentetik yağ, orjinal filtreler ve işçilikle beraber 265tl'ye her şeyini değiştirdim. Akü suyunu da tamamlattım.

    Yetkili servise gitsem gereksiz yere kitapçığa bakıp fren hidrolik sıvısını değiştirecekti 15.000km'deki araçta ve yarı sentetik 10w40 yağ kullanıp 440tl alacaktı.

    Tercih sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AAABBBTR42 -- 7 Ekim 2017; 21:40:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AAABBBTR42 A kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim.

    O zaman şöyle yapmak daha doğru olur.

    İlk etapta 4 lt lik yağın bi kısmını 0.5 lt lik su şişesine boşaltayım.kalanını motora. 1-2 gün sonra yağ seviyesine bakar duruma göre ekleme yaparım.



    Filtreler ne markaydı?3 tanesini kaça aldınız?



    Ben yağ olarak mobil 3000 düşünüyorum.5 30,tam sentetik,kitapçıkta yazan bütün değerleri sağlıyor.fiyatı da 75 tl civarı.



    Yağ ve filtreler harici başka da bir eksiği yok.



    He birde yağ değişiminden önce tunap yada würth ün motor iç temizleyici atacam motora.sürekli gittiğim bi ustam var.çok faydası var mutlaka kullan demişti.onu da kullanacam.motorun içindeki yağ kalıntılarını,tortularını temizliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal filtreler yetkili servisten 106tl karşılığı alındı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AAABBBTR42 A kullanıcısına yanıt
    Sanayide bulamadınız mı?yoksa hiç sormadan direk servisten mi alıp çıktınız?

    Sanayide aynı parçaları 60–70 e alırdınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Sanayide bulamadınız mı?yoksa hiç sormadan direk servisten mi alıp çıktınız?

    Sanayide aynı parçaları 60–70 e alırdınız.

    İnternette orjinal filtreler daha pahalıydı, öyle olunca yetkili servisten aldım.

    Hangi sanayiymiş o orjinal filtreleri daha ucuza veren? Sordunuz mu tahmin mi yürütüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AAABBBTR42


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Sanayide bulamadınız mı?yoksa hiç sormadan direk servisten mi alıp çıktınız?

    Sanayide aynı parçaları 60–70 e alırdınız.

    İnternette orjinal filtreler daha pahalıydı, öyle olunca yetkili servisten aldım.

    Hangi sanayiymiş o orjinal filtreleri daha ucuza veren? Sordunuz mu tahmin mi yürütüyorsunuz?

    Tahmin yürütüyorum.fiat servislerinde satılan fiyatın yarı fiyatına alabiliyordum filtreleri.

    ki fiat servisleri hyundaiye göre daha uygundur.1.3 dizel aracımın yağ bakımını 180 tl ye yaptırmıştım 2 sene önce.hadi şimdi olsun 250–300.dizel i20 lere göre neredeyse iki katı fark var.



    Hyundai de de %40 ucuz olsun hadi dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni i20'nin orjinal filtrelerini dah ucuza alan varsa yazar ama sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20'de yağmur tahliye kanallarının kontrolü ve temizliği hakkında bilgi verir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili arkadaşlar, 2011 model, 1.248 ccm, benzinli, Galiba Mimgaz Sıralı Sistem LPG'li Hyundai i20 Troy, hasar kayıtsız, tek sağ çamurluk boyalı, mavi renk arabayı bu hafta aldım. Ön fren balatalarını, yağını, filtrelerini değiştirdim. LPG bakımını, gaz ayarını, filtre değişimini, map ayarlarını yaptırdım. Ön iki lastiği sıfır taktırdım. Şimdilik çok memnunum.

    Fakat, kitabına göre Lastikler 175/70/14 olması gerekirken, kim, neden, nasıl, ne niyetle, ne zaman taktıysa arabamda
    175/65/14 lastikler takılı. İnternette incelediğim kadarıyla, bu iş yakıt sarfiyatını arttırıyor, vites geçiş işaretini yanıltıyor, lastik yüzde 5 kadar küçük olduğundan, KM saatini ve yapılan mesafeyi yanıltıyor.

    Ustalar, üstatlar, elimde eski meganımdan kalan 4x100 bijon aralıklı,16 inç, sıfır konumunda 4 tane çelik jant var.
    Bu jantlara ince yanaklı bir lastik takarak, lastik çapını 175/70/14 orijinal lastiğin çapına göre ayarlayarak, (Şu andaki 4 lastik de kışlık lastik) baharda 4 tane yazlık ince yanak lastik alıp taksam nasıl olur. Hangi ebatta 16 inç lastik alırsam, orijinal lastikle aynı boyda olurlar. Bilgileri bekliyorum.




  • 
Sayfa: önceki 13601361136213631364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.