Şimdi Ara

GIGABYTE Z170X GAMING 7 vs MSI Z170 GAMING M7 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • System information viewer programı ile fanları kontrol edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    06.2016 tarihinde Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ana kart aldım.
    Aldığım günden beri anlayamadığım bir ses sorunu ile karşılaştım bu sorunu çeşitli çözümlerle gidermeye çalıştım ( bios, driver, tüm windows sürümlerü kurma ) maalesef çözüm bulamadım.

    internette araştırma yaptım ve bu model serisinde bir çok ses arızası şikayeti gördüm hepside Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ses sorunu.

    Ürünümü 16-01-2017 tarihinde Gıgabyte Rma servisise yolladım ve yollarkende sorunumun videosunu bir CD yapıp ve çözüm bulmak için neler yaptığımı ayrıntılı bir şekilde yazdım.

    notumun altınada iletişim numuramı, değişim veya iade talebimi bizat belirtim.

    Ama arkadaşlar sanki yazdıklarımı hiç okumamış gibi anakartımı kötü bir şekilde tamir etip yollamışlar.
    serviste yapılan işlemle ilgili rapor bile yazmamışlar.

    anakartı elime aldığımda ses çipinin etrafı tamir gördüğünü ve ses çipinin alt kısmında kabarmalar gördüm.
    kartımı hiç montaj bile etmeden tekrar geri yolladım.
    zira bu kartı bu şekilde kabul etmem mümkün değil.
    ilerde başka bir sorundan garantiye yollayacak olursam bu kabarmayı yetkisiz müdahale yada kullanıcı hatası diyerek beni suçlu konuma düşürecekler.
    bu sebepten dolayı iade talebim ile exa elektronik'e o da almış olduğu endex bilişime göndererek rma servise ulaşmasını sağladım.
    fakat exa,endex ve rma ile tek tek yaptığım görüşmelerde kimse sorumluluk kabul etmediği gibi kartımın bu şekilde tekrar bana gönderileceği exa bilişim tarafından bana söylendi ve tüketici haklarına başvummam gerektiği ve kesin kazanacağımı söylerdiler.

    11 yıllık bir firmayım birçok gigabyte ürünü satışında bulundum. ama şimdiye kadar bir anakartta böyle basit bir işçilik görmediğim gibi böyle bir çözümsüzlükle de karşılaşmadım.

    ve şünüda söyliyim gigabye ga-z170x gaming serisi anakartlar fabrika imalat hatası olduğu ve kullanıcıların yaşadığı sorunlardan da belli oluyor

    buyrun örnek adreslerin Linkleri
    https://www.youtube.com/watch?v=Nwd4Y9JwbrA
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=17239.0
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=16981.0
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=16554.0
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=17866.0

    şuan kartım rma serviste işlemde görünüyor. fakat yapılan bir işlem yok. kart bu şekilde gelirse exa'dan teslim almadan elim değmeden tekrar yollicam.
    bu işin içinde olan biri olarak izlemem gerektiği yolların bilincindeyim.

    lütfen sorunuma bir çözüm bulunsun. gigabayte gibi bir markanın ürününün arkasında duracağını tahmin ediyorum.
    gereğini yapacağınızdan şüphe duymak istemiyorum.




  • Bilgilerinize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.