Şimdi Ara

Hat zayıflaması&SNR Margin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu snr margin kimisi 6'nın altındaysa kopar diyor kimisi 10'un altındaysa kopar diyor nedir bunun gerçeği bir de bu snr margin dedikleri olay aldığın hıza göre mi değişiklik gösterir stabil midir?
    Hat zayıflaması&SNR Margin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gooerge2 -- 24 Mayıs 2020; 4:48:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • bunu bende merak ediyorum..
  • Hat zayıflaması&SNR Margin hocam snr gördüğünüz üzere 4.1db ve 9gündür hiç internet kesilmemiş. Yani sağlıklı olan benim bildiğim 10db ancak Asus gibi modemlerde snr ayarına müdahale edilebildiği için 3dbde bile bağlantı kurabiliyorum. Sizin de modeminizde bu tarz bir özellik varsa sizde deneyerek en son sınıra çekebilirsiniz. Ancak hattınız şu anda bile rahat 100mbps alır diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • akanzii A kullanıcısına yanıt
    Maalesef hocam şuan yeni modem alacak bütçem yok ama alırsam ilerki zamanlar da onada dikkat edeceğim.Türk Telekom'un verdiği modemi kullanıyorum.Evet herkes snr değeri böyle olmalı şöyle olmalı deyince kafası takılıyor merak uyandırıyor insan da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Haklısınız tabi ki hocam. Ancak çok da takılmayın bence 2db den kimseye zarar gelmez önemli olan internetin kesilip kesilmediği. Genel olarak 8db de de kopmaz 10da da tabi başka bir faktör etkilemiyor ise. SNR değeri ne kadar yüksek olursa o kadar iyi sonuçta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akanzii A kullanıcısına yanıt
    Benim eski değerlerim bunlardı bu değerlerde 2 kere kopuyordu günde tabi adsl olunca işler değişiyormuş şimdi dolap var 72 metre ötem de oradan hizmet alıyorum
    Hat zayıflaması&SNR Margin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Ah be hocam eski değerleriniz o kadar güzelmiş ki keşke bende olsa dedim o derece şu anki değerleriniz Adsl için biraz kötü hat zayıflaması 32db çok fazla 72metrede bu değerler çok garip. Bina içi kablolama ne durumda? Veya bağlı olduğunuz dolaptaki regletler zarar görmüş olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akanzii A kullanıcısına yanıt
    Hocam 8 megabitten hızdan bahsediyorum ne iyisi 6 sene böyle kullandım lanet girsin ya ben hariç bir kişi daha bağlanınca net bildiğin kafayı yiyordu niye hocam yeni değerlerim kötü mü 72 metreden hizmet aldığım dolaba göre?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Pardon hocam ben 72metreden adsl alıyorsunuz sandım. Yani vdsl değerleri eski adsl yeni sandığım için karışıklık oldu. Bu yeni vdsl değerleriniz mükemmel. 100 mbps rahat alırsınız. Dolaba yakın olduğunuz çok belli zaten 140mbps ulaşılabilir hız olarak gözüküyor. Benim 320metre 116mbps şu anda ulaşılabilir hız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akanzii A kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bende dedim karıştırdı herhalde evet gece iki kere mail attım hızımı 100'leyin hattım rahat kaldırır diye hala 88 de müşteri hizmetleriyle hiç uğraşmıcam santrale gidip hallediyorum bütün işlerimi sağolsun orada ki arkadaşlar da iyi niyetli olduğu için hallediyorlar.Zaten bu müşteri hizmetleri neden var anlamıyorum bilgisizlikleri tavan yapmış sırf telefona bakan birisi olduğu için bir insanı müşteri temsilcisi diye almamalısın zaten müşteri hizmetlerine verdikleri paralarla her cadde başına dolap koysalar müşteri temsilcisine gerek kalmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Hocam siz en iyisi direk bağlı olduğunuz santrali arayarak veya giderek belirtin saha dolabınızın numarası ve abonelik numaranızla birlikte. O zaman halletmeme gibi bir durum çıkmaz. Müşteri hizmetlerindekilere de çok kızmamak lazım suç onlarda değil onları işe alıp eğitim vermeden ertesi gün telefon başına koyanlarda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim de 1 ay içinde hat değerlerim bir anda düştü. Kopmalar başladı 😕

    Ben de millenicomu arayıp hızımı düşürttüm. Snr biraz olsun yükseldi.

    Ne önerirsiniz?
    Hat zayıflaması&SNR Margin Hat zayıflaması&SNR Margin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • akanzii A kullanıcısına yanıt
    Evet santrale gittiğim an herşeyi hallediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 19 Temmuz 2020; 15:17:49 >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    Snr margin 8'in veya 6'nın altındaysa kopma yapar diyorlar ama sizin snr margin 14 ve 12 hocam bilemiyorum neden kopma yapıyor her gün mü kopuyor? Belki iç tesisatınızdan kaynaklanan bir sorun olabilir kablonun kalitesi ek yerleri önem taşıyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Yok bu sabah 100 mbps de iken snr 8 e düştü ve kopma başladı. Bende arayıp 24 Mayıs yazan resimdeki değerlere düşürttüm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimki de aynen böyle idi. Son 3 gündür dsl gidip geliyor.

    Paraziti nasıl anlıyoruz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur5545 -- 24 Mayıs 2020; 20:48:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur5545

    Benimki de aynen böyle idi. Son 3 gündür dsl gidip geliyor.

    Paraziti nasıl anlıyoruz?
    Hocam bence sizin hattınız da bir problem var snr marginlik bir durumdan çıkmış gibi.İç tesisatınızı kontrol ettirin bence büyük ihtimal oradadır dsl ışığı da gitmeye başladıysa sıkıntı.Ek yerleri zamanla oksitlenme yapabiliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    İç tesisatta ek yok ama şöyle bir durum var regletten dairedeki rj11 portuna bağlı oraya da rj11 kablosu takılı o kablo da modeme bağlı.

    1 AY önceki değerler ile şu an ki değerler arasında fark var. Hat koparken Max hız 102.000 mbps idi tanımlanan hız ise 99998 idi ve snr değeri de 8.2 idi. Ben de millenicom u arayıp durumu izah ettim hattınızda herhangi bir sorun görünmüyor hızı düşürüp snr yi 14 civarına çekelim bu esnada da üst birime mail atayım ben dedi.

    Değerler şu an o yüzden böyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    İsterseniz bina ankastrenizden ölçüm yapın, iç tesisatınızda ufak bir sorun olabilir.
    Ankastre de daha yüksek değer alırsanız, iç tesisatınızı yenilersiniz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.