Şimdi Ara

HYUNDAI ELANTRA ANA KONU (311. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.080
Cevap
67
Favori
825.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 309310311312313
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    iki aracı da gördüm inceledim test ettim.

    bu kasa cerato çıkalı 3 sene oldu. daha eski bir araç.

    ben elantra'yı tercih ederim. sürüşü daha kaliteli. yalnız bir önceki kasaya göre koltuklar daha yükseğe konumlandırılmış. baş mesafesi kısıtlı. yolcu koltuğunda yükseklik ayarı yok. en gıcık gittiğim yanı bu oldu.

    Hocam cerato da 2010-2016 elantranın altyapısına sahip, sağlam araba yani. Fiyat ve bu fiyata sunduğu donanım açısından oldukça dikkate değer buluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lkrycl

    Merhaba;

    O araca hiç bakmadım, Kia grubunu hiç bilmiyorum servisini filan. Ama bu aracın alt donanımı bile dolu gibi. Elentranın güvenlik kısmı aklımı çeldi. Biraz doldursalar tam içime sinen bir araç olacak. Yılda maksimum 7000Km ancak yol alıyorum arabayla. Benzinli o yüzden tercihim.

    Hocam yılda 7000 yapıyorsan dizel yerine benzinli çok mantıklı. Kia da Hyundai grubu olduğu için kasa hariç altyapı ve parçalar ortak. Fiyatları da fiat reno ile aynı. Servis sıkıntısı olacağını sanmam. Fiyat donanım ve performans oranı çok mantıklı. İyice inceleyip deneme sürüşü yapmanı öneririm. Ayrıca güvenliği de 2015 elantra ile aynı olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhn.gul

    Arkadaslar merhaba,
    Elantra 1.6 d cvvt otomatik 2013-14 modellere bir süredir bakiyorum fakat aklima takilan birkac şey var.


    Öncelikle su an 1.4 77 bg atmosferik punto kullaniyorum ve motordan cekis anlaminda hic memnun değilim acaba 1.6 atmosferik motor ve tork konvertorlu sanziman ozellikle yokuslarda cekis anlaminda sıkıntı yasatir mi.

    Arac 6. viteste 120 km\h hizda kac devir çeviriyor, su an punto'nun 3500 devirden fazla cevirmesi gerekiyor ve yolda kafa utuluyor.

    Sanzimanin vites secimlerinden ve gecis hizindan memnun musunuz.

    Yardimlarinizi bekliyorum, teşekkürler.

    Hocam ben otomatği değil ama manueli denedim zamanında. Vites oranları yakın ama aynı değil. Toyota corolla 1.6 ile benzer performansı veriyor. Yokuşta vites küçültmen gerekebiliyor ama ortalaması iyi diyebilirim. 120 km de 3100 devir yapıyor diye hatırlıyorum 6 viteste ve düz yolda. Deneme sürüşünden aklımda kalanlar bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OyunaGelenAdam

    Onerirmisiniz 2016 elentrayı ciddi ciddi dizel otomatik almayı düşünüyorum ayrıca bu olmazsa cerato alırım biraz daha şekil cerato aynı fiyata daha fazla şey sunuyor ancak elentra daha konforlu ve kalıplı...
    Cerato daha sert bu araçtan

    Hocam cerato fiyat ve sundukları açısından daha avantajlı görünüyor. Donanım elantraya göre çok daha zengin. Hele üst donanımı elantra elit plustan daha iyi gibi. Digital ekran daha ufak, bu bir dezavantaj olabilir eğer sizin için önemliyse o da. Cerato 2015 elantra altyapısına sahip. Motor ve şanzuman güncel elantra ile aynı. sağlam araç, 3 yıl kadar sonra yeni nesli gelir büyük ihtimal, yani yeni elantradan daha önce güncellenecek. Eğer bunları düşünmezseniz bence şeklen yeni elantradan daha güzel görünüyor ve fiyat performans oranı çok iyi. Arada 10 bin liredan fazla fark var zaten. En iyi fiyatlı dizel otomatik listesinde en tepedekilerden diyebilirim.




