Şimdi Ara

“HTC Vive 2 için yenilik gerekiyor”

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • “HTC Vive 2 için yenilik gerekiyor”


    Sanal gerçeklik sektörünün en başarılı ürünü olarak gösterilen HTC Vive, birinci yılını geride bıraktı. Pek çok projede on binlerce satış rakamına ulaşan HTC Vive için halen yeni neslin ne zaman geleceği belli değil. Firma da bunu bazı beklentilere bağlamış durumda.


     


    Yenilik şart


     


    Geçen yıl piyasaya sürülen HTC Vive, tam donanımlı sanal gerçeklik kaskı olması sayesinde yüksek yoğunluklu içeriklerin altından kolaylıkla kalkabilmişti. Pek çok önemli yenilik de sunan HTC Vive, aradan geçen süre zarfında önemli eklentilere sahip oldu.


     


    Kablosuz kontrolcüler, oda takip sistemi, işletmelere yönelik çözümler farklı paketler içerisinde piyasaya sürüldü. Bununla birlikte teknoloji dünyasında ikinci versiyon için bir beklenti oluşmuş durumda. HTC ise acele etmiyor.


     


    Ayrıca Bkz.HTC Edge Sense uygulaması yanlışlıkla indirmeye sunuldu

    HTC Vive direktörü Daniel O’Brien, ikinci nesil kaskın gelecek yıllarda piyasaya sürüleceğini belirtiyor ancak bunun için yenilikler yapılması şart. Özellikle ekran teknolojilerinde önemli geliştirmelerin olması gerekiyor. Hali hazırda 1080x1200 piksel çözünürlüğünde iki ekran kullanan kaskın çözünürlüğü bazı kesimlerce yetersiz bulunmuştu. Üst seviye bir tecrübe için 4K çözünürlüklere çıkılması tavsiye ediliyor.


     


    HTC kaskının sektöre daha iyi entegre olmasına ağırlık verdiği ve kaynaklarını da buraya yönelttiği için donanım yükseltmeleri konusunda biraz çekimser kalıyor. Önümüzdeki yıl için de firmanın kablosuz bazı eklentiler ile içerik tecrübesini arttırma konusunda adım atacağı ifade ediliyor. Bununla birlikte HTC Vive 2 modelini tam olarak ne zaman göreceğiz henüz belli değil. 


     







  • çözünürlük çok yetersiz.gözlük çok rahatsız. bunu kaldırıcak bilgisayarda gözlük de çok pahalı. Vr bir kaç yıla kadar kimsenin konuşmadığı bir teknoloji olacak. Belki 5 yıl sonra kablosuz, hafif, ekonomik belki sadece telefona ihtiyaç duyan bir versiyon ile tekrar sahalarda görebiliriz. Ama mevcut ürünler, fazla abartıldı. Hiç birşeye benzemeyen oyunlardan bahsetmiyorum bile. Vr gözlüğünü ilk taktığınız 1-2 saat sizi büyülüyor, sonra hiç bir önemi kalmıyor. siyah beyaz televizyonlardan renkliye geçmek gibi. Şimdi oturup siyah beyaz bir film izlemeye kalksanız belki bir kaç dakika yadırgarsınız ama sonrasında önemi kalmaz. Film iyiyse izlenir, kötüyse isterse 4k 3d dobly digital olsun. çöptür.

  • Gereksiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: triplepen

    çözünürlük çok yetersiz.gözlük çok rahatsız. bunu kaldırıcak bilgisayarda gözlük de çok pahalı. Vr bir kaç yıla kadar kimsenin konuşmadığı bir teknoloji olacak. Belki 5 yıl sonra kablosuz, hafif, ekonomik belki sadece telefona ihtiyaç duyan bir versiyon ile tekrar sahalarda görebiliriz. Ama mevcut ürünler, fazla abartıldı. Hiç birşeye benzemeyen oyunlardan bahsetmiyorum bile. Vr gözlüğünü ilk taktığınız 1-2 saat sizi büyülüyor, sonra hiç bir önemi kalmıyor. siyah beyaz televizyonlardan renkliye geçmek gibi. Şimdi oturup siyah beyaz bir film izlemeye kalksanız belki bir kaç dakika yadırgarsınız ama sonrasında önemi kalmaz. Film iyiyse izlenir, kötüyse isterse 4k 3d dobly digital olsun. çöptür.

    Aynı 3D gibi anlık bir hevesten ibaret.




  • umut_baris kullanıcısına yanıt
    3d içerik üretiyorum. ekmeğimi bundan kazanıyorum. ikisini karşılaştırmak doğru değil. Birisi içerik üretmek için geliştirilmiş bir teknoloji, diğer içeriğin sunulduğu bi teknoloji.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: triplepen

    3d içerik üretiyorum. ekmeğimi bundan kazanıyorum. ikisini karşılaştırmak doğru değil. Birisi içerik üretmek için geliştirilmiş bir teknoloji, diğer içeriğin sunulduğu bi teknoloji.

    3D animasyon mu yapıyorsun? İkisini karşılaştırmak gayet yerinde.

    Üst üste görüntü bindirme mi içerik üretmek için yapılmış? Gülerler buna.
  • triplepen kullanıcısına yanıt
    Endüstri'deki uygulamalarını hiç hesaba katmamışsınız, Endüstri 4.0 altyapısına entegre sanal üretim için VR teknolojisi kullanılıyor ve gelecek holokrasi organizasyonlar ile sanal gerçeklik temelli operasyon yönetimi şeklinde olacak. VR Teknolojisini sadece film seyretmek için kullanmak veya bu bakış açısıyla yaklaşmak israftan başka bir şey değil bana göre.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.