Şimdi Ara

Htc one (m7) S/N : HT46HW Kasa Açıklığı /ACİL/

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10.08.2014'de Vatan Computer'den aldığım htc one m7 telefonun açma tuşunun önünde kasa açıklığı var gibi duruyor.İçerisine normal bir kağıt girebiliyor.Derinliği fazla yok ama gene yeni aldığım telefonda bir sorun olması beni rahatsız etti.Telefonu hemen bu gün götürmek istiyorum.Değişimi kesin yaparlar mı . Yoksa beni oylamaya çalışırlar mı ? Brightstar a baktım 20 gün içinde geri dönmeleri gerekiyor.Aynı telefonu yollarlarsa kesin iade hakkım ve kesin değişim hakkım olduğu kağıtta yazıyor.
    Telefonun 1 hafta içinde sebepsiz iade hakkı var diye biliyorum bu doğru mudur.

     Htc one (m7) S/N : HT46HW Kasa Açıklığı /ACİL/ Htc one (m7) S/N : HT46HW Kasa Açıklığı /ACİL/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asmehmet -- 11 Ağustos 2014; 16:05:28 >







  • Hocam yeni tüketici kanuna bakın ama mağazadan aldıysanız iade almama hakları var. Fakat kurumsal firma olduğu için alabilirlerde ya da çek verirler. Mesafeli satışlarda 15 gün içinde iade var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayıplı mal veriyorlar birde geri almayacaklar . Bakalım gideceğim birazdan ne olacak. Telefon elimde patlarsa bir daha htc yi ne kendim ne de yakınımdakilere aldırırım.
  • Telefonu götürdüm Forum İstanbul Vatan Computer'e adamlarda çok saçma bir mantık var bana teşir ürünü getirip bak bunda da var dediler . Sonra istersen servise veririz dediler bende bir daha beklemek istemedim . Sorun yaratacağını sanmıyorum . Güzel bir kılıf aldım etrafını kaplıyor . Siz siz olun telefonu alırken kontrol etmeyi unutmayın . Ha birde Vatan servislerine kalmamak için Vatandan alışveriş yapmayın Hepsi sorunlu ama böyle ama ben böyle bir mantık görmedim ( Bak bunda da var .) Adamlar teknolojiden anlamayan insanlarla iş yapa yapa taktiği kapmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asmehmet -- 12 Ağustos 2014; 16:20:20 >




  • Ben size başımdan geçen küçük bi olayı anlatıyım teknosanın tüm şirketlerden iyi olduğunu anlayın . Ben g3 almak için teknosaya gittim yanıma bi samsung satıcısı geldi s5 i övmeye başladı bende kanıp aldım ilk ürün kutusu açık üründü istemedim almadım jelatinleri felan da çıkarmıştım yeni ürün getirdiler ondada kafama esmedi başka ürün getirin dedim işte böyle 4 ürün değiştirdim peş peşe sonra bi ürün aldım eve geldim bi baktım kasada çok ince kılcal bi çizik var böyle şeylerde çok rahatsız olurum getirdim teknosaya ağız felan yaptılar ama ürünü değiştiler iyice bak dediler bi daha geri almayız dediler bende tamam dedim sonra aldım ürünü eve geldim baktım kasa açıklığı var dedim böyle şeymi olur götürdüm 6. gün verdim geri aldım parayı geri çok dediler değiştirelim felan ama yok dedim değiştirmicem parayı geri alim verdiler sıkıntı çıkarmadan . Yani anlıcağın sen onlara 1000+ küsür para veriyosun seni memnun etmek zorundalar bu yüzden teknosayı kutluyorum sattıkları mala sahip çıkıyolar ama şöyle bi yanları var şöyle anlatıyım benim getirdiğim ürünü üstüne ambalaj vurup tekrar satıcaklar çünkü öyle yapıyolar nerden anladın dersenizde bana verdikleri kasa açıklığı olan ürünün kutusunda çift ambalaj vardı üst üste biri kesikti diğeri sağlamdı üstüne direk yapıştırmışlar . Bana göre diğer teknoloji mağazalarıda öyle yapıyor o yüzden ürünü teknoloji mağazasından değilde turkcell avea vodafone gibi yerlerden almak daha mantıklı . Son olarak ben sizin yerinizde olsam kesinlikle o ürünü geri verir paramı alırdım ben geri verdim 2200 şuan cepte iphone 6 samsung note 4 felan bekliyorum zaten eylül ayında çıkıcaktır . Yazım çok uzun olduğu içinde kusura bakmayın umarım yazdıklarımı okumuşsunuzdur .




  • Kasanın sorun oluşturacağını sanmıyorum . Ama kullanıcıları sanki teknolojiyi ilk defa görmüşüz de almaya gitmişiz gibi muamele ediyorlar ya ona sinir oldum.Ayrıca tüm teknoloji mağazalarına girdim htc one sadece vatan da vardı sıfır olduğuna emin olabilirim kutu gerçek jelatini ile kaplıydı.Sorunun htc den kaynaklandığını biliyorum ama servise vermek istemedim.İnşallah ileride kasa sorun çıkartmaz . Açıklık bir kağıt inceliği kadar . 3 senedir telefonsuz dolaşıyordum bir telefon aliyim dedim bu geldi başıma Gitsem geri bizle ilgili bir sorun değil diyecekler servise gönderecekler.Biraz daha bekleyeceğim 30 günlük süre var.O üst kısmı fazla kafaya takmamaya çalışıyorum arkası şeffaf yanları siyah bir kap aldım üstü kapatıyor fazla belli olmuyor orası . Sadece estetik olarak etkileyecekse sorun yok benim için telefonu satmak için almadım uzun süre kullanmak için aldım . Bana en az 3 sene gider bu telefon . Her halde böyle şeyler Trabzonluların başına geliyor . Türkcell , Vodafone de insanları kazıklıyorlar . Telefonları çok pahalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asmehmet -- 12 Ağustos 2014; 20:27:22 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.