Şimdi Ara

gold bilgisayar güvenlik çağırıp beni darp ederek mağazadan kovdu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013


    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.


    Kardeşim öncelikle çok sağol ürünün değeri 2800 tl bunun istanbulda oturuyorum bunun içinde hakem heyetine başvuracam yoksa tüketici mahkemesine mi başvuracam

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Yani Hakem heyetine başvurabilirsin. Hakem heyetine başvuru ücretsizdir.

    sana verdiğim dilekçe ile derdini düzgün bir şekilde anlatırsan senin için daha iyi olur. Hakem heyeti kararları ortalama 3 ay kadar bir sürede değerlendirmeye alınır fatura bedeli üzerinden sana firma ödeme yapmak zorundadır ödeme yapmadığı taktirde icra kanalı ile de haciz işlemlerini başlatabilirsin.


    tamam peki ben gold u mu hakem heyetine şilkayet etmeliyim yoksa televizon Philips marka philipsimi bide il hakem heyeti demişsiniz ben ümraniyede oturuyom ümraniyedeki hakem heyetine şikayet edebilirim dimi yada bu hakem heyetlerinin istanbulda merkezi bi yerimi var orayamı başvurmalıyım

    Şikayet konusunu içeren dilekçe ve ekinde konuya ait belgelerle (fatura, satış fişi, garanti belgesi, sözleşme vb.) bizzat veya posta yolu ile başvurabilirsiniz.
    Yazılı dilekçenizde,
    • Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,
    • Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,
    • Ne kadar para ödediğinizi,
    • Sorunun ne olduğunu,
    • Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,
    • Ne yapılmasını istediğinizi anlatın.
    BAŞVURULARDAN ÜCRET ALINMAZ

    Madde 5 - Tüketiciler ile satıcılar arasında çıkan uyuşmazlıkları çözümlemek ve tüketici mahkemelerinde delil olarak ileri sürülebilecek kararları almak üzere il ve ilçe merkezlerinde hakem heyetleri kurulur.

    İl hakem heyetleri il merkezi sınırları içinde, ilçe hakem heyetleri ise ilçe sınırları içinde görevli ve yetkilidir. başvurular, tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı satıcının bulunduğu yerdeki hakem heyetine yapılır. Kapıdan satışlarla ilgili uyuşmazlıklarda tüketicinin bulunduğu yerdeki hakem heyetine başvurulur.

    Tüketicinin ikametgahı ile satıcının bulundu yerin farklı olması halinde tüketici başvurusunu, ilgili hakem heyetine intikal ettirilmek üzere, ikametgahının bulunduğu yer hakem yetine de yapabilir.

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde kurulan il hakem heyetleri, mal ve hizmet bedeli Bakanlıkça her yıl başında belirlenecek tutarın üzerindeki uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkilidir. bu bedelin altındaki uyuşmazlıklara; Büyükşehir belediyesi sınırları dahilinde kurulur ilçelerdeki hakem heyetlerince ikinci fıkradı belirtilen esaslar uyarıca bakılır.


    TEKRAR DİYORUM HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANIZ HERZAMAN SİZİN LEHİNİZEDİR.

    İstanbul il hakem heyeti ile görüştüm 1100 tl üstündeki tutarlar için il hakem heyetine başvursam bile kararın bağlayıcı olmayacağını 1100 tlnin üstündeki tutarlar için tüketici mahkemesine başvurmam gerektiğini bildirdi ayrıca hem gold hemde philipse ihtarname çekmem gerekiyormuş bununla ilgili bilginiz varmıdır ihtarname nasıl çekilir ondan sonrada çağlayan adliyesinde tüketici mahkemesine başvurmam gerekiyormuş ücret ne tutar hiç bilgim yok televizyonun fiyatından fazla tutmaz inşallah mahkeme masrafları

    http://www.kararara.com/yargilamagiderleri.htm bu linkten dava masrafınıöğrenebilirsin. Ben senin dediğin meblağ üzerinden bir ortalama gider hesaplattım Toplam dava açma masrafı: 312.72 TL'dir.

    Sen davayı kazandığın taktirde zaten dava masraflarınıda karşı taraf ödüyor.

    1. İhtar örneği 
    (Ayıp 30 gün içinde ortaya çıkmışsa, açık görülebilir nitelikte ise)

    ...........Noterliğine İhtarname(*)

    İhtar eden:.......... (siz)
    Adres :.................Sizin adresiniz

    Muhatap:Malı aldığınız yer
    Adres : ..................

    Konu:Ayıp ihtarı

    İzahı:
    1-Firmanızdan.........tarihinde.........YTL bedelle(fatura karşılığı) cinsi ve serisi...........................................ş eklinde yazılı olan malı satın aldım.Ben kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'ne üye olarak haklarımı öğrendim.

