Şimdi Ara

hp servis (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
7.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gecen hafta müşteri temsilcisiyle konuşurken özellikle işlemlerin nasıl yürüdüğünü sordum. Tüm aksesuarları teslim ettikten sonra bilgi muhasebe departmanına aktarılıyormuş. 3 hafta içinde para iadesi gerçekleşir demişlerdi...
    Anladığım kadarıyla ara ara aramak gerekli.
  • 3 Aralıkta Hp ye teslim ettiğim aksesuarlardan sonra para iade işlemimle ilgili yapacaklarım tamamlanmıştı.
    Geçen hafta bir bayan arayıp paranız geldi mi diye sorduğunda hemen o an internetten kontrol ettiğimde gelen giden birşey yoktu.
    Ama bugün gördüm ki, 31 Aralık günü para iadesini gerçekleştirmişler.
    Arada bayram, Noel olduğunu düşünürsek yaklaşık 3 hafta sözlerini tuttular diyebilirim. Zaten 30 kasımda aldığım yeni bilgisayarın kredi kartı ödemesi gelecek hafta. Öncesinde para gelmiş oldu. Para bu arada TECHPROTECT GMBH den gelmiş, bilginize.

    Teşekkürler Hp

    syglr
    B.Kerem
  • Ben senden önce başlattım işlemleri hala para iadesi gerçekleşmedi gelsede bende Asus F3SA'mın taksitlerini yatırsam bir seferde :D
  • Umarim senin alacağında bugün-yarın hesabına yatırılır.
    Benim işlemlerimin tamamlandığın gün 03 Aralık. Müsteri temsilcisi de aynı gün bu telebi yurtdışına bildirmişti. Ancak 31'inde para gelmiş.
  • Benim sanırım işlemleri tamamlama tarihimm 26 yada 30 kasım yani aramızda 1 hafta var seninle. Bakalım e-posta attım az önce başka arkadaşlarında aynı şekilde sorulmuştu yılbaşından sonra gelecek diye onlara gelmiş bana gelmemiş dedim tabi aynen yazdığım gibi demedim de Yatar ya eninde sonunda şüphem yok o kadarda değil yani.
  • Nihayet param işlemleri tamamlamamın ardından bir aydan fazla süre geçmişken hesabıma yattı haydi hayırlısı bakalım F3SA'mı nolur nolmaz diye taksitle almıştım onun borcunu kapatıyorum birazda para artıyor
  • Hadi bakalım.. Hayırlı olsun. Sonunda HP maceran bitti...
  • bnm bilgisayarda 15 gündür serviste ve bu gün 2(11) yazıyordu bu ne demek bilen varmı bana yardımcı olsun lütfen.
  • HP markasını duyunca tüytlerim diken diken oluyor

    Özel olarak insanları sinir etmek amacıyla servisteki elemanları seçiyorlar sanırsam allah kolaylık versin
  • Arkadaşlar benim normalde bugün 30iş günü dolmuştu fakat dat onayını geç verdiğiniz için uzadı dediler ve yarın son günüm oldugunu bildirdiler yarın da yapılmazsa yeni cihaz yada para talebinde bulunabilirmişim, şunu merak ediyorum,


    Arızamın Takibi - Sonuç
    Onarımınız devam etmektedir (0). yazıyor bu parçanın geldiği anlamına geliyormuş ama bu (0) yazısı 10 gündür filan var zaten gerçi 0 dan başka birşey yazdıgını hiç görmedim, fakat ben bugün hpyle görüştüğümde ve laptopumun durumu nedir dediğimde henüz arıza tespiti yapılmadığını belli olmadığını söylüyorlar arıza tespiti yapılmaddığına göre parçam gelmiş olamaz :) peki yarın son iş günüm olduğuna göre bu adamlar yarın yapıp gönderseler bile yarın aynı gün içinde istanbuldan kargoya verip bodruma bana gönderemezler sanırım yanılıyormuyum? ve birde eğer yarın yapıldı laptopunuz diye ararlarsa ve kargoya verip yollarlarsa bi gün sonra elime ulaşır bu durumda benim bu cihazı geri almama ve yenisini talep etme hakkım varmıdır 30 iş gününden bir sonraki gün kargonun elime geçmesi durumunda yani?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umitgenc -- 12 Şubat 2008; 17:53:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    Arkadaşlar benim normalde bugün 30iş günü dolmuştu fakat dat onayını geç verdiğiniz için uzadı dediler ve yarın son günüm oldugunu bildirdiler yarın da yapılmazsa yeni cihaz yada para talebinde bulunabilirmişim, şunu merak ediyorum,


