Şimdi Ara

HD'ye En Yakın Kalite İçin Hangi Bağlantı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sn atakatas,
    önceki mesajımda son bölümdeki sorunuza cevap vermemişim.

    sadece kasa, görsellik, işçilik vs ucuz ama ürün sağlıklı çalışırsa, bu tarz ikinci markaları alabiliriz anlamına gelir mi?

    bu bir tartışma ve ayrıca araştırma konusu olacak bir sorudur. söylediğinizi belli ölçülerde yapan yerli kuruluşlarımız var. ama bu kuruluşlar uzun vadede ana markalarına ihanet etmektedirler. çünkü belli kesimlerde kulaktan kulağa bu bilgilerin yayılması yada ucuzunu satan satıcıların, hep üst markayı hedef göstererek , '' kardeşim ikisi de aynı ürün sen kerizmisin, ikisini de aynı firma üretiyor'' dieyerek sürekli üstte görünen markayı alttan alttan oyuyorlar ve uzun vadede üst marka ciddi bir prestij kaybına, müşteri kaybına uğradığı gibi belli ölçüde güven de kaybediyor. markanın kalitesine olan inanç da yavaş yavaş kayboluyor.

    yukarıdaki sorunuzun ilke olarak tam tersini uygulayarak büyük başarı yakalayan firmaya örnek ise samsung dur.
    samsung 90 yılların sonlarına doğru asya krizi döneminde iflasın eşiğine gelir. o dönemki başkanları (şimdi rüşvet vermekten suçlu bulunan başkanları) , ürünlerinin çok uygun fiyatlı olduğunu buna karşılık neden satılmadığı konusunda ciddi bir araştırma yaptırdığı dönemde sony'nin new york 5. caddeki mağazasına girer. sony'de kriz mriz görünmemektedir. mağaza tıklım tıklım alışveriş insanlarla doludur. buna karşılık Amerika da samsung satmamaktadır.
    başkan işte o dönemde tarihi bir karar alır. ürünlerimiz , sony gibi stil sahibi ve pahalı görünmüyor ! en kısa sürede ürünlerimizi pahalı gösterecek çizgilere sahip olmalıyız der.
    bu kararı uygulamaya aldıktan sonra samsung'un satışlarında hissedilir derecede artış meydana gelir. o dönemden bu yana dikkat edersiniz kore şirketleri giderek daha baskın bir şekilde dizayna önem verir olmuşlar ve bu konuyu iyice abartmışlardır. hatta ürünün içeriği , kesinlikle göründüğü kadar kaliteli olamamaktadır. ama bu kimsenin umurunda değildir. önemli olan pahalı görünmesidir. içi ikinci planda.

    Bugün elektronik ürünlerden imalat anlamında anlayanlar, kore markalarının japon markaları kadar kalite düşkünü olmadıklarını çok iyi bilirler. yani pahalı görünen, mümkün olduğu kadar ucuz ürünler üretmek onların felsefeleridir.
    birkaç sene önceki teknolojilerini ise yerel marka ve firmalara satarak da ayrıca bir gelir elde ederler.
    Japonlar ise genellikle bu kadar paylaşımcı değildir. eski teknolojilerini bile satmaktan genellikle hoşlanmazlar. herhangi bir firmanın eski teknoloji bile olsa, böyle bir dedikoyu yaymalarının kendi markalarına zarar verebileceği ihtimalini düşünürler.
    Ancak kore firmaları bu felsefe ile tüm dünyanın gözünü boyayabildiğine ve zaman içinde gerçek devlere dönüştüğüne göre bizim şirketlerimiz bu yükselişleri incelemeli ve kendine bazı dersler çıkarmalıdır. yani önce analiz , sonra da bir sentez yapmalıdır ve buna göre hedeflerini oluşturup, uygulamaya geçmelidir.

    peki yapabilir miyiz ? yaparız ama bu patronlarla zor.

    Sonuç olarak , ucuz görünen - kalitesiz görünen ürünler ,genelde her bakımdan ucuz ve kalitesizdir. Bu bir beklenti işidir. hem beklentileri düşük tutup, hem de ardında yüksek maliyet barındırmak imalatçı için mantıklı bir üretim-satış politikası değildir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: atakatas

    quote:

    Orjinalden alıntı: bigmaster077
    ...
    Başta ülkemizdeki Vestel grubu. Bir reklam kampanyası yapıp, Vestel markasını yere göğe sığdıramıyor. Öteki taraftan bir Regal reklamı yapıp , tüketiciye ''sen kerizmisin markaya niye para ödüyorsun'' anlamında başka bir reklam kampanyası yapıyor. Bu firmaların sahibi aynı kişi. muhtelemelen üst yönetim kadroları aynı yerlerden talimat alıyorlar. Bir firma bindiği dalı bu kadar mı keser?
    ...

    Ben de bu durumu anlamakta zorluk çekiyorum, adam kendisiyle çelişen reklam yapıyor diyorum her gördüğümde.. ama Pioneer da Premier ile mi neydi benzer olayı yapmıyor mu? 1. kalite ve 2 kalite alt gelir grubuna hitap ederek pazar payını arttırma falan.. Bu yanlış bişey mi acaba? Yani "sadece kasa, görsellik, işçilik vs ucuz ama ürün sağlıklı çalışır, fazla para vermemek için bu ikinci markaları alabiliriz" anlamına gelir mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigmaster077 -- 23 Ağustos 2008; 19:54:06 >




  • bigmaster077 ye son yazdıklarında tamamen haklı gözüküyor. Yine de Samsung ya da LG nin kalite anlamında da çok büyük yol aldığı bir gerçek.
  • arkadaşlar söylediklerinizden şunu anladım doğrumudur?
    1- HDMI
    2- DVI
    3- VGA
    4- Component
    5- RGB
    6- S-Video
    7- Composite

    Doğru sıralama budur.Buna göre uydu alıcım ile lcd arasında scart bana en iyi uyanı.

    Bilgisayarımda da sadece svideo var.
    Bu durumda bilgisayarımdan hangisini kullanmalıyım?
    svideodan lcd nin svideosuna giden kablomu?
    yoksa bir converter ile başka birşeymi?
    Yardımlarınız için teşekkür ediyorum.
  • Ekran kartınız Ati ise Tv out'tan component çıkış almanız mümkün.. (Desktop için konuşuyorum)
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.