Şimdi Ara

HP PAVILLION DV9000-9500-9600-9700-6000-6500-6600-6700-2000-2500-2600-2700 KULLANANLAR DERNEĞİ :) (454. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.547
Cevap
24
Favori
1.059.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 452453454455456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    S.a arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum burayı fakat yeni katıldım aranıza, malum bende hp kullanıcısıyım nisan 2007 de dv 6000 6385eu satın almıştım, programlama işiyle uğraşıyorum bilgisayar işi içinde olduğumuz için hp ye güvenerek başka marka tercih etmedim 3 tane aldık aynı modelden bitanesi arızalanmıştı görüntü gitti ve wireless kaoybolmaya başladı 2 ay bekledikten sonra yenisini iade ettiler arkadaşıma, ocak ayı içerisindede benim laptopun wireless i kafasına göre takılmaya başladı ne zaman gönlü olursa ozaman wlan geliyor istemeyince gelmiyor :) virüstür dedim formatladım ve baktım düzeldi derken yarım saat geçti wireless hoop yine gitti :) recovery yaptım yine aynen wireless gidip geliyor, herneyse metro dans atın almıştım ve metroya 7 ocakta götürdüm ve 8 ocaktada ürünü servise göndermişler , bu durumda benim 30 iş günüm 7 ocak günümi başlamış olur? , diğer sorumda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar gördüğüm kadarıyla yüzlerce var problemin kaynağı nedir anakarttanmı yoksa flash bios güncellemesiyle düzelebilirmi yada wireless kartımı değişir yoksa ,inşallah çok dua ediyorum 30 iş günü dolar ve para iadesi alırımda şu hp den kurtulurum bidaha hp mi yakınından geçmem ilk ve son olur inşallah :) birde 30 iş günü 35 gün olarakmı hesaplanıyor?


    Bilgisayarın teknik servise ulaştığı gün ve senin data onay yazısını verdiğin/faxladığın andan itibaren verilen gün 1. gün olarak kabul edilir. Problemler genelde kronik. Anakartı değiştirip geri verirler büyük ihtimalle ama sorun yeniden ortaya çıkabilir. Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi günleri iş günü olarak hesaplanır. Pazar günleri ve resmi tatil günleri ise sayılmaz. Buna göre hesabını yapabilirsin.




  • forum kuralları gereği küfür edemiyorum. gün içerisinde en az 7/8 kere wifi kopup duruyor. devamlı kitleniyor alalı sadece 7 gün oldu. 2. günü format atmak zorunda kaldım. sinirden inanın çatlıcam.


    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    arkadaşlar çıldırmak üzereyim, acayip derecede kitleniyor makine. gidip cihazı mı değiştirsem acaba. microsoft outlook, msn, skype açık sadece ve sanki pentium II makinede çalşıyorum.


    Dalgamı geçiyorsun? Lütfen dalga geçtiğini söyle! Hp bu kadarda berbat olamaz heralde diyeceğim ama Hp işte...

    Core 2 duo 2.2 Ghz işlemcili ve 2gb Ram'li bilgisayar nasıl bu kadar kolay kasılır ve kitlenir? Anlayamıyorum! Bu kadarda olmaz dedirtiyor bu Hp.

    Hp




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    forum kuralları gereği küfür edemiyorum. gün içerisinde en az 7/8 kere wifi kopup duruyor. devamlı kitleniyor alalı sadece 7 gün oldu. 2. günü format atmak zorunda kaldım. sinirden inanın çatlıcam.


    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    arkadaşlar çıldırmak üzereyim, acayip derecede kitleniyor makine. gidip cihazı mı değiştirsem acaba. microsoft outlook, msn, skype açık sadece ve sanki pentium II makinede çalşıyorum.


    Dalgamı geçiyorsun? Lütfen dalga geçtiğini söyle! Hp bu kadarda berbat olamaz heralde diyeceğim ama Hp işte...