    Arızamın Takibi - Sonuç
    Onarımınız devam etmektedir (0). yazıyor bu parçanın geldiği anlamına geliyormuş ama bu (0) yazısı 10 gündür filan var zaten gerçi 0 dan başka birşey yazdıgını hiç görmedim, fakat ben bugün hpyle görüştüğümde ve laptopumun durumu nedir dediğimde henüz arıza tespiti yapılmadığını belli olmadığını söylüyorlar arıza tespiti yapılmaddığına göre parçam gelmiş olamaz :) peki yarın son iş günüm olduğuna göre bu adamlar yarın yapıp gönderseler bile yarın aynı gün içinde istanbuldan kargoya verip bodruma bana gönderemezler sanırım yanılıyormuyum? ve birde eğer yarın yapıldı laptopunuz diye ararlarsa ve kargoya verip yollarlarsa bi gün sonra elime ulaşır bu durumda benim bu cihazı geri almama ve yenisini talep etme hakkım varmıdır 30 iş gününden bir sonraki gün kargonun elime geçmesi durumunda yani?



    O rakam sistemi önceden işliyordu 52,9,0 vs artık işlemiyor hep 0 yazıyor Bu adamlar yaparlar songün olduğunu biliyorlarsa. Sende kargodan alınca açıp bakamayacaksın snaırım yada ben öyle biliyorum. Kargoya verdikleri gün onların işi bitmiştir yani bunu 30 iş günü geçti olarak sayamazsın. Adamlar 30. işgününde teslim edebilir. Elden verseydin bu sorunlar çıkmazdı umarım yapılmaz yarın haber verirsin artık




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    Arkadaşlar benim normalde bugün 30iş günü dolmuştu fakat dat onayını geç verdiğiniz için uzadı dediler ve yarın son günüm oldugunu bildirdiler yarın da yapılmazsa yeni cihaz yada para talebinde bulunabilirmişim, şunu merak ediyorum,


    Arızamın Takibi - Sonuç
    Onarımınız devam etmektedir (0). yazıyor bu parçanın geldiği anlamına geliyormuş ama bu (0) yazısı 10 gündür filan var zaten gerçi 0 dan başka birşey yazdıgını hiç görmedim, fakat ben bugün hpyle görüştüğümde ve laptopumun durumu nedir dediğimde henüz arıza tespiti yapılmadığını belli olmadığını söylüyorlar arıza tespiti yapılmaddığına göre parçam gelmiş olamaz :) peki yarın son iş günüm olduğuna göre bu adamlar yarın yapıp gönderseler bile yarın aynı gün içinde istanbuldan kargoya verip bodruma bana gönderemezler sanırım yanılıyormuyum? ve birde eğer yarın yapıldı laptopunuz diye ararlarsa ve kargoya verip yollarlarsa bi gün sonra elime ulaşır bu durumda benim bu cihazı geri almama ve yenisini talep etme hakkım varmıdır 30 iş gününden bir sonraki gün kargonun elime geçmesi durumunda yani?



