Şimdi Ara

Huawei HG655d Konusunda yardım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • blackfear kullanıcısına yanıt
    Sadece firmware Fullflash dosyası 16Mb olması gerekli.
  • sadece firmware dosyası var ve evet ben de yüklediğimde çalıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreli01

    Selamun Aleyküm kardeşim bende Huawei HG655d modemi kullanıyordum 4 5 yıldır fakat büğün telefonuma baktıgımda modeme bağlı olmadıgını gördüm telefona reset attım yine modemi görmedi sonrasında modeme reset attım reset attıktan sonra ışıklarından sadece Power ışığı ve VOIP (kırmızı renkte)ışığı yandı sadece normal şartlarda internetim olmasa dahi en azından masaütüne kablolu baglantı sagladıgım için baglı oldugu port sayısının yanması lazım ( PC Açık Tabiki ) ama yanmıyor ayrıyeten internet olsun olmasın Wifi Işığı yanması gerekir Wifi ışığıda yanmıyor modeme Reset attım dedim Reset nokatısana kürdanla ne kadar basılı tutarsam tutayım Reset atmıo yine aynı ışıklar yanmaya devam ediyor modemi kapatıp açtım ilk açılırken bağlı oldugu kablo portunun ışığı yanıyor sonra hemen sönüyor oda sonrasında yine sadece POWER ışığı ve VOIP ışığı yanıyor Modem arayüzünede girilmiyor durum böyle olunca Sizlerin bilgisi varsa lütfen yardımcı olun



    merhaba d.haber ailesi konuyu hortlatmak istemezdim ama benim modemde bir kaç gündür böyle siz nasıl bir sonuca vardınız acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crematex

    merhaba d.haber ailesi konuyu hortlatmak istemezdim ama benim modemde bir kaç gündür böyle siz nasıl bir sonuca vardınız acaba.

    Alıntıları Göster
    Buna çözüm bulabildiniz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krmydgn

    Buna çözüm bulabildiniz mi ?

    Alıntıları Göster
    Ayni sorun bende de var. Çözüm bulabildiniz mi acaba?

    Edit: İleride başka birinin başına aynı sorun gelirse diye yazmak istedim. Sorunu teknik ekibe bildirdim hatlarda bir arıza bulunmadı. Modemden kaynaklı olduğunu söylediler. Yeni modem aldım düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hilevel -- 15 Ağustos 2020; 16:39:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.