    Core 2 duo 2.2 Ghz işlemcili ve 2gb Ram'li bilgisayar nasıl bu kadar kolay kasılır ve kitlenir? Anlayamıyorum! Bu kadarda olmaz dedirtiyor bu Hp.

    Hp




    İnan seni çok iyi anlıyorum. Zaten küfür yerine (ANAN) kullanıyoruz. ANI ...im HP




  • quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    S.a arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum burayı fakat yeni katıldım aranıza, malum bende hp kullanıcısıyım nisan 2007 de dv 6000 6385eu satın almıştım, programlama işiyle uğraşıyorum bilgisayar işi içinde olduğumuz için hp ye güvenerek başka marka tercih etmedim 3 tane aldık aynı modelden bitanesi arızalanmıştı görüntü gitti ve wireless kaoybolmaya başladı 2 ay bekledikten sonra yenisini iade ettiler arkadaşıma, ocak ayı içerisindede benim laptopun wireless i kafasına göre takılmaya başladı ne zaman gönlü olursa ozaman wlan geliyor istemeyince gelmiyor :) virüstür dedim formatladım ve baktım düzeldi derken yarım saat geçti wireless hoop yine gitti :) recovery yaptım yine aynen wireless gidip geliyor, herneyse metro dans atın almıştım ve metroya 7 ocakta götürdüm ve 8 ocaktada ürünü servise göndermişler , bu durumda benim 30 iş günüm 7 ocak günümi başlamış olur? , diğer sorumda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar gördüğüm kadarıyla yüzlerce var problemin kaynağı nedir anakarttanmı yoksa flash bios güncellemesiyle düzelebilirmi yada wireless kartımı değişir yoksa ,inşallah çok dua ediyorum 30 iş günü dolar ve para iadesi alırımda şu hp den kurtulurum bidaha hp mi yakınından geçmem ilk ve son olur inşallah :) birde 30 iş günü 35 gün olarakmı hesaplanıyor?


    Bilgisayarın teknik servise ulaştığı gün ve senin data onay yazısını verdiğin/faxladığın andan itibaren verilen gün 1. gün olarak kabul edilir. Problemler genelde kronik. Anakartı değiştirip geri verirler büyük ihtimalle ama sorun yeniden ortaya çıkabilir. Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi günleri iş günü olarak hesaplanır. Pazar günleri ve resmi tatil günleri ise sayılmaz. Buna göre hesabını yapabilirsin.


    Cevabınız için teşekürler bu metroda bi halt bilmiyor heralde metroya bu 30 iş günlük sürenin ne zaman başlayacağını sorduğumda aynen şöyle dediler; bize teslim ettiğiniz günden itibaren dediler ve 7 ocakta telsim etmiştim gariptirki 8 ocakta kargoya verilen ürün 17 ocakta hp onarım merkezine ulaşıyor bodrum dan istanbul a bu ürün 10 günde gidiyor hayret birşey valla sanki başka ülkeden başka bir ülkeye gönderdim bende seviniyorum 17 gün geçti az kaldı diye , dat onayı 21 ocakta verildi ozaman geçen 17 gün boşuna desenize boşuna zaman kaybı beni deli edicek bunlar neyse teşekür ederim cevabınız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umitgenc -- 24 Ocak 2008; 17:15:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    S.a arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum burayı fakat yeni katıldım aranıza, malum bende hp kullanıcısıyım nisan 2007 de dv 6000 6385eu satın almıştım, programlama işiyle uğraşıyorum bilgisayar işi içinde olduğumuz için hp ye güvenerek başka marka tercih etmedim 3 tane aldık aynı modelden bitanesi arızalanmıştı görüntü gitti ve wireless kaoybolmaya başladı 2 ay bekledikten sonra yenisini iade ettiler arkadaşıma, ocak ayı içerisindede benim laptopun wireless i kafasına göre takılmaya başladı ne zaman gönlü olursa ozaman wlan geliyor istemeyince gelmiyor :) virüstür dedim formatladım ve baktım düzeldi derken yarım saat geçti wireless hoop yine gitti :) recovery yaptım yine aynen wireless gidip geliyor, herneyse metro dans atın almıştım ve metroya 7 ocakta götürdüm ve 8 ocaktada ürünü servise göndermişler , bu durumda benim 30 iş günüm 7 ocak günümi başlamış olur? , diğer sorumda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar gördüğüm kadarıyla yüzlerce var problemin kaynağı nedir anakarttanmı yoksa flash bios güncellemesiyle düzelebilirmi yada wireless kartımı değişir yoksa ,inşallah çok dua ediyorum 30 iş günü dolar ve para iadesi alırımda şu hp den kurtulurum bidaha hp mi yakınından geçmem ilk ve son olur inşallah :) birde 30 iş günü 35 gün olarakmı hesaplanıyor?