    2-İlk 30 gün içinde,açık görülebilir nitelikte ayıplı olduğu ortaya çıktı.(Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.

    3-Yürürlükteki 4077 sayılı TKHK'nun 4.maddesine göre 4 seçimlik hakkım olan bedelsiz tamir,ayıp oranında bedelden indirim,ayıpsız misli ile değiştirilmesi veya ödediğim bedelin iadesi seçeneklerinden birini tercih ediyorum.

    4-Ben size bu ihtarnameyi göndererek, bu 4 seçimlik hakkımdan birisi olan, "ödediğim bedelin iadesini,sattığınız ayıplı malı geri almanızı" talep ediyorum.

    Sonuç ve Talep:
    Talebimi yerine getirmediğiniz takdirde hakkınızda yasal yollara başvuracağımı ihtar ederim.

    2.ihtar örneği :

    (Ayıp, 30 günü geçtikten sonra 2 yıllık Garanti Süresi içinde çıkmışsa)

    *Sadece yukarıdaki örneğin 2.maddesini şu şekilde değiştirin:

    2-Ürünün 2 yıllık garanti süresi içinde............ay kullandıktan sonra GİZLİ AYIPLI olduğu ortaya çıktı.

    (Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)

    Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.Bu servis raporlarından anlaşılıyor.

    Karşılaştığınız şikayet "Ayıplı mal" değil, "Ayıplı hizmet" ise mantığınızı kullanarak, "Ayıplı mal" kelimeleri yerine "Ayıplı hizmet" yazın.


    *İhtarname mutlaka İadeli taahhütlü veya Noterden yapılmalıdır.


    ama şöyle bir sıkıntı var yetkili servis elemanı kesinlikle bu üründeki kusuru kabul etmiyor ısnmıyor diyor video ya çektiğim halde kendini resetlemiyor diyor yani teknik servise gore televizyon gayet düzgün çalışıyor yanına gittim bi site aç dedi bakalım sıkıntı neymiş Sabah yazdım gazete sayfası açılmadı üstüne üstlük yine kitlendi ve resetledi kendini gözleriyle gördü yine kabul etmedi böyle şeyler olur diyor bana adam kendini resetleyebilirde kapanabilirde ısınabilirde bu cihazı böyle kullanmak zorundasınız diyor raporundada olumsuz hiçbirşey yazmıyor




  • Şimdi şöyle bir durum var tüketici mahkemesine başvurduğunuzu varsayarak söylüyorum. Mahkeme bilirkişi tayin eder bilirkişi de sizin dediğini sıkıntıların aynısını raporunda belirtirse büyük ölçüde davayı kazanırsınız. Demem o ki sizin konustuğunuz teknik servis elemanı zurnanın son deliği misali.
  • Tamda gold.com.tr dan 3500tl değerinde tv alacakken iyi denk geldim bu olaya. alışveriş iptal başka mağazanın kısmetiymiş demekki
  • arkadaşım sana geçmiş olsun diyorum başına gelen çok büyük bir terbiyesizlik. gold gibi bir firmanın bunları yapacağı aklımın ucuna gelmezdi gerçekten büyük terbiyesizlik. arkadaşlar bugün bu arkadaşımızın başına gelenler yarında bizim başımıza gelebilir herkesi duyarlı olmaya çağırıyorum lütfen herkes burdan kınama mesajı ı atsın konuyu güncel tutalım.

    gold firması bu arkadaşın mağduriyetini gidermedikçe ve özür dilemedikçe bu firmayı boykot edelim.

    sessiz kalmayalım yarın bizimde başımıza gelebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gogomogo

    arkadaşım sana geçmiş olsun diyorum başına gelen çok büyük bir terbiyesizlik. gold gibi bir firmanın bunları yapacağı aklımın ucuna gelmezdi gerçekten büyük terbiyesizlik. arkadaşlar bugün bu arkadaşımızın başına gelenler yarında bizim başımıza gelebilir herkesi duyarlı olmaya çağırıyorum lütfen herkes burdan kınama mesajı ı atsın konuyu güncel tutalım.

    gold firması bu arkadaşın mağduriyetini gidermedikçe ve özür dilemedikçe bu firmayı boykot edelim.

    sessiz kalmayalım yarın bizimde başımıza gelebilir.

    yani tüketiciler olarak birbirimizi koruduğumuz zaman böyle firmalar piyasadan silinir benim aklıma direk ne kadar eş dost akraba varsa toplayıp goldun önünde boykot yapmak geldi ama dua etsinler sıcak ve hepimiz işinde gücünde insanlarız




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.