  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar forum neden bu kadar sessiz, hareketlendirelim biraz...
  • 2 yıl kadar 2011 model mode donanım paketli elantra kullandım. Araç direksiyon kutusu sıkıntılıydı ve serviste garanti süresi içerisinde değişim yapıldı. Araç manüel vitesti ve yüksek devirlerde çevrilise fena sayılmayacak derecede yolda gidişi vardı. Aracın kusuru arkadan atma yapması ve ön direklerin çok kalın olması ve özellikle sola dönüşlerde inanılmaz rahatsız ediciydi 1,6 atmosferik motor ne kadar yeterlidir derseniz bu araç için yetersiz maalesef ülkemizde ki vergi sistemi nedeni ile en az 2000 cc olması gerekirken vergiden ötürü bu araçların hakkı yenmektedir resmen. Ben farklı farklı 3-4 tane otomatik 2011-12 model elantra deneme fırsatım oldu ve gayet güzel performansları vardı. Genel anlamda güzel araç Reno-Fiat-Hyundai üçlüsünden Hyundai markalı araçlar bana her zaman daha çekici gelmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alsancak

    2 yıl kadar 2011 model mode donanım paketli elantra kullandım. Araç direksiyon kutusu sıkıntılıydı ve serviste garanti süresi içerisinde değişim yapıldı. Araç manüel vitesti ve yüksek devirlerde çevrilise fena sayılmayacak derecede yolda gidişi vardı. Aracın kusuru arkadan atma yapması ve ön direklerin çok kalın olması ve özellikle sola dönüşlerde inanılmaz rahatsız ediciydi 1,6 atmosferik motor ne kadar yeterlidir derseniz bu araç için yetersiz maalesef ülkemizde ki vergi sistemi nedeni ile en az 2000 cc olması gerekirken vergiden ötürü bu araçların hakkı yenmektedir resmen. Ben farklı farklı 3-4 tane otomatik 2011-12 model elantra deneme fırsatım oldu ve gayet güzel performansları vardı. Genel anlamda güzel araç Reno-Fiat-Hyundai üçlüsünden Hyundai markalı araçlar bana her zaman daha çekici gelmiştir.

    Hocam güzel değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Ben de deneme sürüşünde sizin vurguladığınız noktaları aynen görmüştüm. Arkadan atmadan kastınız ne onu anlayamdım. Bir de aynı motor ve her ikisi de 6 vites olmasına sağmen - 1.6 benzinli için - manuel ve otomatiğin vites oranları farklı, bu yüzden çekiş farkı hissetiniz mi? Kağıt üstünde otomatiğin 2. vitesi özellikle daha yüksek oranlı olduğundan manuele göre daha iyi olabilir diye düşündüm bilmem siz ne hissetiniz kullanırken. Cevabınızı merakla bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alsancak

    2 yıl kadar 2011 model mode donanım paketli elantra kullandım. Araç direksiyon kutusu sıkıntılıydı ve serviste garanti süresi içerisinde değişim yapıldı. Araç manüel vitesti ve yüksek devirlerde çevrilise fena sayılmayacak derecede yolda gidişi vardı. Aracın kusuru arkadan atma yapması ve ön direklerin çok kalın olması ve özellikle sola dönüşlerde inanılmaz rahatsız ediciydi 1,6 atmosferik motor ne kadar yeterlidir derseniz bu araç için yetersiz maalesef ülkemizde ki vergi sistemi nedeni ile en az 2000 cc olması gerekirken vergiden ötürü bu araçların hakkı yenmektedir resmen. Ben farklı farklı 3-4 tane otomatik 2011-12 model elantra deneme fırsatım oldu ve gayet güzel performansları vardı. Genel anlamda güzel araç Reno-Fiat-Hyundai üçlüsünden Hyundai markalı araçlar bana her zaman daha çekici gelmiştir.

