Şimdi Ara

HP Sorunları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
4.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Bugün mediamarkt a gittim notebook bölümüne şöyle bir baktım gerçekten estetik olarak şu pavilionla yarışabilecek bir notebook yok bide bazı modeller hemen arıza yapmasa piyasada başka notebook satılmaz
    tamam bazı modellerde sorun var ama sonuçta hp dünya çapında bir marka , cihaz arıza yaparsa götür servise kullanım için cihaz al, çok arıza yaparsa yenisini yada para iadesini al ama bilgisayar benim hayatım ondan ayrılamam hatta geçicide olsa yerine notebook koyamam diyosan o zaman hpnin yerinde servis hizmetinden veya bu hizmeti veren modellerinden satın al ama mutlaka hp al


    Arızalı ürünü geri verip 17 iş günümü sildiler nerde benim geçici notebookum o zaman?




  • Alırken test etmedinmi niye arızalı ürünü geri aldın ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Alırken test etmedinmi niye arızalı ürünü geri aldın ?


    İşte bende günlerdir bununla uğraşıyorum DVB. Ürünü geri almadım ve bana teslim formumu geri verdiler. eve geldim. servis portalda teslim edildi yazıyo. 2 gün hp ile telefonda görüştüm. orjinal teslim formunun bende olduğunu söyledim. teslim formunu faxladım. yarın telefonda konuşcaz işte. uğraşıyoz HP ile
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Alırken test etmedinmi niye arızalı ürünü geri aldın ?



    Etmek zorunda mı? Servis fişinde neden TEST EDİLDİ. yazıyor. Bana da test edildi diye verilen ürün arızalı olarak geldi.

    Hiç de üzülmüyorum valla DVBciğim. Batarya değişimi için göndermiştim içine edip geri verdiker sonrada yapamadılar. Sonrada para aldım. Teşekkürler HP ye aslında. Zamanında beğenip de alamadığım bir toshibanın 3 model üstünü alarak ücretsiz upgrade ettim bilgisayarımı üstüne de 300 ytl kaldı.

    Teşekkürler HP




  • Sen teslim alma formunu imzaladınmı ? Bir keresinde onarımını bitirdiğim cihazın teslimatı sırasında problem çıkmış resepsiyondan çağırdılar bende gittim baktım müşteri cihazın korunması için kullanılan pat pat poşeti koymuş masaya cihazda onun üstünde çalıştırıyor bu bozuk dedi ben daha cihaza bakmadan statik elektrikten dolayı anakartın gittiğini anladım mecburen cihazı servise geri aldık yani servis süresi kaldığı yerden devam etti ama sende nasıl bir durum gelişti pek bir fikrim yok eğer teslim fişini imzaladıysan ve cihazı tekrar servise bırakırsan tamir süreci tekrar başlar
  • quote:

    İşte bende günlerdir bununla uğraşıyorum DVB. Ürünü geri almadım ve bana teslim formumu geri verdiler. eve geldim. servis portalda teslim edildi yazıyo. 2 gün hp ile telefonda görüştüm. orjinal teslim formunun bende olduğunu söyledim. teslim formunu faxladım. yarın telefonda konuşcaz işte. uğraşıyoz HP ile


    Benimde aynı olmuştu aradım Müşteri hizmetlerini , zaten orda sırf benimle ilgilenen bir bayan var ***hanım diye. Ben aradığımda direk ona yönlendiriyorlardı. Sorunlu müşteriler için firmalar böyle bir taktik uyguluyorlarmış sonra öğrendim. Neyse aradım söyledim bakın bilgisayarı almadım, servis fişi şu anda elimde dedim ama servisportalda Onarım tamamlandı yazıyor dedim. Onlarda güncellediler ve tekrardan (2,0) yaptılar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Sen teslim alma formunu imzaladınmı ? Bir keresinde onarımını bitirdiğim cihazın teslimatı sırasında problem çıkmış resepsiyondan çağırdılar bende gittim baktım müşteri cihazın korunması için kullanılan pat pat poşeti koymuş masaya cihazda onun üstünde çalıştırıyor bu bozuk dedi ben daha cihaza bakmadan statik elektrikten dolayı anakartın gittiğini anladım mecburen cihazı servise geri aldık yani servis süresi kaldığı yerden devam etti ama sende nasıl bir durum gelişti pek bir fikrim yok eğer teslim fişini imzaladıysan ve cihazı tekrar servise bırakırsan tamir süreci tekrar başlar



