Şimdi Ara

goldnet-5104P kamera uzaktan izleme sorunu

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
16
Cevap
0
Favori
75
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Er
    12 Mesaj
    Arkadaşlar bundan yaklaşık olarak 1 sene önce goldnet-5104P modelli kamera cihazından satın almıştım.Kurulum yapıldıktan sonra herşey yolunda gidiyordu yani telefonumdan uzaktan izleyebiliyordum.Hatta evimden uzaklaştığımda ya da mobil veriyi açtığımda da izleyebiliyordum.Fakat cep telefonuma virüs girmesi üzerine attığım formattan sonra kendim kurulum yaptığımda sadece kendi wi-fi ağımda yani evimde izleyebiliyordum.Mobil veriyi açtığımda veya başka bir wi-fi ağına bağladığımda ise izleyemiyorum.Soruma vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ediyor,yardımlarınızı bekliyorum.



    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    Arkadaşlar bundan yaklaşık olarak 1 sene önce goldnet-5104P modelli kamera cihazından satın almıştım.Kurulum yapıldıktan sonra herşey yolunda gidiyordu yani telefonumdan uzaktan izleyebiliyordum.Hatta evimden uzaklaştığımda ya da mobil veriyi açtığımda da izleyebiliyordum.Fakat cep telefonuma virüs girmesi üzerine attığım formattan sonra kendim kurulum yaptığımda sadece kendi wi-fi ağımda yani evimde izleyebiliyordum.Mobil veriyi açtığımda veya başka bir wi-fi ağına bağladığımda ise izleyemiyorum.Soruma vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ediyor,yardımlarınızı bekliyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    Merhaba, öncelikle uygulamayı telefondan silip tekrar kurun, ardından uygulamayı açtıktan sonra yeni cihaz ekleme kısmından QR kod ile seçeneğini seçin. Kayıt cihazında sağ tık yapıp 'Klavuz' yazana tıklayın. Aşamaları geçtikten sonra karşınıza QR kod çıkacak okuttuktan sonra kayıt cihazında bulunan kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten sonra işlem bitecektir. Eğer yapamazsanız goldnet ürünlerini retro güvenlik satmaktadır. Mesai saatleri içerisinde müşteri hizmetlerini arayarak destek alabilirsiniz bu konuda.
    _____________________________

    Makrotek Güvenlik ve Bilişim Sistemleri San. Tic. Ltd. Şti.
    http://www.makrotek.com.tr
    info@makrotek.com.tr
    0 850 305 0 542
    0 545 321 92 94
  • Er
    12 Mesaj

    Efendim dediklerinizi daha öncede yapmıştım.Fakat hiçbir faydası olmamıştı.Yani QR kod ile okutmayı ve dediklerinizin nasıl yapılacağını önceden zaten biliyordum.Telefonumdan kameralarımı izleyebilmekteyim fakat başka bir yere gittiğimde ''mesela başka bir şehirde yazlığıma gittiğimde'' izleyememekteyim.Yani kısacası sadece kendi evimde izleyebiliyorum fakat uzakta bir yerde izleyemiyorum ''dediklerinizi önceden defalarca yapmama rağmen''.Ayrıca şimdide denememe rağmen bir faydası olmadı.
    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    Kayıt cihazınızda DHCP etkin mi? Bir de bu işlemi evde WiFi ağına bağlı iken mi yapıyorsunuz, mobil internet ile eklemeyi denediniz mi?
    |
    |
    _____________________________

    Makrotek Güvenlik ve Bilişim Sistemleri San. Tic. Ltd. Şti.
    http://www.makrotek.com.tr
    info@makrotek.com.tr
    0 850 305 0 542
    0 545 321 92 94
  • Er
    12 Mesaj
    Efendim daha önce mobil internet ile eklemeyi defalarca denemiştim fakat hiçbir işe yaramadı.DHCP ayarını ise aygıtımda bulamadım fakat DHCP ayarı şuan modemimde etkin.
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan Özgür

    Efendim daha önce mobil internet ile eklemeyi defalarca denemiştim fakat hiçbir işe yaramadı.DHCP ayarını ise aygıtımda bulamadım fakat DHCP ayarı şuan modemimde etkin.
    Hasan bey başka telefonda deneyebilir misiniz iOS/android işletim sistemi değişikliği yapıp deneyin. Olmazsa kayıt cihazını fabrika ayarlarına döndürün yine olmazsa modem ayarlarınızı resetleyin kullanıcı arayüzünden. Eğer sabit IP kullanmıyorsanız kayıt cihazında ağ ayarları kısmında DHCP'nin etkin olduğundan emin olun. Sabit IP var ise seçili ise kaldırın.
    _____________________________

    Makrotek Güvenlik ve Bilişim Sistemleri San. Tic. Ltd. Şti.
    http://www.makrotek.com.tr
    info@makrotek.com.tr
    0 850 305 0 542
    0 545 321 92 94
  • Er
    12 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    Efendim cihazımın kullanıcı arayüzü ve ayarları bu şekilde.Eğer başka yerlerden fotoğraf isterseniz atabilirim.Kendimi iyi ifade edemediğimi düşünerek böyle bir çözüm yoluna başvurdum.İyi günler diler,yardım etmenizi rica ederim.
    |
    |
    Makrotek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    Hasan Bey bu konuda ürünü aldığınız firma ile veya retro güvenlik ile görüşmeyi denediniz mi?
    |
    |
    _____________________________

    Makrotek Güvenlik ve Bilişim Sistemleri San. Tic. Ltd. Şti.
    http://www.makrotek.com.tr
    info@makrotek.com.tr
    0 850 305 0 542
    0 545 321 92 94
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
canlı radyo dinle
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.