Şimdi Ara

HP nin SERVİS REZALETİ!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar.hp nin servis rezaleti.

    forumu eskiden beri takip eden arkadaşlar belki bilirler hp pavilion 5158 ea dizustu sahibiyim.
    ve cihazımı da memnuniyet ile kullanıyordum.
    bundan 2 ay kadar once fan ım dan gaarip sesler gelmeye basladi.
    takılıyordu biryerlere fan.tabii dolayısı ile cihaz aşırı ısınıyor ve stabil bir çalişma gostremıyordu.
    bırsure cihazı bu sekilde kullandım projem oldugu için.
    daha sonra cihazıı bursa bolge onarımdan hp serviisine verdim.vermişken de su bizim kasanin klasik sorunu olan tab cover ın yanı hoparlor ızgarasi nın boyasının soyulmasi durumunu da belirteyım de oda değişssin dedim.
    buraya kadar hersey normal aslında.elektronık cihaz,ariza yapabilir.onun disinda cihazımdan zaten cok memnunum.
    herneyse 20 temmuz gunu cihazımı servse verdım.
    bildiginiz gibi pavilion serisinin tamırı sadece istanbuk okmeydanındakı onarım merkezinde yapiliyor.(bu arada anadolu yaakası bolge onarım da basşlamış artık)
    herneyse cihaz 23 temmuz p.tesi gunu okmeydanı onarıma girdi ve parça beklemeye basladi.
    garanti belgesinde azemi tamir suresi 30 iş gunu olarak geciyor.hp haftanın 6 gunlerınn iş gunleri oldgunu bana aazindan kacirmişti(ben 5 zannediyordum)
    nitekım gel zman git zaman benım parça gelemedi bi turlu.aradan tam 30 iş gunu geçti ki (ilk verdiim gun sayılmayınca 30 ,sayılırsa 31. )iş gunu benım parça bi geldi,pir geldi.son iş gununde parça geldi+montaj yapildi+testler yapildi+cihaz paketlenip kargoya verildi.
    bu arada neredese hergun aradıgım 4440307 nolu musteri hattında tekrar tekrar sunu soyledım kendilerine:cihaz onarmı bittginde kargolamadan lutfen hbr verin cunku ben surekli ist.a gelip gidiyorum.belki gelip ordan alirim.
    ancak bana hbr veren olmadi.ben aradıgımda cihazın kargoya verildii belirtild ki ben de tam ist.a gelecektim.
    bu işler gectigimiz bu cuma gercekleşti.tabii h.sonu bursa onarmda kapali oldugu için teslimat p.tesiye kaldi.yanı bugune.yada saat itibari ile düne:)
    neyse p.tesi oldu ben sabahın 10 udan itibaren aramaya basladim ama gelen giden yok hala.ist a gelmem lazım ancak bilg ımı alip gelmek istiorum.ama bilgiayarım hala kargo da.
    saar 3 gibi atladım gittim.
    gelen giden yok.işin kotu yanı firma kargo firmasina ulaşamıor.
    ist u arıorum ya siz ulaşın die,chaz kargo da gozukuo dio bana,onu bende biliorum dedim,siz firmaya ulaşında bana bi saat aralıgı verisnle diorum,ben yoldakı kargoya nasil mudahale ediim dio.anlamıo alık insan ne demek istediimi.
    sonucta saat 16.15 de dayanamdım ciktim.
    saat 18.30 a akdar aciiiz dediler.dedim gelirse hbr verin yoksa ben yasal hakkımı kullanıp para iadesi istiicem yada urun değişimi.
    hatta bunu istdakılere de sooledim.o cihaz bugun elime ulaşmasn,alin gule gule kullanin ded,m.nasilolsa bana ya yenısını yada parasını vermek zorundasınız.
    son olarak saat 18 gibi tekrar bi aradım gelmiş cihaz.bu arada ben aradım.benı hala arayan soran yok.
    gttim aldim.
    kontrol ettım hersey olmus gibi.
    sonuc olarak hp bilgisayarımdan cok memnunum.begnerek kullanıorum.hala da iiki bunu almişim diorum.
    ancak servis işi rezalet.musteri memnuniyeti berbat.nx sersinde bu durum boole diildi ancak pavilionlar da boole arkadaşlar.bizzat 1buucuk aylik bi surecte yasadim bu sıkıntıyı.almanyadan araba sipariş versem 3 haftada uretim bantlarindan cikar gelir.ancak koca HP bi tab cover ını birbucuk ayda anca getirtio.
    ne diim artik.
    rezalet.....