    Bilgisayarın teknik servise ulaştığı gün ve senin data onay yazısını verdiğin/faxladığın andan itibaren verilen gün 1. gün olarak kabul edilir. Problemler genelde kronik. Anakartı değiştirip geri verirler büyük ihtimalle ama sorun yeniden ortaya çıkabilir. Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi günleri iş günü olarak hesaplanır. Pazar günleri ve resmi tatil günleri ise sayılmaz. Buna göre hesabını yapabilirsin.


    Cevabınız için teşekürler bu metroda bi halt bilmiyor heralde metroya bu 30 iş günlük sürenin ne zaman başlayacağını sorduğumda aynen şöyle dediler; bize teslim ettiğiniz günden itibaren dediler ve 7 ocakta telsim etmiştim gariptirki 8 ocakta kargoya verilen ürün 17 ocakta hp onarım merkezine ulaşıyor bodrum dan istanbul a bu ürün 10 günde gidiyor hayret birşey valla sanki başka ülkeden başka bir ülkeye gönderdim bende seviniyorum 17 gün geçti az kaldı diye , dat onayı 21 ocakta verildi ozaman geçen 17 gün boşuna desenize boşuna zaman kaybı beni deli edicek bunlar neyse teşekür ederim cevabınız için.


    Yinede emin olmak için 0212 444 03 07 nolu telefon numarasından HP Müşteri Hizmetleri ile görüş. Arıza Takip ile görüşmek istediğini söyle. Arıza kayıt numaranı ver ve hem cihazının durumunu öğren. Hemde ne zaman ulaştığını ve kaç iş günü olduğunu sormanı öneririm.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    S.a arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum burayı fakat yeni katıldım aranıza, malum bende hp kullanıcısıyım nisan 2007 de dv 6000 6385eu satın almıştım, programlama işiyle uğraşıyorum bilgisayar işi içinde olduğumuz için hp ye güvenerek başka marka tercih etmedim 3 tane aldık aynı modelden bitanesi arızalanmıştı görüntü gitti ve wireless kaoybolmaya başladı 2 ay bekledikten sonra yenisini iade ettiler arkadaşıma, ocak ayı içerisindede benim laptopun wireless i kafasına göre takılmaya başladı ne zaman gönlü olursa ozaman wlan geliyor istemeyince gelmiyor :) virüstür dedim formatladım ve baktım düzeldi derken yarım saat geçti wireless hoop yine gitti :) recovery yaptım yine aynen wireless gidip geliyor, herneyse metro dans atın almıştım ve metroya 7 ocakta götürdüm ve 8 ocaktada ürünü servise göndermişler , bu durumda benim 30 iş günüm 7 ocak günümi başlamış olur? , diğer sorumda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar gördüğüm kadarıyla yüzlerce var problemin kaynağı nedir anakarttanmı yoksa flash bios güncellemesiyle düzelebilirmi yada wireless kartımı değişir yoksa ,inşallah çok dua ediyorum 30 iş günü dolar ve para iadesi alırımda şu hp den kurtulurum bidaha hp mi yakınından geçmem ilk ve son olur inşallah :) birde 30 iş günü 35 gün olarakmı hesaplanıyor?


