Şimdi Ara

Hyunda i30 - Citroen C4 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
1
Favori
3.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bugün 2 sini de test ettim. tabi ilk defa otomatik kullandığımdan başlarda garipsedim el vites kutusuna gitti geldi :) i30'un beğendiğimiz buz mavi rengisini önermedi galerici ara renk olduğundan. Kırmızı önerdi ama hiç sıcak bakmadık. Açıkçası buz mavisine negatif bakınca biraz tadımız kaçtı. Sürüş olarak bi sıkıntı görmedim ufak sesler var olur artık.

    Citroende vites geçişleri daha belli oluyor özellikle ilk 3 viteste ama start/stop özelliği güzel. Beyaz rengi içimize güzel sindi. En çok satanmış zaten. Freni biraz hassas geldi en ufak basarken baya durdu araba. Direksiyondan manuel vites de var , yarı otomatik araba.

    Genel olarak yakıtını da göz önünde bulundurduğumuzda c4 önde gibi. i30 neredeyse 1,5 kat fazla yakıyor. Dizel için biraz yüksek yakması hyundaide. c4'ün bakımı pahalı diye duymuştuk ama i30 300 lira - c4 360 liraymış ilk bakım. Çok da fazla bi fark yok. Ayrıca triger kayışı 180 binde değişiyomuş c4'de. Bu rakam çok iyi geldi bize açıkçası. Filtrelerde 45 lira civarı. Yedek parça ve bakımın pahalılığından korkuyoduk. Onda da sorun olmayınca c4 alıcaz gibi süpriz olmazsa. Hayırlısı. 52 bin civarı ikisinin de fiyatı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnb_lincoln -- 4 Temmuz 2012; 15:37:06 >




  • selamlar öncelikle hayırlı olsun. bende 2 ay önce 2009 civicimi satınca ne alayım diye düşünmüştüm i-30 54.000 tl ye kadar indirmiştim dizel otomatik cam tavan felan...
    sonra Citroen c-4 e baktım e-hdi motor 1.6 dizel yarı otomatik comfort plus onunda fiyetını 54.000 tl ye indirdik
    fiyatlarda aynı olunca hyundai mi citroen mi diye düşünürken C-4 aldım .... Aracımdan oldukça memnunum keyifli bir araba İnşallah sanada nasip olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    selamlar öncelikle hayırlı olsun. bende 2 ay önce 2009 civicimi satınca ne alayım diye düşünmüştüm i-30 54.000 tl ye kadar indirmiştim dizel otomatik cam tavan felan...
    sonra Citroen c-4 e baktım e-hdi motor 1.6 dizel yarı otomatik comfort plus onunda fiyetını 54.000 tl ye indirdik
    fiyatlarda aynı olunca hyundai mi citroen mi diye düşünürken C-4 aldım .... Aracımdan oldukça memnunum keyifli bir araba İnşallah sanada nasip olur...


    inş..aynı bizimki de dizel y.oto 1.6 comfort plus bakalım manuelden alışmak biraz zaman alıcak gibi :) galeride müşteriler vites geçişlerine başta takıyolar ama 2-3 ay sonra bişey kalmıyo alışıyolar dedi sizde alıştınız sanırım bi sorun gözükmüyor.

    bu arada i30 un fiyatını iyi indirmişiniz. sunrooflular şu an 58.000 de galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnb_lincoln -- 4 Temmuz 2012; 15:56:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    MCP'ye beş kuruş para vermem.

    O'nu bırak üstüne para verseler almam. O derece yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    MCP'ye beş kuruş para vermem.

    O'nu bırak üstüne para verseler almam. O derece yani.

    Recai Abi, ben de H-Matic'e para vermem. Ne alcaz abi biz ille BMW'nin şanzımanlarına mı kaldık? Ya da mercedesin 7G troniclerine bi de Hondanınkine? (Tamam DSG'yi seviyorum ama artık dile getirmiyorum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: II.Abdulaziz

    i30 ağır basar.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    MCP'ye beş kuruş para vermem.

