Şimdi Ara

HEPSİBURADA NE YAPIYOR ? 1 AYDAN FAZLADIR İADEM YAPILMIYOR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Edit : iade yapıldı..

    28 Nisan 2020 günü akşamı "Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM 64MB Cache Sata 3 Sabit Disk ST1000DM010" adlı ürünü hepsiburada satıcısından 329 TL'ye satın aldım. Ürün eliime 05 Mayıs tarihinde geçti.

    Kargo getirme tenezzülünde bulunmadığı için ptt kargoya gidip ben kendim aldım. Evet kendim aldım, bir odaya soktular, bul burdan kargonu al git dediler.. Neyse konuya gelelim, eve gittim, taktım hdd'yi ne göreyim çalışmıyor. Acaba dedim pc'mi görmüyor bende mi hata.. Kasamı aldığım gibi akrabamın evine götürdüm, orda onun pc'sine taktık çalışmadı, onun hdd'sini bana taktık hiçbir sorun yok. Yani bariz belli ki hdd bozuk.

    2 gün sonra 07 Mayıs tarihinde hepsiburada'nın verdiği kargo koduyla kargoyu iadeye gönderdim. Nasıl olduysa 19 Mayıs tarihinde hepsiburada kargoyu teslim aldı, tam 12 gün sonra.. Birkaç gün bekledim, ne mesaj attılar ne aradılar, en son ben aradım neyi bekliyoruz diye. Ürün elektronik olduğu için önce servis raporu lazımmış, servise gidecek dediler, tamam ne diyelim ki dedim. Daha sonra müşteri hizmetlerinden biri aradı, servise gönderiyoruz rapor için onaylıyor musunuz dediler, onaylıyorum dedim. Aradan 1 2 hafta geçti ses yok. Mesaj attım verdikleri cevap:

    742114680 numaralı siparişinizde yer alan Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM 64MB Cache Sata 3 Sabit Disk ST1000DM010 ürünün teknik servis süreci devam ediyor. Yasal servis süresi 20 iş günüdür. Ürüne ait servis işlemlerinin 19.06.2020 tarihine kadar tamamlanması bekleniyor. Bu süre içinde işleminiz sonuçlandırılacak ve size bilgi verilecektir.

    Yine eyvallah dedim bekledim, 19'u geldi, geçti. 1 Hafta oldu, hala ses seda yok.. Mesaj atıyorum verdikleri cevap "742114680 numaralı siparişinizde yer alan Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM 64MB Cache Sata 3 Sabit Disk ST1000DM010 isimli ürünün işlemlerinin tamamlanabilmesi için ilgili birimimiz ile irtibata geçildi.

    İşlemlerinizin sonuçlandırılmasına yönelik bilgilendirmeyi kısa sürede tarafınıza yapacağız."

    Bunun üzerine whatsapp destek hattından konuştum, üst birimlere aktardık vs vs vs.. Bugün ayın 30'u hala ne gelen var ne giden. Müşteri hizmetleri de telefonu açmıyor.

    HEPSİBURADA NE YAPIYOR ? 1 AYDAN FAZLADIR İADEM YAPILMIYOR.

    Artık ne olacak bilmiyorum, umudumu da kesmiyorum zira öğrenciyim, 329 TL benim için az bir para değil. Hepsiburada'dan daha önce hem ben hem ailem alışveriş yaptık. Telefon, lpatop, Diğer elektronik eşyalar vs. hiç sorun yaşamamıştım. Ama bu olaydan sonra bir daha hepsiburada'dan elektronik bir şey alır mıyım, bilmiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BorazanPower -- 2 Temmuz 2020; 2:36:13 >







  • Dostum hemen Tüketici hakem heyetine e devlet üzeriden başvuru yap yaptıktan sonra kredi kartından aldıysan işlem itirazında bulun ekran görünlerini kanıt olan herşeyi kullan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bende giriyor baska arama motorunda deneyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mehmetgec M kullanıcısına yanıt
    Yok hocam olmuyor, 3 farklı tarayıcıdan denedim ek olarak telefondan mobil veriyle vs. denedim Server Error in '/' Application. hatası veriyor.
  • Upladım hocam bunlar babadan oğla nesil heralde.
  • İADEM AN İTİBARİYLE ONAYLANDI..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    periyodik bakım 12 ay mı oldu?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • BorazanPower kullanıcısına yanıt
    Mutlu oldum dostum benim de yarın 2-3 gün sonra SMS bilgilendirmesi yapıldı ve ardından 1 gün sonra bankama para yattı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorazanPower

    İADEM AN İTİBARİYLE ONAYLANDI..
    Servis süreci ne kadar sürdü? elime değmeyen ürün için beni de aynı bahaneyle bekletiyorlar şuan.
  • Yeminle benim 3 taksitle aldığım ürünün ( kaldi ki ürünü teslim almadim) tamamını ödedikten sonra dün mesaj atmışlar, para iadeniz yatırıldı. Bankanıza bağlı olarak 4 gün sürebilir diye.

    3 ay sonra alacağız parayı ( ürünü dahi almadık ve görmedik te, kargocu kırık dedi, indirmedi gitti
    )

    Allah siz bildiği gibi yapsın. Aynı şekilde binlerce kişiye yapılsa, oh ne ala memleket, kullan bakalım parayı.

    Şimdi ben bunları e devletten hakem heyetine şikayet ettim.

    Şikayetim kalsın mı, yoksa tekrar nasıl mesaj atalım hakem heyetine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vollkan59 -- 4 Temmuz 2020; 19:11:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vollkan59 kullanıcısına yanıt
    Ben baş vurmuşum hakem heyetine para iadesi olduktan sonra döndüler param iade oldu siz dönene kadar dedim o zaman mail adresimize param iade oldu diye mail atın el yazısıyla yazıp dediler. Yani onlar da çok ağır çalışıyor.

    Ben de 320 tl ye aldığım ürünü kullanmadan parasını göremeden 2 ay bekledim, üstüne de aynı ürüne 50 TL zam geldi üstüne daha fazla ödeyip aldım 2 ay sonra şaka gibi bir sistem 🙂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BorazanPower kullanıcısına yanıt
    El yazısı ne yahu, nasıl iş yapıyorlar anlamıyorum. Daha dönen yok bize.

    Size de geçmiş olsun. Belli ki pek çok kişi bu durumla karşı karşıya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vollkan59 -- 9 Ağustos 2020; 0:28:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.