Şimdi Ara

Hp onarım merkezi ve müşteri ilişkileriyle yaşadığım beni çıldırtan olaylar!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 5 ay önce Hp Probook 4530s notebook aldım.wireless kartı,bluetooth ve ses kartı arızalı olarak geldi.Wireless sinyal gücünün oldukça zayıf olduğunu farkettim aynı odada çok az çekerken farklı odalarda ise wireless kullanmanın imkanı yoktu.Ses cızırtılı geliyordu ve bluetooth çalışmıyordu.Teknik servise götürdüm.İçerisinde işletim sistemi kurulu olarak gelmediği için işletim sisteminden kaynaklı olabileceğini işletim sisteminin tekrar yüklenilmesi gerektiğini söylediler.Yani Sorunun yazılımsal olduğunu belirttiler.İşletim sistemi ve driverlerı tekrar kurduğum halde sorun devam etti.Cihazı İşletim sistemini yüklememe rağmen sorunlar devam ettiği için tekrar servise götürdüm ve sorunun devam ettiğini belirttim.Daha sonra cihazın anakartının değiştiğini sorunun giderildiğini ve cihazı alabileciğimi söylediler.Cihazı aldığımda sesteki sorun giderilmişti fakat bluetooth ve wireless ile ilgili sorunlarım devam etti.Cihazı tekrar onarım merkezine teslim ettim.Daha sonra cihazın kablolarının kontrol edildiğini , biosunun güncellendiğini ve arızanın giderildiğini söyleyerek cihazımı teslim almamı söylediler.Eve getirip cihazı kontrol ettikten sonra belirttiğim arızaların hiçbirinin giderilmediğini gördüm ve bıraktığımda ekranında hiçbir sorun olmamasına rağmen bu kez de ekranda mavi kırmızı çizgiler olduğununda farkettim!Tekrar götürüp cihazı bölge onarım merkezi bırakıp şikayetlerimi belirttim.Cihazın wireless kartında sorun olduğunu,wireless kartının sipariş verilip değiştirileceğini ,ekrandaki sorunun ekran kartındanmı yoksa ekrandanmı kaynaklandığını tespit edeceklerini söylediler.Cihazın wireless kartı değiştikten sonra bluetooth sorununun gittiğini fakat wireless sinyal gücündeki sorunun devam ettiğini gördüm.Her seferinde başka bir teknikere değilde aynı teknikere inceletildiği için,aynı tekniker cihazımda sorun olmadığını ve cihazımı teslim alabileceğimi bana bildirdi!Tekrar cihazı onarım merkezine teslim ettim.Onarım merkezinde kontrolleri yapıldıktan sonra wireless sinyal gücünün düşük olduğu tespit edildi ve İstanbul' daki onarım merkezine gönderildi.
    Cihazımın gördüğü tamirler
    4s yetkili servis çağrı kayıt no:77527(anakart değişti)
    hp bölge onarım merkezi kayıt no :4641308034(wireless kartı değişti)
    Kayıt no 2: 4641469986
    Kayıt no 3: 4641164864
    Bu süreç içerisinde 6 kez onarım merkezine git-gel yaptığım için ve sorunum giderilmediği için müşteri hizmetlerini aradım.Müşteri hizmetlerindeki Gözde Hanımla görüştüm .Gözde Hanım'a cihazımın ekranı ile ilgili sıkıntım olmadığı halde serviste kaldığı sürede ekranda sorun oluştuğunu belirttim. Cihaz ile ilgili yaşadığım sıkıntıları anlatırken Gözde Hanım telefonu yüzüme kapattı!Daha sonra 2 saat hattın kopmuş olabileceği düşüncesiyle telefon bekledim.Gözde Hanım bana tekrar dönüş yapmayınca Hp Call center(444 71 71)ı arayarak Selda Hanımla görüştüm.Gözde Hanımın telefonu yüzüme kapattığını söyledim hem Gözde Hanım'dan şikayetçi oldum hemde sorun olmadığı halde ekranı sorunlu olarak teslim ettiği için cihazımla ilgilenen tekniker hakkında şikayet formu oluşturdum..2 saat boyunca beni aramayan Gözde Hanım şikayet formu oluşturduktan 1 dk sonra beni aradı.Kendisinin telefonu yüzüme kapatmadığını söyledi,Fakat Selda Hanım yaptığım görüşmede telefonun yüzüme kapatıldığını doğruladı.Selda Hanım yetkili kişinin gün içerisinde 17.30 a kadar bana döneceğini söyledi.Fakat üzerinden 10 gün geçmesine rağmen kimse bana dönüş yapmadı.Ayrıca personel hakkında açtırmış olduğum şikayet formununda Gözde Hanım tarafından kapatıldığını Selda Hanım bana iletti.Cihazım İstanbuldaki onarım merkezinde herhangi sorun olmadığı gerekçesiyle tekrar gönderildi.Müşteri ilişkileri ile yaptığım görüşmelerden hiçbir sonuç elde edemedim ve mağduriyetim giderilmedi.Cihazımın iadesini talep ettiğim halde kabul edilmedi.5 ayda 5 kez onarıma gitti.Kısacası maddi ve manevi olarak zarara uğratıldım.Cihazımı daha doğru düzgün kullanamadan elden çıktı diyebilirim.Telefonun müşteri hizmetleri tarafından müşterinin yüzüne kapatılması ne kadar etik bi davranıştır?Hp müşteri ilişkilerinin nin müşteri ile ilişkileri son derece zayıf.
    Bundan sonra hpden herhangi bi ürün almayı düşünmüyorum, usb bellek dahi almam.
    Yarın itibariylede Tüketici Mahkemesine dilekçe verip yasal haklarımıda sonuna kadar arayacağım.Bir daha da Hp mi tövbe!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdolmaz -- 13 Kasım 2012; 22:07:57 >