    Banada öyle dediler yapıldı diye gitttim aynen imzalayıp vermiştim de formu. Sonra baktım bozuk teknisyeni çağırdım. Adam pişkin pişkin bu ürünü alamayız tekrar servis kaydı açtırmanız gerek diyince. Şöyle bir baktım. AYNEN ŞÖYLE . Tamam bir saniye yetkilimizle konuşayım dedi. 2 dakka sonra geldi ve tamam alıyoruz dediler. Sonrada zaten 6 günde yetiştiremediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kostebek -- 30 Aralık 2007; 22:19:33 >




  • senin seride statik elektriğe gerek yok o modelin bazı serilerinde anakart problemi doğuştan ama bahsettiğim müşterinin cihazı tablet tx1000 serisi statik elektrikten dolayı boardları çabuk bozuluyor
  • Ya o değil ben hiç bir şeyide imzalamadım. Halada imzalamadım! Orjinal Teslim Formuda bende ve Faxladım.
    Hadi bakalım buna ne diyceksiniz?
  • o zaman no problem niye kafana takıyosun sendeki formda teslim tarihi ne yazıyosa o dur bu kadar basit
  • Ama hp kabul etmiyor. Yeni servis açtır diyor. Günlerdir bu yüzden tartışıyorum. Evede yüklü bir telefon faturası gelecek zaten. Ben bu işe baş koydum. Sona ulaşıncaya kadar hiç durmayacağım. Bunuda herkes duysun ve bunu böyle bilsin!
  • benim hp sorun yaparsa yazacağım mutlaka, her markanın forumunda hep sorunlar var,hp çok satıyor belki de ondan çok üzerine eğiliyor insanlar, siz bana bakmayın gene de ,belki de hatalı iş yaptık ama zaman gösterecek. yalnız işyerinde bi kaç arkadaş var gayet memnunlar hpden..pendikli kardeş DVB şimdiden gelecekteki yardımların için sağol... tabi diğer arkadaşlar siz de sağolun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pendikliyiz2

    benim hp sorun yaparsa yazacağım mutlaka, her markanın forumunda hep sorunlar var,hp çok satıyor belki de ondan çok üzerine eğiliyor insanlar, siz bana bakmayın gene de ,belki de hatalı iş yaptık ama zaman gösterecek. yalnız işyerinde bi kaç arkadaş var gayet memnunlar hpden..pendikli kardeş DVB şimdiden gelecekteki yardımların için sağol... tabi diğer arkadaşlar siz de sağolun...


    Çok satıyor ama arızalı satıyor Bizde burda daha fazla kişinin başı yanmasın diye uğraşıyoruz. Çok satmasıyla benim makinamın 1 aydır serviste olmasının ne alakası var?
  • çok satılıyor çünkü gerçekten kaliteli bir firmayDI eskiden 3 yıl önce ablamın aldığı laptop yeni sorun çıkardı ama şimdi bir dünya sorunla boğuşuyor böyle olmasının nedeni fazla şımarması ama böyle giderse hiç satmamaya başlar
  • ömer kardeş, sana dediğim birşey yok,paran gitmiş sonuçta, ama teknolojik ürünler böyle bana hiç sorun çıkarmayan bir ürün söyle o zaman..sony çok iyi marka mesela,benim telefon sony-ericson ama hiç memnun değilim, zar zor idare ediyom..şimdi sony çok kötü marka mı oluyor..ben sadece aşırı genellemelere karşıyım..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pendikliyiz2

    ömer kardeş, sana dediğim birşey yok,paran gitmiş sonuçta, ama teknolojik ürünler böyle bana hiç sorun çıkarmayan bir ürün söyle o zaman..sony çok iyi marka mesela,benim telefon sony-ericson ama hiç memnun değilim, zar zor idare ediyom..şimdi sony çok kötü marka mı oluyor..ben sadece aşırı genellemelere karşıyım..


    Sence pavilion kullananlar başlığı neden 300 sayfaya yaklaşmış? Herkes hp sinden memnun olduğu içinmi? Herkes hp ile çok mutluyum diye msjmı gönderiyo? yani yeni makina aldın diye makinana laf söyletmek istemiyor olabilirsin ama gerçekler bunlar! ne yaparsan yap o makina arızalanacak!
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.