    Bilgisayarın teknik servise ulaştığı gün ve senin data onay yazısını verdiğin/faxladığın andan itibaren verilen gün 1. gün olarak kabul edilir. Problemler genelde kronik. Anakartı değiştirip geri verirler büyük ihtimalle ama sorun yeniden ortaya çıkabilir. Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi günleri iş günü olarak hesaplanır. Pazar günleri ve resmi tatil günleri ise sayılmaz. Buna göre hesabını yapabilirsin.


    Cevabınız için teşekürler bu metroda bi halt bilmiyor heralde metroya bu 30 iş günlük sürenin ne zaman başlayacağını sorduğumda aynen şöyle dediler; bize teslim ettiğiniz günden itibaren dediler ve 7 ocakta telsim etmiştim gariptirki 8 ocakta kargoya verilen ürün 17 ocakta hp onarım merkezine ulaşıyor bodrum dan istanbul a bu ürün 10 günde gidiyor hayret birşey valla sanki başka ülkeden başka bir ülkeye gönderdim bende seviniyorum 17 gün geçti az kaldı diye , dat onayı 21 ocakta verildi ozaman geçen 17 gün boşuna desenize boşuna zaman kaybı beni deli edicek bunlar neyse teşekür ederim cevabınız için.


    Yinede emin olmak için 0212 444 03 07 nolu telefon numarasından HP Müşteri Hizmetleri ile görüş. Arıza Takip ile görüşmek istediğini söyle. Arıza kayıt numaranı ver ve hem cihazının durumunu öğren. Hemde ne zaman ulaştığını ve kaç iş günü olduğunu sormanı öneririm.


    Teşekürler yardımınız için. 0307 yi kendi numarandan daha iyi ezberlemiş durumdayım 2 haftadır 2 günde 1 arıyorum laptopum nerde diye kargoda hala diyolar dediğim gibi sonunda ellerine ulaşmış ve dat onayını 21 ocakta verdik, 3 gündür yine arıyorum bugünde aradım hergünde arıcam bıktırıcam kendimden aldığım cevap hala aynı teknik elemalarımız arıza tespiti yapıyor bakalım ne zaman tespit edilecek allah bilir neyse tşrkrler cevabınız için.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    S.a arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum burayı fakat yeni katıldım aranıza, malum bende hp kullanıcısıyım nisan 2007 de dv 6000 6385eu satın almıştım, programlama işiyle uğraşıyorum bilgisayar işi içinde olduğumuz için hp ye güvenerek başka marka tercih etmedim 3 tane aldık aynı modelden bitanesi arızalanmıştı görüntü gitti ve wireless kaoybolmaya başladı 2 ay bekledikten sonra yenisini iade ettiler arkadaşıma, ocak ayı içerisindede benim laptopun wireless i kafasına göre takılmaya başladı ne zaman gönlü olursa ozaman wlan geliyor istemeyince gelmiyor :) virüstür dedim formatladım ve baktım düzeldi derken yarım saat geçti wireless hoop yine gitti :) recovery yaptım yine aynen wireless gidip geliyor, herneyse metro dans atın almıştım ve metroya 7 ocakta götürdüm ve 8 ocaktada ürünü servise göndermişler , bu durumda benim 30 iş günüm 7 ocak günümi başlamış olur? , diğer sorumda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar gördüğüm kadarıyla yüzlerce var problemin kaynağı nedir anakarttanmı yoksa flash bios güncellemesiyle düzelebilirmi yada wireless kartımı değişir yoksa ,inşallah çok dua ediyorum 30 iş günü dolar ve para iadesi alırımda şu hp den kurtulurum bidaha hp mi yakınından geçmem ilk ve son olur inşallah :) birde 30 iş günü 35 gün olarakmı hesaplanıyor?