  • Hoperlor ızgarasının boya sorununu kendisine sorun etmemiş ilk insan seni tanıdım bu forumda.Zaten daha senin sorunun olmaz arkadasım o ızgaranın ne hallere girdiğinin fotosunu görmüştüm gercekten iki yıl garantisi olan bi makina için felaketti.Ama ne mutlu sana olmadık seyleri sorun edenlerden degilsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: petsise87

    Hoperlor ızgarasının boya sorununu kendisine sorun etmemiş ilk insan seni tanıdım bu forumda.Zaten daha senin sorunun olmaz arkadasım o ızgaranın ne hallere girdiğinin fotosunu görmüştüm gercekten iki yıl garantisi olan bi makina için felaketti.Ama ne mutlu sana olmadık seyleri sorun edenlerden degilsin.

    benimki o resimdekiler kadar feci hale gelmemişti allahtan.sağ ve sol taraflardan biraz soyulup kalmişti.genelde siyahti yani.
    ancak tabiikide binlerce lira para verip de aldigmiz urunlerde boole seyler olmasi hiç de hoş değil.ama işte ufak tefek seyleri de sorun yaparsak zevk alacak birsey kalmayacak hayattan.




  • selam gyrm ben de pavilion 5158 kullanıcıy( dım..) forumda seninde 5158 kullancısı oldugunu biliorum..aynı konularda da yazışmıştık daha once..ve yaklaşık sanırım aynı zamanlarda almıştık notebookları..benimde gecen ay pavilionumda sorun çıktı..space tuşu bozulmuştu..ve fazla belli olmayan boya dökülemleride başlamıştı..neyse space tuşu için veridğim notebookta performans azalması da vardı..bu yuzden adana HP ye verdim..onlrada 2 gun içinde istanbbula gönderdiler..istanbulda da direkt pavilionlara dokunamıyorlarmış sanırı parçalar hep yurtdışıdan geliormuş...anakart filanda istemilşlerdi benim notebook için..

    devam edelim..15 gun sonra Hp den yedek notebook istedim saat 15:00 gibi dier gun sabah yaklaşık 20 gun kullanacagım bnotebooku sabah 9:00 da elime ulaştırdılar..40.gunde(yaklaşık 28-29 iş gunu yapıyordu) Hp den aradılar ve parçaların gelmediğini söylediler yeni sıfır notebook verelim deidler..önerilen notebookun özellikleri düşük oldugu için bende para taleb ettim..4-7 gun sonra yatar deidler..4.gunde yattı..bu ikinci notebooktu..Hp den memnun kaldım şimdi yeniden pavilion lacagım sanırım..

    sorun sanırım şu olsa gerek pavilion 5158 modelleri eskilerde kalmış core duo modeliydi (ben 13 ay once almıştım)...modelin eski ve üretilmeyen model olmasından dolayı parçalar kolay bulunamıyor ya da eski modellere üratilen parcalar yetişmeyebiliyor..seninkine benzer bir sorunda kız arkadaşımın pavilionda da çıkmıştı son 2 gunde yapılıvermişt..


