Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

hotmail almanca açılıyo !!! türkçeleştirelim şunu

7
Cevap
0
Favori
235
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> hotmail almanca açılıyo !!! türkçeleştirelim şunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2291 Mesaj
      10 Eylül 2003 08:29:14 Konu Sahibi
      yaa arkadaşlar msn messenger mail geldi diye uyarıyo . tıklıyorum hotmail almanca açılıyo !
      hiçbişi anlamıyorum tabi ...

      nasıl türkçe ya da english yaparız ?



      |
      |
    • Yüzbaşı
      647 Mesaj
      10 Eylül 2003 17:39:38
      view / encoding / german falan bi bak!

      yada options gibi şeyler ara (almanca dikkatli bakarsan ing ceye çok benzer!)
      |
      |
    • Yüzbaşı
      264 Mesaj
      10 Eylül 2003 18:44:29
      Hotmailin türkçesi varmı???
      |
      |
    • Binbaşı
      1528 Mesaj
      10 Eylül 2003 21:14:43
      Benim bildiğim kadarıyla da Hotmail Türkçe değil.
      |
      |
    • Yarbay
      2291 Mesaj
      10 Eylül 2003 21:32:50 Konu Sahibi
      arkadaşlar bir otelimiz oldu !!!

      farkında mısınız ? uygar da düştü en yazık ki !!! [:P]
      |
      |
    • Yüzbaşı
      264 Mesaj
      11 Eylül 2003 15:45:24
      nası yaniii???? [:P] [?] [bore]
      |
      |
    • Binbaşı
      1260 Mesaj
      11 Eylül 2003 16:15:24
      bende türk asıllı fransız..
      |
      |
    • Binbaşı
      1732 Mesaj
      18 Nisan 2016 16:30:09
      Hotmail mi kaldı bee
      |
      |
      _____________________________
      ..Özledim seni harbiden.. .
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Ankara Web Tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,152
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.