Şimdi Ara

Hepsiburada.com tarafından kırık TV ile ortada bırakıldık. Hakem heyeti süreci ve MUTLU SON! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
2
Favori
7.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cou_de_GraCe

    Oncelikle boyle guzel, yonlendirici, gelişmeleri adım adım anlattığınız için teşekkürler.

    Bu yazıyı yazma sebebim ise, "bedel iade edilsin" secenegini secilecek ise dikkatli olunması konusunda. keza sizin durumunuzdan gidecek olursak, Agustos ayında televizyonun fiyatı 10 birim diyelim. Aradan 5 ay gectikten sonra dolar arttı ve televizyon 20 birim oldu diyelim. Siz eğer ücret iadesi istemisseniz, size 10 birim iade edilir, aynı televizyonu alabilmek için 10 birim daha ödemek zorunda kalıp, zarar etmiş olursunuz. Bu durumun aynısı ekşi sozlukte yazılmıstı, adam araba alıyor, araba ayıplı cıkıyor, iade surecini ve hatta mahkemeyi kazanıyor. Fakat tüm bu surec cok uzun surdugunden, yeni araba 200 bin iken, 90 bin civari iade almıstı, sırf "malin yenisi ile degistirilmesi" yerine "bedel iadesi" hakkını sectigi icin. Yenisini istese, belki de o yılın yeni modeli bir araba alabilecekti.

    Bu sebeple, eger urun fiyatında fazla bir degisiklik yok ise "bedel iadesi", eger urun asırı zamlanmıs ise ya da modeli eskimis ise "malın yenisi ile degistirilmesi" secilmesi gerekli, bilginize.
    bilgilendirme için teşekkürler.

    dediğiniz doğru. bizim bir kaybımız olmadı ama kesinlikle piyasadaki olası artışlar da hesaba katılmalı.




  • @Timurlénk Merhaba hocam Benimde sizin olara benzer bir sorunum vardı. 1 yıl sonra hakem heyetinden lehime karar çıktı. Bundan sonraki süreçte ne yapmam lazım . 15 Gün beklemelimiyim, karşı tarafın ihtiraz durumuna istinaden ?

  • ARTHUR. kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Evet tebliğ onlara ulaştıktan sıonra 15 gün itiraz süreleri var. Tüketici mahkemesine gitmezlerse iadeyi yapmak zorundalar.
  • Timurlénk kullanıcısına yanıt

    15 gün bekleyeyimmi yoksa televizyonu kargo yapayımmı şimdi burada kafam karıştı. Ve ihtiraz etseler nerden bileceğim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARTHUR.

    15 gün bekleyeyimmi yoksa televizyonu kargo yapayımmı şimdi burada kafam karıştı. Ve ihtiraz etseler nerden bileceğim.

    mahkemeye giderlerse adrese tebligat gelir. ama e-devlete hemen düşüyor. ara ara kontrol et derim.


    bizim olayda hakem heyeti kararı elimize ulaştıktan 1 hafta sonra hepsiburada ile iletişime geçerek tüketici hakem heyeti kararı ile birlikte hb kargo koduyla ücretsiz olarak kargolamıştım.


    kargoladıktan 1 hafta sonra iade yapıldı fakat mahkemeye itiraz etmişler. fakat hiçbir sonuç alamadılar ve ödedikleri avukat parasıyla kaldılar. biz tek kuruş ödemedik.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timurlénk -- 11 Ocak 2021; 20:29:15 >
  • Timurlénk kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam, görüştüm firma ile gönderin ücret iadesini yapacağız diyorlar.

  • ARTHUR. kullanıcısına yanıt
    Sevindim, bir de mahkemede zaman kaybı olmaması iyi olmuş
  • Arkadaşlar merhaba, aynı durumu yasıyorum şuan servis tv yi açınca ekranı kırık çıktı. Kargoda hasar almış diye rapor düzenlemiş kutuda yırtık patlak birşey yok bunu 14 gün dolmadam cayma hakkıyla geri gönderebiliyormuyum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duşveötesi

    Arkadaşlar merhaba, aynı durumu yasıyorum şuan servis tv yi açınca ekranı kırık çıktı. Kargoda hasar almış diye rapor düzenlemiş kutuda yırtık patlak birşey yok bunu 14 gün dolmadam cayma hakkıyla geri gönderebiliyormuyum

    servis raporu var sonuçta, kutuyu onlar açmış. raporla beraber bir yazı hazırlayıp aldığınız yere gönderin. umarım hepsiburada değildir. eğer öyleyse yazıda anlattıklarım başınıza gelecek malesef. yardım etmiyorlar hiçbir şekilde. tabi önce şansınızı bir deneyin.