    senin durum kötü olmuş gerçekten son gune kalınması ve işin uzatılması kötü bir durum..bence de bu işin peşini bırakma..muşteri memnuniyetsizliği ciddi bir sorundur..umarım işlerin yolunda gider..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: oldspice

    selam gyrm ben de pavilion 5158 kullanıcıy( dım..) forumda seninde 5158 kullancısı oldugunu biliorum..aynı konularda da yazışmıştık daha once..ve yaklaşık sanırım aynı zamanlarda almıştık notebookları..benimde gecen ay pavilionumda sorun çıktı..space tuşu bozulmuştu..ve fazla belli olmayan boya dökülemleride başlamıştı..neyse space tuşu için veridğim notebookta performans azalması da vardı..bu yuzden adana HP ye verdim..onlrada 2 gun içinde istanbbula gönderdiler..istanbulda da direkt pavilionlara dokunamıyorlarmış sanırı parçalar hep yurtdışıdan geliormuş...anakart filanda istemilşlerdi benim notebook için..

    devam edelim..15 gun sonra Hp den yedek notebook istedim saat 15:00 gibi dier gun sabah yaklaşık 20 gun kullanacagım bnotebooku sabah 9:00 da elime ulaştırdılar..40.gunde(yaklaşık 28-29 iş gunu yapıyordu) Hp den aradılar ve parçaların gelmediğini söylediler yeni sıfır notebook verelim deidler..önerilen notebookun özellikleri düşük oldugu için bende para taleb ettim..4-7 gun sonra yatar deidler..4.gunde yattı..bu ikinci notebooktu..Hp den memnun kaldım şimdi yeniden pavilion lacagım sanırım..

    sorun sanırım şu olsa gerek pavilion 5158 modelleri eskilerde kalmış core duo modeliydi (ben 13 ay once almıştım)...modelin eski ve üretilmeyen model olmasından dolayı parçalar kolay bulunamıyor ya da eski modellere üratilen parcalar yetişmeyebiliyor..seninkine benzer bir sorunda kız arkadaşımın pavilionda da çıkmıştı son 2 gunde yapılıvermişt..


    senin durum kötü olmuş gerçekten son gune kalınması ve işin uzatılması kötü bir durum..bence de bu işin peşini bırakma..muşteri memnuniyetsizliği ciddi bir sorundur..umarım işlerin yolunda gider..

    yeni cihazınız şimdiden hayırlı ugurlu olsun.
    evet benım durum gercekten can sıkıcı idi.ancak işin amatır tarafi bu call center daki kişilerin bilgisizligi ve ilgisizligi.evet parçalar gercekten dişaridan geliyor.bu dogru.ancak bukadarlık bi sure ayip yanı.
    sizin adınıza para iadesi almaniza sevındım.inşallah yenı cihazınızda sorunlar ile karşilaşmazsınız.bende cihazi alali 15 ay falan oldu.aynı tarihlerde almişiz demek.aslinda cok da memnunum cihazimdan.geldi sorun yok su ana kadar.cikmazda insallah.sadece bi ram ilavesi yapip memnunniyet ile kullanmayi dusunuorum cihazımı sorun cıkarmaz ise.
    bu arada elektronıkci bir arkadasim ile konustum.dell de toshiba da aynı dedi.maalesef turkıyede servis olayı ciddi bir rezalet demek.
    ancak yenı cihaz alacak iseniz toshibanın a200 serisini tavsiye ederim.cok guzel bi cihaz.hp gibi kumanda ve lightscribe yok ancak hd ekran cok basarili.tuslar cok kaliteli.touch ped uzerindeki kısa yollar cok işlevsel.birde malzeme kaltiesi a100 kasasina gore gozle gorulur sekilde daha ustun.
    kız arkadasımın kardesine almiştik kısa bir sure once ben cok begenmiştim.
    tekrar hayırlı olsun yenı cihazınız.




  • teşekkür ederim gyrman..umarım seninde işlerin yolunda gider
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oldspice

    teşekkür ederim gyrman..umarım seninde işlerin yolunda gider

    tesekkurler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.