    ANILARIM
    dostum öncelikle geçmiş olsun. aynı sorunlardan vermiştim.
    wireless kayboldu ve 2-3 ay sonra görüntü gitti.
    benim olayı biliyosun. paramı aldım geri.

    keşke diyorum çünkü artık geç kalmışsın.
    keşke direk servise sen verseydin. neden o firmayı araya koydun.
    onlarda senin yapacağını yapıyor merkeze gönderiyor ama geç oluyor işte.
    ben arıza yapar yapmaz yazdım dilekçeyi koydum kolisine ve kargoya verdim.
    iki gün geçmeden data onay yazısı için aradılar.
    faks no aldılar faks geldi imzaladım ve geri faksladım.
    bu benim serviste 1. iş günüm olarak başladı.
    ctsiler dahil 30 iş günü geçti. yaklaşık kırk küsur gün. (araya bayram tatili falan girdi çünkü)
    bu sürede ne aradım ne sordum ne de mail attım.
    iş günü sürem bitmişmidir derken aramayı düşünürken merkez beni aradı. 30 iş günü dolmuş üst modelini gönderelimmi dedi.
    istemiyorum para istiyorum dedim. yenisini 3-4 güne kargoya veririz dedi. para iadesi 1 buçuk 2 ayı bulur dedi.
    olsun dedim. neden yeni ürün istemiyosunuz dedi. aynı sorunları tekrar yaşamamak için dedim. peki dedi.
    iban numaralı hesap no, faturayı merkeze fakslayın dedi. geri kalan aksesuarlarıda onarım merkezine gönderin dedi.
    kargoyu merkez ödermi dedim, evet dedi. İNANMAYIN. kargom 3-4 gün sonra geri geldi. onarım merkezi kabul etmemiş.
    sinir oldum. verdim veriştirdim yanlış yönlendirdiler diye. parasını ödeyip tekrar gönderdim. kutuda poşetçikler bile vardı.
    çöpü bile kalmasın dedim hepsini koydum kutuya.
    sonra haftalık aramalar sayesinde midir nedir, bazılarına 2-2 buçuk ayda yatan para bana 22 günde yattı.
    hoş, bazılarına 7-8 gündede yatmış ama neyse....
    EFT ücreti kesilmiş 42 ytl gerisi tamam.

    hp anılarım budur.
    şimdi asus almayı planlıyorum ama hemen hemen benzer servis şikayetleri onda da mevcut.
    kararsızım.
    saygılar.




  • Darısı başımaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • selamünaleyküm kardeşler bu hp laptoplarda sesi artırınca falan ekranda bişiler çıkıyodu o programın ismini arıyorum bi yardımcı olabilirmisiniz..
  • Arkadaşlar 1 sene önce aldığım hp pavilion dv 6172ea pcmde bios güncelleme yapıp f29'a geçtim.fakat güncelledikten sonra bilgisayar aşırı ısınmaya başladı bende tekrar f15e geçmek istiyorum fakat nette bulamadım.Bilen arkadaşlar varsa acil yardımlarınızı bekliyorum.Önceden 40dereceyi geçmeyen pc şimdi 65den aşağı inmiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metin07


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitgenc

    S.a arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum burayı fakat yeni katıldım aranıza, malum bende hp kullanıcısıyım nisan 2007 de dv 6000 6385eu satın almıştım, programlama işiyle uğraşıyorum bilgisayar işi içinde olduğumuz için hp ye güvenerek başka marka tercih etmedim 3 tane aldık aynı modelden bitanesi arızalanmıştı görüntü gitti ve wireless kaoybolmaya başladı 2 ay bekledikten sonra yenisini iade ettiler arkadaşıma, ocak ayı içerisindede benim laptopun wireless i kafasına göre takılmaya başladı ne zaman gönlü olursa ozaman wlan geliyor istemeyince gelmiyor :) virüstür dedim formatladım ve baktım düzeldi derken yarım saat geçti wireless hoop yine gitti :) recovery yaptım yine aynen wireless gidip geliyor, herneyse metro dans atın almıştım ve metroya 7 ocakta götürdüm ve 8 ocaktada ürünü servise göndermişler , bu durumda benim 30 iş günüm 7 ocak günümi başlamış olur? , diğer sorumda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar gördüğüm kadarıyla yüzlerce var problemin kaynağı nedir anakarttanmı yoksa flash bios güncellemesiyle düzelebilirmi yada wireless kartımı değişir yoksa ,inşallah çok dua ediyorum 30 iş günü dolar ve para iadesi alırımda şu hp den kurtulurum bidaha hp mi yakınından geçmem ilk ve son olur inşallah :) birde 30 iş günü 35 gün olarakmı hesaplanıyor?


