Şimdi Ara

hava yastıkları ve gözlük (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 62 gün 2 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • allforone (8 mesaj) Fiatci (5 mesaj) TOTAL_WAR (4 mesaj) ugurBJK (3 mesaj) asqhelon (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • yaa lazer yaptırdıkdan sonra bukadar sakat bişeyse neden yapıyorlar yaaa Bende yaptıracaktım korktum şimdi yaaa, ışıktan koru, ışığa bakma spot lambalardan kaç evde de masa lambasına falanda bakamazsın ozaman

    Yaw göz doktoru olan yok mu bur da yada lazer ameliyetı yapan biri sanatıcılar falan yaptırıyo hiç bir sorunla karşılan görmedik şimdiye kadar ama bıktım güneş gözlüğü çıakrtıp takmatan birini çıkar diğerini tak diğerini çıkar ötekini tak

    kaderimiz böylemiş ne yapalım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online



    yaa lazer yaptırdıkdan sonra bukadar sakat bişeyse neden yapıyorlar yaaa Bende yaptıracaktım korktum şimdi yaaa, ışıktan koru, ışığa bakma spot lambalardan kaç evde de masa lambasına falanda bakamazsın ozaman

    Yaw göz doktoru olan yok mu bur da yada lazer ameliyetı yapan biri sanatıcılar falan yaptırıyo hiç bir sorunla karşılan görmedik şimdiye kadar ama bıktım güneş gözlüğü çıakrtıp takmatan birini çıkar diğerini tak diğerini çıkar ötekini tak

    kaderimiz böylemiş ne yapalım



    Ya bu kadar bilgiyi milleti excimer lazer'den soğutmak için yazmadık elbet. Numaraların ve gözünün yapısı uygunsa olursun, sonrada çok memnun kalırsın. Varsa bir derdin pm at, yardımcı olalım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: allforone


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online



    yaa lazer yaptırdıkdan sonra bukadar sakat bişeyse neden yapıyorlar yaaa Bende yaptıracaktım korktum şimdi yaaa, ışıktan koru, ışığa bakma spot lambalardan kaç evde de masa lambasına falanda bakamazsın ozaman

    Yaw göz doktoru olan yok mu bur da yada lazer ameliyetı yapan biri sanatıcılar falan yaptırıyo hiç bir sorunla karşılan görmedik şimdiye kadar ama bıktım güneş gözlüğü çıakrtıp takmatan birini çıkar diğerini tak diğerini çıkar ötekini tak

    kaderimiz böylemiş ne yapalım



    Ya bu kadar bilgiyi milleti excimer lazer'den soğutmak için yazmadık elbet. Numaraların ve gözünün yapısı uygunsa olursun, sonrada çok memnun kalırsın. Varsa bir derdin pm at, yardımcı olalım.


    şimdilik yok Hocam siz göz dokturumusunuz, merak ettimde. Amcama da söyledim de oda pek sıcak bakmadı, yani 20 -21 yaşına gel ilerlemesi dursun bakarız dedi. yaş 20 şu anda ama fırsat bulamıyorum yaw




  • Bu arada, hakkaten bilmedigim için soruyorum, bu lenslerin günes gözlügü olanlari var mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurBJK

    Bu arada, hakkaten bilmedigim için soruyorum, bu lenslerin günes gözlügü olanlari var mi?


    ????
  • artık arabada güneş gözlüğü takmayacağım
  • otomobil firmalarına söyleyelimde göze denk gelen yere pamuk yerleştirsinler. tam yastık olur walla
    ama şaka bi yana helal olsun.bu mesele benim bi kaç kere aklıma gelmişti ama nedense sormak aklıma gelmemişti. tebrik ederim seni kardeş
  • walla bende kullanıyorum hep aklıma gelir nası olacak bu gözlük işi

    ama allatan benim arabanın hawa yastıkları açılmayan cinsten cidiiyim 2 kere büyük kazalar yaptım açılmadı şans
  • Birşey olmuyor gözlük kafandan uçup gidiyor merak etmeyin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    walla bende kullanıyorum hep aklıma gelir nası olacak bu gözlük işi

    ama allatan benim arabanın hawa yastıkları açılmayan cinsten cidiiyim 2 kere büyük kazalar yaptım açılmadı şans


    Arabanı 0 mı aldın?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    walla bende kullanıyorum hep aklıma gelir nası olacak bu gözlük işi

    ama allatan benim arabanın hawa yastıkları açılmayan cinsten cidiiyim 2 kere büyük kazalar yaptım açılmadı şans


    Arabanı 0 mı aldın?



    ewet sıfır aldım 2004 de fiat resmen kazık attı yaw

    alırken bi anlatıyolar bi anlatıyolar ki tabi ozman bendede biraz hewes war dedim wer bakalım aldım giiti

    1.9 jtd motor
    deri döşeme
    cd çalar sağ koltuk altında ses sistemi
    çelik jant kaç inç bilmiorum
    siyah renkli arka camlar
    sis farları
    2 hawa hastığı
    falan filan işte ama ne yoltutuşu war ne de konfor vip olmasına rağmen




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asqhelon

    arkadaşlar kafama takılan bi durum var.. ben gözlük kullanan birisiyim ve yolda giderken hep kafama takılır bu
    sürücü hava yastığı açıldığında bu gözlük başıma bela olacak belki hayatım kurtulacak ama Allah korusun gözler gidecek. gözlüğüm uzak olduğu için çıkarsam yolu göremem.. benim gibi sürekli gözlük kullanan arkadaşlar bu konuda aklınıza yapabilecek bişey geliyor mu ??



    dostumm..bende gözlük kullanıyorumm we hava yastığı yüzüme patladı....ve hiç bir sorun olmadı..sadece araba pert oldu
  • lens kullan dostum , sorunlu degil artık lensler cok kolay takıp cıkarabilirsin...

    hem böylece gözlüktende kurtulursun ...
  • Hava yastığı can aldı

    19 Haziran 2006

    Rize'nin Derepazarı İlçesi'nde maddi hasarlı bir trafik kazası sırısında çılan hava yastığı can aldı. Hava yastığının kapağı, otomobilin ön koltuğunda sürücünün yanında oturan,4 yaşındaki oğlunun boğazını keserek ölümüne neden oldu.

    İnanılmaz kaza, önceki gün Derepazarı İlçesi Çeşme Köyü'nde meydana geldi. Köy yolunda ilerleyen 28 yaşındaki Sadık Kurtoğlu yönetimindeki 53 DK 987 plakalı Ford Connect marka hafif ticari araç ile karşı yönden gelen 33 yaşındaki Adem Koçan'ın kullandığı 53 EC 633 plakalı kamyonetin tamponları, yolun dar olması nedeniyle sert bir şekile birbirine sürttü.

    Sadece tamponlara zarar veren çarpışma sırasında, 53 DK 987 plakalı aracın sürücü ve ön yolcu hava yastıkları açıldı. Ancak yerinden fırlayan yolcu hava yastığının kapağı, ön koltukta bulunan Sadık Kurtoğlu'nın 4 yaşındaki oğlu Toprak Kurtoğlu'nun boğazına saplandı. Kanlar içinde kalan küçük çocuk olay yerinde yaşamını yitirdi. Acılı baba Sadık Kurtoğlu, hatanın kendisinde olduğunu belirterek, “Öne oturtmamam lazımdı” dedi. Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.




  • çokkkkk yazikk
  • Yıl olmuş 2016 buna hala bir çözüm bulamadılar sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.