Şimdi Ara

Günde 25-30 kez internet kopuyor! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Mikail Gerek kullanıcısına yanıt
    Kendiniz içinde çelişiyorsun dostum.

    quote:

    "SNR marjı, belirli bir hız elde etmek için gereken kablonun SNR'si ile SNR arasındaki farktır."


    Bunu Türk Telekom santraline söylüyor sana değil, yazanda senin gibi yanlış daha da doğrusu yanlış KİŞİYE yazmış. Senin benim alabileceğim kablo AWG'si, kıl kıl veya tek damar durumları bellidir, o yüzden kablonun SNR'si sözcüğünü plazalara, AVM'lere, yer altına, Türk Telekom'un santraline söylenir bu ancak! APARTMAN için aynı kablodan 10 metre tek damarlı kablo ile 30 metre tek damarlı kabloda 1dB SNR haricinde fark alırsan (ki 1dB bile ettiğini görmedim, maksimum 0,2~3dB) 100TL IBAN'ına atacağım. Sözüm söz, test et KENDİN ve bana kendi testinin sonuçlarını gönder.

    quote:

    "Yeryüzündeki her kabloda zayıflama görülür."


    Evet, burada bakılması gereken şey o yüzden SNR değil ilk olarak hat zayıflamasıdır. Ancak hat zayıflamasında kablonun farkı gözükür. SNR'de değil. Tecrübeye sabittir. ;) Ev tesisatı için konuşuyorum bu arada, yer altına bakır kablo çekmeyeceğim alıntı yaptığın ilk kutucuğumdaki yazıdaki arkadaş gibi... Tekrardan rica ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karanlık Ülke -- 1 Eylül 2020; 19:49:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar tekrar birini çağırdım bina girişinde hattın sinyalini ölçsün diye.

    Hattan sinyal gelmiyormuş kabloda değil sıkıntı yani. Bula bula beni buldu problem

    Türk telekom bunu nasıl tamir edecek ne yapacak bilmiyorum

    2 gündür sadece 3 kez geldi internet 5 dakikalığına sonra tekrar kesildi İnternetsiz takılıyoruz.

    D-smart ı arıyorum siz türk telekomla iletişme geçmeniz lazım benmi yapyım onuda diye adamlar arıza kaydı oluşturuyor sonra arıza kaydı 2 gün sonra otomatik kapanıyor şaka gibi

    Ne yapılır şimdi apartmanda başka sorun yaşayan yok benim hatta sinyal yok Yeni hatmı açtırmak gerekiyor, beklemek mi gerekiyor anlamadım gitti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıyamet Senfonisi -- 3 Eylül 2020; 15:45:43 >




  • Kıyamet Senfonisi kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom altyapısında olsan dahi TT kullanıcı olmayan kim olursa olsun TT üzerinden şikayet kaydı, arıza kaydı oluşturamaz. İSS yani D-Smart'a arıza kaydı bırakmanız gerek. Bir tane BTK üzerinden bırakın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanlık Ülke

    Türk Telekom altyapısında olsan dahi TT kullanıcı olmayan kim olursa olsun TT üzerinden şikayet kaydı, arıza kaydı oluşturamaz. İSS yani D-Smart'a arıza kaydı bırakmanız gerek. Bir tane BTK üzerinden bırakın.
    Hocam şimdi ben başka şirketin internet tarifesine geçersem gelip yeni hat açarlar mı bina girişinde yoksa şuanki hat girişini mi kullanırlar ?
  • Kıyamet Senfonisi kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom'a başvuru yapmayı deneyin. Bazen müşteri kaçırmak uğruna başka servis sağlayıcısına böyle yapabiliyorlar. İnternette birçok kurumsal firmalardan verilmiş haberler mevcut. Şansınızı deneyin eğer uğraşmak isterseniz. Taahüttünüz varsa internette taahüt cezası ödemeden internet iptalini araştırın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekimin başında bitiyor taahüt.
  • Hocam mesajınızı okuyunca öyle şeymi olur ya dedim ama şimdi kim aradı bil bir numara aradı Türk telekom dedi İnternetinizi bize geçirmek istermisniz hemen geçirebiliriz dediler! Şimdi geçirelim taatühünüz bitince bize geçmiş olun dediler. Yok dedim hattım bozuk kendim karar vericem düzelince dedim.

    Bildiğin sabote ediyor türk telekom nerden aradılar daha tam 1 ay 5 gün var bitmesine D-smart ile sözleşmenin adamalr internet hattım arızalı iken gelip teklif veriyorlar diğer firmalar vermezken işkillendim ne yapcaz bu durumu


    Akşam EDİTİ: Türk telekom aradı bina girişine bakmışkar sinyal var diyorlar elektrikçi yanlış bakmıştır modem bağlayacak sinyal ölçüm aleti olmaz dediler. Yarın kablo değiştirilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıyamet Senfonisi -- 3 Eylül 2020; 19:44:0 >
  • Kıyamet Senfonisi kullanıcısına yanıt
    Tek damarlı ikili veya üçlü kablo alın, metreyi ayarlarsınız... Türk Telekom metresini kazık satıyor. Uğraşmak istemezseniz kendileri kazık sattığı kabloyu taksınlar hocam, yeteri kadar uğraşmışsınız zaten isterseniz. Umarım sorununuz kablo ertesi düzelir fakat hat zayıflaması ile SNR'nin orantılı düşmesi/çıkması daha çok santralden kaynaklı gibi geliyor, bilemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karanlık Ülke -- 3 Eylül 2020; 21:2:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablo değişince düzeldi hocam, gerçi kabloyu çektirdiğimiz kişilerde metre vs ölçmeden tahmini kablo çekti sonra ona ekleme yaptı bir 10 metre daha, kimse işini düzgün yapmıyor neyse şuan internette sıkıntı yok, hız 13 megabitlere geldi, kopma olmadı,

    SNR 25
    Zayıflama 5.0
    Hız 13 megabit

    Sinyal ölçümü ve kablo kontrolü için 50 lira
    Kablo 200 lira.

    nokta


    Teşekkürler yardım eden herkese konudaki
  • Kıyamet Senfonisi kullanıcısına yanıt
    O nasıl bir kablo fiyatı... Değerler güzel, hız güzel. Sevindim düzeldiğine. En azından değdi. Daha stabil bir bağlantınız var. Kabloyu çeken arkadaşa da hayret açıkçası, kendi evime çektirdiğim kabloyu bende ölçmedim fakat göz var izan var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tplink marka çift antenli bir wifi alıcısı kullanıyorum. Windows 10 doğrudan tanıyor diye sitesinden sürücüsünü yüklemeden kullandığım dönemde benim de kablosuz bağlantım sık sık kopuyordu. Sitesinden kendi sürücüsünü yükledikten sonra aynı sorunu yaşamadım. Basit ama gözden kaçmış olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.