    ANILARIM
    dostum öncelikle geçmiş olsun. aynı sorunlardan vermiştim.
    wireless kayboldu ve 2-3 ay sonra görüntü gitti.
    benim olayı biliyosun. paramı aldım geri.

    keşke diyorum çünkü artık geç kalmışsın.
    keşke direk servise sen verseydin. neden o firmayı araya koydun.
    onlarda senin yapacağını yapıyor merkeze gönderiyor ama geç oluyor işte.
    ben arıza yapar yapmaz yazdım dilekçeyi koydum kolisine ve kargoya verdim.
    iki gün geçmeden data onay yazısı için aradılar.
    faks no aldılar faks geldi imzaladım ve geri faksladım.
    bu benim serviste 1. iş günüm olarak başladı.
    ctsiler dahil 30 iş günü geçti. yaklaşık kırk küsur gün. (araya bayram tatili falan girdi çünkü)
    bu sürede ne aradım ne sordum ne de mail attım.
    iş günü sürem bitmişmidir derken aramayı düşünürken merkez beni aradı. 30 iş günü dolmuş üst modelini gönderelimmi dedi.
    istemiyorum para istiyorum dedim. yenisini 3-4 güne kargoya veririz dedi. para iadesi 1 buçuk 2 ayı bulur dedi.
    olsun dedim. neden yeni ürün istemiyosunuz dedi. aynı sorunları tekrar yaşamamak için dedim. peki dedi.
    iban numaralı hesap no, faturayı merkeze fakslayın dedi. geri kalan aksesuarlarıda onarım merkezine gönderin dedi.
    kargoyu merkez ödermi dedim, evet dedi. İNANMAYIN. kargom 3-4 gün sonra geri geldi. onarım merkezi kabul etmemiş.
    sinir oldum. verdim veriştirdim yanlış yönlendirdiler diye. parasını ödeyip tekrar gönderdim. kutuda poşetçikler bile vardı.
    çöpü bile kalmasın dedim hepsini koydum kutuya.
    sonra haftalık aramalar sayesinde midir nedir, bazılarına 2-2 buçuk ayda yatan para bana 22 günde yattı.
    hoş, bazılarına 7-8 gündede yatmış ama neyse....
    EFT ücreti kesilmiş 42 ytl gerisi tamam.

    hp anılarım budur.
    şimdi asus almayı planlıyorum ama hemen hemen benzer servis şikayetleri onda da mevcut.
    kararsızım.
    saygılar.



    Sağol arkadaşım ya içimi kararttın iyice hehe :) ya servise kendim göndermeyi düşünmedim hiç çünkü kargoya veririz 2 3 günde ellerinde olur dediler ama 10 günde laptopum bodrum dan istanbul a gitti 10 günde ben afrikaya yollarım laptopu herneyse artık ne kadar doğru bilinmez her arayışımda kargoda görünüyor henüz elimize ulaşmadı denildi 14. gün dat onayı verdim 30 iş günü olayı dat onayından sonra başlıyorsa eğer ben 14 gün boşuna zaman kaybettim ben yanmışım desenize daha 3 gün geçti ozaman bekleyelim bakalım nolucak gelişmeleri anlatırım burada tecrübe olur hp alan yada alıcak olan arkadaşlara :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoKeYANKARA

    Arkadaşlar 1 sene önce aldığım hp pavilion dv 6172ea pcmde bios güncelleme yapıp f29'a geçtim.fakat güncelledikten sonra bilgisayar aşırı ısınmaya başladı bende tekrar f15e geçmek istiyorum fakat nette bulamadım.Bilen arkadaşlar varsa acil yardımlarınızı bekliyorum.Önceden 40dereceyi geçmeyen pc şimdi 65den aşağı inmiyor.


