Şimdi Ara

Grand Scenic III Paylaşım Platformu (465. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.362
Cevap
56
Favori
692.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat549

    https://www.youtube.com/watch?v=--02ESq57qo E5 Cennet civarında giderken bakın kimi gördük

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,

    2013 Model Yeni Grand Scenic, dizel Icon 1.5 edc full paket aracım 40.000 km'de. Bu aralar değiştirmeyi düşünüyorum. Şu an piyasası hakkında fikir verebilirseniz sevinirim. Ben de bir taraftan araştırıyorum. Çok şükür herhangi bir vuruğu v.s. yok.

    Talisman aklımı çeliyor. Fakat Estate gelmeyecekmiş. Sedan mantıklı mı emin değilim. Passat variant ve Honda Crv dizel otomatik de aklıma gelenler. Fikir verecek arkadaşlar varsa memnun olurum.




  • Öncelikle herkese merhabalar arkadaşlar.. grand scenic alıp aranıza katılmak istiyorum ama yakıt konısunda şüphelerim var..daha önce mutlaka aranızda istişare etmişinizdir yakıt konusunu..konu 465.sayfaya gelmiş baştan okumak benim için zor olacak..siz saygıdeğer kullanıcılardan bu konuda yardım istirham ediyorum...cevaplar için şimdiden teşekkür ederim...
  • Arkadaşlar merhaba,

    2013 Scenic 3 aracımı yeni aldım, okuduğum kadarıyla teyp üzerinden usb ile mp3 çalmak için usb stick fat32 şeklinde formatlanacak ve mp3 ler root a atılacak diye biliyorum.

    1- Klasör klasör attığım zaman ilk klasörlerdeki yaklaşık 150 şarkıdan sonra başa dönüyor gerisini neden çalmıyor?
    2- Misal 100. şarkıyı dinlemek için sırayla 100 e kadar tüm şarkıları atlatmak gerekiyor, direk 100 şarkıya geçemiyorum ve bu süreç çok uzun sürüyor bunun başka bir yolu yokmudur? Veya tecrübelerinizden siz nasıl bir metod buldunuz mp3 dinlemek için?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byapici

    Arkadaşlar merhaba,

    2013 Scenic 3 aracımı yeni aldım, okuduğum kadarıyla teyp üzerinden usb ile mp3 çalmak için usb stick fat32 şeklinde formatlanacak ve mp3 ler root a atılacak diye biliyorum.

    1- Klasör klasör attığım zaman ilk klasörlerdeki yaklaşık 150 şarkıdan sonra başa dönüyor gerisini neden çalmıyor?
    2- Misal 100. şarkıyı dinlemek için sırayla 100 e kadar tüm şarkıları atlatmak gerekiyor, direk 100 şarkıya geçemiyorum ve bu süreç çok uzun sürüyor bunun başka bir yolu yokmudur? Veya tecrübelerinizden siz nasıl bir metod buldunuz mp3 dinlemek için?

    Teşekkürler
    Merhaba,

    bende aranıza 2011 grand scenic ile katıldım, aracın kullanım kılavuzu ile ilgili yardımcı olabilecek var mı acaba,

    Teşekkürler




  • byapici B kullanıcısına yanıt
    üstad, scenic 2013 de en kötü durum radyo müzikçalar ve navigasyon sistemidir, avrupa da 2013 ler r-link le satıldı bize navigasyon ekranı satıldı, oysa 2011 scenic lerin yazılımı çözülerek navigasyon ekranında video müzik mp3 vs. herşey yapılır duruma geldi ama bizim 2013 lere böyle birşey olmadı, elimizde ki radyo sistemi de anlattığınız gibi direksiyon kolunda ki kumandalarda kelimenin yerinde kullanımı ile dandik--çevirirsin bir sonrakine geçmez ayarlarsın kabul etmez vs.
    çözüm klasör klasör değil de tüm listeyi alfabetik sıradan tek liste halinde usb ye atmak, ama ben de baktım uzun iş vazgeçtim, kumanda tuşlarından atlatmalar yapılıyor kayarak ama uzun iş
    kendi haline bıraktım gitti.
    oysa elimizde ki navigasyon ekranı bütün bir medya ekranı olarak kullanılmaya hazır durumda ama ne reno türkiye ne de tomtom buna net cevap veremediler reno tomtom a tomtom reno ya attı. yazılım kilidi reno ca kondu ise de sorun tomtom ca kondu ise de sorun.
    ben aldığımdan bu yana her türlü araştırmayı yaptım ve aramaya devam ediyorum ama çözüm bulamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BILGILI

