Şimdi Ara

*****HTC U11 Kulübü*****

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
9.811
Cevap
68
Favori
369.353
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj

    O tarz kaplama niye asla kullanmazsınız? Ben aldım kullanmayı düşünüyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    vesselam510 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    843 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hero61

    O tarz kaplama niye asla kullanmazsınız? Ben aldım kullanmayı düşünüyorum

    Hocam o kaplama kalın gibi ve tam otururmu takabilirmiyiz sorun yani ekranda ya nano jelatin yada nano sıvı kullanmak gerek ben nano sıvı kullandım

    Parmak izi sensörüne fayda etmedi yada hiç etmedi tamamı ile hikaye bilemiyorum artık ama sensörde kılcal çizikler var bunun önüne geçmek imkansız gibi 1 yılda leş olur gibi

    Servisde deiştirelim ama bunu söküp takacak servis ben tanımıyorum cihazı maf eder bunlar htc Türkiye garantisi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    474 Mesaj

    Dostum sürekli senin şu leş olur mesajını görmekten acayip irite oldum , perişan olur bir sürü çizik olur vs birşey yaz şu kelimeyi kullanma rica ediyorum sorunu defalarca yazdın zaten.
    |
    |
    vesselam510 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    843 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen0807

    Dostum sürekli senin şu leş olur mesajını görmekten acayip irite oldum , perişan olur bir sürü çizik olur vs birşey yaz şu kelimeyi kullanma rica ediyorum sorunu defalarca yazdın zaten.

    Tamam kardeşim rahatsız olduysan yazmayız kusura bakma saygılar

    Dahada bişey yazmam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj
    34 saate 8,5 saat ekran süresi bu cihaz gayet yeterli arkadaşlar. 1700-2000 e 4-5 saat ekran süresi veren Sd 820li cihazları görünce 2200 civarına bu cihazlar gayet uygun Üstüne kamera+ses ve tasarım hediye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4091 Mesaj

    Hocam 8.5 saat ekran süresi çok büyük bi değer o değerleri şu anda 5000 mah lik telefonlar alıyor full wifi mi ve videomu izlendi o degerlerde



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Class teacher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2432 Mesaj

    Arkadaşın yazdığı süreler sizi yanıltmasın ; herkes için geçerli değil o süreler :)



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    W.Klitschko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4091 Mesaj

    Herkes için geçerli olmayabilir orası nı anlarımda 34 saatlik kullanımda 8.5 saat gerçekten ılginç geldi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    lawyer25 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2432 Mesaj

    ilginç ve ulaşılması çok zor olduğu için paylaşılmış bir mesaj zaten :)
    |
    |
    W.Klitschko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    249 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 4SP4WN


    quote:

    Orijinalden alıntı: moonquad

    Yurtdışından alın hocam

    Imkanim yok maalesef Keşke biri olsa



    Olmadığı daha iyi...

    Yurtdışı htc 10 evde yatıyor;
    Çünkü KVK ve Teleservice kabul etmedi Dubai diye.
    Neymiş parça yollamıyormuş HTC
    |
    |
    _____________________________
    -----------------------------------------------------

    Serkan K.
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj

    Wifi kullanmıyorum. Sosyal ağlar, alışveriş siteleri , forumlar , haber siteleri en az yarım saat video izleme, 15 dk kamera +galeri, 1 saat telefon görüşmesi, 1 saat müzik. Hiç oyun oynamıyorum. Tam şarjdan yüzde 1 e kadar geçen süre bu şekilde hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    W.Klitschko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    36 Mesaj
    Arkadaslarim,

    Aranizda HTC U11 kulakligini satan var mi?
    Tabii ki kullanilmamis durumda olan varsa almak isterim.

    Butcem 150TL.

    Varsa bana yazabilir misiniz lutfen?

    Saygilarimla

    Fahri Sengun
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    971 Mesaj

    ben aldım almayın derim ekran koruyucuyu htc u 11 in kenarları kavisli değil diye ekran koruyucu kalkıyor o yüzden kullanımı zorlaşıyor hatta çıkarma zorunda kaldım spigen kılıf ekran koruyucu kaldırdığı için

    parmak izi sensöründe ben herhangi bir sorunla karşılaşmadım
    |
    |
    vesselam510 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4091 Mesaj

    Maşallah demek düşer bu kullanımla bu ekran süresi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Class teacher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4091 Mesaj

    Katılıyorum :)



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    lawyer25 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Neden hala Hepsiburada ya spigen kılıf gelmedi ki. İçinden çıkan kılıf kotu telefona birşey olucak diye çok korkuyorum. Şimdi bir tane kılıf aldım ama oda kotu.

    Bide önerebilceğiniz ekran koruyucu var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "Jon Snow, Ranger of the Wall" DH Game of Thrones Fan Kulübü
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj

    Sağolun hocam. Benlik bir durum yok. Parlaklığı sonda tutmadığın sürece 7-8 saat normal bir durum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    W.Klitschko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    Ben 2 ay önce hepsiburada dan gezegen gsm den aldım 128gb lık modelini. Kırmızı renk. Cihazın cid no. Su güncelleme almayan sorunlu kod idi. Bugün gezegen gsm in ofisine gittim bana bir kağıda isim yazıp delta ya götürmemi, işlemin hemen yapılacağını söylediler. Deltaya gittim 1 saat sonra telefonum hazırdı. Cid no 070 oldu yani rusya telefonu. Hemen 2 tane güncelleme geldi. Ama henüz android 8 gelmedi. Ekran koruyucuyu da sirkecide doğubanktan nano olandan aldım 15 tl ye. Memnunum 2 aydır başka sorun yok şükür



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Hüsnü008 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    269 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zkibar82

    Ben 2 ay önce hepsiburada dan gezegen gsm den aldım 128gb lık modelini. Kırmızı renk. Cihazın cid no. Su güncelleme almayan sorunlu kod idi. Bugün gezegen gsm in ofisine gittim bana bir kağıda isim yazıp delta ya götürmemi, işlemin hemen yapılacağını söylediler. Deltaya gittim 1 saat sonra telefonum hazırdı. Cid no 070 oldu yani rusya telefonu. Hemen 2 tane güncelleme geldi. Ama henüz android 8 gelmedi. Ekran koruyucuyu da sirkecide doğubanktan nano olandan aldım 15 tl ye. Memnunum 2 aydır başka sorun yok şükür

    Hayirli olsun hocam.benim cihazda rusia

    Ayrica bende sizin gibi nano kirilmaz cami 15 tlye saticisindan almistim.

    Turuncu magaza

    Daha kullanmadim.

    Siz iyi diyince heveslendim.takayim hemen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1621 Mesaj
    Şu 7-8 saat ekran süresi alanlara hayranım yaa:) Tüm gün telefonu ellerinden düşürmüyorlar herhalde. Benim aldığım maksimum ekran 4 saat:) Telefon ekran kilitteyken daha çok şarj harcıyor şerefsizim ekran açık olduğundan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Reklamlar
Sohbet
Media Sözlük
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.