    Hocam güzel değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Ben de deneme sürüşünde sizin vurguladığınız noktaları aynen görmüştüm. Arkadan atmadan kastınız ne onu anlayamdım. Bir de aynı motor ve her ikisi de 6 vites olmasına sağmen - 1.6 benzinli için - manuel ve otomatiğin vites oranları farklı, bu yüzden çekiş farkı hissetiniz mi? Kağıt üstünde otomatiğin 2. vitesi özellikle daha yüksek oranlı olduğundan manuele göre daha iyi olabilir diye düşündüm bilmem siz ne hissetiniz kullanırken. Cevabınızı merakla bekliyorum.

    kardeşim arkadan atma kastım 2011-2013 modellerinde çoğunlukta olmakta. 14-15 lerde de var atma ama onlardaki arka süspansiyonlar biraz daha iyi. Arkadan atma kastımda şudur; Virajlarda ya da düz yolda giderken kanalizasyon kapağı üzerinden veya bunlar gibi ufak tefek çıkıntı ve göçüklerden geçince araç rüzgar yemiş gibi kendini hafiften salması. Aslında çokta problem olan birşey değil biraz araca alışmakla alakalı zaten en baz modelinde bile esp olduğu için araç ufak bir sarsıntı ile atlabiliyor. Otomatikerin vites geçişleri hem çok rahat konforlu hemde devir kaybı yaşatmadığı için araç ivmelenmesi çok daha iyi manuele göre. Araç lpg uyumludur güzel bir araç ama alacaksınız mutlak suretle 2014-15 modellerine bakmanızı ve en donanımlı paketini almanızı tavsiye ederim özelliklede otomatik olmalı. Kore otomatikleri kalitelidir sağlamdır zaten 5 yıl garanti veya 100 bin sınırı var. Araç illaki ufak tefek mekanik veya elektronik arızalar verebilir bunu da garantiden serviste halledebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alsancak


    quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alsancak

    2 yıl kadar 2011 model mode donanım paketli elantra kullandım. Araç direksiyon kutusu sıkıntılıydı ve serviste garanti süresi içerisinde değişim yapıldı. Araç manüel vitesti ve yüksek devirlerde çevrilise fena sayılmayacak derecede yolda gidişi vardı. Aracın kusuru arkadan atma yapması ve ön direklerin çok kalın olması ve özellikle sola dönüşlerde inanılmaz rahatsız ediciydi 1,6 atmosferik motor ne kadar yeterlidir derseniz bu araç için yetersiz maalesef ülkemizde ki vergi sistemi nedeni ile en az 2000 cc olması gerekirken vergiden ötürü bu araçların hakkı yenmektedir resmen. Ben farklı farklı 3-4 tane otomatik 2011-12 model elantra deneme fırsatım oldu ve gayet güzel performansları vardı. Genel anlamda güzel araç Reno-Fiat-Hyundai üçlüsünden Hyundai markalı araçlar bana her zaman daha çekici gelmiştir.

    Hocam güzel değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Ben de deneme sürüşünde sizin vurguladığınız noktaları aynen görmüştüm. Arkadan atmadan kastınız ne onu anlayamdım. Bir de aynı motor ve her ikisi de 6 vites olmasına sağmen - 1.6 benzinli için - manuel ve otomatiğin vites oranları farklı, bu yüzden çekiş farkı hissetiniz mi? Kağıt üstünde otomatiğin 2. vitesi özellikle daha yüksek oranlı olduğundan manuele göre daha iyi olabilir diye düşündüm bilmem siz ne hissetiniz kullanırken. Cevabınızı merakla bekliyorum.

    kardeşim arkadan atma kastım 2011-2013 modellerinde çoğunlukta olmakta. 14-15 lerde de var atma ama onlardaki arka süspansiyonlar biraz daha iyi. Arkadan atma kastımda şudur; Virajlarda ya da düz yolda giderken kanalizasyon kapağı üzerinden veya bunlar gibi ufak tefek çıkıntı ve göçüklerden geçince araç rüzgar yemiş gibi kendini hafiften salması. Aslında çokta problem olan birşey değil biraz araca alışmakla alakalı zaten en baz modelinde bile esp olduğu için araç ufak bir sarsıntı ile atlabiliyor. Otomatikerin vites geçişleri hem çok rahat konforlu hemde devir kaybı yaşatmadığı için araç ivmelenmesi çok daha iyi manuele göre. Araç lpg uyumludur güzel bir araç ama alacaksınız mutlak suretle 2014-15 modellerine bakmanızı ve en donanımlı paketini almanızı tavsiye ederim özelliklede otomatik olmalı. Kore otomatikleri kalitelidir sağlamdır zaten 5 yıl garanti veya 100 bin sınırı var. Araç illaki ufak tefek mekanik veya elektronik arızalar verebilir bunu da garantiden serviste halledebilirsiniz.