  • İnsallah lehine bir sonuc alirsin..

    Ben olsaydim sahibinden.com dan cikma intel wireless alir kullanirdim (atherosta iyidir ama guc tuketimi dusuk olsun diye intel kadar cekmiyor) bu kadar ugrasacagima.. ama hp sorunlu kurtulman daha iyi olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncel
  • Son Durum Nedir Hocam ?
  • mahkemeden daha cevap gelmedi. bekliyorum
  • bugün hakem heyeti pc nin değişimi yada ücret iadesine dair görüş belirtmiş. karşı tarafa 15 gün süre vermiş. 15 gün içerisinde yeni bir pc yada ücret iadesi vermezlerse ben pc yi aldığım yeri arayarak icra yolu ile alacağımı belirteceğim. gelişmeleri yine yazarım buraya. heyetin verdiği karar mahkemeye delil niteliğinde olduğu için bu işin lehime sonuçlanacağını düşünüyorum ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdolmaz -- 15 Kasım 2012; 20:15:02 >
  • bilinçli tüketici başka birşey. hadi hayırlısı...
  • peki arkadaşım fatura ne kadar tutarında ?hakem heyeti 1100tl üstü faturalarda işlem yapmıyor tüketici hahkemesine yönlendiriyor.arada ise hiçbir bağ veya iletişim yok hakem heyetinin yürüttüğü süreç hakem heyetinde kalır diye biliyorum...aynı durumu şu an ben yaşıyorum acer laptopdan dolayı...
  • Arkadaşım epey mağdur olmuşsun, fakat sorunun çözülecek cinsten. 1 yıl içinde en az 4 kez servise gidip dördünde de parça değişimi yapılmışsa iade hakkın doğar. Şu an senin bilgisayarının anladığım kadarı ile servise gidişlerinin üçünde parça değişimi yapılmış. Bir parça değişimi daha olduğunda iade alacaksın. Israrla servise göndermeye devam et. Her seferinde tüm sorunları belirt, ancak daha önce yapılan işlemlerden bahsetme, iade için tek kriter 4 parça değişimi. Serviste bozmuşlar falan o şekilde sonuca gidemezsin. Zaten serviste bir sorun oluştuysa bilgisayarı aldıktan sonraki 24 saat içinde arıza bildirmen gerekiyor. 4 parça değişimi yapıldığında tekrar götür servise ve iade talebini yap. Tüketici mahkemesi falan epey uğraşırsın, paranı da kim bilir kaç ay sonra alırsın.

