Şimdi Ara

HP Servisi Laptopu Parçaladı Biz Yapmadık Deyip Para İstiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayarımın bataryası öldü ve garanti kapsamında servise gönderdim. Hazır gitmişken gevşeyen menteşesini de belirttim.

    Bir hafta içinde beni aradılar ve bunun garanti dısı oldugunu idda edip para istediler. Ben de tabi istemedim. Sadece bataryayı yapıp gönderilmesini istedim.

    Bana ulaştıgında gördüm ki vida ile ugrasıp ekranı kaldırmışlar yerinden. Ayrıca kapak da kapanmıyor. Bilgisayar tanınacak halde değil. Dalga geçer gibi göndermişler bu halde.

    Ben tabi tekrar gönderdim. Yine para istiyorlar. Yapacak bişeyleri yokmuş. İsterseniz yasal işlemleri başlatın diyorlar. Hem de aşşağılar gibi tonda konuşarak.

    Eğer garanti kapsamında yapmıyorsanız parçalayıp göndermenin manası nedir. Yok efendim onlara ulaştıgında sisteme zaten kırık olarak girilmiş. Sadece menteşesi gevşekti be insaf. Zaten aylarca gevşek olarak da kullanmıştım.

    Yazıklar olsun bir daha HP ürünü ne bir kuruş verirsem. Ne yapabilirim arkadaşlar. Şimdi kaymakamlıga sonrasında mahkemeye de vericem. Bilgisayarımı da teslim almamayı düşnüyorum. Gerekirse aylarca beklerim bilgisayarsız.

    Aslında ugrasmayıp parasını versem nasıl olur diyorum ama tam istediklerini yapmış olcam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xenom -- 8 Ocak 2013; 16:35:16 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xenom

    Bilgisayarımın bataryası öldü ve garanti kapsamında servise gönderdim. Hazır gitmişken gevşeyen menteşesini de belirttim.

    Bir hafta içinde beni aradılar ve bunun garanti dısı oldugunu idda edip para istediler. Ben de tabi istemedim. Sadece bataryayı yapıp gönderilmesini istedim.

    Bana ulaştıgında gördüm ki vida ile ugrasıp ekranı kaldırmışlar yerinden. Ayrıca kapak da kapanmıyor. Bilgisayar tanınacak halde değil. Dalga geçer gibi göndermişler bu halde.

    Ben tabi tekrar gönderdim. Yine para istiyorlar. Yapacak bişeyleri yokmuş. İsterseniz yasal işlemleri başlatın diyorlar. Hem de aşşağılar gibi tonda konuşarak.

    Eğer garanti kapsamında yapmıyorsanız parçalayıp göndermenin manası nedir. Yok efendim onlara ulaştıgında sisteme zaten kırık olarak girilmiş. Sadece menteşesi gevşekti be insaf. Zaten aylarca gevşek olarak da kullanmıştım.

    Yazıklar olsun bir daha HP ürünü ne bir kuruş verirsem. Ne yapabilirim arkadaşlar. Şimdi kaymakamlıga sonrasında mahkemeye de vericem. Bilgisayarımı da teslim almamayı düşnüyorum. Gerekirse aylarca beklerim bilgisayarsız.

    Aslında ugrasmayıp parasını versem nasıl olur diyorum ama tam istediklerini yapmış olcam.

    böyleleriyle uğraşacaksın hacım ama uğraşmak içinde vaktin ve sabrın olacak benim asus m51va vardı adamlar tırnaktn birini kırmış ve çiftaraflı bantla yapıştırıp göndermiş adamlara kaç defa gitti laptop en son ben götürdüm dedim böyle böyle bu nedir neden kalkıyor durmadan bastırdı banta yapışmış o an tabi ben altında bant olduğunu bilmiyorum o zaman dedi ben sorun göremiyorum dedi o an pcyi kafasında parçalayasım geldi sonra 4 tane servis kaydını göstererek ben yeni laptopumu iistiyorum dedim o da dediki sanayi bakanlığına göre pc değişimi bir bilgisayarın 3 defa aynı sıkıntıdan gelmesi lazım dedi bir baktım ki servis kayıtlarında birinde sözde fan diğerinde sözde hdd başkasında bilmem ne adamlar herşeyi yapmışlardı anlayacağın bizim elimizde hiçbirşey yok onlara karşı ya avukat tanıdığın olacak yada pc ile ilgili bir şirketi olan bir tanıdık adamlar çok iğrençleşmiş bu konuda sanki kendi ceplerinden çıkıyor para.




