Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kafadan 15-20 gün daha bekleyecek muhtemelen değişim bekleyenler .

    Bugün 13. iş günü oldu benim . 20 işgünü dolunca dilekçeme ek yapacağım .


    Daha önce dilekçe yazmıştım fakat itiraz hakları vardı. Şu 20 işgünüde dolarsa itiraz haklarıda kalmaz . 1 aya koyarım paramı cebe . Kısmet artık bir sonraki nesil telefonlara benim için . Çok iyi fiyata One düşürürsem durum değişir tabiki .
  • benim başımdan geçenler şöyle:

    turkcellmagazadan Türkiyeye gelir gelmez 26 nisanda ön siparişten cihazı satın aldım.Cihaz mayıs ayının 2 sinde elimdeydi.

    mayısın 11 inde kvk ankara teknik servisine ölü pixel be kasa açıklığından dolayı cihazı verdim. Ve cihaz benim elime taa haziran 6 sında geçti. Yani yasal sürelerin hepsi aşıldı.

    Neyse yeni gelen cihazı incelerken; cihazın kasasında sanki sert bir cisimle vurulmuş gibi kasasında delikler vardı.burada da paylaşmıştım. ölü pixel de tespit ettim.

    neyse cihazı 7 sabahı direk kartal kvk servisine kargoladım ve ayın 10 unda kayıt açıldı ve hala şu ibare var:

    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın onarım işlemleri devam etmektedir. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla

    daha doa kararı bile çıkmadı.

    Yani sizin anlayacağınız cihazı ilk kullananlardan olmak için ön sipariş verdim maalesef 40 gün oldu yaklaşık. Ama ben sadece 8 9 gün kullabildim 2000 lira verdiğim cihazı. Gerçekten çok mağdur oldum bu süreçte devamlı hem htc ile hem de kvk ile devamlı irtibat halinde oldum. Ama açıkacsı çok da değişen bir şey olmadı. Süreç nerdeyse hiç hızlanmadı.




  • wely26 W kullanıcısına yanıt
    ben de yaşadığım bir aylık süreçte defalarca aradım.
    teleservice hafif küstah bir tutumla değişim cihazı gelmediğini, muhatabımızın htc ya da mobiltel olduğunu söyledi.
    htc ve mobiltel de her seferinde haftaya geliyor dedi.
    şimdi ararsam yine haftaya gelecek masalını dinleyeceğim.
    o yüzden aramaktan sıkıldım bekliyorum.

    gerçi ana konuda drsafa61 cihazları kimin ithal edeceği belli olmadığı için üç şirketin de bir karmaşa içinde olduğunu daha uzunca bir süre de bekleyeceğimizi yazmıştı.

    daha önce de yazdım. parayla rezil olmanın birebir sözlük tanımını yaşıyorum şu anda.
    burayı okuyan birisi varsa eğer kimseye de htc önermiyorum
    işten güçten vakit bulduğum an para iadesi için uğraşıp bir daha da htc yazan bir şey almayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi congman -- 19 Haziran 2013; 14:27:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wely26

    benim başımdan geçenler şöyle:

    turkcellmagazadan Türkiyeye gelir gelmez 26 nisanda ön siparişten cihazı satın aldım.Cihaz mayıs ayının 2 sinde elimdeydi.

    mayısın 11 inde kvk ankara teknik servisine ölü pixel be kasa açıklığından dolayı cihazı verdim. Ve cihaz benim elime taa haziran 6 sında geçti. Yani yasal sürelerin hepsi aşıldı.

    Neyse yeni gelen cihazı incelerken; cihazın kasasında sanki sert bir cisimle vurulmuş gibi kasasında delikler vardı.burada da paylaşmıştım. ölü pixel de tespit ettim.

    neyse cihazı 7 sabahı direk kartal kvk servisine kargoladım ve ayın 10 unda kayıt açıldı ve hala şu ibare var:

    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın onarım işlemleri devam etmektedir. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla

    daha doa kararı bile çıkmadı.

    Yani sizin anlayacağınız cihazı ilk kullananlardan olmak için ön sipariş verdim maalesef 40 gün oldu yaklaşık. Ama ben sadece 8 9 gün kullabildim 2000 lira verdiğim cihazı. Gerçekten çok mağdur oldum bu süreçte devamlı hem htc ile hem de kvk ile devamlı irtibat halinde oldum. Ama açıkacsı çok da değişen bir şey olmadı. Süreç nerdeyse hiç hızlanmadı.



    Bende geldiği gibi 4 Mayıs'ta cihazı aldım . Ölü pixel ve kasa açıklığı için 10'unda cihazı verdim servise. 21. işgünü bana yeni cihaz verildi.

