Bildirim
Gittigidiyor Dolandırıldım
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
kargo vakti geçince iade etme butonu çıkıyo diye biliyorum -
Gg
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
7 yıl önce benim de başıma gelmişti. pek değerli bir şey olmadığı için dert etmedim. Moda mesaj attığımda "Bizden değil kullanıcıdan kaynaklanan sorun" demişti. -
gittigidiyor para havuzu var mailini kontrol et gerekli bilgileri bulabilirsin -
Buna benzer bir durum an itibari ile benimde başımda. Dolandırıcı satıcılar ve gittigidiyor elele insanları dolandırıyorşar. 10 gün önce aldığım ürün yerine başka ürün gelince kapıda iade ettim iade süreci başlattım süre geçmesine rağmen paramı vermiyorlar.
Gitti gidiyor müşteri hizmetleri diye bir olayda yok hiç bir yere ulaşamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürünü satın aldıktan sonra yayından kalkabilir bu anormal bir durum değil. En geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilmesi ve kargo bilgilerinin girilmesi zorunlu. Bu sürede kargoya verilmedi ve kargo bilgisi girilmediyse, bana özel bölümünde satın aldıklarım sekmesine tıklayarak işlemi iptal edebilirsin. Paran da kısa süre içerisinde iade edilecektir. -
Bu anlattıklarınızı kendi adıma yapmama eağmen para iade süreside 5 gün dolmasına rağmen iade alamadım kağıt üzerinde kurallar belli uygulamaya gelince gittigidiyor çöpten bir farkı yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X