Şimdi Ara

HP TEKNİK SERVİS VE GARANTİ HİZMETİ (foto) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
136
Cevap
1
Favori
56.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 11 mayıs'ta cihazım servise gitti. anakart sıkıntılı olduğu için yurtdışından sipariş verdiler. 10 haziran'a kadar ürünü alamazsam nasıl bir yol izlemeliyim bilen birisi yardımcı olabilir mi?
  • Butcher of Blaviken kullanıcısına yanıt
    Yasal iş günü süresini doldurunca hala tamir olmamış ise arayın ertesi gün ve ürünün durumunu sorun. Şu an hala tamir olmamış isterseniz bekleyin falan derler belki, siz yasal haklarımı kullanmak istiyorum deyin. Bire bir yenisi, eğer o model artık yoksa bir üstü ya da para iadesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Yasal iş günü süresini doldurunca hala tamir olmamış ise arayın ertesi gün ve ürünün durumunu sorun. Şu an hala tamir olmamış isterseniz bekleyin falan derler belki, siz yasal haklarımı kullanmak istiyorum deyin. Bire bir yenisi, eğer o model artık yoksa bir üstü ya da para iadesi.
    teknik servisi mi arayacağım yoksa satın aldığım firmayı mı?
  • Butcher of Blaviken kullanıcısına yanıt
    Cihazı nasıl teslim ettiniz ? Servise bıraktıysanız direkt onlarla irtibata geçin. Aldığınız yere bıraktıysanız orayla. Aldığınız yer, durumu önemsemezse servisi arayıp bilgi alırsınız. Nasıl olsa cihazın seri numarası fiş falan sizde. Aldığınız yer sadece aracı bu konumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Cihazı nasıl teslim ettiniz ? Servise bıraktıysanız direkt onlarla irtibata geçin. Aldığınız yere bıraktıysanız orayla. Aldığınız yer, durumu önemsemezse servisi arayıp bilgi alırsınız. Nasıl olsa cihazın seri numarası fiş falan sizde. Aldığınız yer sadece aracı bu konumda.
    faturayı cihazla birlikte kargolamıştım( fotoğrafı var elimde)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Butcher of Blaviken -- 29 Mayıs 2020; 0:57:33 >
  • Butcher of Blaviken kullanıcısına yanıt
    prosedür nedir şu anda bilmiyorum ama faturanın fotokopisini yollasaydınız keşke. Resmi belge sizde kalaydı iyiydi problem olacağını sanmıyorum ama işinizi garantiye almış olurdunuz. E arşiv faturası falan var mı ?

    Sanırım siz ürünü netten aldınız ve kargo ile aldığınız yere yolladınız. Onlar da öyle işlem yapacak. İşte ben genelde dükkandan aldığım için böyle ürünleri garanti işinde faturanın aslını yanında istiyorlar mı emin değilim.

    Neyse dediğim gibi cihazı garanti için kime yolladıysanız onu arayacaksınız. Mağaza ise mağazayı servis ise servisi. Mağaza ilgilenmezse, servisi arayıp durumu anlatırsınız. Ama değişimi ya da iadeyi yine mağaza yapmak zorunda. Zaten servis onlara bilgi verir.

    Ben zamanında direkt kendim servise yolladığım için, iban vermiştim ve HP türkiye hesabıma yatırmıştı parayı. Böyle uygulamaları var mı onu da sorabilirsiniz. Bu bağlamda isterseniz önce servisi arayıp bunu da öğrenebilirsiniz. Sonra mağazayı arayıp ağız yolarsınız. Artık nasıl isterseniz, stratejiyi siz belirleyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    prosedür nedir şu anda bilmiyorum ama faturanın fotokopisini yollasaydınız keşke. Resmi belge sizde kalaydı iyiydi problem olacağını sanmıyorum ama işinizi garantiye almış olurdunuz. E arşiv faturası falan var mı ?

    Sanırım siz ürünü netten aldınız ve kargo ile aldığınız yere yolladınız. Onlar da öyle işlem yapacak. İşte ben genelde dükkandan aldığım için böyle ürünleri garanti işinde faturanın aslını yanında istiyorlar mı emin değilim.

