Şimdi Ara

Htc One ve Müşteri Hizmetleri Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun zamandır Htc One alabilmek için beklemekteyim. Telefon satışa sunulmadan hem ön talep başvurusu yaptım hem de telefonu tarifeme ek olarak alabilmek için müşteri hizmetlerini arayıp başvuruda bulundum. Telefon satışa sunulduğu gün bir avea bayisine gittim ve telefonu almak istediğimi belirttim ancak işlem yaptırmama rağmen satış temsilcisi arkadaş sadece kredi kartı ile alabileceğimi söyledi. Hemen tekrardan müşteri hizmetlerini aradım ve durumu bildirdim. Bana gün içerisinde bilgi verileceğini söyledi. Akşam saatlerinde beni Avea Genel Müdürlükten bilgilendirmek için aradılar. Öncelikle yetkili bana telefonun daha satışa sunulmadığını söyledi ve küçük çaplı bir şok yaşadım. Sonra ısrarla ben telefonun satışa sunulduğunu ve hatta internet sitesinde bile bununla ilgili bilgi olduğunu söyleyince geri adım attı ve ben sizi birazdan arayacağım dedi. Yaklaşık bir 15 dk. sonra yine aradı aynı yetkili ve bilgili (!) arkadaş ve telefonun satışa sunulduğunu ancak beni neresiyle dinlediğinden emin olamadığım müşteri temsilcisinin One X+ için başvuru yaptığını söyledi.Ben de özellikle One almak istediğimi belirttim ve durumu düzelttiğini söyledi yaklaşık bundan bir hafta kadar önce. O gün bugündür siyah Htc One almak için bekliyorum. İki gün önce yine bir Avea bayisine gittim ve yine sadece kredi kartıyla alabileceğimi söylediler. Bunun üzerine tekrardan müşteri hizmetlerini aradım ve inanır mısınız benim başvurumun hala One X+ için olduğunu söylediler ve telefondaki müşteri temsilcisiyle yaptığım kavgadan sonra nihayet durumu düzeltebildiler.Uzun yıllardır Avea kullanıcısıyım ancak uygun bir tarife bulur bulmaz operatör değiştirmeyi düşünüyorum bu yaşadıklarımdan sonra...
    Bir de şunu söylemek isterim. Telefon satışa çıkmadan yapılan ön talep başvurusu ne işe yarıyor bilen var mı? Ben açıkçası hiçbir işe yaradığını düşünmüyorum. Avea bu telefonu satamayarak zaten az olan değerini gözümde iyice düşürmüştür. Müşteri hizmetlerinin kalitesizliğinde Digitürk ile kafa kafaya giderler...







  • hiçbir zaman operatör kampanyalı telefon almadım. taahhüt falan verilmez bu heriflere donuna kadar soyarlar insanı. alacaksam piyasadan ya peşin ya taksitle alırım. operatörden telefon almak kazıklanmayı göze almaktır.
  • "Subat"
    Telefonun peşin fiyatı 2.000 TL ve bu rakamı kredi kartımdan çektirmek istemiyorum çünkü geriye çok bir limit kalmıyor:) Yoksa bu yaşadıklarımdan sonra inan operatörden telefon almak fikrinden çoktan caydım bile...

    Bu mesajı yazdıktan sonra aynı gün içerisinde müşteri hizmetlerinden beni arayıp şikayetimi dinlediler ve müşteri hizmetleri yetkilisi çok da ilgiliydi ve yardımcı olmaya çalıştı. Telefonun stok durumu ile ilgili olarak beni bir sonraki gün yine aramış ancak telefon yanımda olmadığı için cevaplayamadım. Daha sonra müşteri hizmetlerini ben aradım ve görüştüğüm müşteri temsilcisi telefonun şu an hiçbir avea bayisinde olmadığını (ısrarla gri renk Htc One'ın bazı bayilerde olduğunu söylememe rağmen) ve hafta içerisinde stoklarda olacağını söyledi. Yani anlayacağınız hala siyah Htc One alamadım maalesef:(
  • tarifeye ek verince 2 yıl ödeme bekleyecekler ve yüksek faturalar ödeyen tarifede iseniz daha ucuz satmak zorunda oldukları için işi yokuşa sürüyorlar hepsi çakal bunların
  • "9008"
    Ben de bayilere çok güvenmiyorum senin de söylediğin gibi. Bence telefon bayide olsa bile tarifeye ek olarak satmak çok işlerine gelmediği için yok diyorlar. Hatta gittiğim bayilerden birkaçında telefonun olup olmadığını sorduğumda önce bana nasıl almak istediğimi sordular. Tarifeye ek olarak dediğimde yok dediler. Bu durumdayken nasıl güvenilebilinir ki...
  • Telefon piyasaya çıktığından beri hem telefon açıp hem de bayilere giderek soruyorum ama yok. Tarifeye ek olarak almak istediğim için hiçbir bayi ilgilenmiyor. Peşin veya kredi kartı ile alacak olsam telefon ellerinde olmasa bile bir şekilde tedarik ederler ama öteki türlü neredeyse muhatap bile olmuyorlar. Avea yetkililerinin burayı takip ettiğini biliyorum ve bunu bir şikayet olarak algılamalarını istiyorum. Avea'ya resmen paramla rezil oluyorum ya bu nasıl operatör
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.