    HP Pavilion dv6172ea Notebook PC BIOS Version: F.15 Download:

    ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp34501-35000/sp34602.exe




  • omer senin 50 gun oldu hala olmadı ne olmaz makinaymış ne alan soliyim inan iyi dayanıyosunuz hpnin sorunları bıraktım sizleri izliyorum :( cagdasa ne oldu acaba oda uzun zamandır yok :( neyse yeni haberleri 4 gözle bekliyorum ... ve tabiki hp demek hayatın tam KENDİSİ demek diyerek sozlerimi bitiriyorum :=)))
  • quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: JoKeYANKARA

    Arkadaşlar 1 sene önce aldığım hp pavilion dv 6172ea pcmde bios güncelleme yapıp f29'a geçtim.fakat güncelledikten sonra bilgisayar aşırı ısınmaya başladı bende tekrar f15e geçmek istiyorum fakat nette bulamadım.Bilen arkadaşlar varsa acil yardımlarınızı bekliyorum.Önceden 40dereceyi geçmeyen pc şimdi 65den aşağı inmiyor.


    HP Pavilion dv6172ea Notebook PC BIOS Version: F.15 Download:

    ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp34501-35000/sp34602.exe


    Hocam çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoKeYANKARA


    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: JoKeYANKARA

    Arkadaşlar 1 sene önce aldığım hp pavilion dv 6172ea pcmde bios güncelleme yapıp f29'a geçtim.fakat güncelledikten sonra bilgisayar aşırı ısınmaya başladı bende tekrar f15e geçmek istiyorum fakat nette bulamadım.Bilen arkadaşlar varsa acil yardımlarınızı bekliyorum.Önceden 40dereceyi geçmeyen pc şimdi 65den aşağı inmiyor.


    HP Pavilion dv6172ea Notebook PC BIOS Version: F.15 Download:

    ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp34501-35000/sp34602.exe


    Hocam çok teşekkür ederim.


    Rica ederim.




  • arkadaslar cihazi degistirdim. teknosa daki arkadas bu alet bozuk diye degistirdi. bakalim bu yenisi nasil cikicak
  • ömer 1990
    bilgisayarını servise vermiştin güya tamir edip göndermişlerdi. bu durumda sen formu imzalayıp teslim aldınmı.
    yada şöyle sorayıp yeni bir form açılıp tekarardan 30 iş günü çalışmaya mı başladı yoksa önceki günlerin üzerine mi 30 iş günü çalışıyor...
    bötle bir durumla karşılaşan arkadaşlara ne tavsiye edersin?
  • Sevgili dostlar
    Hep HP şöyle kötü böyle kötü dedik durduk ama adamlar bize aslında geleceğe yatırım yaptırtıyor.
    10 ay önce hiç param yoktu. Zorunlu tasarrufa girerek 2270 ytl ye HP aldım.
    Şimdi bu kadar param var.
    Eğer para biriktiremiyorsan Hp al biriktirirsin.




  • RECOVERY DVD si NASIL ELDE EDİLİR????

    quote:

    Orjinalden alıntı: derinden

    Arkadaşlar şimdi bu anlatacağım konunun olabilirliği hakkında kimseye garanti vermek istemiyorum. Şimdi anlatacağım olayda ki karakterler insafa geliptemi bu şekilde davrandılar onu bilmiyorum. Ancak sonuç olarak recovery dvd şu anda elimde.