    Neyse dediğim gibi cihazı garanti için kime yolladıysanız onu arayacaksınız. Mağaza ise mağazayı servis ise servisi. Mağaza ilgilenmezse, servisi arayıp durumu anlatırsınız. Ama değişimi ya da iadeyi yine mağaza yapmak zorunda. Zaten servis onlara bilgi verir.

    Ben zamanında direkt kendim servise yolladığım için, iban vermiştim ve HP türkiye hesabıma yatırmıştı parayı. Böyle uygulamaları var mı onu da sorabilirsiniz. Bu bağlamda isterseniz önce servisi arayıp bunu da öğrenebilirsiniz. Sonra mağazayı arayıp ağız yolarsınız. Artık nasıl isterseniz, stratejiyi siz belirleyin
    cihazı hp servise( bdh olarak geçiyormuş ) yolladım. aldığım yere değil




  • Butcher of Blaviken kullanıcısına yanıt
    Niye baştan söylemiyorsunuz hocam Direkt servisi arayın siz. Oradan iade almaya çalışın, olmaz biz sadece iade talebi düzenleriz, aldığınız yerden para iadesiz alırsanız derlerse ona göre bir yol yordam gösterirler size. Ama sanıyorum ki hesap numarası ile iade olacaktır.

    yasal süre olan 21 iş günü bittiğinde servisi arayıp konuşun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Niye baştan söylemiyorsunuz hocam Direkt servisi arayın siz. Oradan iade almaya çalışın, olmaz biz sadece iade talebi düzenleriz, aldığınız yerden para iadesiz alırsanız derlerse ona göre bir yol yordam gösterirler size. Ama sanıyorum ki hesap numarası ile iade olacaktır.

    yasal süre olan 21 iş günü bittiğinde servisi arayıp konuşun.
    sağolun hocam.
    son olarak bdh nasıldır bir bilginiz var mı? cihaz düzgün gelirse umrumda değil.
  • Butcher of Blaviken kullanıcısına yanıt
    Sitesini araştırınca bir çok firmanın servisini üstlenmişler hocam. Kötü olacağını pek sanmıyorum ama kısmet tabi. Benim zamanımda jabil türkiye diye bir servis vardı. Eve kadar gelip özel havalı kutularla alıyorlardı.
    https://www.bdh.com.tr/

    Sitesinden sorgu yapılabiliyormuş.
  • İade talebi için HP firmasını (444 81 21) aramanız gerekiyor. Servisi aramayın. Servisin sorumluluğunda değil.

    Değiştirmezler ise e-devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekir. Oda covid-19 nedeniyle 15 Hazirana kadar toplanmıyor. Biriken şikayet ve görüşmeler nedeniyle önceden bile 5-6 ay sürüyordu şimdi 8-9 aydan önce karar çıkacağını sanmıyorum.
  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt
    laptop geldi şimdilik düzelmiş gibi duruyor. anakartı değiştirmişler.
  • Butcher of Blaviken kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, sorunsuzca kullanırsınız inşallah :)
  • 4 aylık laptopun fanında arıza var. Temizlik adı altında götürsem ankaradaki servise akşam alabilme imkanım var mıdır arkadaşlar? Veya versem başka şehirden geleceğim o şehire kargolanır mı geri?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • JesterKafa kullanıcısına yanıt
    Servislerin sağı solu belli olmuyor vallahi. Böyle kısa sürede işlem yapıp geri verirler mi hiç bilmiyorum şahsen. Diğer seçeneği ise servise sormak lazım. büyük ihtimal kargolarlar herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JesterKafa

    4 aylık laptopun fanında arıza var. Temizlik adı altında götürsem ankaradaki servise akşam alabilme imkanım var mıdır arkadaşlar? Veya versem başka şehirden geleceğim o şehire kargolanır mı geri?
    Pavilion serisi ise hepsi İstanbula gidiyor zaten
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.