    O rakam sistemi önceden işliyordu 52,9,0 vs artık işlemiyor hep 0 yazıyor Bu adamlar yaparlar songün olduğunu biliyorlarsa. Sende kargodan alınca açıp bakamayacaksın snaırım yada ben öyle biliyorum. Kargoya verdikleri gün onların işi bitmiştir yani bunu 30 iş günü geçti olarak sayamazsın. Adamlar 30. işgününde teslim edebilir. Elden verseydin bu sorunlar çıkmazdı umarım yapılmaz yarın haber verirsin artık



    Kargoya verdikleri an 30iş günü içinde olabilir ama kargonun ordan bana getirmesi 30. iş günü içinde gerçekleşemezki bugün son günüm eğer bugün elime ulaşmazsa benim hakkım değilmidir yenisini talep etmek, diyelimki bugün onarımı yaptılar ve yolladılar ama ürün bana yarın yada yarından sonra ulaştı bu 30 iş gününden fazla beklediğim anlamına gelmezmi yenisini şsteme hakkım yokmu bu durumda gerekirse mahkemeyede gidicem zaten.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bkerem

    Selamlar,

    bende 22 ekimde hp dv5198ea pavillion bilgisayarımı servise vermiştim. Bugün arayıp cihazı tamir edemediklerini yerine DV6650et vereceklerini söylediler. Bunun yerine ben paramı geri mi istesem acaba? Şimdi faturasına baktım kdv dahil 3214ytl ödemişim. Nakip para iadesi almam kur bakımından çok daha karlı olacak sanırım. Ben geçen sene haziranda kur 1,55 gibi birşeyken almıştım. Şimdi 1.2...:))
    B.Kerem




    kafanı yormana gerek yok para iadesi al bana ver yeni DV6650et vereyim bide üstüne 22" güzel bir lcd monitör vereyim




  • Aynı şekilde bi para iadesi istedim dv6000 serisi bir notebook da 3 aydır paramı alamıyorum ... hergün telefon konuşmaları vs bıktırdılar böyle pişkin ve dolandırıcı bir firma görmedim resmen dalga geçiyolar konuşmalarında...
  • Bugün laptopu servise vermemden bu yana 29 gün geçti. Şu an sitesinde onarımınız sürmektedir (KY) yazıyor. Acaba bu KY ne demektir. Geçen baktığımda 2.0 olarak gözüküyordu. Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koray123

    Aynı şekilde bi para iadesi istedim dv6000 serisi bir notebook da 3 aydır paramı alamıyorum ... hergün telefon konuşmaları vs bıktırdılar böyle pişkin ve dolandırıcı bir firma görmedim resmen dalga geçiyolar konuşmalarında...


    Arkadaşım git şikayet et ne bekliyorsun ki ? 3 ay beklenir mi. Hakem heyetine git bulunduğunun ilçenin kaymakamlığındaki onlar seni yönlendirirler orada hallolacak bir sorun değil tutarı yüksek olduğundan ama en azından başlangıç için iyi daha sonra TÜKODER'e git ihtarname gönder olmadı dava aç yasal faiziyle birlikte alırsın paranı.
  • arkadaşlar bende para iadesi istemeyi düşünüorum suanda ama elimde bilgisayarın faturası yok bi sorun çıkarırmı acaba?para iadesi yapmadılar dielim faturasız deişim yaparlarmı??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: flip87e

    arkadaşlar bende para iadesi istemeyi düşünüorum suanda ama elimde bilgisayarın faturası yok bi sorun çıkarırmı acaba?para iadesi yapmadılar dielim faturasız deişim yaparlarmı??

    Bildiğim kadarıyla fatura elinizde yoksa para iadesi alamıyosunuz ama yeni ürünle değişim yapılıyor....
  • Değişimde fatura sorduklarını duymadım bende. Ama para iadesinde kesinlikle ibraz etmenizi istiyorlar tecrübeliyim bu konuda. Fatura numarası felan verip halledemiyorsunuz.
  • saolun arkadaşlar cewaplarınız için buldum faturamı muhasebeciden çıktı sonunda yarın izmire gidip servise vericem umudum 30 iş günü geçer ve para iadesi hakkı kazanırım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.