    Hocam çok aydınlatıcı oldu. Bir süre içerisinde arabamı satıp Egea almayı düşünüyordum. Son zamanlarda Kia Cerato ve aynı altyapıya sakip bir önceki Elantra da dikkatimi çekti. Elantra fiyat açısından bu üçü içinde en makul olanı, görüntüsü ve özellikleri de oldukça cezbedici. Yeni neslini hem fiyat hem de donanım olarak beğenmedim. O nedenle bahsettiğim araçlar hakkında bilgi toplamaya başlamıştım. Söyledikleriniz ve yıl öneriniz de oldukça bilgilendirici oldu. Çok teşekkürler.




  • egea hiç mi hiç tavsiye etmem 1.4 benzinli her ne kadar lpg uyumlu olsada araç daha çok yeni ve bir çok kişi tarafından da şikayet var. Elantra alacaksanız 1,6 benzin(lpg)/dizel otomatik elit paket öneririm en azından ikinci el satışı biraz daha kolay olur ve en azından donanımlı araç kullanmış olursunuz :)
  • Merhaba! 2012 elantra pplus otomatik benzin/lpg sahibiyim.Araçtaki rolanti sapmaları arıza ışığı nedeniyle servise gittim.Katalitik konvertör ve oksijen sensörü değişecek dendi.Fiyat 4.500 cıktı.(Garantiye girmiyormuş.)Bende benzinlide kullanılmış çıkma katalizör aldım(750 tl).onuda beğenmedi servistekiler(Ankara) elimde patladı. çıkma üzerindeki sensörlerde farklı çıkınca o da patladı elimde. javascript:;İnternette baktım doğru dürüst bu modelin parçasını satan yok.Başından böyle birşey geçen veya çözüm için yardımcı olabilecek var mı?Katalizör iptali falan istemiyorum. Eskişehirdeyim ve servisimizde kapandı, kendim bir şekilde halletmek zorundayım.Ucuz ve orjinale yakın çözüm önerilerinizi bekliyorum.Teşekkürler.
  • Alsancak kullanıcısına yanıt
    Fiat Egea yeni bir araç değil.

    Dodge Dart'ın Türkiye için uyarlanmış hali.

    Egea'da kullanılan 1.4 motor ise oldukça ekonomik bir motordur.

    Tabi ekonomik durum müsaitse Elantra daha iyidir.
  • Ebu Computer kullanıcısına yanıt
    Geçenlerde bir ticari taksi üzerinde yazıyordu. ''1,4 benzinli araç yağ yakıyor bu aracı almayın aldırmayın'' diye genelde de 1,4 benzinli egealardan şilkayet var. Kiminde tavan sarkması kiminde debriyaj setinde kiminde de aracın toparlanması hakkında dizellerinde de epey şikayet var. Genel şikayet ise fiat servislerinin alakasızlığı hakkında. Benim komşumda var 1.3 egea cam indirme motorunda sorun var ama garanti kapsamına sokmak istemiyorlar parçayı kullanıcı hatası olabilir diye ne kadar basit bir servis çözümü işte :)
  • Alsancak kullanıcısına yanıt
    Alsancak hocam ben 1.6 dizel düşünüyordum egea için. Egea forumunu da bir süredir takip ediyorum ve 1.4 ile ilgili bahsettiğin durumu ordaki arkadaşlar da paylaşmışlardı. Almayı düşünmediğim bir motor olsa da yine de böyle durumlar can sıkıcı. Mesela bahsettiğin garanti işletilmemesi olayı da. Çoğu marka garanti olayından ziyade kullanım hatasından basediyor bazı işlemlerde. Bu da ayrı bir sorun.