    O'nu bırak üstüne para verseler almam. O derece yani.

    Recai Abi, ben de H-Matic'e para vermem. Ne alcaz abi biz ille BMW'nin şanzımanlarına mı kaldık? Ya da mercedesin 7G troniclerine bi de Hondanınkine? (Tamam DSG'yi seviyorum ama artık dile getirmiyorum)

    Can, sanırım 8 ileri şanzımanlı BMW ya da Hondanın performanslı bir aracı çıkarsa onları alacağız.

    Yoksa arabasızlıktan kırılacağız vallahi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    MCP'ye beş kuruş para vermem.

    O'nu bırak üstüne para verseler almam. O derece yani.

    Recai Abi, ben de H-Matic'e para vermem. Ne alcaz abi biz ille BMW'nin şanzımanlarına mı kaldık? Ya da mercedesin 7G troniclerine bi de Hondanınkine? (Tamam DSG'yi seviyorum ama artık dile getirmiyorum)

    Can, sanırım 8 ileri şanzımanlı BMW ya da Hondanın performanslı bir aracı çıkarsa onları alacağız.

    Yoksa arabasızlıktan kırılacağız vallahi.

    Abi vallahi seninle beklentilerimiz benzeşiyor baya bi, lpg olsun performanslı olsun otomatik olsun ama konforlu olsun. Bol donanımlı olsun:) Hatta bence bir de atmosferik olsun:) vallahi bakıyorum eski civic 1.8 140hp var ağır ağır vites değiştiriyor accord iyi bu konuda özellikle de 2.4 olanı yakıtı güzel,vergisi bi alt dilimde vites geçişleri neredeyse hissettirmiyor. Geriye de bmw 8 ileri kaldı gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 aracı da test et, test etmeden sakın karar verme, hangisi sana daha fazla al beni diyorsa onu al derim.. kişisel tercih..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLFRAM01

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnb_lincoln

    Arkadaşlar 0 araba alıcaz 2012. Dizel ve otomatik olarak. Bu 2 özelliği kapsayan modelleri incelediğimizde eleye eleye geriye bu 2 araç kaldı. İkisinin de fiyatı hemen hemen aynı. 53 civarlarında. İkisini de gittik gördük iç olarak hemen hemen benzer. Kullanan varsa ya da bilgili olan varsa , duyumu olan varsa paylaşabilir misiniz ya da hangisini önerirsiniz.

    http://www.ensonhaber.com/c5in-debriyaj-arizalari-zor-durumda-birakiyor-2012-07-02.html


    iyice oku kardeşim...

    Şirket araçlarında kavramalı sistemler sorun çıkarabilir. Dikkat edilmesi gereken noktalar var. Tıpkı manuel şanzımanda yapılmaması gereken gibi bunda da aracı rampa kalkışında uzun süre gazla sabit tutmamak gerekir, bu yapılırsa balatalar yanar kullanıcı hatası olur. Tam otomatikler de mükemmel değil, yakıtı fazla yakmalarının, ivmelenmeyi hissettirememelerinin yanında arıza da çıkartabilir ve arızalar yarı otomatikten daha maliyetli olur, eski i30 otm. 3 tane vardı çalıştığım şirkette 100.000km olmadan hepsinin şanzımanı değişti. Dsg arızaları için linki vermeye gerek yok herhalde heryerde var zaten.

    Yine de şirketlerde tam otomatik kullanımı daha iyidir, en azından arızalar kullanıcıdan bağımsız, garanti süresinde arızalanırsa bedava değişim. Bireysel kullanımda düzgün kullanılırsa yarı otomatiklerde 100.000 öncesi debriyaj balatası bile değişmiyor, 200.000km bu şanzımanı sorunsuz kullanan da var. Yeni c4 kullanıcılarından kavrama değişen 1 kişi duydum o da fabrikasyon hata ve garantiden.

    Bu arada haber fake. sikayetvar comda yüzlerce şikayetvar denilmiş. Citroenin toplam 115 şikayeti var zaten ve 2012 c5 şikayeti yok.