  • Devlet mahkeme fln korumazsa bizi koruyacak başka kimse yok. Her türlü yüzsüzlüğü yapıyor inkar ediyorlar. Ben bakalım görcez ne olacak. Uğraşıcam sonuna kadar. En kötü elimde kırık dökük bi pc kalacak ama en azından ugrasmadım demiycem.

    İlk iş kaymakamlık sonra gerekirse tüketici mahkemeleri. Umarım adalet vardır.
  • size tavsiyem; garantili/garantisiz ürünü servise gönderirken göndermeden önce detaylı bir şekilde cihazınızın fotoğraflarını çekmektir. Elinixde kargoya/servise verilirken çekilmiş fotoğraflar olduğunda servis hiçbir şey iddaa edemez.
    Benzer bir durum benim başıma gelmişti n73 telefonumu şarjı az gidiyor diye servise vermiştim, almaya gittiğimde kasanın sağ tarafını kırıp japon dökmüşlerdi. Almadım itiraz ettim , servis cihaz bize geldiğinde böyleydi dedi. Elimde cihazı servise verirken cihaz durumu hakkında cihazı teslim alan elemanın doldurmuş olduğu kağıt vardı. Onlara kağıdı verdim dedim bakın burda sadece tuş takımı deforme olmuş yazıyor hani kasa kırık diye bi ibare var mı. Baktılar tamam cihaz kalsın şimdilik dediler. 1 hafta sonra beni aradılar gittim kasayı ve batarya yı sıfırlamışlar kağıttada tuş takımı müşt. memnuniyeti için ücretsiz değiştirilmiş diye bir not düşmüştüler.
  • yillar once motorola marka telefon almistim . bi kac ay sonra tusunda problem olustu.. garantiye gonderdim geldi makina.. bi de baktim ne goreyim... :) makina ucmus, hic acilmiyor..

    servisle gorustum , ne deseler iyi :) sivi temasi olmus, anakarti yanmis :)... hepsi bi saka gibiydi..:)

    gulup gecmedim, tuketici haklarina verdim 2 ay surdu ama soke soke telefonumun yenisini geri aldim...!


    sen de yanlarina kar birakma.. hakkini ara...!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hendivli

    size tavsiyem; garantili/garantisiz ürünü servise gönderirken göndermeden önce detaylı bir şekilde cihazınızın fotoğraflarını çekmektir. Elinixde kargoya/servise verilirken çekilmiş fotoğraflar olduğunda servis hiçbir şey iddaa edemez.
    Benzer bir durum benim başıma gelmişti n73 telefonumu şarjı az gidiyor diye servise vermiştim, almaya gittiğimde kasanın sağ tarafını kırıp japon dökmüşlerdi. Almadım itiraz ettim , servis cihaz bize geldiğinde böyleydi dedi. Elimde cihazı servise verirken cihaz durumu hakkında cihazı teslim alan elemanın doldurmuş olduğu kağıt vardı. Onlara kağıdı verdim dedim bakın burda sadece tuş takımı deforme olmuş yazıyor hani kasa kırık diye bi ibare var mı. Baktılar tamam cihaz kalsın şimdilik dediler. 1 hafta sonra beni aradılar gittim kasayı ve batarya yı sıfırlamışlar kağıttada tuş takımı müşt. memnuniyeti için ücretsiz değiştirilmiş diye bir not düşmüştüler.

    bende bu yontemi bi kac defa yapmistim... elimde kanit olsun.. yoksa gelde anlat derdini onlara...!
    hatta bi seferinde video ya bile almistim...




