Şimdi Ara

Halihazırda 3 aylık paketim var, Ramazan'a özel internet paketi alırsam önce hangisinden gider

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2.5 ayı kalmış kolay paketim var. 15 GB 99 TL olan Ramazan paketini alsam önce hangisinden harcanır

    2.5 aylık paketten gidiyorsa 100 liramı çarçur etmiş olmayayım

    teşekkürler şimdiden




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhafız. -- 24 Mart 2023; 0:10:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Vodafonede bu ara çok bug var , belli olmayabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Reis askerdeyim ya o 15 GB ilaç gibi gelebilir. Ben yarın arayıp sorayım en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhafız. kullanıcısına yanıt
    Bu arada Vodafone Pay ile Kolay Paket alımına ayda 20 TL iade kampanyası var. O paketi Vodafone Pay ile almanızı öneririm hocam.

    Hayırlı tezkereler, şafak kaç hocam ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre 32 -- 24 Mart 2023; 10:51:39 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre 32 E kullanıcısına yanıt

    130 kusur reis de ben bu müşteri hizmetlerine bağlanmadim. Ne dediysem robotu geçemedim. Bi soru sormak b kadar zor mu ya

    Paket alıcam soru soracağım diyorum bana paketleri sayıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhafız. kullanıcısına yanıt
    https://www.vodafone.com.tr/sizi-arayalim/

    Vodafone Sizi Arayalım - Beni Arasın Servisi

    Bu servis ile Müşteri Hizmetleri ile kolayca konuşabilirsiniz. Hayırlı Cumalar hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre 32 -- 24 Mart 2023; 13:50:28 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre 32 E kullanıcısına yanıt

    konuştum reis. yanımda uygulamasinda benim 3 aylık paketin bitiş süresi dakika ve smste doğru gösterirken internetin bitiş süresi 29 mart olarak gösteriyordu. önce bunu sordum neden böyle diye "o öyle gösteriyor ama doğru vaktinde bitecek" dedi


    sonra internet kullaniminda önce ramazan paketinden mi gider dedim, evet çünkü o daha erken bitiyor dedi.

    ammavelakin kullandığım internet 3 aylık paketten gidiyordu.

    tekrar aradım şu yanımda uygulamasında benim 3 aylık pakette yazan tarihi düzeltin diye. şu an bi sorun var müşterilerimizin %80ninde internet paketi bitiş süresi yanlış gösteriliyor dedi. e dedim ne zaman düzelecek? kaydınızı aldım 48 saat içinde düzelecek dedi ama bakalim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhafız. -- 24 Mart 2023; 13:52:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhafız. kullanıcısına yanıt
    Benim vermiş olduğum linkten mi konuştunuz hocam ?

    Gazanız mübarek olsun hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre 32 -- 24 Mart 2023; 13:54:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre 32 E kullanıcısına yanıt

    yok reis bi taktik buldum; robot soru sordukça anlaşılmaz cevaplar veriyorum daha sonra bu beni tuşluya aktarıyor işte ek paket için 1 kalan kullanım için 2 müşteri hizmetleri için 3 diye

    ordan tuşlayip direkt bağlandim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhafız. kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam. Hayırlı Ramazanlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre 32 -- 24 Mart 2023; 13:56:47 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.