    Bende forumda bunu anlatmaya çalışıyorum. tam otomatikler hiç arızalanmaz yaklaşımı hakim. Dsg arızalanıyor ancak kavraması bitiyor. Ve şanzıman komple dağıtılmadan kavrama değişiyor.
    tam otomatiğin şanzımanında yetkilide sandık olarak değişimi 10.000 den aşağı değildir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLFRAM01

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnb_lincoln

    Arkadaşlar 0 araba alıcaz 2012. Dizel ve otomatik olarak. Bu 2 özelliği kapsayan modelleri incelediğimizde eleye eleye geriye bu 2 araç kaldı. İkisinin de fiyatı hemen hemen aynı. 53 civarlarında. İkisini de gittik gördük iç olarak hemen hemen benzer. Kullanan varsa ya da bilgili olan varsa , duyumu olan varsa paylaşabilir misiniz ya da hangisini önerirsiniz.

    http://www.ensonhaber.com/c5in-debriyaj-arizalari-zor-durumda-birakiyor-2012-07-02.html


    iyice oku kardeşim...

    Şirket araçlarında kavramalı sistemler sorun çıkarabilir. Dikkat edilmesi gereken noktalar var. Tıpkı manuel şanzımanda yapılmaması gereken gibi bunda da aracı rampa kalkışında uzun süre gazla sabit tutmamak gerekir, bu yapılırsa balatalar yanar kullanıcı hatası olur. Tam otomatikler de mükemmel değil, yakıtı fazla yakmalarının, ivmelenmeyi hissettirememelerinin yanında arıza da çıkartabilir ve arızalar yarı otomatikten daha maliyetli olur, eski i30 otm. 3 tane vardı çalıştığım şirkette 100.000km olmadan hepsinin şanzımanı değişti. Dsg arızaları için linki vermeye gerek yok herhalde heryerde var zaten.

    Yine de şirketlerde tam otomatik kullanımı daha iyidir, en azından arızalar kullanıcıdan bağımsız, garanti süresinde arızalanırsa bedava değişim. Bireysel kullanımda düzgün kullanılırsa yarı otomatiklerde 100.000 öncesi debriyaj balatası bile değişmiyor, 200.000km bu şanzımanı sorunsuz kullanan da var. Yeni c4 kullanıcılarından kavrama değişen 1 kişi duydum o da fabrikasyon hata ve garantiden.

    Bu arada haber fake. sikayetvar comda yüzlerce şikayetvar denilmiş. Citroenin toplam 115 şikayeti var zaten ve 2012 c5 şikayeti yok.

    Bende forumda bunu anlatmaya çalışıyorum. tam otomatikler hiç arızalanmaz yaklaşımı hakim. Dsg arızalanıyor ancak kavraması bitiyor. Ve şanzıman komple dağıtılmadan kavrama değişiyor.
    tam otomatiğin şanzımanında yetkilide sandık olarak değişimi 10.000 den aşağı değildir.

    Normal kullanılan bir tam otomatik vites kutusunun ömrü emin olun kavramalı zırttronik şanzımanların hepsinden uzundur. Tork konvertörlü ve governor valfleri ile çalışan otomatikler eğer ileri giderken geri takma vs gibi atraksiyonlara girmezseniz kolay kolay bozulmaz. Hele sandık olarak değiştirildiğini hiç duymadım desem yeridir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLFRAM01

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnb_lincoln

    Arkadaşlar 0 araba alıcaz 2012. Dizel ve otomatik olarak. Bu 2 özelliği kapsayan modelleri incelediğimizde eleye eleye geriye bu 2 araç kaldı. İkisinin de fiyatı hemen hemen aynı. 53 civarlarında. İkisini de gittik gördük iç olarak hemen hemen benzer. Kullanan varsa ya da bilgili olan varsa , duyumu olan varsa paylaşabilir misiniz ya da hangisini önerirsiniz.

    http://www.ensonhaber.com/c5in-debriyaj-arizalari-zor-durumda-birakiyor-2012-07-02.html


    iyice oku kardeşim...