  • Timurlénk kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkür ederim 5 günlük konuşma ve yazışmadan sonra tv yi geri istedi trendyol bir daha da netten tv almam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, gönderdiğim tv yi trendyol inceledikten sonra red vermiş sebebi servisin iade/değişim raporu olmayışı ancak servis raporda kargoda kırılmış diye rapor verdiydi. Kutuda gözle görülür büyük hasar yoktu. Şimdi trendyol un gönderdiği tv yi teslim alayım mı yoksa hiç kabul etmeyim mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duşveötesi

    Merhaba, gönderdiğim tv yi trendyol inceledikten sonra red vermiş sebebi servisin iade/değişim raporu olmayışı ancak servis raporda kargoda kırılmış diye rapor verdiydi. Kutuda gözle görülür büyük hasar yoktu. Şimdi trendyol un gönderdiği tv yi teslim alayım mı yoksa hiç kabul etmeyim mi?

    iade/değişim raporu arkasına sığınamazlar. rapor tv'nin kusurlu geldiğini kanıtlıyor, değiştirmek zorundalar. teslim almayın, yok ısrar ederlerse direkt hakem heyetine gidin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: duşveötesi

    Merhaba, gönderdiğim tv yi trendyol inceledikten sonra red vermiş sebebi servisin iade/değişim raporu olmayışı ancak servis raporda kargoda kırılmış diye rapor verdiydi. Kutuda gözle görülür büyük hasar yoktu. Şimdi trendyol un gönderdiği tv yi teslim alayım mı yoksa hiç kabul etmeyim mi?

    Bende aynı durumu yaşıyorum ekran kırık çıktı ve satıcı kabul etmiyor Trendyol da yardımcı olmuyor siz de nasıl oldu gelişmeler?


    @Timurlénk Hocam direk hakem heyetine mi başvurayım sizin de önerinizi merak ediyorum. LG kutu hasarlı deyip işin içinden çıktı.

  • Selvolution S kullanıcısına yanıt

    ürünün kutusunu servis açıp hasarlı raporunu verdiyse direkt hakem heyetine başvurun. firma sorumluluk kabul etmediği için trendyol da sorumluluk almıyor. başka da bir çare görünmüyor gibi.


    sonuç olarak ürünü sağsalim şekilde size ulaştırmak satıcı ve aracı firmanın sorumluluğunda. kutuyu siz açmadığınız sürece sorumluluk onlarda. öyle kutu hasarlı deyip işin içinden çıkamazlar.


    hakem heyetinde haklı bulunduktan sonra tüketici mahkemesi tarafından da haklı bulunmuştum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timurlénk -- 5 Ekim 2021; 23:47:9 >
  • Timurlénk kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim dediğiniz gibi yapacağım ama önce Trendyol uğraştırmadan yardımcı olabilir mi diye şartları zorluyorum şuan için ama yardımcı olmayacaklarmış gibi gözüküyor.

  • Selvolution S kullanıcısına yanıt

    Yeni gördüm kusura bakmayın satan firmanın bilgilerini buldum onlarla konuşup hallettim trendyol kabul etmiyor direk firmayla konuşun thh gideceğinizi de belirtin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cguner C kullanıcısına yanıt

    bu lg de turkıyye bozuk kırık urun gondemrekten sıkılmadı

  • aynı durum 2015 yılında Media Marct ile yaşadım. aldığım 2500 tl değerindeki LG tv kırık çıktı. servis kutuyu açtığında ekran patlamış çerçeve ezilmiş zaten ben evde olmadığım için komşuya bırakmışlar sonradan fark ettim ki kutunun köşesi de bükülmüş. tabi media marct kargo hasar raporu istedi. horoz lojistikten gelmişti aradım bi ihtimal diye biz sana sağlam verdik dediler. hakem heyetine verdim. 6 ay sürdü. 15 gün de itiraz ederler etmezlerse de ben erken davranıp uyandırmayayım arada kaynasın belki fark etmezler diye bekledim. 20. gün icraya baş vurdum ve paramı 20 gün sonra faiziyle aldım. kırık tv de hala evde. ekranını yaptırmak yeni tv almakla aynı ama yedek parça olarak satarım ileride

  • kulga kullanıcısına yanıt

    yav arkadas bana mı garıp hakımler denk gelıyor hakım banada eksıksız teslım aldın kagıt ımzalamıssın dıyıp mahkememı reddetmiş sacmalık resmen hakıımı sıkayet edecegım bende baska yolum kalmadı

  • iyi de sen kargoyu teslim aldım diye imzalarsın içindeki kırık mı değil mi nereden bileceksin? açsan garanti dışı kalıyor zaten açıp bakamazsın?

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.