  • Evet arkadaşlar bugün aldım cihazi yine hasarlı biçimde tabi. Pazartesi günü adliyeye tüketici mahkemesine gidiyorum. Malın değeri 1000TLden fazla oldugu için sadece adliye kabul ediyor şikayeti.

    Ben de hakkımı alırım gibime geliyor ama tek bir sorun var. İlk servisten döndüğünde alıp paketi içine bakmamıştım ve bilgisayarın durumunu göremeden ilk servis belgesine sorunsuz biçimde teslim aldım yazmıştım. Yarım saat sonra tekrar servise verdim yeni bir işlem başlamış oldu. Ama işte ne yazıkki o ilk imzam orada duruyor halen.

    Ben ilk serviste para istediklerinde yapmayın kalsın demiştim. O yüzden hiç hasar vermiş olacakları aklıma gelmezdi. Aynen geri göndermişlerdir diye tahmin ettim güvenip imzaladım.

    Umarım bu sebeple hakkım yanmaz.
  • böyle durumlarda servis bu tarz şeylere yanaşmıyorsa önce hp nin bu işlerle ilgilenen yurtdışı departmanına şikayet maili atın ingilizce açıklmalı bir biçimde , buradaki servislerin kulağını genelde çekiyolar 5. kez servisin yapamamadığı laptop için değişim veya iade istedim vermediler mail attım şak diye 3 gün sonra onaylandı gittim iade ettim lenovo markasının yanından bile geçmiyorum servisi yüzünden, bu da sorunu çözmüyosa direk tüketici haklarına gidin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    böyle durumlarda servis bu tarz şeylere yanaşmıyorsa önce hp nin bu işlerle ilgilenen yurtdışı departmanına şikayet maili atın ingilizce açıklmalı bir biçimde , buradaki servislerin kulağını genelde çekiyolar 5. kez servisin yapamamadığı laptop için değişim veya iade istedim vermediler mail attım şak diye 3 gün sonra onaylandı gittim iade ettim lenovo markasının yanından bile geçmiyorum servisi yüzünden, bu da sorunu çözmüyosa direk tüketici haklarına gidin



    Benim de aklıma geldi durumu bu şekilde açıklamak ama bi bağlantı adresi bulamadım yurtdışı için ben. Şikayetimi iletebileceğim.
  • hp olmasi ilginc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, benimde eski hp laptopum yaklaşık 1.5 yıl boyunca çoğu zamanı serviste geçirerek ayrıca hiçbir sorunu çözülmeden gidip gelmişti servise, en sonunda para iadesi yapmak zorunda kalmışlardı düzeltmeyince. Hp tavsiye etmem o gün bu gündür ateş gibi yanıp kapanması da cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi busterr -- 11 Ocak 2013; 23:52:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xenom

    quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    böyle durumlarda servis bu tarz şeylere yanaşmıyorsa önce hp nin bu işlerle ilgilenen yurtdışı departmanına şikayet maili atın ingilizce açıklmalı bir biçimde , buradaki servislerin kulağını genelde çekiyolar 5. kez servisin yapamamadığı laptop için değişim veya iade istedim vermediler mail attım şak diye 3 gün sonra onaylandı gittim iade ettim lenovo markasının yanından bile geçmiyorum servisi yüzünden, bu da sorunu çözmüyosa direk tüketici haklarına gidin



    Benim de aklıma geldi durumu bu şekilde açıklamak ama bi bağlantı adresi bulamadım yurtdışı için ben. Şikayetimi iletebileceğim.