    Mesela benim 2000 model palioda da Stark26 hocanın bahsettiği katalitik konvertör arızası olmutu ama garanti bittikten sonra. Bunun genel nedeninin kalitesiz benzin olduğunu söylediler. Önce çekiş düştü bir süre. 120 ile çıktığım rampayı ancak 90 la çıkar oldum. Benzinciyi değiştirdim bir süre sonra araç eski haline geldi. Araç düzelmeden önce servis konvertör için astronomik bir ücret talep etmişti, yani yerli üretim diye fiyat düşük değildi yedek parçada. Bu parça her markada böyle pahalıymış, dizellerde de partikül filtreleri. Ben de değiştirmemiştim. Yan sanayisini de baktım bulamadım. Sonra araç düzelince vazgeçmiştim aramaktan. Arabada sorun çıkmadı ama belki kalıcı bir hasar bırakmıştır çünkü artık araç egzoz muayenesinden zar zor geçiyor. Belki nedeni o belki de araç yaşlandı. Yani Stark26 hocam senin araçtaki sorun ve hikayesi tam nedir bilmiyorum ama biraz böyle kullanıp araç kendine gelir mi diye deneyebilrsin.

    Ebu komputer hocam dediğine aynen katılıyorum elantra egeadan 1 hatta iki tık yukarda kalite olarak. Lakin 0 km si beni aştığından ve 2016 larınını eskisi kadar güzel bulmadığımdan 2. el bir önceki nesil elantra (2014-2015) ile 0km egea arasında kaldım. 0 km araç almak da çok cazip geliyor paramı denkelştirebilirsem. Hemen alamayacağım için bol bol araştırma yapmaya çalışıyorum. Dart ise egeanın dodge logolusu diye duymuştum ben. Bir önceki dart olmasın senin eski dediğin?

    Saygılar




  • arkadaşlar bu aracı inceliyordum fakat tek takıldıgım önemli noktalardan biri karartılmış dikiş aynası olmaması, elite plus da bile gelmemiş bu donanım, bunun eksisini çok hissediyormusunuz ? alternatif çözüm vs varmı serviste yapılabilecek bir şey vs?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    arkadaşlar bu aracı inceliyordum fakat tek takıldıgım önemli noktalardan biri karartılmış dikiş aynası olmaması, elite plus da bile gelmemiş bu donanım, bunun eksisini çok hissediyormusunuz ? alternatif çözüm vs varmı serviste yapılabilecek bir şey vs?

    Hocam bu araçta dikiz aynası otomatik kararma özelliği yok. Manuel olarak ayarlanabiliyor. Bana kalırsa çok önemli bir eksiklik değil bu, ama donanım olarak daha önemli olan eksiklikler var, dediğin gibi en üst donanımda bile. Kısacası elit plus bile bir önceki kasanın üst paketini (elit) yakalayamıyor. Bir alt paket (elit) eski kasanın orta modeli (style design pack) sayılır ancak. Style ise bir öncekinin en alt paketi mode a denk. Kısacası Türkiye paketleri çok dengeli değil. Bunun yanı sıra benzinlinin sadece en alt paketle alınabilmesi, dizelin ise üst 2 paketle sunulması fiyatları da anlamsız hale getirmiş. Bunun satışları da etkilediğini düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aabidinnakka -- 21 Kasım 2016; 22:18:7 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka

    quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    arkadaşlar bu aracı inceliyordum fakat tek takıldıgım önemli noktalardan biri karartılmış dikiş aynası olmaması, elite plus da bile gelmemiş bu donanım, bunun eksisini çok hissediyormusunuz ? alternatif çözüm vs varmı serviste yapılabilecek bir şey vs?

    Hocam bu araçta dikiz aynası otomatik kararma özelliği yok. Manuel olarak ayarlanabiliyor. Bana kalırsa çok önemli bir eksiklik değil bu, ama donanım olarak daha önemli olan eksiklikler var, dediğin gibi en üst donanımda bile. Kısacası elit plus bile bir önceki kasanın üst paketini (elit) yakalayamıyor. Bir alt paket (elit) eski kasanın orta modeli (style design pack) sayılır ancak. Style ise bir öncekinin en alt paketi mode a denk. Kısacası Türkiye paketleri çok dengeli değil. Bunun yanı sıra benzinlinin sadece en alt paketle alınabilmesi, dizelin ise üst 2 paketle sunulması fiyatları da anlamsız hale getirmiş. Bunun satışları da etkilediğini düşünüyorum.