    Gelen cihazın üstünde kırıklıklar vardı . Aynı gün cihazı geri verdim . Benide kandırdılar hızlı işletecez deyip

    9. işgününde yeni bir değişim kararı çıktı . Bugün 13. işgünü 2 hafta falan deniyor yeni cihaz için .



    Tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurdum . Paramı alacağım . Anlamı kalmadı bu saatten sonra 2000 lira verip telefonu bunca süre kullanamamamın .

    20 işgünlük süre gene geçecek . Bu sefer direk ihtarnameyide basacağım .




  • Arkadaşlar merhaba,
    media markt'tan aldığım telefonu ayın 1'inde piksel hatası nedeni ile media markt'a geri verdim ve teleservice yolladılar. Teleservice'in ana sayfasında cihaz takibe imei numaramı girdiğimde herhangi bir kayıt gözükmüyor, bu normal mi ?
    Media markt'ı arayıp telefonun dumunu gördüğümde işleminiz devam ediyor dediler.
  • ersy. kullanıcısına yanıt
    İşlem devam ediyordur o zaman kardeş . Zaten yeni telefonun gelmesi muhtemelen 2 haftayı geçer . Daha geçen ayın 25-26 sında verilen cihazlar için değişim yapılmadı .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 19 Haziran 2013; 17:27:40 >
  • Aldığım yere özellikle sordum değişim kararı çıkarsa para iadesi yapıyor musunuz diye, tabiki dediler. Ister para iadesi ister birebir değişim yapıyoruz dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçen cuma indirim dolayısıyla Vatan Bilgisayar'dan HTC One aldım, telefon sorunsuz görünüyor ancak al kısımda daha hafif, ama üst kısımda kağıt girecek kalınlıkta açıklık var. Telefonu değişim için vermek istiyorum. Pek çok arkadaş uzun zamandır beklediğinden biraz tereddütde kalmadım değil. Şimdi ben ürünü Vatan'dan aldım, oraya servise bırakıcam. Ordan servise gidip değişim kararı çıkarsa bu değişimi yapmak Vatan'ın görevi. Sizler neden servisten gelecek cihazı bekliyorsunuz anlamadım. Değişim kararı çıktıysa ürün ayıplı maldır, ayıplı ürünü de satıcı değişmek zorundadır. Ben mi yanlış biliyorum? DOA denen şey defect of arrival değil mi, ürünün teslimde hatalı olduğunu firma kabul etmişse paranızı bile alabilirsiniz. Teknik servislerin tamir için beklettiğini çok okudum ama iki günde değişim kararı çıkarıp bekletenini ilk kez görüyorum. Sorun yaşayan arkadaşlar teorideki bu bilgilerin pratik sonuçlarıyla ilgili beni aydınlatırsa ben de değişim için verip vermeme kararımı gözden geçireyim.
    Şimdidedn teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenitis

    Ben de geçen cuma indirim dolayısıyla Vatan Bilgisayar'dan HTC One aldım, telefon sorunsuz görünüyor ancak al kısımda daha hafif, ama üst kısımda kağıt girecek kalınlıkta açıklık var. Telefonu değişim için vermek istiyorum. Pek çok arkadaş uzun zamandır beklediğinden biraz tereddütde kalmadım değil. Şimdi ben ürünü Vatan'dan aldım, oraya servise bırakıcam. Ordan servise gidip değişim kararı çıkarsa bu değişimi yapmak Vatan'ın görevi. Sizler neden servisten gelecek cihazı bekliyorsunuz anlamadım. Değişim kararı çıktıysa ürün ayıplı maldır, ayıplı ürünü de satıcı değişmek zorundadır. Ben mi yanlış biliyorum? DOA denen şey defect of arrival değil mi, ürünün teslimde hatalı olduğunu firma kabul etmişse paranızı bile alabilirsiniz. Teknik servislerin tamir için beklettiğini çok okudum ama iki günde değişim kararı çıkarıp bekletenini ilk kez görüyorum. Sorun yaşayan arkadaşlar teorideki bu bilgilerin pratik sonuçlarıyla ilgili beni aydınlatırsa ben de değişim için verip vermeme kararımı gözden geçireyim.
    Şimdidedn teşekkürler.

    Satıcı yapmıyor değişimi , servis yapıyor. Servisede ürünü Htc verdirtmiyor . Stokta olsa dahi verme diyor . Bunun sebebide;

    Bize yenilenmiş ürünleri yolluyor. Haftalarca bekliyoruz eskiden verilmiş ürünlerin hataları düzeltilip bize yollansın diye .