    üstad, scenic 2013 de en kötü durum radyo müzikçalar ve navigasyon sistemidir, avrupa da 2013 ler r-link le satıldı bize navigasyon ekranı satıldı, oysa 2011 scenic lerin yazılımı çözülerek navigasyon ekranında video müzik mp3 vs. herşey yapılır duruma geldi ama bizim 2013 lere böyle birşey olmadı, elimizde ki radyo sistemi de anlattığınız gibi direksiyon kolunda ki kumandalarda kelimenin yerinde kullanımı ile dandik--çevirirsin bir sonrakine geçmez ayarlarsın kabul etmez vs.
    çözüm klasör klasör değil de tüm listeyi alfabetik sıradan tek liste halinde usb ye atmak, ama ben de baktım uzun iş vazgeçtim, kumanda tuşlarından atlatmalar yapılıyor kayarak ama uzun iş
    kendi haline bıraktım gitti.
    oysa elimizde ki navigasyon ekranı bütün bir medya ekranı olarak kullanılmaya hazır durumda ama ne reno türkiye ne de tomtom buna net cevap veremediler reno tomtom a tomtom reno ya attı. yazılım kilidi reno ca kondu ise de sorun tomtom ca kondu ise de sorun.
    ben aldığımdan bu yana her türlü araştırmayı yaptım ve aramaya devam ediyorum ama çözüm bulamadım
    Bugün yetkili servis de 56000 bakımı yaptırdım. aracımın bir önceki bakımı agır bakımdı. Dolayısı ile yalnızca yag ve filtreler değişti. ödediğim ücret 538 TL bu rakama uzun pazarlık sonrası ulaştım. istenen rakam 650TL. Artık yetkili servise gitmememyi düşünmeye başladım.




  • byapici B kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar sıkıntıya ufak bir çözüm buldum benim işime yaradı.

    Mp3 dinlerken radyo üzerinden yuvarlak kanal değiştirme butonunu çeviriseniz ekranda 3 satırlık folder içindeki şarkı listesi geliyor. Back tuşuyla geri gidip tüm folderları görebiliyor, dinlemek istediğiniz şarkının üstüne gelip bıtona bastığınızda şarkıyı açabiliyorsunuz. Ben bunu bilmiyordum, bulunca bayağa bi içim rahatladı çünkü buna benzer bir çözüm olmamasını yakıştıramıyordum bizim araçlara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akirafes

    Petlas'ın 205/55 R17 17 jant benim lastiğimde orijinal olcusunde 17 jant . lastiğin üzrindede tarih yeniydi bayinin elindede daha vardı Bayrampaşa bayisinden aldım.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba, 2004 2.0 Honda Accord kullanıcısıyım. Aracım 250bin kmde. Şimdi değilde ileriye dönük olarak 7 kişilik araç araştırması yapıyorum. Aslında bir japondan inip fransıza binmek pek işime gelmese de grand scenicin dizel otomatik seçeneği ve tasarımının göze hitap etmesi sebebiyle araştırmak istedim. Normalde Verso almak daha mantıklı gözükse de iç dizaynı hiç hoşuma gitmediği gibi dizel otomatik seçeneği bir tarafa sadece 1.8 yada 2.0 benzinli otomatik olmasından dolayı aklıma yatmıyor. Grand Scenic ile ilgili aklımdaki soru işaretleri ortadan kalkarsa aracı düşünebilirim.

    Dizel otomatik seçeneği nasıldır bu araçlarda. Otomatikten yana bir sıkıntı yaşayan var mı aranızda?

    Kronik problemleri nelerdir, aracına lanet okuyan oldu mu? :)

    Konfor yönünden uzun yolculuklarda sarsıntı içeriye gelen ses düzeyi nasıldır.