    Daha önce (ve şuanda da) forumda recovery dvd nasıl temin edilir ne yapılması hakkında bir sürü konu ve mesajlar geçmiştir. Ben de bunun hakkında bir kaç kez konu ve konulara mesajlar atarak yardımlar talep ettim.Ancak bir türlü şu recovery konusuna çözüm bulamadım.
    Gelgelelim asıl konuya;
    Bundan yaklaşık 1,5 2 ay kadar önce bende recovery disk için hp teknik servisine bir çok kez telefon açtım ve bana hep ücret karşılığı bunu göndereceklerini söyleyip durdular. Ki hp nin ileri gelen bir yöneticinin telefon numarasını bulmama rağmen işin içinden çıkmadım. Bu yönetici beni hep oyaladı durdu. Şimdi ismini veremeyeceğim tekno mağzalarında ki elemanlarına bile yönlendirip ordan bu dvdnin bana verileceğini bile söyledi. Mağzadaki personelin bu işden haberi bile yoktu. Hatta adresime gönderilmiş bir kaç tane dvd bile var ama ne yazık ki elime ulaşmış değil. ( postahane yetkilileri sanırım dvdleri yemiş ). Adına gönderdiğim onlarca emaile bile cevap verme zahmetine bile girmemişti.
    Şimdi ''neden böyle yaptın ki parayı pastıraydın ve alaydın dvdni'' diyeceksiniz ama kıllandım bir kere ya alacaktım aya alacaktım ben bu dvd yi. Ve parayı pastırıp bir bilgisayar almışım ve içinde lisanslı bir işletim sistemi var, neden bir daha para vereyimki bu dvd için çünkü hakkım olan bir şey.

    Aklıma bu konu hakkında Microsofta bir şikayet ve öneri yazmak geldi. Microsoft resmi sitesinden bu konu hakkında bir email attım. Sorunumu bahsettim. Fazla değil bir kaç gün içerisinde bir cevap geldi ve ilgili bölümün bana ulaşabilmesi için telefon numaramı istediler. Ben de gönderdim ve telefon açıp sorunum ne olduğunu sordular. Parasını verdiğim ve hakkım olan lisanslı bir windows cd si verilmediğini ve bunun sabit sürücünün içinde olduğunu söylediklerini kendilerinin kurulum yapmadan bana bilgisayarı verdiklerini ve sabit sürücünün içinde böyle bir recovery bölümün bulunmadığını belirtmeme rağmen benden 95 ytl karşılığında bir recovery dvd si göndereceklerini söylediklerini söyledim. Benim de bu öneriye karşılık olarak parasını verdiğim hakkım olan dvd için tekrar para ödemeğeceğimi belirtmeme rağmen sorunumu çözmediklerini söyledim. Bu konu hakkında yardımcı olmalarını istedim.
    Microsoftaki yumuşak sesli hoş bayan ( kesin güzeldir de allah sahibine bağışlasın beni sabırla dinlediği için teşekkür ederim ona ) bu konu hakkında hp hakkında şikayet oluşturacaklarını ve hp nin bana ulaşması halinde gelişmelerden haberdar etmemi istedi.
    Sonuç olrak 1 hafta içinde hp bana ulaştı ve recovery dvdim için bilgisayarımın seri numarası, modelini ve adresimi aldıktan sonra dvdnin 1 ay içerisinde elimde olacağını söylediler.Ve dvd 2 hafta önce elime ulaştı ve doğru dvd geldi.
    Benim bu olayı anlatmamın sebebi recovery oluştururken sorun yaşayan arkadaşlara yardımcı olmak bu yolu izlemeleri halinde sonuca ulaşabileceklerini
    söylemek.

    En başda söylediklerime tekrar bakılmasını istiyorum. Bana ulaşan şahıslar mı o an iyi günlerindeydi de bu şekilde davrandılar onu bilmiyorum. Çünkü konuştuğum kişiler öyle teknik servisdekiler gibi olayı başların da savma peşinde değillerdi.

    Bu yazdılarımı sabırla okuyan arkadaşlara da teşekkür ederim.


    Çoğumuzun işine yarayacaktır umarım.




  • Arkadaşlar değişimden aldığım 6651 et de kitleniyor. birazdan bunu da geri götürüp asusF3SV240DR almayı düşünüyorum. siz olsanız ne yapardınız?
  • 
Sayfa: önceki 452453454455456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.