    yorumunuz için teşekkürler bende bu yorumu yazdıktan sonra öğrendim en azından manuel ayarlanabiliyormuş kataloglar da falan hiç değinilmemiş hiç yok diye düşündüm, siz bu araca sahipmisiniz ? yakıt tüketimi nasıl otomatik veya düz için? araştırdım biraz ama uzun süreli kullanan kullanıcıların yorumunu almak isterim eksik gördüğünüz sıkıntı yaratan birşey var mı sizce ? temel eksiklerini iyi kötü öğrendim ama sizin yorumunuzu da almak isterim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld


    quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka

    quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    arkadaşlar bu aracı inceliyordum fakat tek takıldıgım önemli noktalardan biri karartılmış dikiş aynası olmaması, elite plus da bile gelmemiş bu donanım, bunun eksisini çok hissediyormusunuz ? alternatif çözüm vs varmı serviste yapılabilecek bir şey vs?

    Hocam bu araçta dikiz aynası otomatik kararma özelliği yok. Manuel olarak ayarlanabiliyor. Bana kalırsa çok önemli bir eksiklik değil bu, ama donanım olarak daha önemli olan eksiklikler var, dediğin gibi en üst donanımda bile. Kısacası elit plus bile bir önceki kasanın üst paketini (elit) yakalayamıyor. Bir alt paket (elit) eski kasanın orta modeli (style design pack) sayılır ancak. Style ise bir öncekinin en alt paketi mode a denk. Kısacası Türkiye paketleri çok dengeli değil. Bunun yanı sıra benzinlinin sadece en alt paketle alınabilmesi, dizelin ise üst 2 paketle sunulması fiyatları da anlamsız hale getirmiş. Bunun satışları da etkilediğini düşünüyorum.



    yorumunuz için teşekkürler bende bu yorumu yazdıktan sonra öğrendim en azından manuel ayarlanabiliyormuş kataloglar da falan hiç değinilmemiş hiç yok diye düşündüm, siz bu araca sahipmisiniz ? yakıt tüketimi nasıl otomatik veya düz için? araştırdım biraz ama uzun süreli kullanan kullanıcıların yorumunu almak isterim eksik gördüğünüz sıkıntı yaratan birşey var mı sizce ? temel eksiklerini iyi kötü öğrendim ama sizin yorumunuzu da almak isterim

    Rica ederim hocam. Bu araca sahip değilim. Ben de aracımı değiştirmeyi düşünüyorum. O nedenle epeyi bir araştırma yaptım. Elantra güncel modeli de inceledim. Önceki modelini de inceledim. Deneme sürüşlerini yaptım. C segmentinin kaliteli araçlarından. Şahsen vw jetteya veya honda civice fark atar diye düşünüyorum örneğin. Genişliği, kalitesi, güvenliği ve motor özellikleri güzel. Donanımlarında dengesizlikler var fakat. Fiyatı önceki versiyonda yani 2015 sonuna kadarki kasada daha uygundu. Yeni kasa ise biraz pahalı. Şahsen eski kasa daha çekici geliyordu bana. Malum hyundai kia nın da sahibi. Kia cerato bir önceki kasa elantranın altyapısına sahip ve fiyat olarak çok uygun. Yeni ve eski kasa aks mesafeleri aynı. Ciddi boyut veya güvenik değişiklikleri de yok. Onu da incelemeni öneririm. Ben kendim için 2014-2015 elantra, 0 km kia cerato ve 0 km fiat egea arasında kaldım. 0 km almak çok cazip, hiç sıfır arabam olmadı çünkü. Ama 2. el bahsettiğim elantra da fiyat olarak uygun ve egeadan 1 veya 2 tık yukarda. Elantrayı uzun süre kullanmadım ama forumda mesela alsancak hoca deneyimlerini paylaşmıştı. Çok değerli bilgiler verdi. Onun gibi epey tecrübe sahibi kişiler de var. Fakat genel olarak anladığım hyundai fiyatını hakeden araçlardan biri. Hangi motor ve şansumanı almak istiyorsan mutlaka deneme sürüşü yapmanı öneririm. Çünkü kişilerin beklentileri farklı. Birinin sevdği sana uymayabilr. Detaylarla ilgli soruların varsa seve seve cevaplamak isterim.

