Şimdi Ara

HYOSUNG GT250R ALACAGIM NELERE DİKKAT ETMEM GEREKLİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
5.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1 yıldır şu anki motorumu yani mz 301 aralıksız olarak kullanmaktayım 2001 model ve 8 yaşında 8 yılda sadece bir kez rektefiye tarafımdan yapıldı sonrasında eski performansına kavuştu şu anda sorunsuz ve hatasız olarak çalışmakta bu tür 2t makineler 4t oranla piston daha çok aşındırır bu da rektefiye gerektiri belirli bir aralıkta rektefiye atılınca sorunsuz uzun yıllar kullanılır bunu yapmak maliyet olarak da uçuk rakamlar değildir kaldı ki 2 zamanlı bir motorun verdiği hazzı düşünürsek devede kulak kalır göreceli olarak ayrıca dayanıklılık mevzusuna gelirsek hala 80's kalan jawalar,yamahalar piyasada mevcut..
    Ek olarak bu tür motorları çoğu arkadaşımız mobiletle karıştırıyor ve yağ olayını abartıyorlar arkadaşlar mobilet gibi benzini yağa karıştırıp kullanmıyorsunuz ayrı bir yağ haznesi makinenin üzerinde mevcut yani her benzininiz bittiğinde yağ ilave etmiyorsunuz.
    Şahsen 2t inip 4t binince tabir yerindeyse 'attan inip eşeğe biniyorum' hissi uyandırıyor..




  • arkadaşlar bu yorumlar uzerine hyosung motor almaktan vaz geçip honda cbr 125 r aldım gerçi cok kucuk bir motor ben aldıgımda 480 km idi hiç bir ciziği yoktu su anda 1500 km oldu. tek dez avantajı kucuk olusu insan uzerinde bir garip gorunuyor. artık 1 sene bunu kullanıp sonrasında bir 600 luk dusunuyorum. ( malum hayatımda hiç scooter ve vitesli kullanmamıstım ilk bunu kullandım ) yorumlarınız için teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oalptekin

    arkadaşlar bu yorumlar uzerine hyosung motor almaktan vaz geçip honda cbr 125 r aldım gerçi cok kucuk bir motor ben aldıgımda 480 km idi hiç bir ciziği yoktu su anda 1500 km oldu. tek dez avantajı kucuk olusu insan uzerinde bir garip gorunuyor. artık 1 sene bunu kullanıp sonrasında bir 600 luk dusunuyorum. ( malum hayatımda hiç scooter ve vitesli kullanmamıstım ilk bunu kullandım ) yorumlarınız için teşekkür ederim



    125R dan memnun kalacaksın,ancak yeni almışsın hemen git bujini değiştir benim arkadaşın CBR125 i bu hafta buji yaktı yolda bıraktı önceki sahibinin ne yaptığını bilemezsin şu anda üstünden çıkan buji de elinde yedek kalsın sok motorun bagajına dursun.



    140 gider max.Vitesleri 6-7000 gibi devirlerde atarsın yakıtı da iyidir.Boyun kaç?Umarım 1.80 üstü değildir.Aksi takdirde bir iki hafta kolların yorulacak.




  • suan hyosung alinirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satarken zarar etmek senin için problem değilse alınır tabi.
    Fakat şöyle bir gerçek var. 3-4 arkadaş toplandınız dedinizki ''hadi uzun yola çıkalım 2 gün''.
    HYOSUNG sizi bu yolda üzer mi? önemli olan konu bu.

    Tavsiyem cbr250 veya mt125-25



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afurkankk -- 13 Nisan 2017; 16:8:34 >
  • hyosung alırken 2013 model üstü alma. 2013 altı modeller krank mili kırma problemi çok oluyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.