    Ama sıfır ürünler geldikçe dağıtıyor satıcı firmalara. Böyle lanet bir firma bu işte


    Sıfır ürünleri bize yollamıyor . Yenilenmiş ürünleri bekliyor . Bu sebeple hemen DOA değişim çıkartıyorlar . Normalde değişim almak bu kadar kolay değil . Ama bunlar 1 günde bile değişim çıkartıyor. Sonuçta verecekleri telefonun bir anlamda tamir görmüş telefon olduğunu biliyorlar ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: xenitis

    Ben de geçen cuma indirim dolayısıyla Vatan Bilgisayar'dan HTC One aldım, telefon sorunsuz görünüyor ancak al kısımda daha hafif, ama üst kısımda kağıt girecek kalınlıkta açıklık var. Telefonu değişim için vermek istiyorum. Pek çok arkadaş uzun zamandır beklediğinden biraz tereddütde kalmadım değil. Şimdi ben ürünü Vatan'dan aldım, oraya servise bırakıcam. Ordan servise gidip değişim kararı çıkarsa bu değişimi yapmak Vatan'ın görevi. Sizler neden servisten gelecek cihazı bekliyorsunuz anlamadım. Değişim kararı çıktıysa ürün ayıplı maldır, ayıplı ürünü de satıcı değişmek zorundadır. Ben mi yanlış biliyorum? DOA denen şey defect of arrival değil mi, ürünün teslimde hatalı olduğunu firma kabul etmişse paranızı bile alabilirsiniz. Teknik servislerin tamir için beklettiğini çok okudum ama iki günde değişim kararı çıkarıp bekletenini ilk kez görüyorum. Sorun yaşayan arkadaşlar teorideki bu bilgilerin pratik sonuçlarıyla ilgili beni aydınlatırsa ben de değişim için verip vermeme kararımı gözden geçireyim.
    Şimdidedn teşekkürler.

    Satıcı yapmıyor değişimi , servis yapıyor. Servisede ürünü Htc verdirtmiyor . Stokta olsa dahi verme diyor . Bunun sebebide;

    Bize yenilenmiş ürünleri yolluyor. Haftalarca bekliyoruz eskiden verilmiş ürünlerin hataları düzeltilip bize yollansın diye .


    Ama sıfır ürünler geldikçe dağıtıyor satıcı firmalara. Böyle lanet bir firma bu işte


    Sıfır ürünleri bize yollamıyor . Yenilenmiş ürünleri bekliyor . Bu sebeple hemen DOA değişim çıkartıyorlar . Normalde değişim almak bu kadar kolay değil . Ama bunlar 1 günde bile değişim çıkartıyor. Sonuçta verecekleri telefonun bir anlamda tamir görmüş telefon olduğunu biliyorlar ...

    Ben de bunu anlatmaya çalışıyorum, değişim kararı dediğiniz DOA ayıplı ürün demek. Ayıplı ürünü de satıcı değiştirmek yada parasını vermek zorunda. Ha vermedi gidin Tüketici Hakem Heyetine, neden buralarda yazıp helak ediyorsunuz kendinizi anlamadım. Satıcınızı neden sıkıştırmıyorsunuz. Yada sıkıştırdınız da gidin servis versin ürününüzü mü dendi?




  • xenitis X kullanıcısına yanıt
    Kimseyi sıkıştıramazsın . Ben zaten tüketici hakem heyetine gittim dilekçeyide vereli 10 gün oldu .

    Zaten onlarda tüketici hakem heyetine gidin diyor. Servise verilen telefon için sorunlu kurum servistir . Servis raporunu tutar değişimi çıkartır. Sonrasında Htc yönlendirir.

    Htc ise yenilenmiş ürünleri bize veriyor. Htc'nin onayı olmadan hiçbir bayi sana yeni telefon vermez. Koşebaşında adam sıkıştırıp dövmeye benzemiyor bu .
  • Ben servise vermiycem zaten telefonu. Aldığım yere vericem onlar servis onayı alacaklar. Benim aldığım satıcı olan Vatan'ın kendi sitesine yazdıklarını kopyalıyorum. Servis değişim derse ve Vatan'da o an stok varsa ben Vatan'dan telefonu alırım, yada paramı alırım. Sıkıştırmak derken gidin dövün demedim zaten, hakkınızı isteyin. Direk servise mi yolladınız siz telefonu?

    Ayıplı ürün iade ve değişim işlemleri

    4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun teslim tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumunda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını vermemektedir.
  • xenitis X kullanıcısına yanıt
    Hala anlamıyorsun sanırım . Yada anlamak işine gelmiyor .