    Saygılar




  • Arkadaşlar öncelikle merhabalar.
    Hyundai Elantra ile 1 yillik mutlu huzurlu deneyimimi sizlerle paylasmak istedim.

    1.6 benzinli otomatik elite paket 2015 model beyaz renk elantra aracimi 2015 aralik ayinda Ankara akbak hyundai den 5yil/100000km garantili sifir olarak aldim. Galiba artik 2015 kasanin son sifir araclarindan biri nasip oldu bana :) 3500 lira fark odeyerek daha sifirken 5yil motor garantisi ile landirenzo sivi sistemli lpg takildi serviste. Ve 1400 lirada koruma paketi yapildi ekstradan. Araci yapilan islemlerin ardindan teslim aldim. Ilk defa sifir arac aldigim icin hyundai kafamdada hep imaj olarak soru isareti oldugundan tedirgindim. Alir almaz uzun yolda 1000 km yaptim sadece benzinde kullandim. Benzinde insani uzebilecek bir arac Turkiye sartlarinda. Onun haricinde araca asik oldum ve iyiki elantra aldik dedim. Konforu bir onceki araclarim 2012polo ve seattan cok daha iyiydi. Oturakli ve agzina kadar donanim ve ozellikle dolu d segmenti andiran ama c segment genis bir aracti. Beni kendine hayran birakan ise motor sanziman uyumuydu. Otomatik vitesi harika gecisler hissedilmiyor. 3500 devirde 140-160 la gidio masallah. Atmosferik bir motora gore muthis performansi var. Kalkislari seri ve 180 le giderken 120 hissi veriyor hissetmiyorsunuz. Lpg de 25bin km yi devirdik en ufak bir sorun sikinti yok. Bakima 15binden 15bine cagirdilar. 15bin bakimini akbak serviste 500 tl ye yaptirdik. Lastik olarak uzerinde hankook vardi yazlik. Ekstradan petlas kislik aldim ve memnunum. Lpg de sehir ici 25-26 kurus (ankara) yakiyor. Uzun yolda 20 kurusa dusuyor. 90-100 le sabit giderseniz belki 18-19 kurusa duser ben denemedim 120 altina dusmem uzun yolda.
    Sadece geri viteste kamera bazen gorunmuyordu arasira. Sorunsuz bir sekilde garantiden kamerayi orjinal ile degistirdiler. Onun haricinde yuruyeni konforu bircok kendinden pahali aracta bulunmayan ozellikleri motoru ve lpg ile uyumu harika. Ben hyundainin diger araclarini bilmem ama elantradan cok memnun kaldim. Bu fiyata alinabilecek en sorunsuz ve donanim ozellik dolu araci aldigima inaniyorum.
    Maalesef ekonomik sorunlarim nedeniyle cok sevdigim aracimi satacagim. Saglik olsun yapacak bir sey yok anilari yetecek bana. Birgun arac alacak olursam hyundai seceneklerim arasinda olacak.
    Aracla ilgili servis lpg ozellik vs her konuda isteyen arkadaslara yardimci olabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka


    quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld


    quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka

    quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    arkadaşlar bu aracı inceliyordum fakat tek takıldıgım önemli noktalardan biri karartılmış dikiş aynası olmaması, elite plus da bile gelmemiş bu donanım, bunun eksisini çok hissediyormusunuz ? alternatif çözüm vs varmı serviste yapılabilecek bir şey vs?