    Böyle bir araçtan tabi ki performans beklentim yok ancak yakıt verileri nasıldır? Şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psk.selman

    Arkadaşlar merhaba, 2004 2.0 Honda Accord kullanıcısıyım. Aracım 250bin kmde. Şimdi değilde ileriye dönük olarak 7 kişilik araç araştırması yapıyorum. Aslında bir japondan inip fransıza binmek pek işime gelmese de grand scenicin dizel otomatik seçeneği ve tasarımının göze hitap etmesi sebebiyle araştırmak istedim. Normalde Verso almak daha mantıklı gözükse de iç dizaynı hiç hoşuma gitmediği gibi dizel otomatik seçeneği bir tarafa sadece 1.8 yada 2.0 benzinli otomatik olmasından dolayı aklıma yatmıyor. Grand Scenic ile ilgili aklımdaki soru işaretleri ortadan kalkarsa aracı düşünebilirim.

    Dizel otomatik seçeneği nasıldır bu araçlarda. Otomatikten yana bir sıkıntı yaşayan var mı aranızda?

    Kronik problemleri nelerdir, aracına lanet okuyan oldu mu? :)

    Konfor yönünden uzun yolculuklarda sarsıntı içeriye gelen ses düzeyi nasıldır.

    Böyle bir araçtan tabi ki performans beklentim yok ancak yakıt verileri nasıldır? Şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar çok yakın zamanda tekrar scenic ailesine katılcam 1 sorum olacak 2010 araca usb li teyp takılırmı ..taktıran varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karamurat39

    arkadaşlar çok yakın zamanda tekrar scenic ailesine katılcam 1 sorum olacak 2010 araca usb li teyp takılırmı ..taktıran varmı

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,
    2013 reno scenic icon full aracın 40.000 bakımı ekranda gözüktü 30 gün var uyarısı,
    ben hep yetkili servi ankara görgülü kardeşler kullandım.
    28 nisan da 3 yıllık süre dolduğundan hem muayene hem eksozt muayene yaptırdım.

    1-aynı marka ve yıl olup 40000 bakım yaptıran arkadaşlar neler değişti ve kaç tl oldu
    2-garanti süresi dolsa da yine yetkili servis de bakım yaptırmaya devam mı etmeliyiz
    3-aracımız önden çekişli diye biliyorum frenlemelerde arka tekerleri kullanıyorsak, benim ön iki teker tehlikeli yırtıktan dolayı değişmişti onları arka ile değiştirsek nasıl olur
    4- 40000 bakımında akü dahil değilse uyarı verene kadar kullanmalımıyım
    5- orijinal cam rüzgarlığı çok pahalı satıyorlar hala 2013 reno scenic için cam rüzgarlığı bulamadım 60-80 tl arası ürüne 270 tl vermek de istemiyorum bu konuda yaptıran arkadaşlar var ise
    yardımlarınızı bekliyorum.

    teşekkürler




  • BILGILI B kullanıcısına yanıt
    1- henüz o kadar km yapmadığım için bilemiyorum.
    2- bence yetkili servis biraz pahalı olsada tercih edilmeli. Pazarlık iyi yapılmalı. Öyle olduğunda yılda bir kez servise gidersiniz unutursunuz. Diğer türlü her şey için tek tek gezmek lazım.
    3- Bütün arabalarda en frende en çok yük ön tekerleklere biner. O yüzden ön fren balatası arkadan daha çabuk biter. Yeni tekerleklerin çekiş olan önde durması daha doğru.
    4- Akü hiç bir zaman uyarı vermez. Bir gün markete uğramak için durup eve devam ederken yolda bile bitebilir. Özellikle soğuk kış aylarında. Bakımlarda ölçümü yapılabiliyor ancak yinede 6 ay sonra yolda kalmayacağınızın garantisini veremezler. O yüzden 4. yıl kritik bir sınır. genelde bu civarda aküler ömrünü tamamlar. O sizi yolda bırakmadan değiştirmekte fayda var. Sonra çok rezillik oluyor. Önceki aracımda başıma geldi oradan biliyorum.
    5- Aksesuar hiç kullanmadım, gerekte duymuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: typhoone