    Senin cihazı vatan'a vermen hiçbirşeyi değiştirmez. Vatan aracı firmadır . Senin garantörün servistir. Vatan servise gönderir. Bundan sonra senin işin servisledir. Servis vatan'a yeni cihaz göndermedikçe sana kimse yeni cihaz vermez. Bunun onayı Htc'den çıkar .

    Aylardır 100 ' lerce kişinin yaşadığıda bu şekildedir .


    Kanunu burda defalarca söyledik. Vatan insiyatif kullanıp sana yeni cihaz verir yada para iadesi yapabilir. Bunuda yaparsa , Htc'yle onlar uğraşır . Senin uğraşmanı tercih edip tüketici hakem heyetine gitmeni isteyeceklerdir .


    Senin yazdığın kural tüketici hakem heyetine gidince geçerli . Gitmeden kimseyi bağlayıcılığı yok. Firmaların savunma hakkı var . Hatta tüketici hakem heyetini bile kaale almıyorlar . Tüketici mahkemesinde dava açmanı istiyorlar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 20 Haziran 2013; 2:22:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Kafadan 15-20 gün daha bekleyecek muhtemelen değişim bekleyenler .

    Bugün 13. iş günü oldu benim . 20 işgünü dolunca dilekçeme ek yapacağım .


    Daha önce dilekçe yazmıştım fakat itiraz hakları vardı. Şu 20 işgünüde dolarsa itiraz haklarıda kalmaz . 1 aya koyarım paramı cebe . Kısmet artık bir sonraki nesil telefonlara benim için . Çok iyi fiyata One düşürürsem durum değişir tabiki .

    bu kadar sıkıntı çekip hala one almayı düşünürsen bu adamlar bizi daha çoooooook kazıklarlar. ben bundan sonra htc almam alanıda engellemeye çalışırım. benim yüzümden en az 20 cihaz satamayacaklar bu konuda kararlıyım. herkes böyle davransa ileride mecbur düzeltmek zorunda kalırlar. şimdiden 2 kişiye htc one yerine iphone 5 aldırdım.




  • Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-29
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-29
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.

    artık bıktık aramaktan tele servıce yı bugun tuketıcı hakem jheyetıne basvuracam
  • lovelesss kullanıcısına yanıt
    benim giriş tarihim seninkini döver.

    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-20
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-21
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.
  • simdi tuketici hakem heyetıne gıttım adamlar ısrarla 1090 tl lık odemelere bakıyoruz 1999 tl bız bakmıyoruz dıyor ayrıca aybasından ıtıbaren tuketıcı hakem heyetı olayı bıtıyor dedı ? genede ısrar etmem sonucunda bana ıhtarname verdı ama bunu servıse değil vodafone cekeceksınız dedı vodafonu aradım evet ıhtarname bıze cekılecek dıyor buarada ıhtarnama ıcın kesın tarıh kesınlıkle cumartesı ve pazar cıktıkdan sonra 20 iş günü dedıler bu karar kesınmıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanrua

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Kafadan 15-20 gün daha bekleyecek muhtemelen değişim bekleyenler .

    Bugün 13. iş günü oldu benim . 20 işgünü dolunca dilekçeme ek yapacağım .


    Daha önce dilekçe yazmıştım fakat itiraz hakları vardı. Şu 20 işgünüde dolarsa itiraz haklarıda kalmaz . 1 aya koyarım paramı cebe . Kısmet artık bir sonraki nesil telefonlara benim için . Çok iyi fiyata One düşürürsem durum değişir tabiki .

    bu kadar sıkıntı çekip hala one almayı düşünürsen bu adamlar bizi daha çoooooook kazıklarlar. ben bundan sonra htc almam alanıda engellemeye çalışırım. benim yüzümden en az 20 cihaz satamayacaklar bu konuda kararlıyım. herkes böyle davransa ileride mecbur düzeltmek zorunda kalırlar. şimdiden 2 kişiye htc one yerine iphone 5 aldırdım.

    Piyasada alacak başka cihaz yok . Olsa onu alayım .

    Iphone 5s'in Türkiye'ye girişi 6 ay kadar sürer bugünden itibaren. s4 ' te malum sebeplerle alınmaz .




  • 20 iş günü doldu bugün. az önce avukat arkadaş ile görüştüm ogleden sonra buluşacaz ne gerekiyorsa yapacaz bu saçma firmaya karşı. durumdan haberdar ederim sizleri de
  • Vitoc kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme yaparsın kardeş .
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.