    Hocam bu araçta dikiz aynası otomatik kararma özelliği yok. Manuel olarak ayarlanabiliyor. Bana kalırsa çok önemli bir eksiklik değil bu, ama donanım olarak daha önemli olan eksiklikler var, dediğin gibi en üst donanımda bile. Kısacası elit plus bile bir önceki kasanın üst paketini (elit) yakalayamıyor. Bir alt paket (elit) eski kasanın orta modeli (style design pack) sayılır ancak. Style ise bir öncekinin en alt paketi mode a denk. Kısacası Türkiye paketleri çok dengeli değil. Bunun yanı sıra benzinlinin sadece en alt paketle alınabilmesi, dizelin ise üst 2 paketle sunulması fiyatları da anlamsız hale getirmiş. Bunun satışları da etkilediğini düşünüyorum.



    yorumunuz için teşekkürler bende bu yorumu yazdıktan sonra öğrendim en azından manuel ayarlanabiliyormuş kataloglar da falan hiç değinilmemiş hiç yok diye düşündüm, siz bu araca sahipmisiniz ? yakıt tüketimi nasıl otomatik veya düz için? araştırdım biraz ama uzun süreli kullanan kullanıcıların yorumunu almak isterim eksik gördüğünüz sıkıntı yaratan birşey var mı sizce ? temel eksiklerini iyi kötü öğrendim ama sizin yorumunuzu da almak isterim

    Rica ederim hocam. Bu araca sahip değilim. Ben de aracımı değiştirmeyi düşünüyorum. O nedenle epeyi bir araştırma yaptım. Elantra güncel modeli de inceledim. Önceki modelini de inceledim. Deneme sürüşlerini yaptım. C segmentinin kaliteli araçlarından. Şahsen vw jetteya veya honda civice fark atar diye düşünüyorum örneğin. Genişliği, kalitesi, güvenliği ve motor özellikleri güzel. Donanımlarında dengesizlikler var fakat. Fiyatı önceki versiyonda yani 2015 sonuna kadarki kasada daha uygundu. Yeni kasa ise biraz pahalı. Şahsen eski kasa daha çekici geliyordu bana. Malum hyundai kia nın da sahibi. Kia cerato bir önceki kasa elantranın altyapısına sahip ve fiyat olarak çok uygun. Yeni ve eski kasa aks mesafeleri aynı. Ciddi boyut veya güvenik değişiklikleri de yok. Onu da incelemeni öneririm. Ben kendim için 2014-2015 elantra, 0 km kia cerato ve 0 km fiat egea arasında kaldım. 0 km almak çok cazip, hiç sıfır arabam olmadı çünkü. Ama 2. el bahsettiğim elantra da fiyat olarak uygun ve egeadan 1 veya 2 tık yukarda. Elantrayı uzun süre kullanmadım ama forumda mesela alsancak hoca deneyimlerini paylaşmıştı. Çok değerli bilgiler verdi. Onun gibi epey tecrübe sahibi kişiler de var. Fakat genel olarak anladığım hyundai fiyatını hakeden araçlardan biri. Hangi motor ve şansumanı almak istiyorsan mutlaka deneme sürüşü yapmanı öneririm. Çünkü kişilerin beklentileri farklı. Birinin sevdği sana uymayabilr. Detaylarla ilgli soruların varsa seve seve cevaplamak isterim.

    Saygılar

    Çok teşekkürler hocam yorumlarınız için aynı düşüncelerdeyim bugün otopark.com un testini de izledim diğer testleri de izledim genel intiba güzel dediginiz gibi araç fena değil donanım olarak bir kaç cinsliği var artık onları kabulleneceğiz onun dışında sessizliği falan oldukça iyi gidip fiyat falan alacağım iyi de bir fiyat verirlerse ciddi ciddi düşüneceğim bir model, cerato ya da baktık fakat onu çabuk eledik ön konsolu olsun vs pek hoşumuza gitmedi kasası da dediğiniz gibi tasarım olarak güzel ama eski bir kasa belki de 2017 de yeni kasası gelir, onun için elentra zaten yenilenmiş oldugundan bizim için daha önde albenisi yüksek, onun dışında astra j sedan iyi bir indirim olursa veya astra k sw için liste fiyatı 98k civarı full paketin bir altı fakat indirimle falan elite plus a denk gelirse donanımlarını karşılaştırıp detaylı bir şekilde karar vereceğiz astra k sedan olsa 10k civarı fazla verip belki alınabilirdi elentraya göre ama o da yok diğer markalarıda inceledik ama çok net istediğimiz birşey bulamadık




  • 
Sayfa: önceki 309310311312313
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.