    1- henüz o kadar km yapmadığım için bilemiyorum.
    2- bence yetkili servis biraz pahalı olsada tercih edilmeli. Pazarlık iyi yapılmalı. Öyle olduğunda yılda bir kez servise gidersiniz unutursunuz. Diğer türlü her şey için tek tek gezmek lazım.
    3- Bütün arabalarda en frende en çok yük ön tekerleklere biner. O yüzden ön fren balatası arkadan daha çabuk biter. Yeni tekerleklerin çekiş olan önde durması daha doğru.
    4- Akü hiç bir zaman uyarı vermez. Bir gün markete uğramak için durup eve devam ederken yolda bile bitebilir. Özellikle soğuk kış aylarında. Bakımlarda ölçümü yapılabiliyor ancak yinede 6 ay sonra yolda kalmayacağınızın garantisini veremezler. O yüzden 4. yıl kritik bir sınır. genelde bu civarda aküler ömrünü tamamlar. O sizi yolda bırakmadan değiştirmekte fayda var. Sonra çok rezillik oluyor. Önceki aracımda başıma geldi oradan biliyorum.
    5- Aksesuar hiç kullanmadım, gerekte duymuyorum.
    bilgi paylaşımı için teşekkürler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: typhoone

    1- henüz o kadar km yapmadığım için bilemiyorum.
    2- bence yetkili servis biraz pahalı olsada tercih edilmeli. Pazarlık iyi yapılmalı. Öyle olduğunda yılda bir kez servise gidersiniz unutursunuz. Diğer türlü her şey için tek tek gezmek lazım.
    3- Bütün arabalarda en frende en çok yük ön tekerleklere biner. O yüzden ön fren balatası arkadan daha çabuk biter. Yeni tekerleklerin çekiş olan önde durması daha doğru.
    4- Akü hiç bir zaman uyarı vermez. Bir gün markete uğramak için durup eve devam ederken yolda bile bitebilir. Özellikle soğuk kış aylarında. Bakımlarda ölçümü yapılabiliyor ancak yinede 6 ay sonra yolda kalmayacağınızın garantisini veremezler. O yüzden 4. yıl kritik bir sınır. genelde bu civarda aküler ömrünü tamamlar. O sizi yolda bırakmadan değiştirmekte fayda var. Sonra çok rezillik oluyor. Önceki aracımda başıma geldi oradan biliyorum.
    5- Aksesuar hiç kullanmadım, gerekte duymuyorum.


    Selam,

    Bir Scenic sempatizanı olarak değerli paylaşımınıza ben de biraz katkıda bulunmak istiyorum..

    - Bakımların devamlı olarak yetkili serviste yaptırılması halinde, garanti süresi dolduktan sonra meydana gelen, kullanıcı hatası dışındaki arızalar ücretsiz ya da müşterinin cüzi bir katılımıyla giderilebiliyor..

    - Evet, fren yapıldığında en çok yük öndeki frenlere biner.. Ancak, arkalar da dengeleme görevi yapar.. Halk arasında yeni lastiklerin ön tekerleklere takılması gerektiği kanaati yaygın olmakla birlikte, uzmanlar yeni lastiklerin arka tekerleklere takılmasını öneriyor.. Bana göre en doğrusu dört lastiğin de yeni olması..

    Herkese güvenli sürüşler diliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: typhoone

    1- henüz o kadar km yapmadığım için bilemiyorum.
    2- bence yetkili servis biraz pahalı olsada tercih edilmeli. Pazarlık iyi yapılmalı. Öyle olduğunda yılda bir kez servise gidersiniz unutursunuz. Diğer türlü her şey için tek tek gezmek lazım.
    3- Bütün arabalarda en frende en çok yük ön tekerleklere biner. O yüzden ön fren balatası arkadan daha çabuk biter. Yeni tekerleklerin çekiş olan önde durması daha doğru.
    4- Akü hiç bir zaman uyarı vermez. Bir gün markete uğramak için durup eve devam ederken yolda bile bitebilir. Özellikle soğuk kış aylarında. Bakımlarda ölçümü yapılabiliyor ancak yinede 6 ay sonra yolda kalmayacağınızın garantisini veremezler. O yüzden 4. yıl kritik bir sınır. genelde bu civarda aküler ömrünü tamamlar. O sizi yolda bırakmadan değiştirmekte fayda var. Sonra çok rezillik oluyor. Önceki aracımda başıma geldi oradan biliyorum.
    5- Aksesuar hiç kullanmadım, gerekte duymuyorum.


