Şimdi Ara

★★★ HUAWEI P SMART KULLANICILARI [ANA KONU] ★★★ (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.847
Cevap
35
Favori
329.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 167 nisan güvenlik yamasıda geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Guncelleme yaptiktan sonra bildirim ekraninda devamlı HD+ logosu gozukuyor ve gitmiyor.

    Nasıl gidericez bunu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    hangi operatör? hd+ büyük ihtimalle volte demek oluyor. vodafone harici bir operatör kullanıyorsunuz sanırım. onlarda hd+ olarak simgeleniyor olabilir
  • Yeni güncellemede şarj konusunda bir sıkıntı var mı arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriyurga

    hangi operatör? hd+ büyük ihtimalle volte demek oluyor. vodafone harici bir operatör kullanıyorsunuz sanırım. onlarda hd+ olarak simgeleniyor olabilir
    Turk Telekom kullaniyorum.
    Bir türlü gideremedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Ayarlar/ Kablosuz bağlantı ve ağlar/ Mobil ağ kısmında olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burinyo35

    Yeni güncellemede şarj konusunda bir sıkıntı var mı arkadaşlar?
    Oldu Bir öncekine göre ekran süresi azaldı bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şarj konusunda sıkıntım yok doğrusu. Hatta şu anki degerlere göre baya iyi geldi bana
    ★★★ HUAWEI P SMART KULLANICILARI [ANA KONU] ★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabriyurga kullanıcısına yanıt
    Hangi hattı kullanıyorsunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emretutar E kullanıcısına yanıt
    Vodafone

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir türlü çözemedim. Hattım turkcell. Ne olduysa 163 sürüm güncellemesinden sonra şarj kötü gitmeye başladı. Diğer operatörlerde bu sorun yok nası oluyorsa. Benimde 163 den önce sizin gibiydi ekran sürem. Şimdi 5 saate düştü. Şarj 100 den 90 a kendi kendine iniyor 1-2 saat içinde. Normalde çekim gücünden dolayı daha iyi gider diye biliyorum turkcellde tam tersi oldu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emretutar E kullanıcısına yanıt
    Şarjın birçok etmeni var. Operatör tarafında olay şöyle. Eğer çekim kaliteniz dengesizse yani o çekim çubuğu ikide bir değişiyorsa çok şarj yer. Kırık hat yerine orijinal hat alın. Gerçi benimki de kırık ne kadar etkiliyor şarjı bilemem. Diğer yönden wipe cache yapın. Ayrıca arka planda çalışan uygulamalara bakın. Gereksiz olanlara izin vermeyin. Kullanamadıklarınızı devre dışı bırakın. Ayrıca Facebook instagram gibi uygulamalar arka planda çok kaynak tüketiyor haberiniz olsun. Onun yerine Facebook kullanıyorsanız tarayıcıdan kullanın derim. İnstagram dm hala tarayıcıya gelmediği için ona yapacak bir şey yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabriyurga -- 26 Nisan 2019; 9:37:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabriyurga kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler öneriniz için çok sağolun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriyurga

    hangi operatör? hd+ büyük ihtimalle volte demek oluyor. vodafone harici bir operatör kullanıyorsunuz sanırım. onlarda hd+ olarak simgeleniyor olabilir
    Hattım turkcell. Sadece Vodafone da yazan volte bu güncelleme ile turkcell e de gelmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnkcoskunn C kullanıcısına yanıt
    Voltenin gelmesi güzel bir şey. Ses kalitesi açısından iyidir 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriyurga

    Voltenin gelmesi güzel bir şey. Ses kalitesi açısından iyidir 😊
    Aynen reis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabriyurga kullanıcısına yanıt
    Yüzde elli ile 4saat ekran süresi maşallah. Ben yüzde yirmi de 5saat görüyorum valla iyi diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendeki sürüm 163 güncelleme yok diyor. En temiz şekilde nasıl yükleriz yeni güncellemeleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mu5tafa kullanıcısına yanıt
    Bende de güncelleme yok diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine sırayla dağıtıyorlar galiba. Benim bir öbceki güncelleme 1 aydan uzun sürmüştü. Yine bemleyeceğiz anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.