Şimdi Ara

★★★★Huawei Mate 9 Ana Konu/Kullanıcı Kulübü [9.0 Pie Geldi]★★★★ (475. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.288
Cevap
85
Favori
602.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 473474475476477
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zopheal

    Aldım, kullandım, bir kaç gün sonra camda minik bir kılcal çizik fark ettim, çok zor gözüküyordu ve belkide uygulama öncesinde vardı, gene de tekrar klasik yönteme döndüm. Ancak koruyucu olmaması görüntü kalitesini gerçekten etkiliyormuş, puslu ekranlara bakmaktan gözlerimiz alışmış yoksa renkler çok daha canlı,ekran çok daha 3 boyutlu.

    uyguladıktan sonra 48 saat geçmesini mi bekliycez? Telefon yatıcak mı :)

    çünkü cebe girip çıkarırken belki de özelliği kaybolur?
  • Yok canım, 15 dakika sonra kullanmaya başlayabilirsiniz ama tam koruma için 48 saat deniyor. O sürede kesici, sivri cisimlerle temas ettirmemek lazım. Videolarında ceviz falan kırıyorlardı :)
  • Bugün Huawei çağrı merkezini aradım. Öncesinde Twitter 'dan bir yorum yazmıştım. Klasik cevabı vermişlerdi. Ben de onlara şunu sordum ; "Güncelleme duyurusunu 5 Ocak' ta yaptınız. İki hafta içinde herkese verilecek dediniz bugün 16 Ocak ama çevremde ve forumda güncelleme alanı görmedim." Beni beklemeye alıp üstlerine sordu yine aynı cevap" Kademeli olarak herkese verilecek. " Hay size de kademenize diyerek dümdüz gitmemek için kendimi zor tuttum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaskin77 -- 16 Ocak 2018; 18:34:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vaskin77 kullanıcısına yanıt
    Bir güncellemeyi bile beceremeyenler, telefon arızalanırsa ne yapar düşünmek istemiyorum. Huawei Türkiye kendini düzeltmediği sürece bir daha asla huawei almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Liman-Liman

    Bir güncellemeyi bile beceremeyenler, telefon arızalanırsa ne yapar düşünmek istemiyorum. Huawei Türkiye kendini düzeltmediği sürece bir daha asla huawei almam.