    Şirket araçlarında kavramalı sistemler sorun çıkarabilir. Dikkat edilmesi gereken noktalar var. Tıpkı manuel şanzımanda yapılmaması gereken gibi bunda da aracı rampa kalkışında uzun süre gazla sabit tutmamak gerekir, bu yapılırsa balatalar yanar kullanıcı hatası olur. Tam otomatikler de mükemmel değil, yakıtı fazla yakmalarının, ivmelenmeyi hissettirememelerinin yanında arıza da çıkartabilir ve arızalar yarı otomatikten daha maliyetli olur, eski i30 otm. 3 tane vardı çalıştığım şirkette 100.000km olmadan hepsinin şanzımanı değişti. Dsg arızaları için linki vermeye gerek yok herhalde heryerde var zaten.

    Yine de şirketlerde tam otomatik kullanımı daha iyidir, en azından arızalar kullanıcıdan bağımsız, garanti süresinde arızalanırsa bedava değişim. Bireysel kullanımda düzgün kullanılırsa yarı otomatiklerde 100.000 öncesi debriyaj balatası bile değişmiyor, 200.000km bu şanzımanı sorunsuz kullanan da var. Yeni c4 kullanıcılarından kavrama değişen 1 kişi duydum o da fabrikasyon hata ve garantiden.

    Bu arada haber fake. sikayetvar comda yüzlerce şikayetvar denilmiş. Citroenin toplam 115 şikayeti var zaten ve 2012 c5 şikayeti yok.

    Bende forumda bunu anlatmaya çalışıyorum. tam otomatikler hiç arızalanmaz yaklaşımı hakim. Dsg arızalanıyor ancak kavraması bitiyor. Ve şanzıman komple dağıtılmadan kavrama değişiyor.
    tam otomatiğin şanzımanında yetkilide sandık olarak değişimi 10.000 den aşağı değildir.

    Normal kullanılan bir tam otomatik vites kutusunun ömrü emin olun kavramalı zırttronik şanzımanların hepsinden uzundur. Tork konvertörlü ve governor valfleri ile çalışan otomatikler eğer ileri giderken geri takma vs gibi atraksiyonlara girmezseniz kolay kolay bozulmaz. Hele sandık olarak değiştirildiğini hiç duymadım desem yeridir.

    Ben de degistigine sahit oldum eski i30da kronikti bu sahsi kullanan bir arkadas daha degistirmisti, yanlıs hatırlamıyorsam 7500tl idi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  Hyunda i30 - Citroen C4

     Hyunda i30 - Citroen C4

     Hyunda i30 - Citroen C4


    Yeni İ30 Diyorum her yönden.

    +BONUS

     Hyunda i30 - Citroen C4




  • Orijinalden alıntı: hakank1a



    Orijinalden alıntı: hakank1a


    Ben de degistigine sahit oldum eski i30da kronikti bu sahsi kullanan bir arkadas daha degistirmisti, yanlıs hatırlamıyorsam 7500tl idi

    Değişim sebebi hakkında bilgilendirebilir misiniz? Hatalı imalat vs olmasın? Kronik dediğiniz için böyle bir çıkarımda bulundum. Sandık şanzıman değişimi çok nadir olan bir olay.
  • i30 tabiki kardeş citroende hala birşeyler eksik duruyor sanki alınca sürekli masraf yaratcakmış gibi.
  • Orijinalden alıntı: carretera

    Orijinalden alıntı: hakank1a



    Orijinalden alıntı: hakank1a


    Ben de degistigine sahit oldum eski i30da kronikti bu sahsi kullanan bir arkadas daha degistirmisti, yanlıs hatırlamıyorsam 7500tl idi

    Değişim sebebi hakkında bilgilendirebilir misiniz? Hatalı imalat vs olmasın? Kronik dediğiniz için böyle bir çıkarımda bulundum. Sandık şanzıman değişimi çok nadir olan bir olay.

    Sirkette birtanesi yolda kaldı digerleri 3_4 gecisinde sallıyordu, garantiden degismisti kronik diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.