Şimdi Ara

Honda Wing Go (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
7.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar 1000km bakimi icim servise goturcemde fiyat olarak bi bilgisi olan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru yaklaşık 2 sene kullandım çok memnundum. 250cc scooter aldım şimdi beverly 250 ie
    Ama sattığım motorumu özlüyorum gerçekten. Alan kişi de Kaptan ve o da motoru oldığı için çok memnun kaldı.
    Yakında tekrar bu motorun +ları ve -lerinden bahsedeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: expertadvisor

    4 aydan beri tekrar uğramadığına göre elden çıkarmış olmalı...



    Hocam başta çok memnun kalmadım ama sonra elim ayağım oldu. İnanmazsın binmekten vakit bulup bu konuya bi daha bakmadım bile :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafrik

    quote:

    Orijinalden alıntı: expertadvisor

    4 aydan beri tekrar uğramadığına göre elden çıkarmış olmalı...



    Hocam başta çok memnun kalmadım ama sonra elim ayağım oldu. İnanmazsın binmekten vakit bulup bu konuya bi daha bakmadım bile :)


    yıllar sonra gelen cevap
  • Allah da sizi güldürsün yahu koptum... gülmekten arkadaş cup dediğin makina şehir içi kısa mesafe makinası onunla 1000km değil 150km gitsen zaten depo biter onu boşver yol bitmez yahu... yormayı falan geçtik zaten 1200km ben gs1200 ile yaptım ki yani ben bilirim, gerek yok bence atla uçağa devam et :)
  • Bende cup motor düşünüyorum yazlik için ama adada mondial bayii var . Fiyat olarakta honda da cok ucuz . Siz hangisini tavsiye edersiniz. Cinli cub ariza mi cikartir acaba aradaki farka deger mi. Dostlar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu başlığı açtıktan sonra uzun bir zaman bakmamıştım buraya, bir arkadaşımız uğramadığına göre satmıştır demiş; aslında öyle olmadı :)
    yanılmıyorsam 14-15 bin KM arası kullandım ondan sonra 4-5 motor aldım şu anda suzuki inazuma kullanıyorum ama inanın o cupta aldığım zevki hiç bir şeyde almadım. Benzin göstergesi arızası serviste kavga etmemize rağmen düzeltilmedi bende çok takılmayıp o servise gitmeden bakımlarınıda kendi imkanlarım ile yaparak kullanmaya devam ettim. iyiki de öyle yapmışım. Arkadaş bir motor hiç mi yakmaz, hiç mi yolda bırakmaz (bir iki defa benzinim bittiği de oldu o kadar abartmayalım). Artık benzin bitmiştir çok kullandık bu sefer deyip depoyu açtığımda; baya da varmış 3-4 gün giderim ben bununla diyip tekrar devam ettiğim çok olmuştur.
    Şanzumanın çat çut seslerine mest oluyordum. Ara gazı verdiğin zaman ne arka teker çok da kitliyordu, ne geçiş sıkıntısı yaşatıyordu. Egzos sesi ise bir harikaydı. Hacmine göre gayet endro makina sesi veriyordu. Bu sadece benim görüşüm değil arkamdan gelen arkadaşlarım da çokca teyit etmiştir. Tabi bu durum alt ve orta devirlerde güzeldi.
    İnanılmaz viraj denemeleri yaptım hatta viraj yapmayı bu alet ile öğrendim gerçekten. Abartıp diz çıkartırken düşmüşlüğüm, yuvarlanmışlığım çoktur. Olsun onlar da tecrübe oldu.
    Frenleri ise o kadar güzel anıda kötü olanlardı ama yine de güvenli sürüş için temkinli olma konusunu çok güzel öğretti bana. Bendeki model tel jant kampana frendi. ön frene 2 defa sert asıldınız mı 3.sünün olmadığını bilmeniz gerekir, (kampanalar sert frende fazla ısındımı soğuyuncaya kadar tekrar iyi tutmaz.) ama yinede bilinçli kullandığınızda istediğiniz yerde dururdu. Arka fren ise hem kızaklar, hem motoru kitler, hem şanzumanı çatırdatırdı o yüzden sadece kombine etmek ve dengelemekten başka hiç bir işe yaramaz yani hiç durdurmazdı. Bu kötü fren şartları bana kendini, yolu, karşıdan geleni iyi kollamayı öğretti. Kötüydü ama iyi şeyler öğretti.
    Selesi çok rahattı aslında. Hatta inanmayacaksınız ama motorda titreşim yoktu diyebilirim. Belki çok az ayaklarda ve ellerde; ama hiç rahatsız etmezdi, azdı yani. Tabi bu söylediklerim arkadaki artcı için hiç geçerli değil. Kim binerse binsin gözleri titreşimden kayar, böbrekleri taş düşürürdü. Ya yolsa sürekli yellenirlerdi ya da sürekli çişim geldi mola verelim derlerdi. artcı varken de dahil sürücü yine titreşimi çok hissetmezdi. Zaten o motora artcı olana da hep sinir olurdum.
    Ucuz ve sağlam olmasının başka avantajlarıda vardı. Ayak başma pegleri çok dışta ve katlanmayan demirden yapıldığı için nasıl düşersen düş motorda takoz görevi gördüğü için hiç zarar görmezdi. Çok sert kazalarda bile motor neredeyse hiç zarar görmedi. (kafadan çarpmqaarı saymıyorum ama :)) Hatta kaza bela şöyle dursun birisi size saldırmaya kalktığında ve ya sizin canınızı hiçe sayanlarla kavga etmek istediğimde; yok ayaklık arayayım, motoru şöyle bırakayım, düz yer bulayım diye düşünmenize gerek yok olduğu gibi kontrolsüz bırakıp devirebilirsiniz. Hiç bir şey olmaz. Fark ettim ki sizin motora değer vermediğinizi fark eden kişiler çoğunlukla geri vites yapıyor. Yani her durumda her koşulda motoru istediğin hava şartında istediğin şekilde bırakabiliyorsun öyle sağlam.

    Hiç arıza yapmadı, hiç üzmedi, hiç yolda bırakmadı, hiç şişmedi. Onunda dünya turuna çıkma hayalleri kurmaya bile başlamıştım. O sağlamlık o güveni veriyordu. Motorumu bir Şehirhatları kaptanına sattım. Kaptan abi ile çok iyi arkadaş oldum. O da çok zevk aldığını çok sevdiğini söylüyordu. 3 yıl sonra o da çanakkaleye satmış motoru. Sattığıma çok ama çok pişman oldum.

    Durumum müsait olsaydı satmazdım onu ikinci motor olarak saklardım. Neyse ki arkamda çok güzel anılar ve iyi bir arkadaş bıraktı Wing-go Cup. Yazarken bile suratımda bir tebessüm var ve farkındayım çok gereksiz uzattım. Ama olsun yine de yazmak istedim, sizinle paylaşmak istedim.

    Tavsiyelerim ise alışması öğrenmesi çok zor bir motor ama alıştın mı sevdin mi en sağlam arkadaşın gibi görürsün onu. Her zaman her yolda ona güvenirsin o da sana hep yeni şeyler öğretir.

    Herkese tavsiye ederim.
    Biraz sabredersin sonra tadına doyamazsın.




  • bende bunu almayı istiyordum sonra gittim mondial snapy aldım, 3 sene sıkıntısız kullandım,cupların geneli sorunsuzdur zaten,1 aydan beri de cbf kullanıyorum ama cub kadar kullanışlı değil.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.