    Hocam yalnız güncelleme ile servis konusunu ayırmak lazım. Huawei teknik servis konusunda (özellikle Fixsmart) çok iyi. Buna defalarca şahit oldum. Evet güncelleme işini pek beceremiyorlar, geç kalıyorlar ama servis olayında adamlar Türkiye de en iyisi bana göre. Yiğidi öldür ama hakkını yeme demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vaskin77 kullanıcısına yanıt
    Mate 9 piyasaya çıkalı 1 yıl oldu değil mi? Ve basit bir güncellemeyi yılan hikayesine çevirdiler, servis noktasına gelince; bir çok marka kullandım ve şunu gördüm ki servis işi tamamen gittiğiniz servisin iyi niyetine kalmış bir durum. Bir yıl sonra Mate 10 kullanıcılarının hali ne olur kim bilir.
  • Twitter'da yorumlara bakıyorum daha doğrusu huaweinin atmış olduğu mesajlara ve şöyle bir şey dikkatimi çekti, güncellemenin ne zaman geleceği veya ya nerede kaldı gibi soruların cevapları standart ve ilgin için teşekkürler! (ünlem mutlaka var) ama bir fotoğraf yolladığın veya harika bir telefon gibi yorum yaptığın zaman ilgin için teşekkürler. (nokta), ne ayak arkadaş bunlar işine gelene nokta gülümseme işine gelmeyene ünlem işareti. Cidden sinir ettiler beni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tykhee -- 16 Ocak 2018; 20:0:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme için dert etmeyin arkadaşlar şu an ki sürümden memnunsanız yeninin çokta bir önemi yok ben p10 kullanıyorum ve sürümden çok memnunum bu stabilite ile sonsuza kadar kullana bilirim olayın özü bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu arada HiCare uygulamasından da deniyormusunuz güncelleme almayı? O da Huawei nin kendi uygulaması. Avrupada bazıları böyle almış Oreo'yu.
  • crusht C kullanıcısına yanıt
    Bu konuda daha önce yazmıştım bir daha yazayım. Hicare uygulamasını açıp baktınız mı Türkiye nerede görünüyor? Huawei Türkiye'yi Asya Pasifik ülkesi görüyor yani orada da üçüncü sınıf muamele görüyoruz. Bir çok defe bölge olarak Avrupa seçip değişik ülkeler ile denemeler yaptım ama nafile...
  • Liman-Liman kullanıcısına yanıt
    C567 ABD versiyonu en son buraya geldi.... C636 asya pasifik ve ilk oraya geliyor diye biliyorum güncellemeler. Türkiye'de anladığım kadarıyla birkaç bölge kodunda cihaz var o yüzden hicare de Türkiye seçtikten sonra yine de cihazın bölge koduna ve imei sine bakıyordur....
  • crusht C kullanıcısına yanıt
    ben de hwota8 ile mevcut oreo sürümünü Update etmek istiyorum ama pc üzerinden çalışıyor mu bilemedim, hwota8 linki varsa verebilir misiniz? Sd kartım yok, cihaz hafızasına atsam sıkıntı olabilir diye denemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tykhee T kullanıcısına yanıt
    instagram da da aynı. Admine ya böyle yaz diyorlar yani fazla detaya inme standart cümleler kur diyorlar yada admin sallıyor kafasından yalap şap bişey yazıyor geçiyor karşıya.
  • Türkbey kullanıcısına yanıt
    işte herkes öyle düşünemiyor malesef. insanlar yeniliği en son sürümü kullanmayı istiyor seviyor. Kimiside sizin gibi sorun çıkmadığı sürece böyle kalsın sıkıntı yok diye düşünüyor.
  • Liman-Liman kullanıcısına yanıt
    Her servis te insiyatif vardır ve bunu hiç bir servis kullanmaz. Huawei servisi insiyatif kullanıyorsa burda sorun ne onu anlamadım doğrusu. ne güzel işte. ki huawei servisi hakkında ki yorumların %95i olumluyken.
  • Liman-Liman kullanıcısına yanıt
    güncelleme ile servis ne alak :) huawei servisi apple ile beraber türkiyede ki en iyi servis hizmetini veriyor.
  • Liman-Liman kullanıcısına yanıt
    Güncelleme konusunda bende çok sert şekilde eleştirdim ama elmayla armutu karıştırmamak lazım. Servisle güncelleme olayı bambaşka şeyler. Daha 10 gün evvel telefonumu ölü piksel tarzında bir problem yüzünden servise bıraktım ki bu sıkıntı benim telefonumu düşürmemden kaynaklı da olmuş olabilir. En ufak bir problem çıkartmadan ertesi gün paneli komple değiştirip teslim ettiler. Garantisi bitmesine 1 ay kala ücret iadesi aldığım Mate 7'm var birde :) ondan hiç bahsetmiyorum bile... Türkiye'de Android telefonlar arasında sırf garantisi için 3000-4000 TL verdiğimiz paraları hak eden tek marka bence Huawei.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti olayını ben de duydum, apple store tarzı bir yaklaşımları varmış ve bu beni açıkcası mutlu ediyor. Ayrıca şu hi care uygulamasında bölge değiştirirken çin yaptım ve servis kısmına eskisini getir yenisi al gibi bir seçenek çıktı, bu seçenekte anladığım kadarıyla mate 8 verip belli bir ücret karşılığında mate 9 veriyorlar. Bu konuda bilgisi olan var mı merak ettim baya :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rwb-PopSecret

    Arkadaşlar oreo da bazı spesifik uygulamalara girince parlaklığın değiştiğini gözlemleyen var mı? Oto parlaklık kapalı iken.

    Tekrar yazayım böyle bi durum gozlemleyen oldu mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • işin bizzat içinde olan biri olarak söylüyorum huawei şuan Türkiye'deki en iyi hizmeti veren servis daha öncesinde Apple servisleriydi fakat Apple yaptığı incelemede Türkiye'den çok fazla doa raporlu cihaz geldiğini gözlemlemiş ve Türkiye başta olmak üzere birkaç ülkede daha servis politikasını değiştirdi. Apple servislerinde (Türkiye için) değişim artık yapılmıyor yani insiyatif kullanılamıyor servisler sadece şarj soketini ve fiziksel giriş çıkış noktalarını değiştirebiliyor diğer tüm işlemler Apple'ın genel merkezinden onay alınmadan yapılamıyor. Örneğin iphone aldın hatalı çıktı servise götürdüğünde servis buna doa raporu düzenleyemiyor paketleyip kaliforniya'ya gönderiyor oradaki yetkili inceleyip onay veriyor daha sonra Türkiye'deki servis işlem yapıyor. Bu büyük bir zaman kaybı umarım Huawei servisi de suistimaller karşısında böyle bir politika izlemez




  • 
Sayfa: önceki 473474475476477
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.