    Ufak bir hatırlatma, hiçbir hp çalışanı senin arızanı kendi cebinden karşılamıyor, prosedür ne ise onu uyguluyorlar. Ne kadar kibar ve saygılı konuşursan o oranda yardımcı olmaya çalışıyorlar. Telefonu yüzüne kapatması yanlış, ama görünen o ki sende telefonu kapattıracak kadar ileri gitmişsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ik10

    Arkadaşım epey mağdur olmuşsun, fakat sorunun çözülecek cinsten. 1 yıl içinde en az 4 kez servise gidip dördünde de parça değişimi yapılmışsa iade hakkın doğar. Şu an senin bilgisayarının anladığım kadarı ile servise gidişlerinin üçünde parça değişimi yapılmış. Bir parça değişimi daha olduğunda iade alacaksın. Israrla servise göndermeye devam et. Her seferinde tüm sorunları belirt, ancak daha önce yapılan işlemlerden bahsetme, iade için tek kriter 4 parça değişimi. Serviste bozmuşlar falan o şekilde sonuca gidemezsin. Zaten serviste bir sorun oluştuysa bilgisayarı aldıktan sonraki 24 saat içinde arıza bildirmen gerekiyor. 4 parça değişimi yapıldığında tekrar götür servise ve iade talebini yap. Tüketici mahkemesi falan epey uğraşırsın, paranı da kim bilir kaç ay sonra alırsın.

    Ufak bir hatırlatma, hiçbir hp çalışanı senin arızanı kendi cebinden karşılamıyor, prosedür ne ise onu uyguluyorlar. Ne kadar kibar ve saygılı konuşursan o oranda yardımcı olmaya çalışıyorlar. Telefonu yüzüne kapatması yanlış, ama görünen o ki sende telefonu kapattıracak kadar ileri gitmişsin.

    peki arkadaşım bu 4 parça farklı farklı olsada iade hakkımız doğabiliyor mu? yoksa hep aynı parça mı olması lazım ?(örnrğin 4 kez hdd veya dvd wr değişimi gibi)




  • hakem heyetinden aldğınız karar mahkemeye delil niteliğinde sunulur. ayrıca bugün aldığım mağaza beni arayarak kararın ellerine ulaştığını ve gerekli birimlerle görüşerek en kısa sürede gerekeni yapacaklarını söyledi. fatura 1100 tl üzerinde
  • ben ileri gitmedim ve karşı taraf gibi davranmadım. sonuçta müşteri hizm. b hanım beni arayarak sizden h p trkye adına özür diliyorum dedi. ileri giden ben olsaydım bu özür gelmezdi. var sayalım ki gittim beni ileri götüren neydi acaba ? sen bi düş o onarım merkezine gör.
  • aynı parça 3 farklı parçalar 4 defa değişirse iade hakkı doğar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdolmaz

    ben ileri gitmedim ve karşı taraf gibi davranmadım. sonuçta müşteri hizm. b hanım beni arayarak sizden h p trkye adına özür diliyorum dedi. ileri giden ben olsaydım bu özür gelmezdi. var sayalım ki gittim beni ileri götüren neydi acaba ? sen bi düş o onarım merkezine gör.

    Defalarca hp servise ürün göndermiş ve defalarca iade almış biri olarak yazdım bunları. Servis işlerinde bir sürü zaman alıcı prosedürler hep olur. Her servis için bu geçerlidir. Bozuk ayranı bakkala götürüp değiştirmekle bir tutulmamalıdır. İade için tek kriter aynı parçanın 3, farklı parçaların 1 yıl içinde 4 defa değişimidir. Bunun haricinde yasal hak idda edemezsiniz. Fakat bunun dışındaki durumlarda tüketici hakem heyetine başvurma hakkınız sabittir. Çağrı merkezindeki görevliye baskı yapmanız sonucu değiştirmez, hatta işinizi aksatabilir.




  • 1. si ben prosedürün farkındayım.
    2. si kimseye baskı yapmak gibi bir amacım olmadı hiçbir zaman.
    3. sü yasal haklarımın farkındayım. Ama birçok kişide müşteri hizmetlerinin durumunun farkında olmalı ki o kadar çok şikayet başlığı var

    keşke sadece zaman alıcı prosedürler olsa da müşterilerin yüzüne telefon kapatılmasa .zaten özür dileyecek kişi özrünü dilemiş, hatasını kabul etmiş sen neyin peşindesin ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdolmaz -- 23 Kasım 2012; 15:21:52 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.