    hocam genelde bilgisayar teknik servise gittikten sonra bir anket yollarlar mailinize teknik servisten memnun kaldınız mı tarzında ordan bulmuştum ben maili yada global siteyi iyice didik didik edin yada buldugunuz bir maile, destek bölümüne email ile nasıl ulaşabilirm diye sorabilirsiniz

    bende hp kullandım pavilion dv6000 serisinden fakat şu ana kadar kullandığım en iyi bilgisayardı 5 sene tık demedi alet şimdikiler baya rezalet anlaşılan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xenom

    quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    böyle durumlarda servis bu tarz şeylere yanaşmıyorsa önce hp nin bu işlerle ilgilenen yurtdışı departmanına şikayet maili atın ingilizce açıklmalı bir biçimde , buradaki servislerin kulağını genelde çekiyolar 5. kez servisin yapamamadığı laptop için değişim veya iade istedim vermediler mail attım şak diye 3 gün sonra onaylandı gittim iade ettim lenovo markasının yanından bile geçmiyorum servisi yüzünden, bu da sorunu çözmüyosa direk tüketici haklarına gidin



    Benim de aklıma geldi durumu bu şekilde açıklamak ama bi bağlantı adresi bulamadım yurtdışı için ben. Şikayetimi iletebileceğim.

    hocam genelde bilgisayar teknik servise gittikten sonra bir anket yollarlar mailinize teknik servisten memnun kaldınız mı tarzında ordan bulmuştum ben maili yada global siteyi iyice didik didik edin yada buldugunuz bir maile, destek bölümüne email ile nasıl ulaşabilirm diye sorabilirsiniz

    bende hp kullandım pavilion dv6000 serisinden fakat şu ana kadar kullandığım en iyi bilgisayardı 5 sene tık demedi alet şimdikiler baya rezalet anlaşılan




    Dediğin memnuniyet formu bana da geldi. Anlattım herşeyi ama türkçeydi. Kimi kime şikayet ediyosunki dedim kendi kendime. Dediğin gibi uluslararası bi yazı yazmalı.

    Benim pavilion da iyi aslında. Batarya öldü. Bi de menteşe gevşedi. Kirmasalar aslında iyiydi ama şimdi çok kötü durumda kapağı açılmıyor bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xenom


    quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xenom

    quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    böyle durumlarda servis bu tarz şeylere yanaşmıyorsa önce hp nin bu işlerle ilgilenen yurtdışı departmanına şikayet maili atın ingilizce açıklmalı bir biçimde , buradaki servislerin kulağını genelde çekiyolar 5. kez servisin yapamamadığı laptop için değişim veya iade istedim vermediler mail attım şak diye 3 gün sonra onaylandı gittim iade ettim lenovo markasının yanından bile geçmiyorum servisi yüzünden, bu da sorunu çözmüyosa direk tüketici haklarına gidin



    Benim de aklıma geldi durumu bu şekilde açıklamak ama bi bağlantı adresi bulamadım yurtdışı için ben. Şikayetimi iletebileceğim.

    hocam genelde bilgisayar teknik servise gittikten sonra bir anket yollarlar mailinize teknik servisten memnun kaldınız mı tarzında ordan bulmuştum ben maili yada global siteyi iyice didik didik edin yada buldugunuz bir maile, destek bölümüne email ile nasıl ulaşabilirm diye sorabilirsiniz

    bende hp kullandım pavilion dv6000 serisinden fakat şu ana kadar kullandığım en iyi bilgisayardı 5 sene tık demedi alet şimdikiler baya rezalet anlaşılan




    Dediğin memnuniyet formu bana da geldi. Anlattım herşeyi ama türkçeydi. Kimi kime şikayet ediyosunki dedim kendi kendime. Dediğin gibi uluslararası bi yazı yazmalı.

    Benim pavilion da iyi aslında. Batarya öldü. Bi de menteşe gevşedi. Kirmasalar aslında iyiydi ama şimdi çok kötü durumda kapağı açılmıyor bile.

    http://www8.hp.com/us/en/contact-hp/contact.html

    hocam türkçe de olsa onlardan gelmiyor diye biliyorum o anket oralarda biyerde bi support maili olması lazım yada şurayı deneyin bi derim
    http://www8.hp.com/us/en/contact-hp/contact.html




  • Arkadaşlar, dava açtım HP davalık olmayalım ücretsiz tamiri yapalım dedi. Mahkeme için 100 lira gibi bir harç ödedik ama ne yazıkki. Yine de ben sanırım HPye onarması için vericem. Zaten kazansam da onarım yapılır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.