    Selam,

    Bir Scenic sempatizanı olarak değerli paylaşımınıza ben de biraz katkıda bulunmak istiyorum..

    - Bakımların devamlı olarak yetkili serviste yaptırılması halinde, garanti süresi dolduktan sonra meydana gelen, kullanıcı hatası dışındaki arızalar ücretsiz ya da müşterinin cüzi bir katılımıyla giderilebiliyor..

    - Evet, fren yapıldığında en çok yük öndeki frenlere biner.. Ancak, arkalar da dengeleme görevi yapar.. Halk arasında yeni lastiklerin ön tekerleklere takılması gerektiği kanaati yaygın olmakla birlikte, uzmanlar yeni lastiklerin arka tekerleklere takılmasını öneriyor.. Bana göre en doğrusu dört lastiğin de yeni olması..

    Herkese güvenli sürüşler diliyorum...

    Alıntıları Göster
    s.a arkadaşlar

    Renault Scenic 1.5 dCi Privilege 2012 model 70 bin km otomatik edc ne kadar eder arkadaşlar. Kaza bela boya değişen vs. hiç bir şey yok.

    Cam tavan dahil en dolusu sanırım.




  • karamurat39 kullanıcısına yanıt
    Taktiran varsa banada haber edebilirmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    s.a arkadaşlar

    Renault Scenic 1.5 dCi Privilege 2012 model 70 bin km otomatik edc ne kadar eder arkadaşlar. Kaza bela boya değişen vs. hiç bir şey yok.

    Cam tavan dahil en dolusu sanırım.



    Hocam araç 4 yaşında ağır bakımları yetkili serviste su pompası dahil 1600 lirayı bulur. Akü de araçta sensör olmasından dolayı soğuk iklimlerde 4 yılda ömrünü tamamlıyor. Lastikler de yeni değilse emsallerinin taban fiyatına bak derim. Bütün bunlar yapılmışsa o zaman da ortalama fiyat alman gerekecek. Galeriden mi biniciden mi?
  • windlover kullanıcısına yanıt
    Araç sahibinde hocam.
  • sarget S kullanıcısına yanıt
    Sahibindeyse bu bilgileri öğrenebilir plaka numarası ve şase numarasıyla yetkili servisten tüm işlemleri öğrenebilirsiniz. Aracı ucuza aldım derken 1000 tl lastik 1600 bakım 350 tl de akü masrafıyla karşılaşabilrisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: windlover

    Sahibindeyse bu bilgileri öğrenebilir plaka numarası ve şase numarasıyla yetkili servisten tüm işlemleri öğrenebilirsiniz. Aracı ucuza aldım derken 1000 tl lastik 1600 bakım 350 tl de akü masrafıyla karşılaşabilrisiniz.
    arkadaşlar,
    reno scenic 2013 aracın garantisi doldu,
    reno yetkili servis 580 tl 40.000 bakımı fiyatı verdi,
    ANKARA
    ben ankara olup da özel RENO servsisi önerisi yapan olursa onları incelemek isterim.
    bundan sonra da sürekli aynı yeri kullanabilmem için dürüst güvenilir ve ekonomiyi de ayarlayan bir özel servis olması

    tşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BILGILI

    arkadaşlar,
    reno scenic 2013 aracın garantisi doldu,
    reno yetkili servis 580 tl 40.000 bakımı fiyatı verdi,
    ANKARA
    ben ankara olup da özel RENO servsisi önerisi yapan olursa onları incelemek isterim.
    bundan sonra da sürekli aynı yeri kullanabilmem için dürüst güvenilir ve ekonomiyi de ayarlayan bir özel servis olması

    tşekkürler

    Ben Ankara'dayken hep Canalp Oto'ya giderdim.
    Hatta bu sene tatile Ankara'ya gidince ağır bakımını da ona yaptırdım.
    Tavsiye ederim

    Şaşmaz'da, yeri burası:
    https://goo.gl/muH0to




  • 
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.