arkadaşlar elimde rx 3715 model bir ipaq vae ve malesef almanca ben bunu türkçeleştirmek veya en kötü ihtimalle ingilizceye çevirmek istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim
not:mobilera nın yazılımı ingilizceden türkçeye çeviri yapıyor bu yüzden bu çözüm boş